Domaći vozač i prošlogodišnji pobjednik VN Monaka Charles Leclerc bio je najbrži na prvom slobodnom treningu, iako je na samom početku imao dva incidenta i većinom treninga nije bio zadovoljan bolidom. Max Verstappen bio je sporiji za desetinku, a po tri desetinke zaostatka imali su Lando Norris, Alex Albon i Oscar Piastri.
Po pola sekunde kasnili su George Russell i Carlos Sainz, a zatim slijedi trojac sa zaostacima od sedam desetinki – Pierre Gasly, Lewis Hamilton i Fernando Alonso. Posljednji unutar sekunde zaostatka bio je Andrea Kimi Antonelli s osam desetinki zaostatka na treningu na kojem nije pronalazio brza vremena i čitavo je vrijeme proveo u donjoj polovici poretka.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Leclerc je prvi incident imao u izlaznom krugu u zavoju Mirabeau, gdje je blokirao kotače i produžio u jednu od rijetkih izletnih zona na ovoj stazi. Samo pet minuta kasnije vidjeli smo kadar Ferrarijevog vozača s polomljenim prednjim krilom, što je bila posljedica sudara s Lanceom Strollom u zavoju Grand Hotel.
Stroll se sklonio s puta Antonelliju, no nije čuo inženjera koji mu je javio da stiže i Leclerc. Kanađanin se tako vratio na trkaću putanju i presjekao put Leclercu koji nije mogao izbjeći kontakt. Ferrari je popravljen brzom zamjenom krila, dok je Aston Martin pretrpio štetu na ovjesu i mjenjaču, zbog čega je trening za Strolla bio gotov.
Njihov sudar izazvao je petominutnu crvenu zastavu za čišćenje krhotina, a to je bio jedini prekid treninga. To ne znači da je sve išlo glatko – vidjeli smo niz standardnih problema na ovoj kratkoj i uskoj stazi: blokiranja kotača u prvom zavoju, bliske susrete sa zidom i drugim vozačima te poljupce sa zidovima koji su, srećom, za sve prošli bez velikih posljedica. Najneugodnije izgledala je Hamiltonova situacija u posljednjih deset minuta, kada je Britanac okrznuo zid na ulazu u Piscine šikanu i zatim značajno poletio preko visokog žutog rubnika, ali je i to prošlo bez veće štete.
Većina najbržih vremena postavljena je na softu, a jedine iznimke su Racing Bullsovi vozači na medium gumama. Na početku su jedino McLareni, Mercedesi i Aston Martini koristili najmekšu gumu, u čemu im se nakon incidenata pridružio i Leclerc, dok je njegov kolega Hamilton ostao na mediumu, isto kao oba Saubera. Svi ostali koristili su hard.
Drugi trening na rasporedu je u 17 sati.
P | # | Vozač | Konstruktor | Zaostatak | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|
1 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:11.964 | 32 |
2 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | +0.163s | 29 |
3 | 4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | +0.326s | 31 |
4 | 23 | Alexander Albon | Williams Mercedes | +0.350s | 33 |
5 | 81 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | +0.378s | 27 |
6 | 63 | George Russell | Mercedes | +0.518s | 32 |
7 | 55 | Carlos Sainz | Williams Mercedes | +0.570s | 35 |
8 | 10 | Pierre Gasly | Alpine Renault | +0.705s | 28 |
9 | 44 | Lewis Hamilton | Ferrari | +0.726s | 29 |
10 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | +0.763s | 27 |
11 | 12 | Kimi Antonelli | Mercedes | +0.801s | 33 |
12 | 27 | Nico Hulkenberg | Kick Sauber Ferrari | +1.015s | 29 |
13 | 6 | Isack Hadjar | Racing Bulls Honda RBPT | +1.223s | 34 |
14 | 22 | Yuki Tsunoda | Red Bull Racing Honda RBPT | +1.268s | 31 |
15 | 87 | Oliver Bearman | Haas Ferrari | +1.365s | 33 |
16 | 31 | Esteban Ocon | Haas Ferrari | +1.430s | 30 |
17 | 30 | Liam Lawson | Racing Bulls Honda RBPT | +1.465s | 36 |
18 | 5 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber Ferrari | +1.506s | 28 |
19 | 43 | Franco Colapinto | Alpine Renault | +1.856s | 31 |
20 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | +3.671s | 4 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toooo LEC… daj nam nadu… poslije više boli :)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko ovo vrijeme ništa ne govori je dovoljan podatak da u lanjskim kvalama bi ovo vrijeme bilo dovoljno za p15 u kvalama. Ako uzmemo u obzir da se obicno bolidi ubrzaju kroz godinu razvoja od pola do jedne sekunde ovo vrijeme vjerovatno nebi bilo dovoljno za proci u q2.
0
0