Prepune tribine i casina ovacijama su dočekali Charlesa Leclerca, svog najdražeg sina, na startu utrke u još jednom pokušaju uzimanja pobjede, njegove druge na najomiljenijoj mu stazi. Ipak, Norris je uspio izaći neokrznut iz nešto slabijeg starta i doći do druge pobjede ove sezone; Leclerc je uzeo svoje drugo postolje ove sezone, a Oscar Piastri potvrdio je McLarenovu dominaciju na postolju. Utrka nije obilovala pretjecanjima i akcijama te se unatoč dvama obaveznim zaustavljanjima u boxu više nagradila sporija vožnja, od čistog utrkivanja. Ovi bolidi definitivno su preveliki za ulice Kneževine.
Leclerc je dao sve od sebe na startu, propisno je napao Landa Norrisa kojemu nije preostalo ništa drugo nego da fino zaključa gume na ulasku u prvi zavoj. Nekoliko zavoja poslije u glavnoj ulozi nisu više bili Leclerc i Norris, već Gabriel Bortoleto koji se zaletio u zaštitnu ogradu prije ulaska u tunel, a nakon duela s Antonellijem. Proglašen je virtualni sigurnosni automobil, a Tsunoda, Bearman i Gasly odmah su se bacili na prvu obveznu zamjenu guma. S druge strane, Bortoleto se uspio dogegati do boxa. Kimi pushed me off, vikao je frustrirani Bortoleto.
Virtualni sigurnosni autumobil okončan je krajem četvrtog kruga i utrka je nastavljena, a Leclerc je odmah bio na repu Landu Norrisu. Nekoliko krugova nije bilo ništa za istaknuti, a onda smo dobili drugu žutu zastavu. Alpineov vozač Pierre Gasly ostao je bez prednjeg lijevog kotača na ulasku u šikanu poslije tunela kada se zabio u stražnji dio Tsunodinog bolida. I have no brakes, žalio se Gasly. Iako su se na stazi nalazili dijelovi Gaslyjevog bolida, uprava utrke nije zvala sigurnosni automobil na stazu.
Od top 5 vozača najprije je Hadjar otišao u box i to u 16. krugu, što je natjeralo ekipu ispred njega da malo više počnu gurati. U 19. krugu Ferrari Lewisa Hamiltona otišao je u box po drugi set hard guma. Krug potom i vodeći Lando Norris odlazi na zamjenu guma te s mediuma prelazi na hard. Još jedan krug poslije i drugi McLaren, onaj Oscara Piastrija, odlazi u box na zamjenu guma, no bilo je to loše zaustavljanje od 3.8 sekundi. Konačno, Charles Leclerc odlazi u box u 22. krugu te svoje medium gume mijenja za novi hard, a za istaknuti je kako je ovo bilo fantastično stajanje od samo dvije sekunde za Ferrari. Na izlasku je Leclerc i dalje ostao smješten između dva McLarena, samo što je u tim trenucima Verstappen bio na P1 s obzirom na to da još uvijek nije otišao u box.
Posljednji od vodećih na ulasku u box bio je Max Verstappen koji je svoje prvo obavezno zaustavljanje odradio u 28. krugu, a na izlasku iz boxa našao se na P4, gdje je i startao utrku.
Desetak sljedećih krugova nije bilo ništa posebno za izdvojiti, a onda je u 38. krugu motor na bolidu Fernanda Alonsa otkazao poslušnost te je dvostruki svjetski prvak bio primoran odustati od utrke. Ovo nije izazvalo nikakve žute zastave, niti sigurnosni automobil, budući da je Alonso izašao sa staze u sigurnu zonu u zavoju Rascasse.
U 40. krugu Norris je bio prvi sa otprilike pet sekundi ispred Leclerca, koji je pak imao oko osam sekundi prednosti na Oscarom Piastrijem. U tom trenutku jedini vozači koji nisu ušli u box bili su Carlos Sainz i oba Mercedesa.
U 45. krugu McLarenov Oscar Piastri zamalo je imao koban završetak utrke nakon što je gotovo završio u ogradi na izlasku iz prvog zavoja.
