Oscar Piastri obranio je najbolju startnu poziciju i stigao do pete ovosezonske pobjede na Velikoj nagradi Španjolske u Barceloni. Njegov timski kolega Lando Norris uspio se vratiti na drugo mjesto nakon gubitka pozicije na startu, a treće mjesto pripalo je Charlesu Leclercu nakon kontroverznog prolaska Maxa Verstappena prilikom kasnog restarta utrke.
Između njih dvojice došlo je do kontakta na pravcu, a zatim je George Russell pokušao iskoristiti priliku i proći Verstappena na kočenju za prvi zavoj. Verstappen je skratio zavoj, a zatim je poludio na savjet ekipe da prepusti poziciju Russellu. Činilo se da ga pušta u petom zavoju, no onda je Nizozemac, u svom stilu kad mu stvari ne idu po volji, pustio bolid u Britanca. Kasnije u krugu ga je propustio, a za namjerno guranje je dobio samo 10 sekundi vremenske kazne koja ga je bacila na 10. mjesto, što pokazuje da je odlučno kažnjavanje Russellovog namjernog kraćenja staze u Monaku bila samo iznimka.
U sjeni pobješnjelog Maxa ostao je fantastičan nastup Nice Hulkenberga koji je sa Sauberom došao do petog mjesta nakon što je u pretposljednjem krugu prošao Lewisa Hamiltona u Ferrariju. Iza njih slijede Francuzi Isack Hadjar i Pierre Gasly te Fernando Alonso koji je pred domaćom publikom napokon stigao do prvih bodova sezone.
Soft guma bila je odabir svih 18 vozača koji su kretali u utrku s grida, dok je Yuki Tsunoda iz boksa startao na mediumu. Piastri je zadržao prvo mjesto na startu, dok je drugi McLaren u Norrisovim rukama pao iza Verstappena koji je prošao s vanjske strane prvog zavoja. Oba Ferrarija dobrim su se startovima smjestili ispred dva Mercedesa, a najveći napredak u uvodnim krugovima ostvario je Hulkenberg koji je do trećeg kruga zaradio pet mjesta.
U devetom krugu Leclerc je pritisnuo Hamiltona koji mu je zatvorio vrata prilikom napada u prvom zavoju, no u idućem krugu ga je Britanac morao propustiti zbog naredbe ekipe. Norris je u 13. krugu vratio ranije izgubljenu poziciju od Verstappena, a Piastri je dotad već otišao na četiri sekunde prednosti. U istom krugu Alonso je imao izlet u šljunak kod zavoja 5, što ga je koštalo dvije pozicije.
Verstappen se odlučio za agresivniju strategiju od ostatka konkurencije te je već u 14. krugu otišao po novi soft. McLareni su svoje prve promjene guma odradili osam, odnosno devet krugova kasnije kada su stavili medium gume i tada ih je Verstappen preskočio s pet sekundi ispred Piastrija.
U 24. krugu došlo je do duela između Alexa Albona i Liama Lawsona u kojem je Albon obranio realno izgubljenu poziciju kraćenjem prvog zavoja. Lawson je u idućem krugu prošao s vanjske strane, pri čemu je došlo do kontakta u kojem je Albon ostao bez dijela prednjeg krila. Tajlanđanin je dobio 10 sekundi kazne za prvi incident, nakon čega je ekipa odlučila povući bolid u garažu – kaznu su odradili pro forma, odnosno da se ne prenese na iduću utrku. Bio je to vikend za zaborav za Williams s obzirom na katastrofalnu utrku i za Carlosa Sainza koji nije puno napredovao nakon užasnih kvalifikacija. Ekipa je tako po prvi put nakon Bahreina ostala bez ijednog boda.
Svoje drugo zaustavljanje u boksu Verstappen je odradio u 30. krugu kada je prešao na medium, što je značilo da ga do kraja čeka još barem jedno, dok je ostatak vodećih ciljao na jedno zaustavljanje manje. On i McLareni odradili su ta zaustavljanja između 48. i 50. kruga, a promjene na kraju nije bilo – Verstappen je bio blizu Norrisu nakon odrađenih boksova, no Britanac se ubrzo odvojio, a Piastri je imao mirnih 3.7 sekundi ispred Norrisa.
Završnicu utrke zakuhao je drugi kvar u posljednja tri vikenda na bolidu Andree Kimija Antonellija. Talijan je bio šesti, odmah iza kolege Russella, a onda mu je 55. krugu otkazao bolid i morao je stati u šljunku kod zavoja 10. To je izazvalo prvi i jedini izlazak sigurnosnog automobila kojeg je većina vozača iskoristila za prelazak na soft. Jedina iznimka bio je Verstappen koji je ostao šokiran odlukom da ga se stavi na hard.
Utrka je nakon poduže intervencije nastavljena u 61. od 66 krugova i čini se da je hard koštao Verstappena na restartu. Imao je veliko proklizavanje na izlazu na startno-ciljni pravac, čime je otvorio vrata Leclercu. Između njih je došlo do kontakta na pravcu, a zatim je na kočenju imao kontakt i s Russellom koji je želio iskoristiti priliku. Ishod toga bio je već spomenuti izljev bijesa prvaka koji je za to dobio 10 sekundi kazne.
