Verstappen slavio u Imoli ispred Norrisa i Piastrija, Hamilton se probio do četvrtog mjesta

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 2 dana 5 min 45 komentara

Max Verstappen stigao je do druge ovosezonske pobjede na VN Emilia-Romagne u Imoli. Drugu godinu zaredom iza njega je završio Lando Norris, dok je Oscar Piastri nakon starta s pole positiona završio treći. Lewis Hamilton nadoknadio je osam pozicija u odnosu na start i četvrtim mjestom uljepšao vikend Ferrarijevim navijačima nakon užasnih kvalifikacija, a do bodova je šestim mjestom došao i Charles Leclerc.

Između Ferrarija smjestio se Alex Albon u Williamsu, dok je George Russell sedmim mjestom ostvario svoj najgori plasman sezone. Loš dan za Mercedes upotpunilo je odustajanje domaćeg vozača Andree Kimija Antonellija zbog kvara. Carlos Sainz, Isack Hadjar i Yuki Tsunoda, koji je startao iz boksa nakon velikog sudara u kvalifikacijama, pokupili su posljednje bodove. Fernando Alonso, koji se u utrci proglasio najnesretnijim vozačem ikad, nije uspio doći do prvih bodova sezone unatoč sjajnim kvalifikacijama i u cilju je završio osam desetinki iza Tsunode.

Ogroman dio posla Verstappen je odradio na samom startu utrke, kada je potpuno neočekivano preuzeo vodstvo spektakularnim pretjecanjem nad Piastrijem s vanjske strane na prvom kočenju. Verstappenov inicijalni start nije izgledao dobro i činilo se da je borba za vodstvo između Piastrija i Russella koji je sjajno krenuo s trećeg mjesta. Međutim, dok je Piastri čuvao unutarnju stranu od Russella, Verstappen je maksimalno iskoristio ponuđen prostor s vanjske strane i uspio se odvojiti izvan Piastrijeve DRS zone.

Start je generalno prošao mirno i sve do Hadjara koji je s devete pao na 11. poziciju nije bilo promjena, izuzev ove na čelu poretka. Medium gume bile su najčešći odabir, a jedine iznimke na hardu bili su vozači izvan top 10 – Hamilton, Antonelli, Hulkenberg, Bearman i Tsunoda. U trećem krugu došlo je do prvog žešćeg okršaja, kada je Leclerc agresivno napao i prošao Gaslyja u zavoju 9, a Francuz je izletio u šljunak te pao s devetog na 14. mjesto.

Verstappen i Piastri izdvojili su se na vrhu jer je Russell stvorio veliki DRS vlakić iza sebe. U 11. krugu prošao ga je Norris i Mercedesov vozač odmah je ušao u boks. Ono što je bilo iznenađujuće je da se nakon promjene guma Britanac našao iza Leclerca koji je boksom krug ranije uspio preskočiti vozača koji se nalazio pet pozicija ispred njega.

Moć undercuta pokušao je iskoristiti Piastri ulaskom u boks u 14. krugu, no to se ispostavilo pogreškom. Australac se probijao kroz gužvu vozača u sredini poretka koji nisu bili u boksu, dok je Verstappen još dugo ostao na stazi u čistom zraku i u 29. krugu dočekao besplatnu promjenu guma. Drugu utrku zaredom jedan Haasov bolid stao je zbog kvara, a ovog puta to je bio Esteban Ocon. Njegov bolid parkiran pored zavoja 7 izazvao je virtualni safety car, što je osim Verstappenu pomoglo Albonu, Hadjaru, Antonelliju, Hamiltonu i Tsunodi koji također dotad nisu mijenjali gume.

Neki od vozača koji su već mijenjali gume također su iskoristili priliku za jeftiniji boks, a među njima su bili Leclerc, Russell i Sainz, vozači koji su dotad držali solidne pozicije u top 10. U boks je krug nakon njih, ali i dalje pod VSC-om, otišao i Piastri, čime je pao iza Norrisa i Albona.

