Charles Leclerc morao je progutati još jednu dozu razočaranja nakon kvalifikacija u Barceloni, ne zbog tempa bolida, ne zbog gužve na stazi, nego zbog vlastite odluke koja ga je gurnula tek na sedmo mjesto startnog grida.
U ključnoj Q3 rundi, Leclerc se odlučio za samo jedan brzi pokušaj, dok su svi njegovi suparnici odradili dva napada na pole position s novim setovima soft guma. Ideja? Sačuvati gume za utrku. Ishod? Sedmo mjesto, više od pola sekunde iza pole-sittera Oscara Piastrija i iza momčadskog kolege Lewisa Hamiltona, koji je zauzeo petu poziciju.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Leclerc nije bježao od odgovornosti – jasno je dao do znanja da je odluka bila isključivo njegova:
“Mislim da je s dva seta u Q3 uvijek lakše, vjerojatno bih našao još nešto vremena. Koliko? Ne znam,” rekao je Leclerc.
“Bilo je i nešto više oblaka na nebu, ali preuzimam potpunu odgovornost za način na koji su kvalifikacije prošle. Bila je to moja odluka da idem ranije, iako me tim gurao da pričekam kraj.”
“Htio sam imati plan B ako nešto pođe po zlu – ako pogriješim ili ako krug ne ispadne kako treba, da imam drugu šansu. To je na meni.”
Leclerc je objasnio da se ova strategija uklapa u širu sliku: htio je imati prednost u utrci u vidu svježih guma.
“Sve te odluke sam donio kako bih imao bolje gume za utrku. Ako sutra odvozimo lošu utrku, preuzet ću odgovornost za cijeli vikend.
“Ako bude dobra – rado ću prihvatiti zasluge jer sam pritiskao tim da idemo u tom smjeru. Vrijeme će pokazati.”
Nakon petog mjesta u FP2 i solidnog tempa, Leclerc je izgledao kao da bi mogao biti konkurentan za prva dva startna reda. No kako je vikend odmicao, tako je i Ferrari gubio korak:
“Bio sam optimističniji nakon FP1 i FP2. Činilo mi se da se bolid ponaša dobro, ali u kvalifikacijama se sve vratilo na staro i to me brinulo još sinoć.”
U konačnici, s oba McLarena, jednim Red Bullom, oba Mercedesa i Hamiltonom ispred sebe, Leclerca čeka teška utrka, ali i prilika da pokaže koliko se njegova strategija sačuvanih guma može isplatiti.
Sedmo mjesto u Španjolskoj za Leclerca nije katastrofa, ali jest propuštena prilika. Na stazi koja ne prašta i na kojoj strategija rijetko preokrene poredak, Ferrari će se morati osloniti na dobru startnu reakciju, tempo na dužim stintovima i savršen tajming u boksu.
Ostaje pitanje – hoće li se odluka da se kvalifikacije odigraju s jednim pokušajem pokazati kao hrabro kockanje ili samo još jedan primjer “što je moglo biti”.
Je li konačno došao trenutak u kojem Leclerc donosi bolju strategiju od onih koji su mu često krojili sudbinu iz pit walla?
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…vidim da se charles orijentirao na jedinu titulu koju ove godine može osvojiti, a to je ‘driver of the day’ titula…ako sutra dođe do postolja ili sl., eto još jedan driver of the day…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nazalost to je jedino sto moze osvojit u ovome trenutku , mozda bolid postane dobar ali tesko da ce mcl potonit da bi ih stigli , jos jedna godina di se borimo za 2 ili 3 misto u konstruktorima…svima nama tifosijima je pun k tih pozicija i normalno ocemo br1 al jbg iduca godina je nasa valjda xd
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom na povijest Ferrarijevih “super odluka”, nek i Leclerc nesto pokusa na svoju ruku
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nek radi sto god pozeli. Takva je sezona. Ionako mu je Ferrari uzeo godine i godine zivota. Kad razmislim da su mu oba roditelja imala rak kroz zivot, a jos ima i sav ovaj stres od nesposobne Ferrari ekipe i njihovog vodstva… doslovno nek radi sto god pozeli… ima svo pravo na to jer po kvaliteti moze voziti u bilo kojoj momcadi svijeta i biti konkurentan sa bilo kim u momcadi. Mozda ispadne i pametnije da sam donosi odluke kao Seb nekad.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo šampione.. a jučer drvlje i kamenje po Ferrariju …a šampion Charlie odlučio tako
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ham 0.2 iz Ver. Uzmimo da je Lec mogao još 0.1 to je dobar napredak Ferraria. U fajtu su s RB i Merc.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Paaa, obzirom što je i Stella izjavio, gume će bit ključni faktor, odnosno degradacija i usprkos lošoj startnoj poziciji, ne mora bit da je Leclerc loše odlučio. Ipak pp 7 je malo previše. Ne bih se čudio da Charles ipak dođe do podija
2
0