Piastri i Norris izbjegli su sav kaos te mirno priveli utrku kraju. Australac je došao do pete ovosezonske i svoje ukupno sedme pobjede u karijeri, čime je povećao prednost u prvenstvu na 10 bodova ispred Norrisa. Sezona se nastavlja za dva tjedna kada je na rasporedu VN Kanade u Montrealu.
P | # | Vozač | Konstruktor | Zaostatak |
---|---|---|---|---|
1 | 81 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:32:57.375 |
2 | 4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | +2.471s |
3 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | +10.455s |
4 | 63 | George Russell | Mercedes | +11.359s |
5 | 27 | Nico Hulkenberg | Kick Sauber Ferrari | +13.648s |
6 | 44 | Lewis Hamilton | Ferrari | +15.508s |
7 | 6 | Isack Hadjar | Racing Bulls Honda RBPT | +16.022s |
8 | 10 | Pierre Gasly | Alpine Renault | +17.882s |
9 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | +21.564s |
10 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | +21.826s |
11 | 30 | Liam Lawson | Racing Bulls Honda RBPT | +25.532s |
12 | 5 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber Ferrari | +25.996s |
13 | 22 | Yuki Tsunoda | Red Bull Racing Honda RBPT | +28.822s |
14 | 55 | Carlos Sainz | Williams Mercedes | +29.309s |
15 | 43 | Franco Colapinto | Alpine Renault | +31.381s |
16 | 31 | Esteban Ocon | Haas Ferrari | +32.197s |
17 | 87 | Oliver Bearman | Haas Ferrari | +37.065s |
– | 12 | Kimi Antonelli | Mercedes | odustao |
– | 23 | Alexander Albon | Williams Mercedes | odustao |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj mičite ovu plačipičku iz Ferrarija više. Hulkenberg mu održava vozačke lekcije, VAN SVAKE PAMETI, goni se u pm. Kakvi su retardi u ovome Ferrariju i u što su oni gledali svih zadnjih godina pa im je palo na pamet da uopće dovode tipa kojeg je Russel raskomadao na komadiće. U što gledaju svi ti slijepci više!!. Ne mogu vjerovati kakvi antitalenti i kakvi idioti su u toj ekipi.
10
25
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Normabel si popij.
24
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda su u Ferrariju i slutili da dovođenje Hamiltona nije najbolja odluka, no kako je timu iz Maranella ponestalo srebrenine i trikova iz rukava posudili su ih sa strane tj. osigurali su trenutke pod reflektorima cijelu prošlu sezonu i početak ove kako je “vruća tema” bila prelazak najtrofejnijeg vozača u tabor Crvenih.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj Vetma miči ovu plačipi..u sa ovog portala.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maxa smatram možda i najboljim vozačem u povijesti, al nekad stvarno izvodi nepotrebne gluposti…a i nije mi jasno zašto su uopće išli u box ako već nemaju guma??
Ferrari kreteni ko i obično, a Hamilton neka ide sam, sramota da te Sauber prođe na kraju
5
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazen se sa prvin djelon ali za ovo drugo rakija prica iz tebe
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljiva utrka i bez Safety Cara. Na kraju dodatan kaos kao slag na tortu.
10/10
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prva pobjeda McLarena u Barceloni nakon 2005…. bravo dvojcu McLarena..
Max.. odlična utrka do safety cara,a onda……. tvrde gume ?
I zašto uvijek radi gluposti poput udaranja Georgea..iskreno,mislim da na krau može biti sretan samo sa 10 sekundi kazne i nek se poklopi ušima i čeka Kanadu za 2 tjedna..
Eto Alonso prvi bodovi konačno… Hamilton’??? LOOOOŠE moj Lewise.. .
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar morate baš svaki put odmah krenuti sa neodmjernim i bizarnim izjavama? Verstappen radi vjerojatno najmanje grešeka od svih vozača na gridu.
Red Bull takođe rijetko griješi, no ovo danas je čisti promašaj bilo je bolje da nisu Verstappena pozvali u box. Max je u trenutku odlaska na bijele gume imao 10 krugova u crvenim gumama.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“glupost” je bilo udaranje Georgea.. znam da nije on kriv za bijele gume…
Da se njega pitalo sigurno bi držao poziciju i branio se svim silama na softu
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
HULK!!!!!! Svaka cast ispred jednog Ferrarija. Ferrari ocajan nazalost. Treba napustiti ovu sezonu. Maxu se trebala dati teza kazna.
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema Ferrari brzine za borbu sa McLarenom, sa ostalima se mogu potuci ovisno o stazi.
Rekao bi da je danas pola Ferraria bilo ocajno ako me razumijes :D
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kontroverzni prolazak? lol
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žalio se da se Leclerc zabio u njega, a on skrenuo u Leclerca,šupak
4
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mad max danas opravdao svoj nadimak, ali definitvno nije bio kriv za kontakt na pravcu
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max se nije pomicao desno, već Leclerc lijevo .