Novo miješanje karata donio je 46. krug u kojem je Antonelli stao na istom mjestu na kojem je ranije stao Ocon. Ovog puta je na stazu izašao pravi safety car i velik broj vozača ponovo je iskoristio tu priliku za boks. Piastri i Leclerc, koji su na restartu imali drugo i četvrto mjesto, bili su jedni od rijetkih koji nisu to napravili zbog nedostatka dovoljno svježih guma te ih je čekala teška završnica utrke koja se nakon podužeg micanja pokvarenog Mercedesa nastavila u 54. krugu.

Restart je prošao mirno, a u 57. krugu dolazi do prvog značajnog pretjecanja. Hamilton je tada prošao Russella za šesto mjesto, dok je krug kasnije Norris prošao timskog kolegu Piastrija za drugo mjesto. Norris je imao svježe gume, no Verstappen je u međuvremenu stvorio dovoljnu prednost da do kraja ne osjeti nikakvu prijetnju od bržeg McLarena.

Leclerc se žestoko branio na četvrtom mjestu i u 60. je krugu izgurao Albona koji ga je pokušao proći s vanjske strane prvog zavoja. Tajlanđanin je morao proći preko šljunka, što ga je koštalo mjesta od Hamiltona koji je krug kasnije prošao i kolegu. Leclerc je po naputku ekipe u posljednjem krugu propustio Albona kako bi izbjegao eventualnu kaznu za guranje.

Piastri je ostao vodeći u prvenstvu sa 146 bodova, 13 više od Norrisa i 22 više od današnjeg pobjednika Verstappena. Posljednja F1 utrka na Imoli za dogledno vrijeme bila je prva u nizu novog “triple-headera” u kalendaru – idućeg tjedna čeka nas Velika nagrada Monaka.

Rezultati

P#VozačKonstruktorZaostatak
11Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT
24Lando NorrisMcLaren Mercedes+6.109s
381Oscar PiastriMcLaren Mercedes+12.956s
444Lewis HamiltonFerrari+14.356s
523Alexander AlbonWilliams Mercedes+17.945s
616Charles LeclercFerrari+20.774s
763George RussellMercedes+22.034s
855Carlos SainzWilliams Mercedes+22.898s
96Isack HadjarRacing Bulls Honda RBPT+23.586s
1022Yuki TsunodaRed Bull Racing Honda RBPT+26.446s
1114Fernando AlonsoAston Martin Aramco Mercedes+27.250s
1227Nico HulkenbergKick Sauber Ferrari+30.296s
1310Pierre GaslyAlpine Renault+31.424s
1430Liam LawsonRacing Bulls Honda RBPT+32.511s
1518Lance StrollAston Martin Aramco Mercedes+32.993s
1643Franco ColapintoAlpine Renault+33.411s
1787Oliver BearmanHaas Ferrari+33.808s
185Gabriel BortoletoKick Sauber Ferrari+38.572s
12Kimi AntonelliMercedesodustao
31Esteban OconHaas Ferrariodustao

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

45 komentara

  1. Nelson Piquet
    gudenjacica Prikaži

    Simply lovely.



    8
    7

    1
  2. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Ovo režiranje utrka je postalo i ispod svake amaterske razine. Negledljivo više. Hvala Bogu da nisam uzeo f1tv pro jer bi im jebao majku svaki put. Nevjerojatna razina failova iz utrke u utrku i neisplaćenih situacija. Kažem sebi neću se sekirati, ali gledati da netko režira F1, milijunski gledan sport, zarađuje ogromnu lovu za to i ovako katastrofalno vodi utrku svaki put, dođe mi da pucam kolika razina nekompetentnosti. Što je najgore odgovorni ljudi dozvoljavaju ovo iz utrke u utrku. Užas teški.



    12
    11

    1
    • Stefan Bellof
      denisg Prikaži

      A pogotovo kada stave razliku vremena posljednjeg prema prvom vozaću više krugova, pa prebace tko je koliko puta bio u box nakon 10 krugova, zadnijh 10 to uopće ne pokazuju.



