Znamo, reklame su naporne, ali nam omogućuju da ovaj portal održavamo na životu već 11 godina. Ako niste u mogućnosti pretplatiti se za 3 eur mjesečno (ili 36 eur godišnje) - molimo da isključite AdBlock i tako nam pomognete. Pretplati se
Error 1Priličan broj skupocjenih jahti dočekao nas je u prvim kadrovima suncem okupanog Sredozemnog mora koje oplakuje obale malene kneževine Monaco na jugu Francuske na početku drugog slobodnog treninga. A čini se da niti raspoloženje nije bilo loše s obzirom da je domaća uzdanica Charles Leclerc prvi slobodni trening okončao kao najbrži.
Na samom početku sesije na stazu su izašli doslovce svi, što je napravilo priličnu gužvu na uskim ulicama uz nezaobilazno uzajamno ometanje. Gotovo svi vozači vozili su ili na mediumu ili na hardu, dok su iznimke bili Carlos Sainz i Oliver Bearman koji su svoje početne krugove odradili na softu. Please fix the upshifts, same problem, žalio se Max Verstappen na početku treninga, s jasnom namjerom da sve bude ispolirano onako kako on to želi.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Prvu crvenu zastavu imali smo nakon otprilike sedam minuta nakon početka sesije. Racing Bullsov vozač Isack Hadjar preusko je ušao u Nouvelle Chicane i doživio bliski kontakt s ogradom, što ga je koštalo štete na stražnjem lijevom kotaču. Srećom po Francuza, čini se da je sva šteta bila koncentrirana isključivo na gumu pa je nakon prvotnog zaustavljanja na stazi (zbog čega je i proglašena crvena zastava) uspio vratiti svoj bolid u pit lane.
Nekoliko minuta bilo je potrebno da staza bude očišćena i ponovno dobijemo zelenu zastavu za nastavak ove sesije. Kako je vrijeme odmicalo, vremena su postajala sve brža, a Leclerc je bio posebno dominantan, što se posebno očitovalo u krugu koje je bilo za gotovo pola sekunde brže na hardu od Piastrija na mediumu. Odmah potom, druga crvena zastava i to izazvana upravo od strane – Piastrija. Naime, Australac je zaključao prednji desni kotač na ulazu u prvi zavoj i završio u ogradi. Slično kao i Hadjar, imao je sreću jer je izletio na najidealniji mogući način, što ga je koštalo samo štete na prednjem krilu, bez značajnijih strukturalnih kvarova na ostatku bolida. Sve ovo dogodilo se otprilike dvadeset minuta nakon početka treninga.
U Kneževini je, čini se, sve dobro uhodano i organizirano pa je tako ponovno dosta brzo otklonjena šteta na ogradi u Sainte Devoteu i crvena zastava se ubrzo pretvorila u onu zelene boje. Vozači su bili na različitim programima te smo još jednom imali priličnu varijaciju u gumama – od Alonsa na softu, Hamiltona na mediumu i Leclerca na hardu, koji su u tom trenutku okupirali top 3. Ubrzo su svi vozači prešli na soft gume kako bi testirali svoju brzinu u jednom krugu i ponovno je dominantan bio Charles Leclerc. S druge strane, McLareni se dobar dio sesije nisu mogli sastaviti sa stazom koja im, čini se, predstavlja probleme. Tome u prilog govori izlijetanje Oscara Piastrija te nedovoljno uvjerljivi krugovi Landa Norrisa. No, Piastri je ipak vratio nadu navijačima McLarena, a o tome malo niže.
Iza Leclerca stanje je prilično gusto. Naime, razlika između P1 (Leclerc) i P2 (Norris) je nešto preko tri desetinke, dok je razlika između Norrisa i Piastrija koji je u tom trenutku na P8 otprilike pola sekunde, što dovoljno govori o gustoći grida, ali i važnosti subotnjih kvalifikacija. Oko 20 minuta do kraja Verstappen i Tsunoda zauzimali su P8 i P9, a brži od njih bio je Racing Bullsov Liam Lawson koji se kasnije finim krugom plasirao na P3.
Što se tiče Mercedesa, također su u skupini koja se formirala iza Leclerca, a posebno valja istaknuti Alonsa i Albona koji su se plasirali na P5 i P7. Nekoliko minuta poslije navijači Ferrarija dobili su još bolje vijesti nakon što su nakon dugo vremena, i možda po prvi put ove sezone, imali priliku vidjeti Leclerca i Hamiltona na P1 i P2 budući da je Lewis odvozio krug dovoljan za P2 i desetinku sporiji od svog timskog kolege.
Ipak, kako je drugi slobodni trening dolazio kraju, McLareni su hvatali tempo s Ferrarijima. Točnije, Piastri je uhvatio tempo odvozivši odličan krug koji je bio dovoljan za P2 uz samo 38 tisućinki zaostatka za Leclercom.
Do kraja treninga nije bilo ozbiljnijih pomaka u poretku, a najveća uzbuđenja priredili su Hadjar koji je pokupio reklamu na izlasku iz prvog zavoja, odnosno Verstappen koji nije uspio dovoljno kvalitetno ući u peti zavoj te je bio primoran otići u zaustavni put lijevo, slično Leclercu na početku prvog slobodnog treninga.
Sve u svemu, bio je ovo odličan dan za sve navijače Ferrarija koji imaju svako pravo nadati se dobrom rezultatu u sutrašnjim kvalifikacijama i toliko potrebnom dobrom rezultatu u nedjeljnoj utrci koji ih uoči Španjolske može vratiti na pravi kolosjek.
Treći slobodni trening na rasporedu je sutra u 12:30h.
P | Vozač | Ekipa | Vrijeme |
1 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:11.355 |
2 | Oscar Piastri | McLaren | +0.038 |
3 | Lewis Hamilton | Ferrari | +0.105 |
4 | Lando Norris | McLaren | +0.322 |
5 | Liam Lawson | Racing Bulls | +0.468 |
6 | Isack Hadjar | Racing Bulls | +0.487 |
7 | Fernando Alonso | Aston Martin | +0.535 |
8 | Alexander Albon | Williams | +0.563 |
9 | Andrea Kimi Antonelli | Mercedes | +0.647 |
10 | Max Verstappen | Red Bull | +0.713 |
11 | Yuki Tsunoda | Red Bull | +0.717 |
12 | George Russell | Mercedes | +0.737 |
13 | Carlos Sainz | Williams | +0.796 |
14 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber | +0.879 |
15 | Oliver Bearman | Haas | +0.904 |
16 | Nico Hülkenberg | Kick Sauber | +0.907 |
17 | Pierre Gasly | Alpine | +1.049 |
18 | Lance Stroll | Aston Martin | +1.157 |
19 | Esteban Ocon | Haas | +1.186 |
20 | Franco Colapinto | Alpine | +2.060 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti.
Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari odvrnuo motor, nemre to biti istina nema sanse