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brate stavi naocale ako ti je tako losa dioptrija , leclerc nije ocekiva da ce se max drzat u sredini ali je i dalje kriv sto se zatuka u njega
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da moj imenjak mora izostat iz utrke da bi mu kolega do bodova doša…
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto Leclercov dodatni soft set guma se isplatio 😂 Bravo Charles!
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je znao prije vikenda da će izać SC, onda sigurno ne bi sačuvao jer eto… to je Leclerc i to je Ferrari.. više sreće nego pameti danas XD
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato je satrao Hamiltona i pokazao kako se treba postavit prema Maxu.. za to mu ne treba sreća
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Battery ja i dalje čekam da nam Lewis pokaže kako Charles ne zna iskoristiti potencijal bolida…kako si nam lijepo tumačio cijelu pauzu pred sezonu
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potencijal postoji,ali Lewis ga nije otključao iz raznoraznih razloga… jedna od mojih pretpostavki je da se kao Britanac ne osjeća najjugodnije u talijanskom društvu…
Pa neću ja bit odvjetnik LHa, ja sam samo smatrao da će biti puno bolji od Leclerca, očito sam pogriješio… ispričavam se svima , evo .
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…Charles nije imao dodatni set softa, već 2 nova mediuma…u fp3 je potrošio jedan soft više umjesto mediuma računajući da će bolje proći u utrci…nadalje u q3 nije prvi krug išao na korištenom softu čuvajući ga od još jednog ‘heat cycle-a’…teoretski mu je to trebalo donijeti prednost u utrci no u razgovoru s piastriem i landom poslije utrke čuo sam ga kako je rekao da mu je drugi medium bio jako loš dok je prvi bio sjajan, također posljednji soft na oba bolida nije funkcionirao…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Piastri i Hulk , što se tiče Maxa apsolutno nedopustivo onako udariti Rusella.
Nije opravdanje za Maxa , ali šta mu već godinu dana radi pit wall , kakvo puštanje Rusella za incident u prvom zavoju , kakve hard gume. Williams mi se čini da je najviše izgubio sa novom direktivom i da nemaju treće krilo za utrku.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je onoliko dobar koliko je dobar i auto, a još jednom je pokazao da je dno dna od sportaša.
Nikad od njega šampion poput Schumachera ili Senne, čak ni Hamilton ne plače ovako puno.
Kakvo dno dna od čovjeka.
3
28
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je bio na par sekundi od mclarena do sc-a. Cuj dobar onoliko koliko je dobar auto?
Napravio je glupost na kraju utrke, ali je do tada briljantno vozio.
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa Senna i Schumacher su i gore stvari od ovoga radili.
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Em su obojica bili prljavi na istoj razini ili čak prljaviji, em su obojica te naslove osvajali sa možda i dominantnijim bolidima…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Danas je napravio glupost, ali brate “Nikad od njega šampion poput Schumachera ili Senne”, ili ovu dvojicu nikad nisi gledao ili pamtiš kao zlatna ribica, radili su gore stvari.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, samo nisu plakali kao ova placip****. 🙂
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prijatelju, nije onda bilo team radija na izvol’te kao danas. Siguran sam da bi čuli i gore stvari…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
TI nisi čuo jer nisu imali stream team radia. Al ok, Ferrari je nigdje 20 godina pa se treba negdje preusmjeriti.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tada su istrčavali iz bolida i dijelili šamare ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Max je onoliko dobar koliko je dobar i auto”.
Sinek, ti nemaš veze s vezom.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ GRID.N01
Kažete Schumachera? Biće da vi toga vozača teško da ste ikada gledali kada je bio u F1?
Bilo bi korisno kada bi pogledali npr. Jerez 1997. godine i to konkretno 48 krug ili npr. kvalifikacije u Monaku 2006. godine.
No, moram reći ima draži u tome kada ne znate o čemu se točno radi …… puno je stvari koje imate otkriti u danima koje dolaze. :)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije lako Maxu kad vidi ko ide ka tituli. Vozači koji bi u istom bolidu kao on imali pola sekunde zaostatka. Tako je bilo i sa Šumaherom ’97. Neki j….i tatin sin Vilnev, ni kriv ni dužan u dominantnom Vilijamsu osvaja titulu. Pre njega isto tatin sin Hil…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi izostavljaju ključnu komponentu, onu da je lik notorni cmizdravac.
Nema prvaka koji nije igrao prljavo, al ovaj je među najprljavijima, a plaće majko mila i kad netko prdne na tribini.
🤣
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A po osobnom misljenju, Max je preslabo prosao za ono… onaj namjerni sudar u Georgea je mozda zasluzio i diskvalifikaciju. Potpuno namjerno i bezobrazno.. nije mi jasno razmisljanje Maxa..
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa s obzirom za šta je George u prošloj utrci dobio drive through, ovo je barem za 10 sec stop’n’go bilo
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Definitivno, ovo treba kazniti sa dodatnim mjestima na startu u Kanadi. Klasicni Max kamikaza potez.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oscar rutinski danas nakon odlicnih kvala.
