Norris kapitalizirao pole poziciju i slavio u Monacu. Leclerc drugi, a Piastri zaokružio top 3

Izdvojeno

Prepune tribine i casina ovacijama su dočekali Charlesa Leclerca, svog najdražeg sina, na startu utrke u još jednom pokušaju uzimanja pobjede, njegove druge na najomiljenijoj mu stazi. Ipak, Norris je uspio izaći neokrznut iz nešto slabijeg starta i doći do druge pobjede ove sezone; Leclerc je uzeo svoje drugo postolje ove sezone, a Oscar Piastri potvrdio je McLarenovu dominaciju na postolju. Utrka nije obilovala pretjecanjima i akcijama te se unatoč dvama obaveznim zaustavljanjima u boxu više nagradila sporija vožnja, od čistog utrkivanja. Ovi bolidi definitivno su preveliki za ulice Kneževine.


Leclerc je dao sve od sebe na startu, propisno je napao Landa Norrisa kojemu nije preostalo ništa drugo nego da fino zaključa gume na ulasku u prvi zavoj. Nekoliko zavoja poslije u glavnoj ulozi nisu više bili Leclerc i Norris, već Gabriel Bortoleto koji se zaletio u zaštitnu ogradu prije ulaska u tunel, a nakon duela s Antonellijem. Proglašen je virtualni sigurnosni automobil, a Tsunoda, Bearman i Gasly odmah su se bacili na prvu obveznu zamjenu guma. S druge strane, Bortoleto se uspio dogegati do boxa. Kimi pushed me off, vikao je frustrirani Bortoleto.

Virtualni sigurnosni autumobil okončan je krajem četvrtog kruga i utrka je nastavljena, a Leclerc je odmah bio na repu Landu Norrisu. Nekoliko krugova nije bilo ništa za istaknuti, a onda smo dobili drugu žutu zastavu. Alpineov vozač Pierre Gasly ostao je bez prednjeg lijevog kotača na ulasku u šikanu poslije tunela kada se zabio u stražnji dio Tsunodinog bolida. I have no brakes, žalio se Gasly. Iako su se na stazi nalazili dijelovi Gaslyjevog bolida, uprava utrke nije zvala sigurnosni automobil na stazu.

Od top 5 vozača najprije je Hadjar otišao u box i to u 16. krugu, što je natjeralo ekipu ispred njega da malo više počnu gurati. U 19. krugu Ferrari Lewisa Hamiltona otišao je u box po drugi set hard guma. Krug potom i vodeći Lando Norris odlazi na zamjenu guma te s mediuma prelazi na hard. Još jedan krug poslije i drugi McLaren, onaj Oscara Piastrija, odlazi u box na zamjenu guma, no bilo je to loše zaustavljanje od 3.8 sekundi. Konačno, Charles Leclerc odlazi u box u 22. krugu te svoje medium gume mijenja za novi hard, a za istaknuti je kako je ovo bilo fantastično stajanje od samo dvije sekunde za Ferrari. Na izlasku je Leclerc i dalje ostao smješten između dva McLarena, samo što je u tim trenucima Verstappen bio na P1 s obzirom na to da još uvijek nije otišao u box.

Posljednji od vodećih na ulasku u box bio je Max Verstappen koji je svoje prvo obavezno zaustavljanje odradio u 28. krugu, a na izlasku iz boxa našao se na P4, gdje je i startao utrku.

Desetak sljedećih krugova nije bilo ništa posebno za izdvojiti, a onda je u 38. krugu motor na bolidu Fernanda Alonsa otkazao poslušnost te je dvostruki svjetski prvak bio primoran odustati od utrke. Ovo nije izazvalo nikakve žute zastave, niti sigurnosni automobil, budući da je Alonso izašao sa staze u sigurnu zonu u zavoju Rascasse.

U 40. krugu Norris je bio prvi sa otprilike pet sekundi ispred Leclerca, koji je pak imao oko osam sekundi prednosti na Oscarom Piastrijem. U tom trenutku jedini vozači koji nisu ušli u box bili su Carlos Sainz i oba Mercedesa.

U 45. krugu McLarenov Oscar Piastri zamalo je imao koban završetak utrke nakon što je gotovo završio u ogradi na izlasku iz prvog zavoja.

