Jesi li ljut na mene? Hamiltonova radio-komunikacija s trkaćim inženjerom

Izdvojeno

Još jedna teška utrka je iza Lewisa Hamiltona u bojama Ferrarija te se čini kako njegova prilagodba na novo radno mjesto iz utrke u utrku postaje sve teža. Peto mjesto u Monaku u principu i nije toliko loš rezultat kada se u obzir uzme da je Lewis u posljednjem slobodnom treningu izazvao crvenu zastavu, a da je nakon toga u kvalifikacijama kažnjen s pomicanjem tri mjesta unazad radi ometanja Maxa Verstappena koji je bio u brzom krugu.

Čini se da je Hamilton prekasno dobio poruku koliko mu je blizu Max Verstappen, a ova situacija pomalo je podsjećala na Leclercovu kaznu iz 2023. kada je u tunelu blokirao Estebana Ocona što ga je koštalo treće pozicije u kvalifikacijama te godine. Ipak, teško je ne naslutiti tenzije između vozača i njegovog trkaćeg inženjera Ricarda Adamija. Život poslije Petera Bonningtona prilično teško pada sedmerostrukom svjetskom prvaku, a komunikacija s Adamijem takva je da nakon svake utrke izazove priličnu pozornost.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

U Monaku smo dobili svojevrsni nastavak komunikacije iz Miamija kada je Lewis frustrirano poručio ekipi da odu na čaj, dok se u Monaku pred kraj utrke ponovno odvila napeta razmjena rečenica. U trenucima dok je Lewis imao priličan zaostatak s pete pozicije za vozačima ispred sebe upitao je Adamija sljedeće:

LH: Jesu li još uvijek skoro minutu ispred?

RA: Charles na medium gumama, McLareni su na hardu, u zavoju 16, vrlo blizu jedan drugome. Bore se.

LH: Ne odgovaraš na pitanje. Nije ni bitno, valjda. Pitao sam jesam li minutu iza ili…?

RA: On [Leclerc] je 48 sekundi ispred.

Nakon što je prošao ciljem, Hamilton je pokušao zahvaliti ekipi, ali – nije dobio odgovor:

RA: Peto mjesto. Izgubili smo puno vremena u prometu. Ostalo moramo istražiti. I pokupi [gume s ceste], molim.

LH: Da, veliko hvala dečkima, kao što sam rekao, što su popravili bolid. Nije bio najlakši vikend, ali borimo se dalje, pa… da.

LH: Jesi li ljut na mene ili nešto…?

RA: Tišina.

Ovaj primjer komunikacije pred kraj utrke izazvao je priličnu pozornost nakon završetka Velike nagrade Monaka, što možda i ne bi bio slučaj da ovo nije prvi takav primjer odnosa između Hamiltona i Adamija. Vidjevši ugrozu za PR, šef Ferrarija Fred Vasseur je brže-bolje odbacio bilo kakve probleme te se pozvao na unaprijed dogovorene zone tišine:

„Kad vozač nešto pita između zavoja 1 i 3, moramo pričekati tunel da odgovorimo. Nije da spavamo, niti da pijemo pivo na pit wallu!”

„Kad sam razgovarao s njim nakon utrke, uopće nije bio ljut.”

Sve u svemu, razlika u odnosu na već spomenutu Hamiltonovu bivšu suradnju s popularnim Bonom više je nego očita. Posebice nakon utrke u kojoj je završio gotovo 50 sekundi iza momčadskog kolege s kojim ima omjer od 1:7 u kvalifikacijama te s bolidom koji još uvijek pokušava razumjeti. Srećom po Hamiltona i Ferrari, nova utrka je već u nedjelju u Španjolskoj.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

5 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Toliko komplicirana tehnologija i toliko zanimljivih inženjerskih čuda na jednom bolidu a na kraju gume i ovakva komunikacija ukradu svu pozornost….



    4
    4

    0
  2. David Croft
    Frantic Prikaži

    Ma jasno je bilo svima da TR između Lewisa i pit walla (Adamija) biti teški cirkusi.
    Jedino je drug @Heat mislio (barem je tako pisao)da će ih Lewis “postrojiti”….
    Ne znam samo koliki je level “zatečenosti i ostajanja bez riječi” kod Lewisa sa ovakvom radio komunikacijom, a sigurno je veoma visok, s obzirom da je navikao da mu u Benzu titraju jajca na TR.
    Još na kraju u nekom “tonu kajanja” zbog svog postupka pita “Jesi li ljut na mene….?”
    Naravno, možda je to bilo i ironično, ali i da je tako, opet je, na žalost, potpuna “pobjeda” Adamija na TR duelu u Monacu i ubjedljivo vodstvo u dosadašnjem dijelu sezone.



    6
    4

    2
  3. Marlboro
    Superhik Pretplatnik Prikaži

    A mogao mu je lijepo na pitanje odgovoriti: We are checking



    5
    5

    0
  4. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Ne bude li Ferrari konkurentan u eri novog pravilnika Hamiltonu će sve lađe potonuti što se tiče vožnji i velikog heroja koji je trebao vratiti Ferrariju trofej i sebe okruniti kao GOAT-a. Mislim da je taj potop krenuo kada se saznalo da Newey ide u Aston, a ne u Ferrari.
    Saintz je isto imao tešku promjenu s Ferrarijeve mašinerije na Mercedesovu pa evo ga, stao je na noge i počeo redati dobre rezultate.
    Ham je dobro izgledao u Kini, ali nakon toga, kao da je i dalje na prvoj utrci…


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.