Nakon što smo dobili novu tehničku direktivu svi smo iščekivali kako će izgledati kompetitivna sesija na Velikoj nagradi Španjolske na kojoj će po prvi put biti primijenjena. No, prva kvalifikacijska runda nije donijela prevelika iznenađenja. Oscar Piastri je već u prvom krugu postavio uvjerljivo vrijeme, za dvije i pol desetinki bolje od Landa Norrisa. Između dva McLarena se ugurao Max Verstappen, ali samo za jednu tisućinku ispred Norrisa. George Russell bio je još par tisućinki iza Norrisa.
No, puno zanimljivija bitka vodila se za prolazak. Yuki Tsunoda odradio je opet loš posao i završio na apsolutno posljednjem mjestu. Neugodno iznenađenje priuštio je i Carlos Sainz koji je završio na 18. mjestu, a između njega i Tsunode ostao je Franco Colapinto kojem je nakon dva zabilježena kruga bolid otkazao na izlasku iz pit-lanea. Na 16. mjestu ispao je Hulkenberg, a na 17. Ocon.
U drugoj kvalifikacijskoj rundi McLaren su još jednom pokazali nadmoćan tempo, ali sad s puno manjim razmakom između vozača – samo 58 tisućinki sekunde. Iza njih su u ekstremno gustoj formaciji ostali Verstappen i Russell. Lewis Hamilton je bio ispred Charlesa Leclerca za pola desetinke sekunde, a između njih se ugurao opet izvrsni Isack Hadjar.
Na dnu su ostali Albon, Bortoletto, Lawson, Stroll i Bearman kao petnaestoplasirani.
U posljednju rundu ušli smo iščekivajući duel između dva McLarena i to smo i dobili. Oscar Piastri je prvi prošao ciljem 1:11.836, dok je Norris uspio biti 17 tisućinki sekunde brži. George Russell je posložio odličan krug i završio na trećem mjestu, ispred Charlesa Leclerca i Fernanda Alonsa. Verstappen je bio tek šesti, a Hamilton sedmi.
U drugom pokušaju Norris je još jednom pokazao nervozu i to je bilo dovoljno da Piastri preuzme pole position!
Max Verstappen i George Russell su napravili identično vrijeme, ali je Verstappen na P3 jer je to vrijeme postavio ranije. Lewis Hamilton kvalificirao se na P5, ispred Andree Kimija Antonelija i po drugi put ove sezone ispred Charlesa Leclerca koji nije vozio posljednji krug jer nije imao više novih guma. Top 10 kompletirali su Gasly, Hadjar i Alonso.
P. | Vozač | Ekipa | Q1 | Q2 (v Q1) | Q3 (v Q2) |
---|---|---|---|---|---|
1 | Oscar Piastri | McLaren | 1’12.551 | 1’11.998 (-0.553s) | 1’11.546 (-0.452s) |
2 | Lando Norris | McLaren | 1’12.799 | 1’12.056 (-0.743s) | 1’11.755 (-0.301s) |
3 | Max Verstappen | Red Bull | 1’12.798 | 1’12.358 (-0.440s) | 1’11.848 (-0.510s) |
4 | George Russell | Mercedes | 1’12.806 | 1’12.407 (-0.399s) | 1’11.848 (-0.559s) |
5 | Lewis Hamilton | Ferrari | 1’13.058 | 1’12.447 (-0.611s) | 1’12.045 (-0.402s) |
6 | Andrea Kimi Antonelli | Mercedes | 1’12.815 | 1’12.585 (-0.230s) | 1’12.111 (-0.474s) |
7 | Charles Leclerc | Ferrari | 1’13.014 | 1’12.495 (-0.519s) | 1’12.131 (-0.364s) |
8 | Pierre Gasly | Alpine | 1’13.081 | 1’12.611 (-0.470s) | 1’12.199 (-0.412s) |
9 | Isack Hadjar | Racing Bulls | 1’13.139 | 1’12.461 (-0.678s) | 1’12.252 (-0.209s) |
10 | Fernando Alonso | Aston Martin | 1’13.102 | 1’12.523 (-0.579s) | 1’12.284 (-0.239s) |
11 | Alexander Albon | Williams | 1’13.044 | 1’12.641 (-0.403s) | Ispao za 0.030s |
12 | Gabriel Bortoleto | Sauber | 1’13.045 | 1’12.756 (-0.289s) | Ispao za 0.145s |
13 | Liam Lawson | Racing Bulls | 1’13.039 | 1’12.763 (-0.276s) | Ispao za 0.152s |
14 | Lance Stroll | Aston Martin | 1’13.038 | 1’13.058 (+0.020s) | Ispao za 0.447s |
15 | Oliver Bearman | Haas | 1’13.074 | 1’13.315 (+0.241s) | Ispao za 0.704s |
16 | Nico Hulkenberg | Sauber | 1’13.190 | Ispao za 0.051s | |
17 | Esteban Ocon | Haas | 1’13.201 | Ispao za 0.062s | |
18 | Carlos Sainz | Williams | 1’13.203 | Ispao za 0.064s | |
19 | Franco Colapinto | Alpine | 1’13.334 | Ispao za 0.195s | |
20 | Yuki Tsunoda | Red Bull | 1’13.385 | Ispao za 0.246s |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zamisli, čekaš tjedan dana i vikend da postaviš najbolje vrijeme u Q3, a ti nemaš gume.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Glupsoni. Ne bi me čudilo da su ovo i namjerno napravili da Lulici malo nabildaju narušeno samopouzdanje. Jer 8-1 je brutalno, ovo 7-2 ajde već izgleda nekako bolje.