Utrku je posebno ubijao užasno spori tempo Williamsa koji su gotovo čitavu polovicu grida iza sebe držali u koloni. To im je omogućilo da i Albon i Sainz zamijene gume bez većih problema, ali istovremeno je Lando Norris prijetio obići ih dva puta za čitav krug, što je na kraju i uspio. Bilo je ovo pomalo i komično jer je sve kulminiralo tako što je George Russell frustrirano presjekao šikanu poslije tunela kako bi obišao Williams, što je kulminiralo kaznom za Mercedes u vidu prolaska kroz bokseve. Isto je potom napravio i Kimi Antonelli, a sve je ovo govorilo dosta o nemoći Mercedesa na ovoj stazi.

Što se tiče vodeće petorice, svi su zamijenili gume (osim Maxa) bez većih problema i do kraja utrke samo je neka neforsirana greška ili prilično dramatičan sigurnosni automobil prijetio poremetiti raspored vozača s početka utrke.

A onda je utrka pomalo oživila, Verstappen je odlučio prolongirati svoje drugo zaustavljanje u box što je duže moguće te je ovo omogućilo da Norris zapne iza Maxa, a da mu se istovremeno Leclerc primakne na oko pola sekunde zaostatka i nastavi graditi pritisak i pogrešku Landa Norrisa kako bi osigurao svoju drugu domaću pobjedu.

Yeah, Norris is slow, žalio se Leclerc na radio vezu svojoj ekipi, što je bila samo jedna u moru sličnih poruka koju smo imali priliku čuti od vozača na današnjoj utrci. Potjera se nastavila do posljednjih krugova utrke. Leclerc je u nekoliko navrata došao izuzetno blizu Landu, na manje od tri desetinke, ali Lando danas nije griješio i podsjetio je na onog Landa iz Australije. Leclerc će se morati zadovoljiti drugim mjestom, što je odličan učinak imajući u vidu njegov loš niz u Monacu do prošle godine, ali i Ferrarijevu ovogodišnju formu.

Norris je prvi prošao ciljem, Leclerc iza njega, a domaćeg vozača pratio je Piastri koji je zaokružio top 3. Max Verstappen u posljednjem krugu odradio je svoje drugo obavezno zaustavljanje u box. Top 5 zaokružio je Hamilton, jednom tihom utrkom, dok posebice treba istaknuti Hadjara na šestom mjestu i Ocona koji je svoj Haas dovezao do sedmog mjesta. Odličan vikend za Racing Bullse zaokružio je Liam Lawson na osmoj poziciji, dok su dva Williamsa u vidu Alexa Albona na P9 i Carlosa Sainza na P10 bili posljednji među osvajačima bodova.

Konačni poredak:

PozicijaVozačEkipa
1Lando NorrisMcLaren
2Charles LeclercFerrari
3Oscar PiastriMcLaren
4Max VerstappenRed Bull
5Lewis HamiltonFerrari
6Isack HadjarRacing Bulls
7Esteban OconHaas
8Liam LawsonRacing Bulls
9Alexander AlbonWilliams
10Carlos SainzWilliams
11George RussellMercedes
12Oliver BearmanHaas
13Franco ColapintoAlpine
14Gabriel BortoletoKick Sauber
15Lance StrollAston Martin
16Nico HülkenbergKick Sauber
17Yuki TsunodaRed Bull
18Kimi AntonelliMercedes
DNFFernando AlonsoAston Martin
DNFPierre GaslyAlpine

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

78 komentara

  1. Sebastian Vettel
    battery992 Pretplatnik Prikaži

    Ona VN SAD-a je sa ovo bila vrhunska utrka… Ovo je sprdanje…



    5
    1

    4
  2. Msc3005 Prikaži

    Bravo za Russellovu kaznu. Prva postena odluka nakon dugo vremena



    21
    21

    0
  3. Carlos Sainz 55
    Tudum Prikaži

    Povraća mi se od ove staze ma što puritanci govorili.



    5
    3

    2
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    Koliko je god legitimno, toliko je i mizerno čekati crvenu zastavu da bi pobijedio. Maxu i RB takve igre nisu potrebne



    4
    -14

    18
    • Carlos Sainz
      tiptronic Prikaži

      Bilo bi glup da to nije pokušao ..a Maks je sve a ne glup.
      Uživaj u pobjedi Norisa pusti Maksa :)



      30
      29

      1
    • Renault
      zd1400rt Prikaži

      To se zove strategija, ključan dio Formule 1.



