Piastri najbrži na drugom treningu; Hamilton: “Bolid je nevozljiv”; Alonso se obratio Hamiltonu preko team-radija

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 4 dana 3 min 9 komentara

Nakon što je Lando Norris postavio tempo prije par sati na prvom treningu, Oscar Piastri napravio je to na drugom slobodnom treningu u Barceloni, a skoro tri desetinke iza njegovog McLarena ostao je George Russell u Mercedesu.

Piastri, koji traži svoju petu GP pobjedu ove sezone, ostvario je najbrže vrijeme od 1’12.760 na mekanim gumama. Bio je jedini vozač koji je stazu obišao za manje od 73 sekunde.

Max Verstappen bio je treći najbrži, kao i Lando Norris. Obojica su postavili identična vremena s razlikom manjom od tisućinke sekunde, no kako je vozač Red Bulla postavio vrijeme prvi, zauzeo je višu poziciju na ljestvici.

Zanimljivo je da nisu bili jedini vozači s istim vremenom. Alexander Albon i Lance Stroll također su ostvarili identična vremena, zauzevši 15. i 16. mjesto. Stroll je propustio dio druge polovice treninga nakon što je morao u boks zbog zamjene sjedala.

Charles Leclerc bio je najbrži Ferrarijev vozač na petom mjestu, pola sekunde sporiji od Piastrija. Pred kraj sesije izazvao je nezadovoljstvo Verstappena jer mu nije želio prepustiti mjesto na ravnici boksa, otvorivši DRS kako bi ostao ispred Red Bullovog vozača. Verstappen se nasmijao na team-radiju, a Gianpiero Lambiase se složio s njime rekavši: “Ne baš pretjerano pametan potez”.

Zanimljiv team-radio imali smo i u Aston Martinu. Fernanda Alonsa je u jednom trenutku u posljednjem sektoru pretekao Lewis Hamilton i tako mu upropastio pripremu kruga, a Alonso mu je poručio na team-radio:

“Evo nam heroj dana ispred nas. Sreća da je vikend dugačak. I sezona je dugačka.”

Njihovi momčadski kolege nisu bili zadovoljni balansom svojih bolida. Lewis Hamilton rekao je svom trkaćem inženjeru Riccardu Adamiju da je SF-25 „nevozljiv” nakon vožnje na mekanim gumama. Yuki Tsunoda rekao je da mu bolid ima „ludo” loše prianjanje, klizeći i sprijeda i straga.

Andrea Kimi Antonelli pridružio se svom momčadskom kolegi u top 10, slijedili su ga Fernando Alonso, Pierre Gasly i Racing Bulls.

Franco Colapinto bio je najsporiji drugi trening u nizu. Vozači Haasa bili su ispred njega, a Oliver Bearman se tako solidno vratio u tempo nakon izlijetanja velikom brzinom u trećem zavoju pri samom početku treninga.

PVozačEkipaVrijeme+
1Oscar PiastriMcLaren-Mercedes1’12.760
2George RussellMercedes1’13.0460.286
3Max VerstappenRed Bull-Honda RBPT1’13.0700.310
4Lando NorrisMcLaren-Mercedes1’13.0700.310
5Charles LeclercFerrari1’13.2600.500
6Andrea Kimi AntonelliMercedes1’13.2980.538
7Fernando AlonsoAston Martin-Mercedes1’13.3010.541
8Pierre GaslyAlpine-Renault1’13.3850.625
9Isack HadjarRacing Bulls-Honda RBPT1’13.4000.640
10Liam LawsonRacing Bulls-Honda RBPT1’13.4940.734
11Lewis HamiltonFerrari1’13.5330.773
12Nico HulkenbergSauber-Ferrari1’13.5920.832
13Yuki TsunodaRed Bull-Honda RBPT1’13.6830.923
14Carlos SainzWilliams-Mercedes1’13.7210.961
15Alexander AlbonWilliams-Mercedes1’13.8391.079
16Lance StrollAston Martin-Mercedes1’13.8391.079
17Gabriel BortoletoSauber-Ferrari1’13.9591.199
18Esteban OconHaas-Ferrari1’14.0051.245
19Oliver BearmanHaas-Ferrari1’14.1261.366
20Franco ColapintoAlpine-Renault1’14.3031.543

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

9 komentara

  1. Ferrari
    blejky Prikaži

    Nije li Vauser rekao kako za španjolsku slijedi veliki reset za sve ekipe.
    Reset došao vi opet najgluplji od svih misli li itko da će on ostati i nagodinu u ferrariu?
    Priča se naveliko da ozbiljno pregovaraju sa Hornerom za nagodinu da preuzme Ferrari.



    2
    2

    0
    • Michael Schumacher
      Slavenowsky Prikaži

      Može doći Zinedin Zidane ili Pepe Guardiola, nista neće moći promjeniti. Ferrari je hobotnica sa hiljade krakova i svaka vuce na svoju stranu. Timski šef je tamo samo da preuzmima odgovornost nesposobnih iznad njega. Svako ko dodje na tu poziciju dobije tanjur goavana i pare. Bio jednom jedan Todt i nikad više.



      5
      5

      0
    • Ferrari
      sisavac Pretplatnik Prikaži

      Horner ima gotovo odriješene ruke u RedBullu pa “ne cveta cvece u nase preduzece”. da nema Maxa bili bi iza Ferrarija.
      ne brani naše, ali ajmo pričekati kraj vikenda pa onda prosuditi tko je dobio a tko izgubio.



      2
      2

      0
    • Michael Schumacher
      Lovac Prikaži

      Tko god došao, dokle god je mentalitet “viva Italia”, neće biti potrebnih pomaka. S Adrianom nisu postigli dogovor upravo radi toga što je htio full kontrolu nad razvojem bolida i odriješene ruke, ali ne-ne.

      Treba što prije shvatiti da se Brawn/Todt/Costa/Byrne era neće tako uskoro (ako ikad) ponoviti. Krivo mi je bilo gledati Ferrari i još više vozače, ali onda dok shvatiš kakvi klaunovi povlače konopce – neka im. Čarli da ima sposoban management, nogama i rukama od njih.



      5
      5

      0
      • Ferrari
        blejky Prikaži

        Oni su po meni otišli u ku…nakon što su pokrenuli svoj veliki Talijanski projekt talijanska momčad u talijanskim rukama sa talijanskim vodstvom i dobili talijanski cirkus a mi čir na želucu umjesto bol na Braču.



        2
        2

        0
  2. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    A šta je rekao Toto?



    3
    3

    0
  3. Jim Clark
    limitmaker1 Pretplatnik Prikaži

    ..iako naravno ne znamo koliko je goriva imao u bolidu no koliko sam popratio pred kraj sesije je upravo lewis najbolja long run vremena nakon norrisa, čak bolja i od maxa na softu, doduše charles na mediumu nije imao toliko dobra long run vremena a upravo je max na mediumu imao najbolja vremena…



    2
    2

    0
  4. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Long seasons long winters


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.