      2
      2

      0
    • djdragan Prikaži

      Nisam 100% siguran ali mislim da je u prvom slucaju bolid parkiran sa strane gde je izlaz a u drugom sa druge strane.
      Ako je tako ima logike, u prvom slucaju dizalica izadje pokupi bolid i to je to, moze se odraditi pod VSC. U drugom je dizalica morala ici preko staze i to nije moguce niti pametno pod VSC.
      Mrzi me da vracam sada i proveravam ali cini mi se da bi to mogao biti razlog razlicitih odluka.

      A mozda to nema nikakve veze i prosto su zeleli da vrate trku jer u tom momentu situacija na celu je bila jasna i monotona.



      1
      1

      0
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Oba puta su bili na istoj strani, samo je Kimi bio oko 150 metara dalje. Ovo je licilo na umjetno zacinjavanje utrke a to nam ne treba, srecom prva 3 su ostala na svojim pozicijama na kraju i nije bilo utjecaja na njihove bodove za prvenstvo.



        7
        7

        0
    • Formula 1
      gosuasus Prikaži

      Slažem se. Vidim također da su dueli na stazi, koji traju više od jednog zavoja ili kruga, za ovu produkciju nuklearna fizika.

      Uopće ne registriraju situaciju da se dueli, ako nisu izazvani velikom razlikom u gumama ili brzini bolida, mogu razvijati po nekoliko krugova, pri čemu svaki krug onda daje dodatni kontekst tom duelu. Danas su zanemarili neke od Norrisovih napada na Russella, koji bi publici pružili jasnije iskustvo Norrisovog napada u Tamburellu i Villeneuve šikani, jer su nehotično prebacivali kadrove na nekakav sporedni DRS vlakić u kojem je bio jedan od domaćih bolida (Ferrari), kako ne bi slučajno propustili kapitalizirati na nekoj potencijalnoj senzaciji, tipa Ferrarijevo pretjecanje pred talijanskom publikom i sl.

      Trenutna režija ima katastrofalno razumijevanje i čitanje utrke, a ponekad im ni komentatori ne pomažu popraviti dojam.



      2
      2

      0
  3. Sebastian Vettel
    battery992 Pretplatnik Prikaži

    Ferrari se drogira… Zašto je Leclerc vratio poziciju kad je ovo po novim pravilima dozvoljeno?!



    7
    5

    2
  4. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Max otresao Mcl kao beba zvecku, zanimljiva utrka



    12
    11

    1
  5. Nelson Piquet
    graho Pretplatnik Prikaži

    Max ne vadi. Kakva surova dominacija, šta bi radio da ima najbolji bolid?
    McL mlako, Oscar loš start, ali se dobro probio nakon boxa. Lando mlako u duelu sa Georgijem, standardno.
    Bravo za Ferrari, šteta za Sira, još dva kruga i imao bi Oscara.



    8
    -7

    15
  6. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Bravo Charles 👏 tako se utrkuje i unatoc nepovoljnoj strategiji. Unutrasnja strana i na apexu podjednak sa Albonom, ne vidim zasto bi uopce trebao dobiti kaznu… odlicno se branio. Bravo generalno i za Lewisa. Oba vozaca Ferrarija su spasili obraz ekipe na domacoj utrci.

    Odlican potez Maxa na startu i Landa nakon restarta. Sigurno nije Oscaru bilo svejedno kad se Lando bacio.

    Sasvim dobra utrka.



    11
    6

    5
  7. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Franz Herman dobro vozi, dobro da nevozi naracasti bolid jer bi opet bila sezona kao i 2023.
    Ferrari se dobro oporavio iako Leclrec nije imao srece nikako s VSC i SC, i jednostavno nisu imali gume za 3 pit stop al strategija kod Ferrarija odlicna, i sto su pustili Albona naprjed bolje nego riskirati 5 sekundi kazne koje bi Leclreca bacile na 8 9 mjesto.
    Williams skidam kapu
    Mercedes truba vikenda iako jucer nije tako izgledalo.
    Trka odlicna, da je bar vise ovakvih staza s šljunkom!



    17
    17

    0
  8. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Bravo Max, kakav prvi zavoj i onda ko po spagi.