      21
      20

      1
    • Red Bull
      zinzi Prikaži

      A ti znaš što je njima potrebno 😁



      3
      0

      3
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Morao je pokušati.
      To je isto kao da kažeš… “Uopće im nije bilo potrebno riskirati i voziti toliko blizu ograda”
      Ionako nema pretjecanja.
      Pritisak je pritisak.
      Stišćeš bolid ispred sebe u nadi da će pogriješiti. Čekaš promjene guma u nadi žute/crvene crvene…. zastave
      Ako se želiš boriti do kraja, moraš iskoristiti svaku potencijalnu mogućnost.



      1
      1

      0
      • Ferrari
        Fiorano99 Prikaži

        Nije isto. Slazem se da je bilo ok pokusati, ali se valjda i svi slazemo (ili barem vecina razumnih) da je ovo pravilo s besplatnom zamjenom guma nakon crvene zastave uzasno pravilo koje nema nikakve logike. To je u postojecim okolnostima razumno za iskorisiti i probati ako se zeli nekako doci do pobjede, ali je fer priznati da nije to to.



        1
        1

        0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Onda to nije do Maxa i R.B. nego do FIA-e.
          Neka promijene zakon. Zašto bi svi koristili zakone do samoga ruba osim Maxa jer nije fer.
          Kao da je to jedino pravilo koje nije fer.



          4
          4

          0
        • Mclaren
          BNL_McLaren Prikaži

          Ja se slažem da pod crvenom ne bi trebalo biti zamjene guma. Općenito bilo kakvi popravci na bolidu isto tako. Parc ferme pravila i to je to. Ako trebaš u box, onda idi nakon restarta kao i svi ostali.



          3
          3

          0
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          Da, do pravila je. Ne napadam Vam Maxa haha u redu je…

          Vidim da ce i od svih komentara najvise lajkova ovdje imati ovaj u kojem se hvali Maxa iako nije bio previse bitan faktor u utrci, svjestan sam gdje sam dosao i gdje komentiram, ali sam pokusao samo objasniti nekakvo logicko vidjenje oko tog pravila besplatne zamjene koje nema smisla, no ne napadam nikakvo iskoristavanje njega osobno, samo vasu tezu da je to guranje poput voznje blizu ogradi i sl.

          Ta dva nacina “guranja” bih osobno razdvojio, no postujem i druga misljenja.



          2
          2

          0
        • Eddie Irvine
          Alphonse Lemerde Prikaži

          Čisto mali osvrt na komentar BNL_McLaren oko parc ferme sistema…
          Kad bi bila donešena takva pravila, opet, da bi bilo fer prema onima koji su cijelu trku gradili svoju prednost, trebalo bi onda u restartu puštati bolide na stazu u vremenskim razmacima koji su ostvareni prije crvene zastave…



          1
          1

          0
    • Mclaren
      BNL_McLaren Prikaži

      Vjeruj mi nije ni meni bilo lako za gledat. Pogotovo jer je to Max i ne znaš šta bi još mogao napraviti, al realno da su Lando il Oscar bili u toj poziciji ja se ne bi žalio. Pa Vettel je tako pobjedio u Monaku jednom dok je vozio za RBR.. 2011 ako se ne varam? Ne bi se ni toliko uzrujao da mu se posrećilo, al bi me više smetalo da zbog toga Lando izgubi pobjedu, a Max i dalje završi četvrti. Npr. da ga je uvelike usporio u šikani il ne znam šta.. Ovisno o situaciji možda bi bila Landova pogreška, a možda bi ga usporio i stavio u mat poziciju gdje bi Leclerc uspio nekako proći sa strane, tipa Rascasse unutarnja linija? Ne znam, nagađam. Ugl, dobro je, bolje ne ulazit sad u te priče.. :)



      1
      1

      0
  5. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Ja sam oduševljen utrkom! Ovakve vožnje nisam godinama vidio, a pravilo o dva pit stopa je genijalno! /s



    14
    13

    1
  6. Mclaren
    raca Prikaži

    Meni sa dva zaustavljanja nije ništa zanimljivije. Da je pravilo uz ta dva zaustavljanja dodano da se moraju koristiti sve tri komponente, još nekako. I dalje sam za povratak na obavezno nadoljevanje goriva, ako se misli povećati zanimljivost i neizvjesnost. Ovo je sranje



    4
    2

    2
  7. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Koja debilana, ako je prosle godineu Australiji Alonso dobio 30 sekundi kazne jer je kocio jedan zavoj malo ranije nego inace i dobio 30 sekundi, di su sada te kazne??? Znaci po toj logici Williams Kimi i Lawson svima DSQ
    Mercedes zeznuo strategiju skroz, ali Russel je napravio potez dana da pokaze FIA kolko su retardirani!