Lando opet slab start.
Bravo Hulk, kakva voznja danas.
Alonso napokon u bodovima, he fought like a lion.
Max danas totalni idiot i svaka cast sucima na brzoj kazni.
Ferrari je uzaludno bacio novce na Hamiltona koji je ponovno pokazao da je imao postene srece kada je 2012e odlucio otic u Mercedes. Izgubit peto mjesto od do jucer najslabijeg bolida sezone je apsolutna sramota.
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je pravde nervozni verstapen treba dobit diskvalifikaciju i zabranu sljedeću utrku. Drugo je namjerno se laktarit u utrci za poziciju drugo je izvršavat namjerne sudare iz svog bijesa.
8
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Totalno nepotreban potez, ali nije ni Vettel dobio ban kad je namjerno skrenuo u Lewisa i sudario se pod SC-om. Bilo ponekad i bit će, jbg, žar i adrenalin, al da treba neki tečaj nošenja s bijesom, treba. Izgubili su postolje promjenom na hard i iskreno na granici je zavoj 1 sa Žoržom, ali ako si službeno kriv i moraš pustiti, odvozi brate na miru pa onda psuj i lupi šakom o zid ako treba ili se žali sucima. Nije mu to trebalo, a bome ni RB-u budući da su vrhunski odradili utrku u odnosu na superiorni McL…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A zašto ne zabrana nastupa u cijelom sportu pod okriljem FIA-e? Samo jako i dosljedno.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nemoze se zabijat u druge vozače jer je ljut na cijeli svemir oko sebe sto su ga stavili na taj hard, da nije zaplesao na restartu leclerc ga nikad nebi presao i ovako je bilo jedva.
Negdje treba povuci granice.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šupak je uvijek bio, šupak je i ostao.
3
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrv imaš komplekse i frustraciju od “šupka”
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto se Alonso nije pojavio kao vozač dana? Što je radio to je nevjerojatno!
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nevjerovatno što FIA radi!
Leclerc namjerno udari Maxa – bez kazne. Russell napravi isto – opet ništa. A onda Max slučajno blokira kotač, jedva dotakne Russella, vrati mu poziciju, i dobije 10 sekundi kazne?!
Gdje je tu logika, gdje je dosljednost? Pravila očito ne vrijede jednako za sve. Kad drugi voze prljavo, ništa se ne dogodi, a kad Max napravi i najmanju grešku – odmah kazna.
Stvarno je za ne povjerovati kako FIA upravlja ovim sportom. Ako žele show, neka ga naprave fer, a ne ovako.
9
28
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Loše trolaš, a onda još sam sebi udariš lajk.
Super si :)
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slučajno?! Well that’s an understatement….
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Cale od Lewisa
Tužno je kad kompleksi i fiks ideje uzmu maha nikada nije sigurno kada vas prožmu.
No, još je tužnije kada vam neko stvori kompleks niže vrijednosti koga nikada niste vidjeli u stvarnom životu i tko povrh toga uopće se zna da vi egzistirate.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj portal je u velikoj mjeri fan club maxa pa ce biti svakakvih misljenja u njegovu obranu, ali se nikako onaj potez ne moze i ne smije opravdati. Jako tuzno da ljudi ne mogu objektivno pogledati u takvu situaciju bez navijacke pristranosti.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se ipak nadam da su ljudi dovoljno bistri i da im je jasno (barem većini) da ovo nije 50-50 situacija pa da se navijački prepiru čiji je tata jači.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Solidna utrka , max izgoretina kad si je dopustia da ga frustracije povedu a inace je pametan ,dobro ga nisu diskvalificirali jer ono je totalno supacki bilo , hulkenberg teski kralj a za hamiltona je upitno sta mu se dogodilo nakon sc restarta
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Solidna utrka… Pitwall Ferrarija opet Leclerca koštao 4,5 sekundi, umjesto da odmah zamijene pozicije… Dovoljno da ti cijela utrka krene nizbrdo…smanjit ego i radit u interesu ekipe… Kaj reć za Maxa? Sam si upropastio utrku iako su možda mogli ostati i na softu, pa kako bilo…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maxu je RB sa hardom umanjio šansu za nešto konretnije od P4-P5.
To je činjenica. A sve kasnije je produkt frustracije koja je bila čuvljiva odmah na TR.
Nije mu opravdanje za poteze, ali nije ni sam kriv za situaciju u kojoj se našao.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cinjenica je jedino da nisu imali druge gume.
Doduse, da su znali da ce toliko kurgova potrosit SC mozda bi i ostali vani
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa plan bez sc-a je i bio do kraja utrke. Tribali su ostat vani, na to i mislim.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Definitivno predugo traje SC na zadnje bar dvije utrke… Bar 2 kruga previše…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka cast McLarenu na prve dvije pozicije.
LH dosta los ovu sezonu,CL vuce sam ekipu i trenutno kakav bolid vozi i sto radi sa njim mozda je najbolji na gridu.