    Leclerc je kao mali izgleda razbio poprilicnu kolicinu ogledala koliko nesrece ima.



    12
    12

    0
  9. Ferrari
    bore1989 Prikaži

    Prvo sje.u utrku sa virtualnim pa spašavaju sa full sc…. fascinantno mi je da pola ekipa očito nije imalo gume za zamjenu, a da izdrže do kraja… živjela C6 komponenta…Leclerc se mogao boriti za postolje da je imao friške gume, super je danas vozio



    2
    1

    1
  10. Michael Schumacher
    HuMS32 Pretplatnik Prikaži

    Ovo vise nitko nezna ko pije ko placa kaj se tice pravila oko pretjecanja. Leclerc je obranio poziciju po svim pravilima i ovi klaunovi sa pitwalla mu kazu da vrati poziciju. 🤦🏻
    Dobar rezultat za Ferrari nakon uzasnih kvala.



    7
    4

    3
    • Antonio Giovinazzi
      Osella Prikaži

      Po meni dobra odluka Ferrarijevog pitwalla. Bolje da su vratili poziciju i ostali bez 2 boda, nego da su riskirali kaznu od npr. 5 sekundi nakon koje bi Leclerc završio tamo negdje na 8. ili 9. mjestu.

      Uglavnom, s obzirom na okolnosti mislim da je Ferrari izvukao maksimum iz današnje utrke. Iako, Leclerc se na kraju mogao boriti čak i za postolje da su se neke stvari posložile drugačije.



      12
      12

      0
  11. Niki Lauda
    Vordas Prikaži

    Max profesorski. Danas sreća odigrala veliku ulogu sa VSC i SC. Dobre borbe, zanimljiva utrka. Dobra utrka za crvene, Albon odličan.



    6
    6

    0
  12. Flavio Briatore
    Nikolaaa225 Prikaži

    Bravo Franz nije loše, al kolko je lijepo vidjet brz Williams danas je malo falilo do postolja al vjerujem da će bit prilika možda čak već sljedeće Nedjelje



    15
    15

    0
  13. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Oscar je izgubio utrku u prvom zavoju. Majstorski potez Verstappena, ali budimo realni, da je Max bio u Oscarovoj poziciji nitko ga ne bi obišao s vanjske. Tako da je to čista pogreška Piastria. Nepoznanica ostaje koliko bi Max bio brz u prljavom zraku, ali to sad nikad nećemo znati. Dok su i McLareni i Max bili u čistom zraku imali su jednak tempo tako da je preticanje Maxa bila dosta optimistična zamisao danas. Svaka čast Maxu. McLaren strategija opet nebuloza. Ništa novo.
    Malo mi je žao Albona jer bi ga volio vidjet na P4. Ona situacija na kraju ostavlja gorak okus, ali dobro. Ferrari je isto zaslužio ove bodove danas. Čudna mi je samo ova VSC/SC situacija za praktički isti incident. Zar je tih par desetaka metara stvarno dovoljan razlog da bude SC, a ne VSC? Traktor je morao van u oba slučaja ako se ne varam?
    Meni zapravo malo dosadna utrka, a ovaj SC na kraju se čini kao umjetan pokušaj “oživaljavanja” utrke. Možda se varam, ali tako se bar meni čini. Sad idem čitat komenate da vidim hoće li pisati o Oscaru isto što bi pisali o Landu da je ovako izgubio vodstvo.



    17
    17

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Da VSC SC, bez veze.
      Bez veze mi je i nepropuštanje bolida za krug dok se traktor ne makne (valjda pravilo), ali ako nije opasno, kiša….. Pa mogli su mu tamo mahati žutim zastavama, polako.
      Ionako je sve skupa drugi puta trajalo besmislenih 5-6 krugova.
      A najviše mi je digao živac traktor.
      Napokon dođe, stavi bolid pokraj otvora da ga izguraju izvan staze i umjesto da i on tamo izađe, ide prduckati natrag. aaaaaaaa


      0
      0

      0
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      U drugoj situaciji je kolona bila razvučena i nije bilo rupe u kojoj bi traktor mogao izaći na stazu, a da u isto vrijeme nema bolida oko njega. Zato su morali sabiti kolonu – dakle pravi Safet, a ne virtulni.