Utrku je posebno ubijao užasno spori tempo Williamsa koji su gotovo čitavu polovicu grida iza sebe držali u koloni. To im je omogućilo da i Albon i Sainz zamijene gume bez većih problema, ali istovremeno je Lando Norris prijetio obići ih dva puta za čitav krug, što je na kraju i uspio. Bilo je ovo pomalo i komično jer je sve kulminiralo tako što je George Russell frustrirano presjekao šikanu poslije tunela kako bi obišao Williams, što je kulminiralo kaznom za Mercedes u vidu prolaska kroz bokseve. Isto je potom napravio i Kimi Antonelli, a sve je ovo govorilo dosta o nemoći Mercedesa na ovoj stazi.
Što se tiče vodeće petorice, svi su zamijenili gume (osim Maxa) bez većih problema i do kraja utrke samo je neka neforsirana greška ili prilično dramatičan sigurnosni automobil prijetio poremetiti raspored vozača s početka utrke.
A onda je utrka pomalo oživila, Verstappen je odlučio prolongirati svoje drugo zaustavljanje u box što je duže moguće te je ovo omogućilo da Norris zapne iza Maxa, a da mu se istovremeno Leclerc primakne na oko pola sekunde zaostatka i nastavi graditi pritisak i pogrešku Landa Norrisa kako bi osigurao svoju drugu domaću pobjedu.
Yeah, Norris is slow, žalio se Leclerc na radio vezu svojoj ekipi, što je bila samo jedna u moru sličnih poruka koju smo imali priliku čuti od vozača na današnjoj utrci. Potjera se nastavila do posljednjih krugova utrke. Leclerc je u nekoliko navrata došao izuzetno blizu Landu, na manje od tri desetinke, ali Lando danas nije griješio i podsjetio je na onog Landa iz Australije. Leclerc će se morati zadovoljiti drugim mjestom, što je odličan učinak imajući u vidu njegov loš niz u Monacu do prošle godine, ali i Ferrarijevu ovogodišnju formu.
Norris je prvi prošao ciljem, Leclerc iza njega, a domaćeg vozača pratio je Piastri koji je zaokružio top 3. Max Verstappen u posljednjem krugu odradio je svoje drugo obavezno zaustavljanje u box. Top 5 zaokružio je Hamilton, jednom tihom utrkom, dok posebice treba istaknuti Hadjara na šestom mjestu i Ocona koji je svoj Haas dovezao do sedmog mjesta. Odličan vikend za Racing Bullse zaokružio je Liam Lawson na osmoj poziciji, dok su dva Williamsa u vidu Alexa Albona na P9 i Carlosa Sainza na P10 bili posljednji među osvajačima bodova.
Konačni poredak:
Pozicija | Vozač | Ekipa |
1 | Lando Norris | McLaren |
2 | Charles Leclerc | Ferrari |
3 | Oscar Piastri | McLaren |
4 | Max Verstappen | Red Bull |
5 | Lewis Hamilton | Ferrari |
6 | Isack Hadjar | Racing Bulls |
7 | Esteban Ocon | Haas |
8 | Liam Lawson | Racing Bulls |
9 | Alexander Albon | Williams |
10 | Carlos Sainz | Williams |
11 | George Russell | Mercedes |
12 | Oliver Bearman | Haas |
13 | Franco Colapinto | Alpine |
14 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber |
15 | Lance Stroll | Aston Martin |
16 | Nico Hülkenberg | Kick Sauber |
17 | Yuki Tsunoda | Red Bull |
18 | Kimi Antonelli | Mercedes |
DNF | Fernando Alonso | Aston Martin |
DNF | Pierre Gasly | Alpine |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ona VN SAD-a je sa ovo bila vrhunska utrka… Ovo je sprdanje…
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnjih 50 godina na ovoj stazi nema pretjecanja.
Hoću reći zastarjela je prije 50 godina.
Monte Carlo se vozi zbog potpuno drugih stvari.
Kojih, sami znate ako znate, da ne duljim.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedno je kad nema pretjecanja, a potpuno je drukčije kada netko može usporiti 5-6 sekundi po krugu i ne biti ni u kakvoj opasnosti…To je suludo.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znas kako ti kazes kad ti mi napisemo da smaras; nemojte me citati.
