Ferrari žali zbog propuštene prilike: Adrian Newey dolazi u Monte Carlo

Izdvojeno

Osim luksuznih jahti i još luksuznijih hotela Veliku nagradu Monaca obilježit će prvo pojavljivanje Adriana Neweyja u bojama Aston Martina na gridu. Prema dostupnim informacijama legendarni dizajner bolida i istinski superstar ovog sporta trebao bi sjediti na pit wallu, ali sve ćemo saznati vrlo brzo, već na slobodnim treninzima koji su na rasporedu sutra. I dok se Adrian Newey priprema za svoj prvi nastup na utrci kao zaposlenik Aston Martina, pojavljuju se glasine prema kojima neki unutar Ferrarija sada žale što nisu osigurali njegov potpis za 2024. godinu.

Podsjetimo, Newey je napustio Red Bull prošle godine na samom početku sezone na vrhuncu velike afere između Christiana Hornera i djelatnice Red Bulla (The Horndog Files), a velika trakavica vladala je oko toga tko će osigurati potpis slavnog dizajnera bolida. Iako je šef Ferrarija Fred Vasseur navodno sudjelovao u pregovorima, dogovor je propao, a Newey se pridružio Aston Martinu. Prema pisanju Corriere della Sera, Ferrari je oklijevao zbog Neweyevih financijskih zahtjeva, odlučivši se ne uključiti u nadmetanje s Aston Martinom i pravdajući se time kako snagu ne crpe iz jedne osobe već iz kolektiva. Godinu dana poslije, talijanska ekipa sada se suočava s kritikama iz vlastitih redova jer su propustili samo takvu priliku.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Spomenuti talijanski dnevnik Corriere della Sera tako piše:

“Neki u Ferrariju žale što ga nisu doveli.”

Neweyev početak u Aston Martinu uključuje i udio u vlasništvu te, mnogi se nadaju, ključan doprinos projektu bolida za 2026., dok njegov nastup u Monaku označava važnu prekretnicu. Radi u suradnji s Hondom, Aramcom i Valvolineom u sklopu tehničkog partnerstva u novom ciklusu pravila. S druge strane, Ferrarijeve borbe u sezoni 2025. se nastavljaju. Samo jedno postolje između Charlesa Leclerca i Lewisa Hamiltona ove sezone, SF-25 pati od ograničenja u visini vožnje. Očekuje se da će revidirana stražnja suspenzija biti predstavljena na Silverstoneu u srpnju. Prema tome, čuveni potencijal bolida još uvijek nije otključan.

A Neweyju je čini se sasvim solidno u Aston Martinu pa je tako izrazio optimizam u vezi s pravilnikom za sljedeću godinu, o čemu smo već pisali:

„Moje mišljenje o pravilima za 2026. slično je onome što sam mislio o velikim promjenama iz 2022.: isprva sam mislio da su pravila tako propisana da dizajnerima ne ostaje puno prostora, ali kada se uđe u detalje, shvati se da postoji više fleksibilnosti i prostora za različite pristupe nego što se čini na prvi pogled.“

„Vrlo je vjerojatno da ćemo 2026. vidjeti sličnu situaciju kao 2022. Pravila su dovoljno fleksibilna pa će tako timovi sigurno doći do različitih rješenja. Neka od tih rješenja bit će napuštena tijekom prve dvije ili tri godine, kako se koncepti budu usklađivali.“

A kakvu ćemo situaciju imati na osmoj utrci sezone i to na uskim ulicama Monaca, saznat ćemo već za koji dan. U nedostatku novih rješenja za taj nestašni SF-25, Ferrari na stazu donosi stražnje krilo od prošlogodišnjeg bolida SF-24 pa će biti interesantno vidjeti hoće li transplantacija biti uspješna, ili će ga SF-25 odbaciti kao strano tijelo.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

4 komentara

  1. Ferrari
    blejky Prikaži

    Problem nikada nije bio novac već što je čovjek zahtijevao odriješene ruke bez uplitanja “upper management-a” što se pojedinim Muppet-cima u Ferrariu nije sviđalo jer su navikli petljati u sve kao Vegeta ide u sve -miješa se u sve. Tako sam bar pročitao u britanskim novinama da je to sam Adrian izjavio kao razlog zašto nije potpisao za ferrari.

    I to je glavni razlog što mislim da Ferrari ne može naprijed jer je kao kolektiv trul iznutra njima treba jedan veliki reset jer ovako neće još 20 godina osvojiti ništa.
    To što dovedu par inženjera u trul sustav ne mijenja ništa par zrna šećera u moru soli more je i dalje slano.



    4
    2

    2
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Imali su sve najbolje vozače u ekipi unazad 20 godina izuzev Maxa. Očito nije u njima problem i zato ne vidim ni ja bolje dane za njih. A ono što je najgore za njih je kada krenu dobro u sezonu padnu do kraja sezone i ne mogu pratiti ostale. Sa Neweyem bi svakako napredovali no prave rezloge vjerovatno ne zna nitko. Svaka osoba u nekoj fazi života razmišlja o nekakvom sigurnijem životu kada se dođe pred mirovinu i ako si to netko može osigurati taj netko to napravi. Da je Newey imao zelju za Ferrarijem u svojoj karijeri vjerujem da bi tamo kad tad bio kao npr Vettel. Moje osobno mišljenje je da Ferrari nije htio pratiti ponudu Strolla u visini plaće za jednog inžinjera, a njemu je olakšalo odluku to da ostaje doma i ima odriješene ruke u svom poslu. Svi mi radimo za lovu i lova igra svoju ulogu. I svaka osoba ima svoju cijenu. I Messi i Ronaldo su se kleli u ljabav Barci i Realu no kad je kriza tresla katalanoce a Juve dao 5 mil veću ponudu od Reala , odnosno ispunio njegove uvijete pukla je ta ljubav i otišlo se tamo gdje je netko ispunio njihova očekivanja. Svaki sport je danas prvo biznis i politika pa tek onda sport. A tako to gledaju i oni.



      1
      1

      0
  2. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Ovo sa Ferrarijevim žaljenjem…. To je još jedna novinarska nagađalica. Koliko je pomogao AMu ove godine? NIšta! Dakle kako se ovo ne bi dogodilo da je on u Ferrariju? Potpune besmislice koje se lijepo zaštite frazom (neimenovani) “neki u Ferrariju”….

    Ferrari dugo nije osvojio, McLaren još i duže do prošle godine. Do prošle godine samo RB i Mercedes su bili prvaci u zadnjih 15 sezona. Kaj to znači da nitko drugi ne valja?

    Kad se situacija s motorima izravnala Mercedes je nigdje. RB je operativno propao na razinu na kojoj je bio Ferrari za vrijeme Binotta, još da dovedu Inakija i savršeno će nakon utrke znati što su pogriješili.



    1
    1

    0
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Wapi dali je AN napravio ovaj bolid AM i kad je poceo raditi na njemu? On je nakon otkaza u RB u morao čekati godinu dana da uopće može krenuti raditi. Ovaj sepet kakav je AM aada je najmanje njegova krivica. Bolid se crta iz nule, i pegla se čitave godine detalje. A ako netko prije tebe napravi govno, koliko god špricao po njemu parfema i dalje će smrditi kao govno. Nadam se da me kužiš.


      0
      0

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.