      Imaš još jedan efekt, vozači su pažljiviji kod SCa jer su blizu onoga ispred i moraju paziti da se ne zabiju u njega i zato je manji rizik za traktor u isto vrijeme na stazi



      1
      1

      0
  14. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Max bez greske. Potez u prvom krugu onaj koji odvaja velike momke koji naorave potez koji im odluci i olaksa cijelu utrku. Ako ce imati ovakav pace i bolid koji je ovaj vikend radio u malo širem podrucju rada mogli bi se priblizit Mclarenu na udaljenost gdje je borba za prvenstvo realna.
    Norris napokon danas par dobrih poteza.
    Režija utrke prvih 12 krugova katastrofa…a i kasnije je bilo gafova.
    SC ubacen da malo zapapri utrku..vjerujem da ce dati objasnjenje zasto su odabrali SC, a ne VSC, ali ja to nisam vidik tokom utrke
    Ferrarijevci izvukli na kraju pozitivan vikend naspram subote.
    Albon uziva u sezoni zivota
    Alonso ce opet trebati tablete za smirenje, ali barem sada moze nanjusiti priliku za bodove.
    Vrlo dobra utrka..bolje od ocekovanog



    7
    7

    0
  15. Stefan Bellof
    denisg Prikaži

    Max maximalno,
    Oscar i Lando kao da su se zamijenili, Lando prvi puta pokazao muda, bravo Lando,
    Lewis više sreće nego pameti, ali odlična vožnja od 34 kruga nadalje, Charles nema sreće ali ima tim koji ga vraća unatrag, situacija sa Albonom je bila čista, ali Ferrari nesiguran po običaju,
    Albon šteta, ali ide Williams naprijed, I Carlos bez sreće.



    10
    10

    0
  16. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Napokon dobar potez Maxa bez izguravanja. Piastri se opustio mislio da je dovoljno naprijed i mlitavo ušao u zavoj. Volim dobre duele. Ne volim kad se Max ko derište izgurava i uništava utrkivanje.



    4
    -1

    5
  17. Dietrich Mateschitz
    toky13 Pretplatnik Prikaži

    Čestitke Franzu Hermannu na prvoj pobjedi u F1.

    M4X , četvrta uzastopna u Imoli.

    Bravo Ferrari na oporavku nakon kvala.



    14
    13

    1
  18. OnlyAlonso Prikaži

    Super utrka,bravo Max i Williams,steta za AM,pogotovo Alonso,jos kad sam cuo njegov radio,isto sam pomislio 😅



    7
    7

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Da, toliko utrka čekaju saferty car, i onda kada se odluče nećemo ga čekati, prass.
      Koliko je slab Aston Martin vidjelo se kada je Alonso prvi puta izlazio iz boksa.
      Kočnice su gorjele.
      Vozio je kvalifikacijske krugove samo da se zadrži u DRS-u
      Čovječe, ono nikada nisam vidio. Ludo.



      1
      1

      0
  19. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Svi ste o svima sve rekli pa nema smisla da ponavljam.
    Jedino Hamilton. Pokušao sam ga više ne mrziti zbog njegovog načina komunikacije, kolegijalnosti, piljenja naopako, bušenja guma drugima (dvojbena tema znam)
    Ali danas da nije htio Leclercu pomoći i ostati u DRS-u, nego kao ja ću napadati 3-4 kruga prije kraja postolje i MCL.
    Bez obzira što je kasnije došlo do mogućnosti kazne, moraš pomoći kolegi.
    Fakat je to voasč kojega najviše ne volim.