Tako i ti; nemoj vise gledati vise Monaco.
Znaci, brutalno smaras vise s tom pricom. Od tri komentara, jedan je protiv monaka, jedan protiv rookie-a, jedan protiv Ben Sulaymena.
Malo je reci da smaras. Posveti se familiji i unucima.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemam ništa protiv njih:)
p.s. A tvoj izbor tri komentara od hrpe koje sam ostavio je zapravo dobar.
Tri krucijalne stvari koje se moraju mijenjati u F1.
Moja preporuka o nečitanju dalje stoji.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pero, da ti pokušam dočarati ozbiljnost cijele situacije;
i Lando mi je dao plus za prethodni komentar :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast.
Ali ja ipak mislim da mene Lando potajno voli pa mi šalje ruže.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo za Russellovu kaznu. Prva postena odluka nakon dugo vremena
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Povraća mi se od ove staze ma što puritanci govorili.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko je god legitimno, toliko je i mizerno čekati crvenu zastavu da bi pobijedio. Maxu i RB takve igre nisu potrebne
4
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi glup da to nije pokušao ..a Maks je sve a ne glup.
Uživaj u pobjedi Norisa pusti Maksa :)
30
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@tip tronic ja uživam u pobjedi McLarena. Meni je, uz konstruktorski naslov bitno je, da vozači na kraju budu 1 i 2, a koji će to bit, meni je svejedno
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To se zove strategija, ključan dio Formule 1.
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To se zove izigravanje pravila. Kao Šumi u Silverstoneu protiv Mike, Hamilton u Valenciji, ima toga još kroz povijest. Legitimno, ali ljigavo. Nešto u duhu Briatorea.
6
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto bi bilo ljigavo? Ili “izigravanje pravila”? Ljjigavo bi bilo da je Tsunoda namjerno izazvao crvenu zastavu (poznato odnekud)…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prosvijetli nas neuke o kakvom izigravanju pravila se radi, molim te.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i nije bas pametna strategija.. vise potez iz ocaja 😂 ali sto je tu je kad je takva staza..
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ti znaš što je njima potrebno 😁
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Morao je pokušati.
To je isto kao da kažeš… “Uopće im nije bilo potrebno riskirati i voziti toliko blizu ograda”
Ionako nema pretjecanja.
Pritisak je pritisak.
Stišćeš bolid ispred sebe u nadi da će pogriješiti. Čekaš promjene guma u nadi žute/crvene crvene…. zastave
Ako se želiš boriti do kraja, moraš iskoristiti svaku potencijalnu mogućnost.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije isto. Slazem se da je bilo ok pokusati, ali se valjda i svi slazemo (ili barem vecina razumnih) da je ovo pravilo s besplatnom zamjenom guma nakon crvene zastave uzasno pravilo koje nema nikakve logike. To je u postojecim okolnostima razumno za iskorisiti i probati ako se zeli nekako doci do pobjede, ali je fer priznati da nije to to.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda to nije do Maxa i R.B. nego do FIA-e.
Neka promijene zakon. Zašto bi svi koristili zakone do samoga ruba osim Maxa jer nije fer.
Kao da je to jedino pravilo koje nije fer.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se slažem da pod crvenom ne bi trebalo biti zamjene guma. Općenito bilo kakvi popravci na bolidu isto tako. Parc ferme pravila i to je to. Ako trebaš u box, onda idi nakon restarta kao i svi ostali.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, do pravila je. Ne napadam Vam Maxa haha u redu je…
Vidim da ce i od svih komentara najvise lajkova ovdje imati ovaj u kojem se hvali Maxa iako nije bio previse bitan faktor u utrci, svjestan sam gdje sam dosao i gdje komentiram, ali sam pokusao samo objasniti nekakvo logicko vidjenje oko tog pravila besplatne zamjene koje nema smisla, no ne napadam nikakvo iskoristavanje njega osobno, samo vasu tezu da je to guranje poput voznje blizu ogradi i sl.