FV rekao da bez CL nebi bili tako dobri.
Ostali manje vise ok,Max zasluzija diskvalifikaciju.
Lako je bilo vozit brzi bolid od ostalih,ovako nisko mi se cini da se jos nitko nije spustio.
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hulkenberg u shitboxu P5, Alonso P9. – vozači dana.
Čestitke Piastriju, Leclercu. Hamilton opet nigdje.
Redbull i Max su pokušali nešto drugačije. Neko vrijeme je čak izgledalo zanimljivo.
Što se incidenata tiče, ne mogu ništa komentirati, dva udarca u Maxa i Maxov u Russella, različite sudačke odluke. Biti će zanimljivih izjava. :)
Najveće enigma mi je Norris. Piastri lagano skuplja pobjede i prednost, približava se naslovu prvaka, a ovaj se smije od uha do uha, ono boli ga briga… Mislim, i u poziciji je za to, ima milijune, uživa na najvišem nivou, možda ga naslov ni ne opsjeda toliko kao neke.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije mislim da mu je osmijeh obrambeni mehanizam nego da ga boli neka stvar.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moguće. Tu obično bude neki kiseli smiješak, a ovaj se razvalio. Tko zna, možda se lomi iznutra.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da to njegovo raspoloženje ima više veze sa onom zgodnom djevojkom koja ga prati zadnjih par utrka. Možda mu se nedavno posrećilo, pa ga to drži? :)
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda je zbog nje sporiji od Oscara, ali ne znači da nije pobjednik u drugim stvarima 😁
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oscar bome rutinski, a Lando rutinski kiksa start. Makar i da je Lando prošao na prvo mjesto na startu mislim da bi se Oscar vratio. Bio je brži jednostavno.
Ne kužim kako Hamilton bar ne pokrije unutarnju protiv Hulkenberga. Kao da je zaspao il jednostavno nije vjerovao da će se Hulk odvažit na preticanje? Hulku svaka čast i Alonsu čestitke na prvim bodovima napokon. Još kod kuće.
A Max je danas prekipio. Počelo je sa Lawsonom i Bearmanom, pa sa hard gumama i onda SC restart. Kolko sam vidio iz zraka Leclerc je skrenuo u njega. Max je držao volan ravno i pratio zavjetrinu, al nije Max izgubio ništa vremena zbog tog kontakta. Ne razumijem baš zašto mu je GP rekao da pusti Russella. Na vrhu zavoja su bili kotač uz kotač. Možda je Max malo pre lako odustao od zavoja i time lakše zadržao poziciju?
Ovo što je Max nakon toga napravio je dosta sramotno i može bit sretan sa 10 sec. Mogao bi svašta još reć o tome, al nema smisla. Sve je jasno.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pustali su ga svi na vrijeme. Dramio je bezveze.
To sto je odmah puko kad je vidio H na autu je nesto drugo.
I ja smatram da ga box nije treba zvat da pusti poziciju Russellu.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo iskreno, za vas koji ste gledali prijenos preko Sky-a, nisu mi jasni komentari Rosberga i Crofta za kontakt Leclerca i Maxa. Iako je LEC bio u boljoj poziciji na ravnini, puno prerano je skrenuo lijevo u Verstappena. Čista Leclercova greška, a ovi se smiju i govore kako Max priča gluposti. Da vidim kaj mislite :)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lec/Max – bas nista.
Smeta jedino kad si butthurt kao Max dns jer je vec puko zbog H guma
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim ds to vuce korijene jos iz Austrije i 2020-neke kad ga je Max par puta izgurao u zavoju na misice pa je Leclerc rekao da ok, da sad zna kako se utrkuju.
Leclerc je isao lagano u lijevo go granice, pa cak i malo preko. Max je isao ravno.
Ali opet, ne treba pretjerivati i kaznjavati svaki kontakt. Ocita je razlika izmedju tog i onog izmedju Maxa i Zorza danas. Max je tu kaznu zasluzio ali ova zazivanja drakonske kazne poput dsq su pretjerana.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uopce ne treba spominjat tu situaciju. Hrpu puta se dogodi ali se drugi bolid malo izmakne pa je sve ok. I sam Max je dns tako Landa cimno al je Lando reagira. Uopce nema mjesta ikakvoj raspravi.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, ono što mi nije bilo jasno je kompletno prebacivanje krivnje na Verstappena, zato me i zanimalo drugo mišljenje jer su te situacije stvarno marginalne. Mala je razlika između ovoga danas i Vettel/Webber u Turskoj 2010…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prebacuje se krivnja jer je lik kurcevit. Gubis poziciju, na hardu si, prihvati to, odi par cm lijevo i to je to. Eto, zato mislim da su ga oprali.
A malo i da se makne oko sa Russella i njegovog uletavnja
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi ni ja nikada dao kaznu za ovo što je Leclerc napravio, ali činjenica je da je kriv.
Ljudi se opet vode emocijama umjesto mozgom, evo prvi mlitavi Rosberg i britanci na Skysportu. Kskve budalaštine sve nećeš pročitati.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kreteni obojica.