    5
    -6

    11
  20. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Jesam jedini koji je vidia hrvatsku zastavu? I nije albon obisao leclerca nego ga je propustia da ne dobije 5 sekundi kazne jer bi ga to bacilo na 9 ili 10 misto



    2
    2

    0
  21. David Croft
    Frantic Prikaži

    Dobar ovaj rookie Hermann 😁
    Oscar vrlo loš start. Odnosno, i nije imao loš start, bolji mu je bio start nego kod Hermanna.
    Čak je i Đorđe imao bolji start.
    Onda je imao meni neshvatljivo kočenje, čak se i Đorđe drao na TR “Šta Oscar radi”.
    Hermann, kao iskusni rutiner samo pokupio ponuđeno. Ostalo, pogotovo nakon poklona u vidu VSCa, je bila rutina, iako mu je pravi SC malo odmogao, ali dok su se papaye pofajtale, on je odmaglio naprijed.
    Prava strategija je bila 1 stop. 2 stopper strategija nije pila vode (Profesor Sainz skontao prije pola trke). Uprkos tome, Leclerc pokazao da bi u čistoj trci imao možda i 4. mjesto. Ovako, sa VSCom i SCom, više sreće je imao Hamdo, pa neka se i on osokolio napokon malo boljim plasmanom. Ferrari solidan u race tempu, spram kvalifikacija.
    Benz totalno suprotno. Njima je bolid izgleda dobar u 1 krugu (ok, Andrea je imao kiks, pa je zaglavio u Q2), ali u trci propada k’o kauč. Sainz isto nagrabusio sa strategijom.
    Za Astone nemam riječi, na kojim drogama su oni bili. Ferde mi čak i žao.
    Što se tiče Albonovog napada na Leclerca, ne slažem se sa mišljenjem da Charles nije trebao prepustiti poziciju. U onom članku iz prošlog mjeseca o preticanju opisan je napad (preticanje) sa u unutrašnje strane. Nije opisan napad (preticanje) sa vanjske, a Albonovo bi bilo sa vanjske. Ok, naredni zavoj mu jeste unutrašnji, ali generalno, sam “akt” preticanja bi bio sa vanjske strane.
    Ako ćemo uključiti logiku iz “preticanja sa unutrašnje strane”, bez obzira što je Leclerc zadržao bolid unutar granica staze (za razliku od npr. Maxa u Austinu prošle godine, ali tamo je Mclaren trebao tražiti od Landa da vrati poziciju i da druka za kaznu Maxa), Albon je “imao” taj zavoj, te je uredno “izguran” van staze. Tako da je za mene vraćanje pozicije (iako je izgledalo kao da je Albon pretekao Leclerca) bila dobra odluka, jer bi ono bila kazna. Ovo govorim kao navijač Ferrarija, a od 2 njihova vozača, naravno da puno više simpatišem Leclerca.



    6
    6

    0
    • Stefan Bellof
      denisg Prikaži

      Meni bi bilo zanimljivo da Charles nije vratio poziciju pa da vidimo što bi se desilo i kako bi se tumačila pravila, mislim da se sa pravilima pretjeruje i da Charles nije trebao vratiti poziciju.


      0
      0

      0
    • Ferrari
      Fiorano99 Prikaži

      Po meni je u danasnjoj F1 postalo logicno da ako pretices sa vanjske strane, moras na apexu biti za pola bolida ispred ili znacajnije ispred da ovaj s unutrasnje strane nema sto traziti bacanjem u zavoj. Nije mi ono bas bio nekakav Leclercov divebomb… bili su tu negdje. Nije mu ostavio prostora u zavoju ali je bio gdje je bio usporedno i smatram da je imao pravo na to, pogotovo iz razloga sto se ostalima i gore toleriralo.

      Mogao je Albon prikociti pa napraviti od Leclerca budalu sto je malo sire prosao kroz zavoj pa to iskoristiti kasnije u drugom zavoju (Kao i Yuki sa Hulkom danas ili tako neka usporednija situacija). Bilo bi prestrogo da je dobio kaznu s obzirom na danasnji nacin borbi, ali ok izbjegli su bilo kakvu pricu pustanjem pozicije jer nije toliko ni bitno