Ta dva nacina “guranja” bih osobno razdvojio, no postujem i druga misljenja.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čisto mali osvrt na komentar BNL_McLaren oko parc ferme sistema…
Kad bi bila donešena takva pravila, opet, da bi bilo fer prema onima koji su cijelu trku gradili svoju prednost, trebalo bi onda u restartu puštati bolide na stazu u vremenskim razmacima koji su ostvareni prije crvene zastave…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjeruj mi nije ni meni bilo lako za gledat. Pogotovo jer je to Max i ne znaš šta bi još mogao napraviti, al realno da su Lando il Oscar bili u toj poziciji ja se ne bi žalio. Pa Vettel je tako pobjedio u Monaku jednom dok je vozio za RBR.. 2011 ako se ne varam? Ne bi se ni toliko uzrujao da mu se posrećilo, al bi me više smetalo da zbog toga Lando izgubi pobjedu, a Max i dalje završi četvrti. Npr. da ga je uvelike usporio u šikani il ne znam šta.. Ovisno o situaciji možda bi bila Landova pogreška, a možda bi ga usporio i stavio u mat poziciju gdje bi Leclerc uspio nekako proći sa strane, tipa Rascasse unutarnja linija? Ne znam, nagađam. Ugl, dobro je, bolje ne ulazit sad u te priče.. :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam oduševljen utrkom! Ovakve vožnje nisam godinama vidio, a pravilo o dva pit stopa je genijalno! /s
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni sa dva zaustavljanja nije ništa zanimljivije. Da je pravilo uz ta dva zaustavljanja dodano da se moraju koristiti sve tri komponente, još nekako. I dalje sam za povratak na obavezno nadoljevanje goriva, ako se misli povećati zanimljivost i neizvjesnost. Ovo je sranje
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo bi nadolijevanje donijelo potrebnu razliku u težini a samim time i brzini.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teško da će ga ikada vratiti “zbog sigurnosti” ali istina je i da bi bolidi bili cca. 70 kila lakši.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima tu nešto. Al to mora bit pravilo za sve utrke, ne samo za Monako. Nadolijevanje goriva bi sasvim sigurno maknuo ovaj “tyre management” skoro kompletno iz utrke. Možda bi ostao koji element toga i dalje, ali puno manje nego sada. Ako bi time vozači pritiskali cijelo vrijeme, ja sam apsolutno za.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja debilana, ako je prosle godineu Australiji Alonso dobio 30 sekundi kazne jer je kocio jedan zavoj malo ranije nego inace i dobio 30 sekundi, di su sada te kazne??? Znaci po toj logici Williams Kimi i Lawson svima DSQ
Mercedes zeznuo strategiju skroz, ali Russel je napravio potez dana da pokaze FIA kolko su retardirani!
7
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…..mmm daa.
Kvalifikacije su bile baš zanimljive.
Dvije promjene guma su donijele toliko uzbuđenja.
Istina, nisam niti jedno vidio.
Valjda sam na svakom uzbudljivom trenutku baš trepnuo očima.
Aston Martin se toliko osramotio. Jedino odustajanje zbog skuhanog motora. Sjetite se prošle utrke. Kočnice su na izlazu iz boksa gorjele kao visoke peći.
Alonso od.. .koliko? 5 odustajanja u četiri je bio u bodovima.
Ok u prošloj utrci nije odustao ali….
Ah, moramo se još patiti tjedan dana.
Nakon Španjolske dolaze dobre utrke.
Takav je život ovih tjedana.
https://youtu.be/fsfKhW_Ys88
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala Maxu šta je učinio zadnje krugove bar malo zanimljive. Utrka po meni 5/10 što je zapravo dobro za Monako. Ne znam da li mi se sviđaju ove taktike usporavanja da momčadski kolega ispred ima lufta za pit-stop.. Sigurno će se pričat o tome do sljedeće utrke. Al eto, da nije bilo Maxa, sudeći po zadnjem krugu, Lando bi nestao, a ja bi spavao.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čestitke Landu na pobjedi i ulazak u klub pobjednika VN Monaca!
Kako u kvalama velike razlike u vremenima tako i u utrci, prije pola utrke su se počeli prestizati za cijeli krug.
Davno sam još govorio da bi utrke trebalo začiniti s dva obvezna stopa, ali više nisam siguran u to. Ne pamtim da je čekanje SC-a i ostalih prekida bilo ovoliko forsirano, al OK. Treba probati nove stvari.