Inače Leclerc “opravdava” to skretanje jer nije želio da vozi po prljavom dijelu staze. Pajdo, to te ne opravdava da skreneš u nekoga na sred pravca. Naravno da je kriv i naravno da je Max tu u pravu. I bio je itekako solidan kontakt i sva je sreća da se netko nije spinao. I Leclerc je toga svjestan. Moraš biti retard da to ne vidiš.
Ali to isto tako ne umanjuje činjenice da Max nije trebao napraviti ono što je. Da, Lećair ga je tu zajebao i da, ni u ludilu Russelu nije trebao vraćati poziciju, ali svejedno NE SMIJE onako reagirati. Izgubio je sve bodove skoro.
Inače Rosberg je tip koji je poznat i pome što je vodio ženu na 50 nijansi sive i postao hit tu sa izjavama isto, uglavnom feminizirana plačipička koja se ulizuje britancima već dugo. Frajer koji si je umislio da je povukao Boga za bradu jer je Hamiltonu uzeo naslov, istom Hamiltonu koga šamara tko god stigne.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc – Max
Nema tu ničega posebnog za raspravljanje.
X puta viđena situacija na startovima, na restartovima, pa i standardnim preticanjima u toku trke.
Bolid (vozač) koji stiče prednost i pretiče, malo ide na ovoga kojeg pretiče.
U 95% slučajeva se ovaj drugi pomakne, u preostalih 5% se ne pomakne (nisam ni sumnjao da se Max neđe pomaknuti).
Od 5 slučajeva gdje se taj ne pomakne, 4 prođu bez štete, 1 prođe sa štetom i eventualnim kaznama.
Tjt…
Bravo Hulk, bravo Hadjar, čestitke i djedu Ferdi za bodove.
Papaya dvojac izhendlao 1-2 do kraja.
Hamilton loš, brate
Benzovi nešto vrlo nepouzdani u zadnje vrijeme.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma postoje pravila….. A svo gurkanje do ruba pravila su vozački incidenti bez posljedica (ako su uopće incidenti)
Što bi trebalo? Staviti im žmigavce?
Naravno da će trznuti konkurenta i zapaprit mu pretjecanje koliko god može do granice kazne.
Inače čemu kazne?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max odvozio vrhunski do SC-a… Ali kad sam vidio da su ga stavili na H gume, nekako sam očekivao da će puknuti, pogotovo s obzirom na to koji su vozači iza njega… Mislim da je RB pogriješio tome što su tražili da pusti Russella, mislim da nije morao… Ali eto, to su one njegove epizode i zato je Mad Max…
Utrka dobra, McLaren odličan, pogotovo Piastri, bez greške.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Barcelonu odlicna utrka.
Oscar kao stari rutiner, dok Landover place iznutra i lagano puca. Osmjeh kao kod Jokera.
Alonso i Hulk odlicni danas, Leclerc takodjer. Hamsta razocarao.
A Max, pukao ko kokica nakon hard guma i poruke iz boxa da pusti Zorza. Nije tako zabavno dok tebi netko radi sto si ti radio godina, je li? 😄
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
George je Maxu crvena krpa. Cim su mu rekli da ga pusti kratki spoj je u mozgu nastao.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jako puno toga mogu shvatiti, ali Ferrari nikako. Max, da je ostao na softu, bio bi treći, ovako ne razumijem ni RB. Piastri, taktički, odvezao savršenu utrku. Niko mu nije mogao ništa ko ni žaba lješnjaku. McLaren, već i u najavama, taktički savršen. Prebolio dječije bolesti što Ferrari, još uvijek, nije
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max me podsjetio na Michaela protiv Villeneuvea, ali tada je ulog bila titula svjetskog prvaka. 😊 možda je danas ipak blokirao kotač…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem zašto se ova procedura “izašao sa staze, nije vratio poziciju” uzima zdravo za gotovo i ne stavlja u kontekst situacije. Jer, za Verstappen-Russell incident u T1, eventualna kazna može postojati jedino za Russella, koji je nakratko izgubio kontrolu nad bolidom i napravio kontakt s Verstappenom, dovoljno značajan da a) Verstappen glavom udari u headrest bolida, i b) mora naglašeno alternirati liniju.
Dodatno, stupić na izlazu iz T2 postoji upravo zato da, ako vozač iza njega prođe, poništi nenamjerno kršenje granica staze. Dakle, nema nikakvog temelja da Verstappen bude pod istragom za ovaj incident.
Nejasno je stoga zašto bi FIA uopće obustavila istragu, koja ne samo da ne bi trebala biti usmjerena prema Verstappenu, nego ima kompletno drugog krivca za sporni potez. Još je manje onda razumljivo zašto bi se cijela istraga obustavila nakon drugog, i očito odvojenog incidenta u zavoju T5.