2
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imao bi lagano P3
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moguće da bi uzeo i Landa jer je on griješio i solidno zaostao.
A Lećair, ovo vrijeme koje ima, izgubio je preko 0,200 u zadnjem sektoru u odnosu na mclaren,ne znam zbog čega, jer je zaostajao samo 0,100 do tog sektora..
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma uzeo bi pole position. Ferrari je namjerno sabotirao svog vozača kako bi sutra sakupio što manje bodova.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc je tako htio.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ferarista ti ko da ne znaš da je trend u Ferrariju kurčit se dobrim rezultatima na malo bitnim treninzima i pri tom žderat gume, nego sačuvat poneki set za kvalifikacije
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne možeš sačuvati gume na treninzima, nakon svakog treninga jedan set uzme Pirelli. Alokacija guma po tvrdoćama je određena za sve utrke isto i najtvrđe gume imaš točno dva seta. Dakle nekakve strategije čuvanja guma se mogu efektivno provesti samo u kvalifikacijama, a najtvrđe gume ne smiješ niti isprobavati na treninzima, ako misliš ići na dva pitstopa sa najtvrđim gumama.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li se ovo Ferrari smiloval Lulici da uzme napokon jedne kvale protiv Lećaira? Je li ovo jedini način da Lulu pobjedi Lećaira? Nevjerojatna glupost u q2 slati Lećaira na nove u gume jer se vidjelo odmah da nema šanse da bi mogao ispasti s obzirom na stanje staze i “poboljšanja” drugih. Vremena su PUNO lošija nego prošle godine u kvalifikacijama s razlogom.
I zašto su ga poslali na početku q3, a ne na kraju?
2
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Totalna idiotarija. Ja sam mislio da ce prvo na rabljenim gumama jedan krug i onda na samom kraju na novima. Ovako su ga sjebali skroz.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lecler je sam, unatoc protivljenju ekipe, odlucio za ovu strategiju uzimanja jednog mediuma vise od ostalih a shodno tome ima je jedan soft manje.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šerifovićka ponovo ispred Alonsa za muhin k…c😄
Bravo Piastri👍
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Landa malo dobrom sportskom psihologu i dobit ćeš zvijer… Oscar hladan i odličan. Max i George standardni. McLarenu se stvarno mora odati priznanje, od čega na početku ovih pravila su došli do bolida koji izgleda nevjerojatno, podsjeća me na W11 kao da na šinama ide.
I na kraju nadam se da će pustiti Hadjara da odradi sezonu u TorroRosso Bullsima, prije nego ga dovedu da vozi ovu kravu od RedBull bolida…
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonsovo ekstaticno mrdanje glavom nakon kruga u Q3 mi je čista romantika
Piastri i Norris ce napravit jaku dobru sezonu i borbu za prvenstvo ako ovako nastave biti blizu.
Leclerc i Ferrari….bolje da ne govorim
Lewis na kraju odlican krug + njegov race pace s treninga uopce nije bio los
Hadjar vec postavio svoj standard odlicnih kvalifikacija
Pohvalio bi jos Bortoleta..mislim da je to bio i vise nego maksimum Saubera
Ocekujem jako dobru utrku svuda i zanimljiv start utrke
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ay Charles 😂
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kapa dole McLarenu. Nekako su tiho došli do ove faze, da dominiraju na svim stazama i poljima. Vozači, bolid, sve ide kako treba i iskreno su zaslužili to. Barcelona zna biti prekretnica za neke timove, ali oni su i dalje top. Čestitke.
A, za Ferrari, valjda bude bolje…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Flavio, mjenjaj
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tresla se brda dogodio se niš.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max ubio Yukija. Max je nevjerojatan s bolidom koji je na začelju bori se za pobjede.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lajkam novi nacin infromacija u tablici.. Mozda je tu vec neko vrijeme ali nisam primjetio..
1
0