Kad je Imola zatvorila vrata Ferrarijevim ambicijama, Charles Leclerc nije skrivao razočaranje.
Kvalifikacije završene već u Q2, start s 11. pozicije, agresivna vožnja puna rizika — i tek šesto mjesto na cilju, ispred navijača koji su očekivali vatromet, a dobili…..
“Ovo je bila jedna od onih utrka u kojima moraš voziti srcem. Moraš izbaciti laktove,” rekao je Leclerc.
“Znao sam da idem na granici. Možda i preko nje. Ali kad startaš P11… Ne mogu prihvatiti da je to realnost za nas.”
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Leclerc je odradio jednu od svojih najborbenijih vožnji ove sezone – uključujući tijesne duele s Gaslyjem i Albonom, kontakt na rubu pravila i nemogućnost da ide po nove gume (nije imao nove gume) za vrijeme druge faze sigurnosnog automobila.
“Preuzeo sam rizik. S Gaslyjem? Trkaći incident.
S Albonom? Na granici, sigurno. Ali prema pravilima – mislim da sam bio točno tamo gdje smijem biti.”
“Danas se radilo o tome da daš sve. I znao sam – čim nisam otišao u boks pod Safety Carom – da će ostatak utrke biti jako težak.”
Rezultat? Deset bodova. Stanje u poretku? Leclerc zaostaje 85 bodova za vodećim Piastrijem, i još uvijek ima samo jedno postolje ove sezone – treće mjesto u Saudijskoj Arabiji.
Sljedeća utrka? Monaco. Mjesto gdje je prošle godine napokon prekinuo svoju domaću kletvu i pobijedio.
Ali 2025.? Zvukovi iz Leclercovog kampa su daleko od optimističnih.
“Mislim da će to biti vrlo težak vikend,” rekao je.
“Monaco naglašava sve slabosti bolida. Uvijek postoje nepredvidivi elementi, strategija, kvalifikacije na limitu… Ali ako gledamo objektivno – ovaj bolid nije stvoren za ulice Monte Carla.”
U međuvremenu, Red Bull i McLaren sve dalje odmiču – u tempu, u preciznosti, u kontinuitetu.
A Ferrari? Ponekad brz, često zbunjen, i sve više umoran od vlastitih obećanja.
Leclercove riječi nakon Imole bile su više od frustracije – bile su vapaj čovjeka koji zna da prolazi još jedna godina gdje propušta svoju šansu.
“Ne mogu prihvatiti ovu situaciju,” ponovio je više puta.
U Formuli 1, najgore što se može dogoditi nije ni DNQ, ni DNF nego kad ti vlastiti vozač više ne vjeruje da se nešto može popraviti.
A to je točno gdje Ferrari sada stoji. Na domaćem tlu. Bez postolja. Bez plana. I bez mirnog vozača.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2026. je jedino moguća. Na kraju ere uhvatiti one koji su vodili godinama nije lako.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Todt i Schumi era su bile anomalija, ovo je sasvim realan roller coaster.
Ne daj se Charles, pakiraj lagano to go kofer. Da mozes izletit na brzinu ako zatreba.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako će mi za nekoga biti žao da nije postao svjetski prvak, to je ovaj dečko. Koliko strpljenja ima sve ove godine. Vjerujem da polako gleda druge opcije, ali kamo da ode? RB sigurno neće samo tako pustiti Maxa, boriti će se za njega rukama i nogama. Mercedes ima mladu zvijezdu u dolasku, malog Antonellija i konzistentnog Russela koji sa pravim bolidom sigurno mogu puno, McLaren ne vjerujem da će mijenjati vozačku postavu – kamo li smjestiti ovog talenta koji je toliko odan Ferrariju sve ove godine? 2026. kada se karte ponovno promiješaju će pokazati.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema sanse da se boji Maxa u istoj ekipi. Mozda je svjestan da bi mogao izgubiti, ali bi jedva docekao taj izazov kao i izazov sa Vettelom i Hamiltonom. Nije on tip koji se skriva od toga… zato je i tu. Obozava se utrkivati s njim od djecjih dana. Ali Red Bull ne zeli upariti 2 top vozaca, koji god da jesu, a i veca je stvar to sto RB u buducnosti uopce ne izgleda kao mjesto nekakve perspektive od 2026. sa novim motorom i raspadanjem osoblja. To sve manje izgleda kao mjesto za bilo kojeg top vozaca, osim ako Russell ostane bez mjesta u slucaju da Max ode u Mercedes, pa ne bude drugih opcija. A ako je htio u Mercedes, to je mogao prije potpisa ugovora jer ga je Toto pokusavao dovesti i ispitivao je situaciju 2023., ali je očito ostao odan Ferrariju.