Za ribanje točkova s Leclercom na koje se Verstappen požalio, rekao bih da Leclerc nosi veću odgovornost s obzirom da se njegov bolid na pravcu lagano pomicao u Verstappenovu putanju, ali da takve situacije spadaju u onu kategoriju “nespretnih” incidenata koji se apsolutno nikada ne uzimaju u obzir, čak ni u slučaju katastrofalnih okolnosti, tipa dvostruki DNF.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da ga nije propustio dobio bi kaznu 5 sekundi (ako su suci Englezi 10 sekundi)
Ako je smatrao da ga je udario, (a vidjelo se da je. Pa glava mu odletjela) vidjet će se to na snimkama i mogli su se kasnije žaliti.
Šteta što je slušao boks.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već vidim hrpu videa gdje se gleda tko je kako pomicao volan.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel itko čuo/vidio Hornera nakon utrke? U post-race showu na F1TV kažu da su ga mnogi novinari tražili, ali se vješto skriva. Baš me zanima komentar.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pametovali su sa novim gumama “c” ovo “c” ono.
Unatoč obrazloženjima ne starta se više sa crvenima preteški su bolidi…premala je razlika između guma (istina žutih i bijelih koji god im novi “c” stavili”)
Vratili su stare gume i gle čuda.
Start sa crvenima. Pokušaj bijega. Dva zaustavljanja. OK i mali Kimi koji je sve na kraju zapaprio.
Bar sam uživao, a nisam očekivao. Španjolska utrka mi nekako ne leži.
Ali zato slijedeće četiri mi ne leže nego stoje. Pola ih gledam stoječki.
Daj daj daj….
Jedino kaj mi ide na živac. Safety car i beskonačno čekanje, prvo da se svi poredaju iza njega, pa puste radnike zbog sigurnosti, onda beskonačno čekanje da traktori odvuku bolid pa tek onda puštanje bolida zaostalih za krug.
Izgube 5-6 krugova.
Tu moraju nešto riješiti.
Pa nije svaka utrka Japanska i s monsunom iznad glave (jako pokoj mu duši)
I gdje su nestale dizalice? Skupo?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao navijaču Lewisa Hamiltona bilo je bolno gledati kako ga “ispodprosječni” Hülkenberg pretiče na stazi. Inače, taj isti Hülkenberg, koji je nekoć pokazivao potencijal za velike stvari u svojoj karijeri, nema nijedno postolje, a jednom kada je bio nadomak istog, zabio je bolid u ogradu u Bakuu. Hülkenberg je oduvijek bio konzistentan, solidan u brzom krugu, pa ostaje enigma zašto ga nikada nisu prepoznali kao potencijalnog drugog vozača u nekoj od vodećih ekipa. U posljednje vrijeme omiljeni hobi pojedinaca postalo je podcjenjivanje Lewisa Hamiltona, i ako pratite Formulu 1 od 2022. do 2025., to je donekle opravdano. Neki čak tvrde da ga je Russell deklasirao, a zanimljiv je podatak koji tome ide u “prilog”: Lewis je u tom razdoblju osvojio 697 bodova, dok je Russell skupio 695. Russell ga je ipak “deklasirao” u kvalifikacijama s omjerom 39 prema 29, dok ga je u utrkama totalno “rasturio” s “čak” jednom pobjedom više. No, maknimo sarkazam na stranu – Russell je osvojio pet pole pozicija, a Lewis samo jednu. Meni to govori da je Hamiltonov zenit bio između 2016. i 2020., što ima smisla jer je 2016. imao 31 godinu, bio na vrhuncu fizičkih sposobnosti, a iskustvom i porazom od Rosberga imao je još dosta elana da radi na svojim greškama.
Vratimo se sada na Hamiltona u njegovom najboljem izdanju, ali prije toga podsjetimo se njegove najbolje sezone u Formuli 1. Osobno smatram da je to bila njegova prva sezona, 2007. Kao 22-godišnjak, Hamilton je uspio parirati Fernandu Alonsu, koji se nalazio u svom zenitu ili blizu njega. U svojoj debitantskoj sezoni “izludio” je Alonsa, koji je godinu dana ranije uzeo titulu, možda čak i najvećem vozaču svih vremena, i to u bolidu koji je u drugom dijelu 2006. bio sporiji od Ferrarija. Sezona 2007. bila je za mene posebna jer je to bila i moja prva sezona Formule 1 koju sam popratio u cijelosti. Ne moram ni govoriti da je upravo Lewis Hamilton razlog što se ta ljubav nastavila do danas.
Sada malo o Lewisu koji je, prema trenutnim rezultatima, kanta od vozača – i ovo pišem bez navodnika jer stvarno vjerujem da ako vas Hülkenberg onako pretekne u Barceloni, spadate u tu kategoriju. No, podsjetimo hejtere tko je bio Lewis Hamilton i kako ćemo ga pamtiti, prije svega kao prvog tamnoputog vozača u sportu koji je oduvijek bio pomalo rezerviran za bogatu, pretežno bijelu elitu. Ovo je dijelom nebitno, ali ide u prilog kozmičkoj providnosti koja je uspostavila balans u ovom sportu, često rezerviranom za djecu bivših vozača, bogate “tatine sinove” ili vozače s jakim sponzorskim imenima.