    7
    0

    7
  8. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    …..mmm daa.
    Kvalifikacije su bile baš zanimljive.
    Dvije promjene guma su donijele toliko uzbuđenja.
    Istina, nisam niti jedno vidio.
    Valjda sam na svakom uzbudljivom trenutku baš trepnuo očima.
    Aston Martin se toliko osramotio. Jedino odustajanje zbog skuhanog motora. Sjetite se prošle utrke. Kočnice su na izlazu iz boksa gorjele kao visoke peći.
    Alonso od.. .koliko? 5 odustajanja u četiri je bio u bodovima.
    Ok u prošloj utrci nije odustao ali….
    Ah, moramo se još patiti tjedan dana.
    Nakon Španjolske dolaze dobre utrke.
    Takav je život ovih tjedana.
    https://youtu.be/fsfKhW_Ys88



    3
    1

    2
  9. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Hvala Maxu šta je učinio zadnje krugove bar malo zanimljive. Utrka po meni 5/10 što je zapravo dobro za Monako. Ne znam da li mi se sviđaju ove taktike usporavanja da momčadski kolega ispred ima lufta za pit-stop.. Sigurno će se pričat o tome do sljedeće utrke. Al eto, da nije bilo Maxa, sudeći po zadnjem krugu, Lando bi nestao, a ja bi spavao.



    5
    5

    0
  10. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Čestitke Landu na pobjedi i ulazak u klub pobjednika VN Monaca!

    Kako u kvalama velike razlike u vremenima tako i u utrci, prije pola utrke su se počeli prestizati za cijeli krug.
    Davno sam još govorio da bi utrke trebalo začiniti s dva obvezna stopa, ali više nisam siguran u to. Ne pamtim da je čekanje SC-a i ostalih prekida bilo ovoliko forsirano, al OK. Treba probati nove stvari.

    Što god mrzitelji Monaca govorili, uvijek mi je gušt pogledati ovu utrku. Bez obzira na nedostatak pretjecanja postoje i druge napetosti u iščekivanju.

    Velike čestitke Hadjaru. Prva trka i odlično 6. mjesto. Čestitke i ovima iza njega.
    Williams šugava, ali isplativa taktika.

    Hamilton – loše.



    13
    11

    2
  11. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Dobro jutro svima koji su pratili/zaspali , mozes stavit 20 pit stopa al nema razlike s ovim bolidima



    3
    3

    0
  12. Bernie Ecclestone
    Dani Pretplatnik Prikaži

    Lakrdija od pravila i utrke. Russell je zaslužio kaznu, ali ju je zaslužio i Williamsov vozač. Opasna vožnja samo takva. Ferrari je dosta dobro odradio taktiku. Hamilton se lijepo i lako riješio Hadjara i Alonsa koji je opet imao nervozne ispade kao i Max. Da je Hamilton startao kao četvrti vjerujem da bi imao utjecaja na borbu za postolje. Ne toliko brzinom koliko taktičom širinom. On je svoju utrku odlučio u prvome stintu gdje je zaglavio iza Alonsa i Hadjara. Inače dosta dobra vožnja. Rb flop sa Tsunodom. Nekako mi je baš drago što je Hadjar sve bolji. Tek toliko da nevira onog škiljavog Austrijanca.



    5
    -1

    6
  13. Michael Schumacher
    HuMS32 Pretplatnik Prikaži

    Odlicna utrka i jos bolji kraj, ponajvise zbog Maxa koji ih je grupirao. Gledati Leclerca kako 15-ak krugova vozi doslovno u mjenjacu Norrisa i da obojica ne naprave niti jednu gresku je fantasticno.
    Koliko god razumijem Russellovu frustraciju zbog destruktivne Williamsove taktike i dalje ne odobravam njegov potez.



    8
    7

    1
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Jedino kaj moraš biti 3-4 sekunde brži da bi mogao pokušati pretjecati.
      Na kraju kada je Lano imao čistu stazu ispred sebe (maknuo se Max) odmah je pobjegao u 2 kruga 3 sekunde (a više nije imao DRS)
      U prijevodu Norris nije vozio punom snagom jer nije mogao, što će reći nije vozio riskantno.



      1
      1

      0
    • Stefan Bellof
      denisg Prikaži

      George je kao frustriran i jadan zbog poteza Williamsovih vozača, da bi nakraju Kimi radio Yukiju ono što je njemu radili oni, tipično engleski dvolično.
      Kazna za Georga opravdana, moram priznati da su me suci iznenadili.