Ipak je to Ferrari
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dzaba bi ga tu odvrtali , tu ga mogu samo zagusit :D
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari vs McLaren budi lijepe uspomene.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Idemo Charles, samo jako, po titulu



Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerojatno si u komentar unio dozu sarkazma, ali moram dati palac gore, makar zvuci lijepo
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve me strah da se neki lokalni (Talijanski) Ferraristi ne objese nakon utrke.
To ne znači da ne bih volio da Leclerc dobije utrku.
Samo se bojim Ferrarijevog taktičkog tima.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hadjar. Jel vama liči na Mariju Šerifović? Svaki put se trznem.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gršeta.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma meni je on Bosanac pravi.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izjava je korektna jedino ako si i ti Bosanac
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko god CL dobar na ovoj stazi ipak su vjerovatno malo odvrnuli motor sa pokažu se bogatašima u penthousima iznad. Čak da i čudom uzme pole sutra, uz obvezna 2 zaustavljanja, Ferarri ima duplo veću šansu da nešta zaje*e u utrci…
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po trenutnoj formi pitstopova Red Bull i Mercedes su trenutno glavne šeprtlje.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa odvrtanje motora na ovoj stazi i nema nekog velikog smisla jer ovdje najmanje motor dolazi do izrazaja.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Monaco i je vozacka staza…
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A koja to nije ??
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E! Otkud je izronila sad ta “sesija”. Pa kaj nije dovoljno reći ovaj trening? nego neka j… sesija.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisi nikad curu/ženu zva na sesiju? :p
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je most prema procesiji.
Zašto? Bio bih predugačak/dosadan. Zamislite sami.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se da trening zvuči “prirodnije” od sesije, ili smo bar tako navikli, dok mene više bode u oči ono “zaključavanje kotača” umjesto blokiranja kotača, ali šta je tu je. Najbitnije da je članak dobro popratio događanja na FP2.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još ću kotače potrpit, mada si u pravu, al zaključavanje prvog startnog reda mi je totalno bzvz.
Negdje na tragu Dijakovića iz ’94. i Davida Choultharda u svojoj vrlo prvoj utrci
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi ja rekao da je ovo neko odvrtanje motora jer ova staza i nije poznata po maximumu a ferrari koliko znam ima dobar motor. Prije bi rekao da je na ovoj stazi manje izrazen nedostatak ferrarievog downforcea u brzim dijelovima na koji se zale i koji ovdje nije toliko bitan. Imaju ok mehanički grip a i Leclerc je ovdje uvijek medju boljima.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi lijepo vidjet danas da crveni “zaključaju” prvi red…
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Talijani su dosta radili analizu za ovu stazu sto se tice Ferrarija,ovdje da bi mogao iznenaditi itekako jer imaju dobar mehanicki grip,nema ravnica di gube brzinu i brzih zavoja.
A i ovdje dolazi vise do izrazaja vozaceva brzina i tehnika.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“A i ovdje dolazi vise do izrazaja vozaceva brzina i tehnika.” zato i jesu lawson i hadjar 5. i 6. ,a max 10.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Doslovno je Pierre Gasly, inace vozac F1 a ne bilo kakav komentator ili laik, prije pocetka vikenda rekao da na ovoj stazi dode do izraza vozacka kvaliteta i da je manji znacaj razlika performansi u bolidu. Naravno to znaci desetinku ili dvije koje se mogu pronaci zbog veceg rizika odradenog kruga.
Bilo je zaista puno legendarnih pole positiona u Monacu a nije uvijek najbrzi bolid bio tamo. Pada mi i Michaelov krug u Mercedesu na pamet. Max je bio P2 trening prije, a bio je i blokiran malo malo, tako da ce imati brzine i ne znam koja je poanta, osim da se isprda misao covjeka?
A osim toga Isack Hadjar vozi odlicnu sezonu. RB B ima potencijalno paket za dobre bodove ovdje jer su i ostali govorili da izgledaju blizu Red Bullu u kvalifikacijama u jednom krugu ali preko utrke ne.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mena pada na pamet krug dotičnog sa F310

Ma nije ni krug, već samo treći sektor
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo Verstappen je 2., Lawson 7., a mali bosanac 17. Ode ti teorija u vodu. Al bilo je jace od tebe, morao si poentirati na gluposti.