      4
      1

      3
  22. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Odlična utrka. Max djeluje opuštenije nakon ispuhivanja na Nürburgringu :)
    Ono pretjecanje u prvom zavoju je bilo ono – malo što me nakon 25 godina može trgnuti iz kauča. Svaka čast. Piastriju se ne čudim na ranom kočenju, ne treba zaboraviti da ima tek dvije sezone iza sebe.
    Williamsi odlični, nekako volim misliti da je Saintz momčadi donio dio te brzine u vidu razumijevanja bolida, pripreme, setupa… i obrnuto proporcionalno Ferrari mi bez njega djeluje malo lošije, ali to je samo misao.
    Šteta za malog Kimija, domaća staza i to ako bude zadnja Imola, neće tako skoro imati više prilike pozdraviti svoje susjede s postolja. Možda ga je fotografiranje s utegnutim kolegicama iz razreda malo rastreslo.
    Ferrari neloš, čak mi i Hamilton dobro izgledao.

    Nije mi jasno kako si momčadi mogu dozvoliti da nemaju guma za vozače. Piastri i Leclerc ostali spuštenih gaća na kraju, ali dobro je ispalo za Maxa i nadoknađivanje bodova.

    E sad, RB je danas izgledao dobro. Neću reći da je jednak McLarenu, ali bliže nego inače. Baš me zanima ta promjena testiranja savitljivosti u Španjolskoj i kao će utjecati na odnose snaga.

    Tragedija dana – Aston Martin



    8
    8

    0
  23. Ferrari
    sfzd Pretplatnik Prikaži

    kako je sve stvar perspektive – da su ferrarijevci startali s ovih pozicija (i završili na njima) otišlo bi se s prve domaće utrke puno goreg dojma jer zapravo cijela sezona je, s obzirom na očekivanja, solidni užas. ovako je to malo zamagljeno. nebi me čudilo ni da malo “pojačaju” motore za domaće utrke…


    0
    0

    0
  24. Kimi Raikkonen
    Michael Schumacher Prikaži

    Super utrka i bravo za Max-a samo se nemogu oteti dojmu da je Piastri na startu utrke išao zatvarati Russella, a ne Max. Nekako sam dojma da je zatvorio Max-a i da je pustio Russella da bi Russella riješio bez problema i možda imao pobjedu, a ovako otvorio širom vrata Maxu, a ovaj ne prašta.



    2
    2

    0
  25. Ayrton Senna
    maurich Prikaži

    Kakva ljepotica! Odlična utrka!
    Max je najbolji vozač današnjice, potez u prvom krugu doktorski kao i totalna kontrola utrke do kraja.
    Bravo Lando, probudio si se. Odlično i odlučno pretjecanje timskog kolege. Leclerc odvozio odličnu utrku, Lujo također, mislim da Tifosi mogu itekako biti zadovoljni nakon katastrofalnih kvalifikacija.
    Williamse je tako lijepo vidjeti ispred nakon toliko godina.
    Mercedes danas dosta blijed, šteta za Kimija i domaću utrku.
    A Imola?
    Ma neka još netko kaže – starinska staza preuska za nove bolide koji su preveliki i preširoki. Ma neka! Ali pogledajte okoliš, zelenilo, navijače, samu konfiguraciju, prava klasična F1 staza. Formula 1 odmah ponovno izgleda romantično i prekrasno. Nakon onih pustinja, Miamija i lažnih jahti, Vegasa i još tko zna koliko gluposti, ovo je bio melem za moje oči! 🇮🇹♥️



    13
    13

    0
    • Max Verstappen 33
      2CV6 Prikaži

      Slažem se, staza je prekrasna !!
      Prava nostalgicna F1staza, ima sve što treba: zavoje, uspone, nizbrdice , šljunak, travu, drvorede i sjajnu publiku.
      Predivna je slika kada se na prevoju ocrta kontura bolida.
      Dosta mi je parkinga i vožnje oko tržnih centara.
      Nema potrebe da se gleda ko je prešao granicu staze, prašina sve kaže a odmah je tu i kazna u vidu gubljenja vremena.
      Šteta što su bolidi tako široki ali danas ni to nije smetalo, trka je bila odlicna sa mnogo preticanja.



      12
      12

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.