      3
      3

      0
  14. Ferrari
    VettelFerrari Prikaži

    Čestitke FIA-i na genijalnoj ideji koja je potpuno transformirala utrku. Ekipa sa pariškog Trga sloge je zajedničkim snagama osigurala genijalnu utrku u Monaku koja nas je sve držala na rubu kauča. Nezaboravna utrka, za iduću godinu predlažem barem 4 obavezna zaustavljanja u boks.



    15
    15

    0
    • Mclaren
      BNL_McLaren Prikaži

      Trebamo sljedeće godine ko u Indy-Caru počet bacat caution, odnosno SC ovako iz zaje***cije kad utrka postane dosadna. Kad je bal, nek je maskenbal.



      5
      5

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Baš sam htio napisati još jedno približavanje Indycaru, ali bi svi rekli da opet trolam.


        0
        0

        0
      • David Croft
        Frantic Prikaži

        U Indycaru se ne nikad ne poziva caution iz zayebancije.
        Ali se poziva za svaku sitnicu. 😉

        Meni je današnja trka, ono…., ne znam šta bi rekao.
        I smiješna, i debilna, dosadna (u jednom momentu sam komentarisao kako bi Leclercova dama trebala hirurški ukloniti onaj mladež sa vrha nosa), pred kraj kad ih je Max sabio bila mi je zanimljiva jer je Leclerc bio Landu u mjenjaču, kontroverzna (hint Russell)….
        Bravo za Hadjara (uz pomoć Liama). Zadovoljan mojima. Imao sam osjećaj da će u ovakvoj trci sa 2 obabezna zaustavljanja syebati Leclerca do maximuma, međutim, startao 2., završio 2.
        Lewis se probio 2 mjesta naprijed, što je pohvalno, ali imao je preveliki zaostatak iza prve četvorice.
        Uglavnom, ništa specijalno nismo dobili sa ta 2 obavezna zaustavljanja.



        3
        3

        0
        • Mclaren
          BNL_McLaren Prikaži

          A ne sjećam se onda točno koja je to serija bila gdje je caution/full course yellow bačen doslovno zbog ničega. Znam da se vozio oval ili polu oval. Možda IMSA Daytona 24, ne znam više.. Al Amerikanci su bili u pitanju sigurno. Ako se netko može sjetit, nek napiše, utrka je bila prije manje od godinu dana.


          0
          0

          0
  15. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Metoda pokušaja i pogreške sa 2 obavezna zaustavljanja nije se pokazala najboljom. Moj prijedlog je da u Monacu voze na kronometar



    2
    2

    0
  16. Bmw
    EnoEno Prikaži

    4 vozaca zavrsila utrku u istom Krugu.
    Sta vise reci kakvu poratu posati



    5
    5

    0
  17. Ferrari
    bore1989 Prikaži

    Mislim da bi više dobili s tim da maknu šikanu nakon tunela, nego sa ova 2 obavezna pit stopa…



    10
    10

    0
  18. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Dobro sam odabrao danas otić radije u teretanu neg zaspat uz još jednu zaboravnu VN Monaca


    0
    -3

    3
  19. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Svake godine kritiziram ovu tragediju, glupost, od utrke. Svake godine mi netko kaže da nisam pravi ljubitelj f1, da sam premlad i da nemam pojma. Činjenica da sam pogledao svaki Monaco od 1997. godine nije dovoljna. Ugasiti sve utrke koje se voze po gradovima. Znam da me neće poslušati nego će još maknuti Spa da bi dodali Madrid, London ili Paris.



    2
    2

    0
  20. Michael Schumacher
    MS791 Prikaži

    Da barem još malo povećaju bolide, jbt današnja formula, samo da se čim više bezosa i ostalih celebritija pokaže u prijenosu.



    4
    4

    0
  21. Bepi Prikaži

    Da je bas zanimljivo bilo i nije (nazalost osim sudara,bez akcije) ali tome su kriva pravila za bolide (malo su preglomazni) vise nego sama staza



    1
    1

    0
  22. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Da je do prvog zavoja bilo jos barem 200m, opet bismo pricali o Landovim startovima.