Što god mrzitelji Monaca govorili, uvijek mi je gušt pogledati ovu utrku. Bez obzira na nedostatak pretjecanja postoje i druge napetosti u iščekivanju.
Velike čestitke Hadjaru. Prva trka i odlično 6. mjesto. Čestitke i ovima iza njega.
Williams šugava, ali isplativa taktika.
Hamilton – loše.
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istu taktiku kao williams ima je i racingbulls sa lawsonom.
Hadjaru čestitka, a ovi šugavi :)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto Hamilton lose ? Sa 7. na 5. mjesto nije lose. Obzirom da je jucer ne svojom krivicom dobio 3 mjesta kazne, ovo je dobar oporavak.
Zasto nisi napisao Verstapen lose ? Krenuo 4. zavrsio 4. 😄 a da ti navijas za Maxa i uvijek si protiv Hamiltona, sad razumijem 😄
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Skoro minuta iza Leclerca. Brate, to je loše za nekoga koga neki prozivaju da je najbolji ikad…
Nisam ga baš detaljno pratio, ali mislim da je drugi dio utrke imao čist zrak da barem malo nadokadi, ali očito mu se nije dalo ili je imao neki kvar za koji ne znam.
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je Lewis u čistom zraku izgubio cca 30sekundi, previše, previše…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro jutro svima koji su pratili/zaspali , mozes stavit 20 pit stopa al nema razlike s ovim bolidima
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S kojim bolidima je bila razlika u Monacu? Iz 1950.?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako 1950. do 1960.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lakrdija od pravila i utrke. Russell je zaslužio kaznu, ali ju je zaslužio i Williamsov vozač. Opasna vožnja samo takva. Ferrari je dosta dobro odradio taktiku. Hamilton se lijepo i lako riješio Hadjara i Alonsa koji je opet imao nervozne ispade kao i Max. Da je Hamilton startao kao četvrti vjerujem da bi imao utjecaja na borbu za postolje. Ne toliko brzinom koliko taktičom širinom. On je svoju utrku odlučio u prvome stintu gdje je zaglavio iza Alonsa i Hadjara. Inače dosta dobra vožnja. Rb flop sa Tsunodom. Nekako mi je baš drago što je Hadjar sve bolji. Tek toliko da nevira onog škiljavog Austrijanca.
5
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjeli smo u cistom zraku koliko je tempa imao. Cak je i sam shvatio da je skoro minutu iza vodećih koji su se vukli iza Verstappena naprijed.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako si pratio njegova vremena iz drugog stinta mogao si vidjeti da je skidao vremena vozača ispred sebe. Na hardu je bio vrlo brz. Medium mu nije bio po guštu. Na početku trećeg stinta je bio na 3 sekunde od Maxa.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda ju je zaslužio i Kimi, samo nitko drugi nije cmizdrio, samo George.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kimi je vratio poziciju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislio sam na kaznu za opasnu vožnju Williamsovih vozača o kojoj priča Dani.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlicna utrka i jos bolji kraj, ponajvise zbog Maxa koji ih je grupirao. Gledati Leclerca kako 15-ak krugova vozi doslovno u mjenjacu Norrisa i da obojica ne naprave niti jednu gresku je fantasticno.
Koliko god razumijem Russellovu frustraciju zbog destruktivne Williamsove taktike i dalje ne odobravam njegov potez.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedino kaj moraš biti 3-4 sekunde brži da bi mogao pokušati pretjecati.
Na kraju kada je Lano imao čistu stazu ispred sebe (maknuo se Max) odmah je pobjegao u 2 kruga 3 sekunde (a više nije imao DRS)
U prijevodu Norris nije vozio punom snagom jer nije mogao, što će reći nije vozio riskantno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
George je kao frustriran i jadan zbog poteza Williamsovih vozača, da bi nakraju Kimi radio Yukiju ono što je njemu radili oni, tipično engleski dvolično.