Da se razumijemo, Lewis izvan staze svakako nije “moj tip”, ali njegovi rezultati i statistika trenutno najvećeg vozača ikada govore sami za sebe: 103 pobjede, 104 pole pozicije, Silverstone 2008., Fuji 2007., Brazil 2021., Njemačka 2018., Bahrein 2014., Spa 2008. Nikada nije tražio tretman prvog vozača, kakav su imali Schumacher, Alonso, Vettel ili Verstappen, a da ga je imao 2016., sada bismo pričali o osam naslova. Osim ovih trka, pružio nam je mitske duele na stazi, natječući se protiv prvaka svijeta u njihovim zenitima – Vettela, Räikkönena, Alonsa, Rosberga, Buttona. Danas, primjerice, Max nema više takvu konkurenciju: Alonso i Lewis su pred mirovinom, a ostali vozači imaju nula naslova, iako bi se to od ove godine moglo promijeniti. Dakle, Hamilton nikada nije tražio tretman kakav su imali Schumacher ili danas Verstappen, a ipak je osvojio sedam naslova i ostavio nam neprežaljenu najbolju sezonu jednog debitanta, a možda i vozača općenito – 2007. Eto navijamo i dalje da ispratimo ciklus ovog velikog šampiona!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max nema takvu konkurenciju zato sto je svojom vožnjom druge vozace napravio takvima (osim Leclerca), dok je Hamilton imao obrnuto efekt gdje je vozace kao Bottas i Rosberg pretvorio u svjetske prvake (Rosberg) ili vozace s dvozanemkastim brojem podija i pobjeda (Bottas), a u taj rang uopce ne pripadaju.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Verstappen vs. Ricciardo: 7 prema 3 u pobjedama u korist Ricciarda. U kvalifikacijama Ricciardo ima dvije pole pozicije u Monaku, više postolja, a bodovno su vrlo izjednačeni, s tim da je Ricciardo 2018. imao sezonu sa nekoliko značajnih pehova, što daje malu bodovnu prednost Verstappenu. Pritom je postojalo nezadovoljstvo jer je Verstappen očito htio status vozača broj 1, što se kasnije pokazalo istinitim Riccardovim odlaskom. Istina, Hamilton je Rosberga “učinio” prvakom, ali isti taj Rosberg svojevremeno je nadmašivao i samog Schumachera. Bottas nikada nije bio loš vozač, ali niti približno na razini Hamiltona, što potvrđuju njegovi rezultati u dvoboju s Lewisom: 84 prema 20 u utrkama, 78 prema 20 u pole pozicijama. Nisam htio da moj post postane usporedba Maxa i Lewisa jer smatram da je Max brži vozač i prije bih se kladio na njega u njegovom najboljem izdanju nego na Hamiltona. Poanta je da je Lewis legenda nešto starije generacije, iz koje je izašao kao pobjednik kada su sve oči bile uprte u Vettela, pa čak i Alonsa. Nakon nekoliko lošijih sezona, ostvario je neočekivani povratak i trenutno se smatra najvećim svih vremena. I dalje ponavljam da bi Lewis, da je od početka imao “bogovski” tretman u Mercedesu, kapitalizirao još jedan naslov 2016. godine. Također, osim Kovalainena, uvijek je imao vrhunske timske kolege, dok su Maxu dodjeljivali neizgrađene vozače iz vlastitog pogona te Pereza, koji je oduvijek bio solidan, ali prosječan vozač.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
odakle ti 7-3 u pobjedama?
5 pobjeda maxa, 4 pobjede riccija.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton je vozac s najvecim nesrazmerom između statistike i onog sto je u karijeri pokazao na stazi, ponajprije zahvaljujuci naj dominantnijem (+naj dugotajnijem) bolidu ikad, ali i medijskoj pažnji i ljubavi koju je dobivao od svojih britanaca koji su svaki njegov prdac uporno pokusavali predstaviti kao božanstven i neviđen, i tako uzastopnih 7 god. dok netko nije dobio realnu polušansu (2021.generalno malo slabiji bolid gledajuci cijelu sezonu) i pokazao kako se to radi.
Tu ti je negdje razlog “hobija podcjenjivanja”…
Da ne bude zabune, dosta dobar je on vozac, cak i kao lik (malo priglup, ali vjerojatno dobra srca) i nije kriv sto je F1 tako izgledala u to vrijeme zbog politike, pravilnika i ostalog zbog ceg mozda nije ni mogao pokazat vise…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel je 2018 dobio polušansu, a Max 2021 pravu šansu, a naslov je mogao otići na obje strane, a krajnji rezultat je bio potvrda tome. Govoriti o osobi koju ne poznaješ da je “priglupa, ali dobrog srca” je u ovom kontekstu nepotrebno i glupo.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Leclerc i bravo Ferrari. U potpunosti zaaluženo postolje. Idemo sad u drugi dio sezone kao ekipa broj dva i ganjanje McLarena.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dream on…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Piastri…drago mi je da je on brzi vozac Mclarena…
Max je legenda…
1
0