    4
    4

    0
  23. Stefan Bellof
    denisg Prikaži

    Lando bravo za pobjedu,
    Charlesova vožnja u Landovom mjenjaču 1. mjesto za umjetnički dojam.
    Možda je micanje šikane kako kaže Bore1989 jedini spasa za preticanje u Monacu



    3
    3

    0
  24. Marlboro
    balkanacf1 Prikaži

    Utrka potpuno očekivana. Malo mi nije jasna strategija Red Bulla, kod prvih ulazaka u boxove Max je mogao skiniti piastria a oni par krugova obilaze backmarkere, izgube 5-6 sekundi i onda idu u box…Valjda Hanna zna bolje 🤔.
    Inače svi pričaju kako su bolidi preveliki za MC, treba ovo ,treba ono…gledo F3-procesija uz pokoji krš(mladi su), gledo F2- prvo veliki krš pa malo vožnje pa krš opet. Uglavnom na ovoj stazi se ne pretiče(bez krša) i nikad više neće bez obzira koliko boxova bilo, kiša padala, gume dobre ili loše… To se nekad moglo kad je razlika u bolidima bila 5 sekundi pa pobjednik obilazio za 2-3 kruga u utrci ostale, ne više kad su unutar 2 sek svi. Mogli su bullsi i Williams stisnit malo više al čemu kad nisu dovoljno brzi da obiđu napred a ni drugi da obiđu njih. Šparaj motor, nemoj završiti u zidu, stavi kvačicu na utrku i spremi kupaće za Barcelonu.



    8
    8

    0
  25. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Mercedes je zaposlio Ruedu – nemam drugog objašnjenja za ovako katastrofalan nedostatak strategije. Hamilton grozan, nakon što je postigao ono što je smatrao maksimumom, počinje podsjećati na Raikonnena. Leclerc standardno odličan pod vlastitim prozorom. Reklo bi se da vježba cijelu godinu.

    Haas zajebo Bearmna.



    4
    3

    1
  26. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Evo, prošao je dan.
    Kada sam o svemu promislio.
    Sprdačina od utrke.
    Na brzinu su uveli dva zaustavljanja u boksu a da nisu razmislili što sve mogu momčadi uraditi i kako minirati utrku zbog toga i pokušaja ulaska u bodove.
    Dobro je Max rekao u jednom interviju.
    Mogli bi za Monte Carlo napraviti specijalnu Mario kart Formulu.
    Pa imati mogućnost izbacivanja banana šurikena….
    Voziti namjerno vlakić 6 sekundi sporije da bi omogućili (onemogućili drugima probijanje) Williams Red, Bill Racig, sve po pravilima.
    I onda kada voziš 6 sekundi sporije na izlasku iz tunela se dogodi ono što se mora dogoditi (Russell) sve po pravilima.
    A pravila nisu ništa bolja od pravila Mario karta.
    Formula 1 se svela na to tko će sporije voziti.
    Nemojte da krenem sa teorijama zavjere.



    1
    1

    0
    • Lance Stroll 18
      lance_troll Pretplatnik Prikaži

      Jutro pero.
      Možda se F1 svela na to tko će mudrije/pametnije voziti?



      3
      3

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Formula oduvijek prepuna taktičkog nadmudrivanja, i pametnije mudrije vožnje.
        To nije nikakva novost. To je Formula 1
        Govorim samo o ovoj utrci koja to odavno nije. Siguran sam da nisi….. pa da to nisi shvatio.


        0
        0

        0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        I nije samo vlakić Williams Red Bull Racing u pitanju.
        Samo Verstapen je vozio na potpuno potrošenim gumama par sekundi sporije.
        Osim što ga najbrži bolid nije mogao preteći, spomenuti bolidi iza su vozili još 5 sekundi sporije.
        Da se na to svodi Formula 1 niti bi bila svjetski najpoznatija serija, niti bi se ulagale milijarde.
        Na najsporijoj stazi u kalendaru u kojoj su svi mogli voziti jedan iza drugoga cijelu utrku, odjednom bolidi počnu kasniti po 5-6 sekundi, krug, dva…
        Da, taktika Mario karta. neka im stave još kutije sa bananama da mogu zezati bolide iza sebe……
        Neka u Monte Carlu svima daju gokarde da se utrkuju, a gazde rade svoje poslove zbog kojih su tamo došli.


        0
        0

        0
  27. Honda
    zekohonda Pretplatnik Prikaži

    -čestitke landu na zasluženoj pobjedi.
    -meni utrka bila dosta zanimljivija s obavezna dva zaustavljanja od prijašnjih.
    -hrpa bodova za bijele, fakjea!
    -drago mi je da je george dobio onu kaznu, ali neka tako i za druge situacije onda sude. da ovaj koji prestigne van staze bude stvarno kažnjen, a ne ko max u jeddah.



    3
    3

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.