Kazna za Georga opravdana, moram priznati da su me suci iznenadili.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa rekao je u intervjuu nakon utrke da su oni planirali da rade to isto od početka, ali ih je iznenadio da je još ekipa radilo ta ista usporavanja tempa.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To ga je iznenadilo i naljutilo…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čestitke FIA-i na genijalnoj ideji koja je potpuno transformirala utrku. Ekipa sa pariškog Trga sloge je zajedničkim snagama osigurala genijalnu utrku u Monaku koja nas je sve držala na rubu kauča. Nezaboravna utrka, za iduću godinu predlažem barem 4 obavezna zaustavljanja u boks.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebamo sljedeće godine ko u Indy-Caru počet bacat caution, odnosno SC ovako iz zaje***cije kad utrka postane dosadna. Kad je bal, nek je maskenbal.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš sam htio napisati još jedno približavanje Indycaru, ali bi svi rekli da opet trolam.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Indycaru se ne nikad ne poziva caution iz zayebancije.
Ali se poziva za svaku sitnicu. 😉
Meni je današnja trka, ono…., ne znam šta bi rekao.
I smiješna, i debilna, dosadna (u jednom momentu sam komentarisao kako bi Leclercova dama trebala hirurški ukloniti onaj mladež sa vrha nosa), pred kraj kad ih je Max sabio bila mi je zanimljiva jer je Leclerc bio Landu u mjenjaču, kontroverzna (hint Russell)….
Bravo za Hadjara (uz pomoć Liama). Zadovoljan mojima. Imao sam osjećaj da će u ovakvoj trci sa 2 obabezna zaustavljanja syebati Leclerca do maximuma, međutim, startao 2., završio 2.
Lewis se probio 2 mjesta naprijed, što je pohvalno, ali imao je preveliki zaostatak iza prve četvorice.
Uglavnom, ništa specijalno nismo dobili sa ta 2 obavezna zaustavljanja.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ne sjećam se onda točno koja je to serija bila gdje je caution/full course yellow bačen doslovno zbog ničega. Znam da se vozio oval ili polu oval. Možda IMSA Daytona 24, ne znam više.. Al Amerikanci su bili u pitanju sigurno. Ako se netko može sjetit, nek napiše, utrka je bila prije manje od godinu dana.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Metoda pokušaja i pogreške sa 2 obavezna zaustavljanja nije se pokazala najboljom. Moj prijedlog je da u Monacu voze na kronometar
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To već postoji samo ima naziv kvalifikacije…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
4 vozaca zavrsila utrku u istom Krugu.
Sta vise reci kakvu poratu posati
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da bi više dobili s tim da maknu šikanu nakon tunela, nego sa ova 2 obavezna pit stopa…
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, tako je jednom davno i bilo.
Pa su došla pravila o sigurnosti i izletnim zonama, (što pozdravljam), ali su onda došli zeleni braniti sječu ona 2-3 stabla……
I dobili smo što smo dobili.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro sam odabrao danas otić radije u teretanu neg zaspat uz još jednu zaboravnu VN Monaca
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
NASCAR mozda?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
NASCAR još dosadniji .. dao sam mu priliku,al brate.. užas od utrkivanja.. nešto poput Monaca ,ali x5 … uglavnom, po meni..uzalud prženje benzina
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pored sinoćnjeg indya 500 vi spominjete Nascar. #prekrst
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svake godine kritiziram ovu tragediju, glupost, od utrke. Svake godine mi netko kaže da nisam pravi ljubitelj f1, da sam premlad i da nemam pojma. Činjenica da sam pogledao svaki Monaco od 1997. godine nije dovoljna. Ugasiti sve utrke koje se voze po gradovima. Znam da me neće poslušati nego će još maknuti Spa da bi dodali Madrid, London ili Paris.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da barem još malo povećaju bolide, jbt današnja formula, samo da se čim više bezosa i ostalih celebritija pokaže u prijenosu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je bas zanimljivo bilo i nije (nazalost osim sudara,bez akcije) ali tome su kriva pravila za bolide (malo su preglomazni) vise nego sama staza
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je do prvog zavoja bilo jos barem 200m, opet bismo pricali o Landovim startovima.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando bravo za pobjedu,
Charlesova vožnja u Landovom mjenjaču 1. mjesto za umjetnički dojam.
