Još jedna teška utrka je iza Lewisa Hamiltona u bojama Ferrarija te se čini kako njegova prilagodba na novo radno mjesto iz utrke u utrku postaje sve teža. Peto mjesto u Monaku u principu i nije toliko loš rezultat kada se u obzir uzme da je Lewis u posljednjem slobodnom treningu izazvao crvenu zastavu, a da je nakon toga u kvalifikacijama kažnjen s pomicanjem tri mjesta unazad radi ometanja Maxa Verstappena koji je bio u brzom krugu.
Čini se da je Hamilton prekasno dobio poruku koliko mu je blizu Max Verstappen, a ova situacija pomalo je podsjećala na Leclercovu kaznu iz 2023. kada je u tunelu blokirao Estebana Ocona što ga je koštalo treće pozicije u kvalifikacijama te godine. Ipak, teško je ne naslutiti tenzije između vozača i njegovog trkaćeg inženjera Ricarda Adamija. Život poslije Petera Bonningtona prilično teško pada sedmerostrukom svjetskom prvaku, a komunikacija s Adamijem takva je da nakon svake utrke izazove priličnu pozornost.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
U Monaku smo dobili svojevrsni nastavak komunikacije iz Miamija kada je Lewis frustrirano poručio ekipi da odu na čaj, dok se u Monaku pred kraj utrke ponovno odvila napeta razmjena rečenica. U trenucima dok je Lewis imao priličan zaostatak s pete pozicije za vozačima ispred sebe upitao je Adamija sljedeće:
LH: Jesu li još uvijek skoro minutu ispred?
RA: Charles na medium gumama, McLareni su na hardu, u zavoju 16, vrlo blizu jedan drugome. Bore se.
LH: Ne odgovaraš na pitanje. Nije ni bitno, valjda. Pitao sam jesam li minutu iza ili…?
RA: On [Leclerc] je 48 sekundi ispred.
Nakon što je prošao ciljem, Hamilton je pokušao zahvaliti ekipi, ali – nije dobio odgovor:
RA: Peto mjesto. Izgubili smo puno vremena u prometu. Ostalo moramo istražiti. I pokupi [gume s ceste], molim.
LH: Da, veliko hvala dečkima, kao što sam rekao, što su popravili bolid. Nije bio najlakši vikend, ali borimo se dalje, pa… da.
LH: Jesi li ljut na mene ili nešto…?
RA: Tišina.
Ovaj primjer komunikacije pred kraj utrke izazvao je priličnu pozornost nakon završetka Velike nagrade Monaka, što možda i ne bi bio slučaj da ovo nije prvi takav primjer odnosa između Hamiltona i Adamija. Vidjevši ugrozu za PR, šef Ferrarija Fred Vasseur je brže-bolje odbacio bilo kakve probleme te se pozvao na unaprijed dogovorene zone tišine:
„Kad vozač nešto pita između zavoja 1 i 3, moramo pričekati tunel da odgovorimo. Nije da spavamo, niti da pijemo pivo na pit wallu!”
„Kad sam razgovarao s njim nakon utrke, uopće nije bio ljut.”
Sve u svemu, razlika u odnosu na već spomenutu Hamiltonovu bivšu suradnju s popularnim Bonom više je nego očita. Posebice nakon utrke u kojoj je završio gotovo 50 sekundi iza momčadskog kolege s kojim ima omjer od 1:7 u kvalifikacijama te s bolidom koji još uvijek pokušava razumjeti. Srećom po Hamiltona i Ferrari, nova utrka je već u nedjelju u Španjolskoj.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toliko komplicirana tehnologija i toliko zanimljivih inženjerskih čuda na jednom bolidu a na kraju gume i ovakva komunikacija ukradu svu pozornost….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma jasno je bilo svima da TR između Lewisa i pit walla (Adamija) biti teški cirkusi.
Jedino je drug @Heat mislio (barem je tako pisao)da će ih Lewis “postrojiti”….
Ne znam samo koliki je level “zatečenosti i ostajanja bez riječi” kod Lewisa sa ovakvom radio komunikacijom, a sigurno je veoma visok, s obzirom da je navikao da mu u Benzu titraju jajca na TR.
Još na kraju u nekom “tonu kajanja” zbog svog postupka pita “Jesi li ljut na mene….?”
Naravno, možda je to bilo i ironično, ali i da je tako, opet je, na žalost, potpuna “pobjeda” Adamija na TR duelu u Monacu i ubjedljivo vodstvo u dosadašnjem dijelu sezone.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne moraju mu titrati jajca, ali crveni su već evo koju godinu šokantni sa radio komunikacijom. Naravno je da ima do jezičke barijere nešto, ali brate mili, što je golemo, golemo je.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A mogao mu je lijepo na pitanje odgovoriti: We are checking
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bude li Ferrari konkurentan u eri novog pravilnika Hamiltonu će sve lađe potonuti što se tiče vožnji i velikog heroja koji je trebao vratiti Ferrariju trofej i sebe okruniti kao GOAT-a. Mislim da je taj potop krenuo kada se saznalo da Newey ide u Aston, a ne u Ferrari.
Saintz je isto imao tešku promjenu s Ferrarijeve mašinerije na Mercedesovu pa evo ga, stao je na noge i počeo redati dobre rezultate.
Ham je dobro izgledao u Kini, ali nakon toga, kao da je i dalje na prvoj utrci…
0
0