Ne vjerujem da gleda druge opcije sve dok ne vidi da je 2026. zaista promašaj sa Ferrarijem u novoj eri. (ali vrijedi istaknuti da osim Ferrarija jedino prati Aston Martin F1 ekipu na instagramu od 2023., sto ne znaci puno ali otkriva barem nesto)
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Di god i da ode, navijao bi za njega i tu ekipu… Uvijek je izvlačio maksimum iz bolida, ali šta mu to vrijedi… Jedino mi se ne čini baš konkurentan u kišnim uvjetima, sad jel do njega ili bolida, ne znam
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I tu bolid itekako znači jer primjera radi sjetimo se Vettela po kiši u RBu Torro Rosu ili Ferrariju, Hama u Mercedesu i sada Ferrariju. Leclerc nije bogom dan na kiši no nekad odveze dobro. Npr u onoj maestralnoj utrci lani u Brazilu za Maxa , Max je sam izjavio da Leclerca nije mogao proći dok je ostale riješavao bez problema. Ovisi tu puno o setupu , bolidu ,a naravno i o vozaču. Od kad je on u Ferrariju, nisu baš neštko konkuretni a kad god je padala kiša rijetko kad su bili blizu vrha poretka kao i ove godine. Ono što hoću reći u Ferrariju se jako dugo nije netko proslavio u kišnim uvijetima ( čast izuzecima) no uglavnom su na kiši loši. U vrijeme Alonsa u Ferrariju bi po kiši izdominirao RB – Vettel ili Button u McLarenu. No poanta je da je i Vettel u Njemakoj završio u ogradi po kiši kao i Sainz u Australiji i ne znam gdje još kao i Leclerc. Čak bi rekao da je po mokrom Kimi možda bio i najbolji. No da im i bolid nije nešto za mokro, vjerovatno nije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aston Martin je kao stvoren, neka požuri sa odlukom jer to je jedino poželjno mjesto za Leclerca .
Alonso je dobar ali mislim da i njega stižu godine, a AM puno ulaže u buducnost.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato jer je Talijanski crven i ima propetog konja.
Ali sve je to u dizajnu i kratkom fitilju prosječnog Talijanskog građanina.
Polaganje prava zbog nekih davnih prošlih vremena.
Williams je bio dio velike četvorke, pa je niz godina taborio na začelju.
Mercedesa dugo nije bilo pa se vratio.
Meni nije jasno to vječno navijanje za “propetog konjića” i vječna frustracija.
Kao da samo oni imaju pravo na prva mjesta.
Jasno mi je da će Talijani vječno navijati za Ferrari.
Ali ostatak svijeta?
To je isto kao i Englesko silovanje i svojatanje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Pero, meni nisu jasni oni koji mjenaju vozaće i ekipe za koje navijaju kao čarape. Navijaš za npr Hajduk i to što nije 20 godina prvi ne znači da trebaš mjenat klub. Pravi navijač voli svoje pa tko god da oni jesu i koliko im dobro ide. Mene je kupio Schumi u Ferrariju po prelazku iz benetona i od onda navijam za njih. Usporedivati Ferrari sa nekim proleterima ili nekim tko nije složio ni jedan cestovni auto je besmisleno i glupo. Ferrari ima tradiciju, povjest , exluzivu i uz to strast. Da si ikad bio u Ferrarijevoj tvornici znao bi da njihov radnik i radnik radi nasmijan i sretan što ima biti djelom te priče.U Italiji je to privilegija, a ne posao. Ono što Ferrari ima nije samo F1, F1 je sport a u sportu ako imaš najbolje ljude u svojim područjima obično pobjedujes u suprotnom ide znaš već sta. Poanta priče je , normalno da navijač RB a nije tu zbog Red bull napitka nego zbog nekog vozača koji im je u odredenom dijelu karijere zapeo za oko pa navijaju za njega. Primjera je puno, a Ferrari se sa time ne usporeduje. xD
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada odrasteš shvatit ćeš. I ja sam imao svoga favorita kojega sam obožavao. Kao malo dijete (prije prijenosa utrka na tv) prvi mi je bio Emerson Fittipaldi. Samo zbog imena.
Kasnije smo se sukobljavali (u mišljenjima) i dijelili na obožavatelje Laude/Prosta Prosta/Senne, Mansela…..
Posao kojega sam (ne) srećom radio mi nije dopuštao da imam svojega “obožavanoga”
a na taj način sam i shvatio da se može uživati u Formuli 1 i na druge načine.
(Istina, posao mi je malo ogadio sport generalno, pa redovito pratim samo Formulu 1 i atletiku)
Ne samo navijajući za pretendenta za prvaka.
Tako da, meni su jasni i navijači koji navijaju i prate vozača u kojoj god momčadi bio, navijači koji prate momčad tko god vozio za njih, neutralne osobe ili osobe kojima se svake sezone dopadne neki vozač (vozači) pa ga prate.
Trenutno sam u zadnjoj grupi, a grupa i podgrupa ima još.
Svima nam je zajedničko da volimo Formulu 1.
Inače bi ju prestali pratiti kada naš idol ode u mirovinu ili momčad nestane, propadne….
Čudim se da ti “nije jasno”
Ja mislim da ti je jasno, ali malo previše navijački gledaš na stvari po mojemu ukusu.
To moje “nije mi jasno” se odnosi samo na medijsko pranje mozga:
Ferrari sve osim 1-2 na postolju je poraz.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad odrastem? Koliko ? Kad budem imao 90?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne moraju biti godine. možeš biti vječni navijač jedne momčadi.
Nije to ni bolje ni gore od ostalih opcija.
0
0