Možda je micanje šikane kako kaže Bore1989 jedini spasa za preticanje u Monacu
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Utrka potpuno očekivana. Malo mi nije jasna strategija Red Bulla, kod prvih ulazaka u boxove Max je mogao skiniti piastria a oni par krugova obilaze backmarkere, izgube 5-6 sekundi i onda idu u box…Valjda Hanna zna bolje 🤔.
Inače svi pričaju kako su bolidi preveliki za MC, treba ovo ,treba ono…gledo F3-procesija uz pokoji krš(mladi su), gledo F2- prvo veliki krš pa malo vožnje pa krš opet. Uglavnom na ovoj stazi se ne pretiče(bez krša) i nikad više neće bez obzira koliko boxova bilo, kiša padala, gume dobre ili loše… To se nekad moglo kad je razlika u bolidima bila 5 sekundi pa pobjednik obilazio za 2-3 kruga u utrci ostale, ne više kad su unutar 2 sek svi. Mogli su bullsi i Williams stisnit malo više al čemu kad nisu dovoljno brzi da obiđu napred a ni drugi da obiđu njih. Šparaj motor, nemoj završiti u zidu, stavi kvačicu na utrku i spremi kupaće za Barcelonu.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je zaposlio Ruedu – nemam drugog objašnjenja za ovako katastrofalan nedostatak strategije. Hamilton grozan, nakon što je postigao ono što je smatrao maksimumom, počinje podsjećati na Raikonnena. Leclerc standardno odličan pod vlastitim prozorom. Reklo bi se da vježba cijelu godinu.
Haas zajebo Bearmna.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo, prošao je dan.
Kada sam o svemu promislio.
Sprdačina od utrke.
Na brzinu su uveli dva zaustavljanja u boksu a da nisu razmislili što sve mogu momčadi uraditi i kako minirati utrku zbog toga i pokušaja ulaska u bodove.
Dobro je Max rekao u jednom interviju.
Mogli bi za Monte Carlo napraviti specijalnu Mario kart Formulu.
Pa imati mogućnost izbacivanja banana šurikena….
Voziti namjerno vlakić 6 sekundi sporije da bi omogućili (onemogućili drugima probijanje) Williams Red, Bill Racig, sve po pravilima.
I onda kada voziš 6 sekundi sporije na izlasku iz tunela se dogodi ono što se mora dogoditi (Russell) sve po pravilima.
A pravila nisu ništa bolja od pravila Mario karta.
Formula 1 se svela na to tko će sporije voziti.
Nemojte da krenem sa teorijama zavjere.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jutro pero.
Možda se F1 svela na to tko će mudrije/pametnije voziti?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Formula oduvijek prepuna taktičkog nadmudrivanja, i pametnije mudrije vožnje.
To nije nikakva novost. To je Formula 1
Govorim samo o ovoj utrci koja to odavno nije. Siguran sam da nisi….. pa da to nisi shvatio.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I nije samo vlakić Williams Red Bull Racing u pitanju.
Samo Verstapen je vozio na potpuno potrošenim gumama par sekundi sporije.
Osim što ga najbrži bolid nije mogao preteći, spomenuti bolidi iza su vozili još 5 sekundi sporije.
Da se na to svodi Formula 1 niti bi bila svjetski najpoznatija serija, niti bi se ulagale milijarde.
Na najsporijoj stazi u kalendaru u kojoj su svi mogli voziti jedan iza drugoga cijelu utrku, odjednom bolidi počnu kasniti po 5-6 sekundi, krug, dva…
Da, taktika Mario karta. neka im stave još kutije sa bananama da mogu zezati bolide iza sebe……
Neka u Monte Carlu svima daju gokarde da se utrkuju, a gazde rade svoje poslove zbog kojih su tamo došli.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
-čestitke landu na zasluženoj pobjedi.
-meni utrka bila dosta zanimljivija s obavezna dva zaustavljanja od prijašnjih.
-hrpa bodova za bijele, fakjea!
-drago mi je da je george dobio onu kaznu, ali neka tako i za druge situacije onda sude. da ovaj koji prestigne van staze bude stvarno kažnjen, a ne ko max u jeddah.
3
0