Leclerc razočaran nakon Q3 u Monaku: Dali smo sve, ali nije bilo dovoljno

Izdvojeno

Charles Leclerc opet je došao na korak do sna, ali kao i prečesto u njegovom slučaju Monte Carlo mu je još jednom pokazao zube. Nakon što je dominirao svim slobodnim treninzima i držao provisional pole do posljednjih trenutaka Q3, na scenu je stupio Lando Norris i savršenim krugom otkinuo 0.109 sekundi prednosti iz Leclercovih ruku.

Ferrari je u kneževinu došao s neizvjesnim očekivanjima. No bolid se preporodio na ulicama Monte Carla, a Leclerc je kao uvijek na domaćem terenu pronašao ritam koji se graniči s ludilom. Upravo zato ga boli još više jer šansa za pole na stazi gdje pozicija vrijedi više od tempa, nestala je doslovno u zadnjem dahu kvalifikacija.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Maksimalan napad, minimalan zaostatak

Nakon što je izišao iz bolida, Leclerc nije skrivao emocije.

“Uvijek se može još nešto izvući. Ali, iskreno, mislim da je krug bio stvarno dobar,” rekao je.

No frustracija nije bila samo zbog drugog mjesta, nego i zbog propuštene prilike da maksimalno kapitalizira na jednoj od rijetkih staza gdje Ferrari može biti u borbi za pobjedu.

“Malo je šteta prvog pokušaja u Q3 jer kad imaš dobar prvi krug, to ti da više samopouzdanja za drugi pokušaj. Nisam to uspio imati zbog prometa u drugom sektoru,” objasnio je.

“Zato sam jednostavno razočaran. Znamo da nemamo bolid za borbu za pobjede svake nedjelje, ali ovdje je sve sjelo. I kad ti onda to pobjegne… teško je. Ovdje je teško doći do prve pozicije kroz utrku.”

Domaći asfalt ga poznaje i kažnjava

Nema vozača koji poznaje Monte Carlo kao Charles Leclerc. Na ovoj stazi je odrastao, zna svaki rubnik, svaki asfaltni prijelaz. Ironija je u tome da mu staza koju vozi iz srca najčešće slomi baš to srce.

“Volim gradske staze. Volim dati sve u kvalifikacijama i ići do maksimuma,” rekao je Leclerc.

“Većinom mi to uspije, ponekad ne. Danas je bilo blizu, ali ne dovoljno.”

Unatoč razočaranju za propuštenom pole pozicijom Leclerc pronalazi utjehu u konkurentnosti koju je Ferrari pokazao ovaj vikend na stazi.

“Ponosan sam na rezultat jer je na papiru ovaj vikend trebao biti jako težak za nas. Na kraju – i nije tako loše.”

Nedjelja kroz zidove: 78 krugova za iskupljenje

S Norrisom na pole poziciji, Leclercom odmah uz njega, te Piastrijem i Verstappenom u drugom redu bi vjerojatno bilo koja druga utrka otvarala nebrojen broj mogućnosti. No Monako je specijalan. Poželiš prestizanje – dobiješ zid. Poželiš sigurnost dobiješ nova pravila sa dva obavezna stajanja. Pokušaj da se unese određena doza kaosa i neizvjesnosti u nadi da će se izbjeći Monako koji viđamo zadnjih godina.

Za Leclerca to znači samo jedno prilika još nije izgubljena. Start s drugog mjesta možda nije ono što je želio, ali još uvijek je dovoljno da u nedjelju postane čovjek dana.

A ako to postane pred domaćom publikom, uz Ferrari koji konačno diše, tuga subote možda će biti tek intro za priču koju Monte Carlo još nikad nije vidio do kraja.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

2 komentara

  1. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Prikaži

    Kako ce tek biti razocaran kad mu klaunovi na pit wallu skuhaju strategiju koja ce mu donjet tamo negdje 5.mj
    2 obavezna boxa i sve tri vrste guma
    Previse je to za Ferrari



    1
    0

    1
  2. Honda
    blown diffuser Prikaži

    Kad bi se bodovi dobivali na treninzima onda bi i Bottas imao titulu.



    1
    0

    1

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.