Russell: “C6 ne daje prednost, zato smo išli na C5”

Izdvojeno

Dok se Pirelli nadao da će debi nove C6 komponente potaknuti raznolikije strategije i više uzbuđenja, George Russell iz Mercedesa — jedan od rijetkih koji je pokušao nešto drukčije u Q3 — smatra da su očekivanja i realnost u raskoraku.

“Koncept da idemo na mekše gume kako bismo stvorili više raznolikosti u utrci – u teoriji ima smisla,” rekao je Russell nakon kvalifikacija.

“Ali mi smo već pretpostavili da će biti dosta staza gdje će C5 biti bolji od C6.”

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Russell nije jedini koji je odbacio C6 u korist C5, ali njegova izjava ide korak dalje – poziva FIA-u i Pirelli da razmisle o povratku obavezne raspodjele guma:

“Možda bi rješenje bilo vratiti obavezni Hard, Medium, Soft za kvalifikacije. Tada bismo imali smislenije gume i za slobodne treninge – više vožnje za publiku, više podataka za nas.”

“Jer ovako, ako C6 ne radi, svi ćemo kvalificirati na C5. A to onda ruši svrhu nove gume.”

Kocka koja se isplatila: P3 na mediumu

Russell je u Q3 odlučio riskirati: posljednji brzi krug odvozio je na Medium (C5) kao i Aston Martini, dok su ostali odabrali Soft. Rezultat? Treće mjesto na gridu, ispred Landa Norrisa, odmah iza Piastrija i Verstappena.

“Nije to bila kasna odluka, planirali smo to još prije sesije,” objasnio je.

“Na toj gumi sam se osjećao jako dobro već jučer i danas. Znali smo da je to rizik jer ako dođe do puknuća ili flatspota — moraš koristiti C6 u utrci. A to nismo željeli.”

U konačnici, Mercedes je pogodio “sweet spot” — Russellov krug bio je najbrži njegov krug cijelog vikenda, a taktika koja je mogla biti autogol — postala je pogodak za drugi startni red iza vodećeg dvojca.

“Htjeli smo sve staviti na stol. I drago mi je što jesmo. P3 na ovoj stazi, u ovoj fazi, odličan rezultat.”

Nova komponenta, stari problemi

Pirelli je donio C6 kao pokušaj taktičkog razbijanja jednoličnih vikenda. Ali ako guma nije dovoljno brza da istisne stariju komponentu — timovi neće riskirati.

“Sljedeći put kad dođemo na stazu srednje visoke brzine s C6 – svi ćemo opet kvalificirati na C5,” upozorio je Russell.

“A to ne bi trebao biti cilj.”

Za sada, Mercedes se može zadovoljiti rezultatom — ali tema C6 tek počinje dobivati na zamahu.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

6 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Hm….. to ste skužili, kada su Alonso i ekipa isprobali. Sramoti se, dječačiću.


    0
    0

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Pa dobro. Aston Marin je pokazao da funkcionira.
      Mercedes ionako ima problem sa pregrijavanjem guma.
      Pametno su odlučili.
      Možda su razmišljali ali bi to bila kocka da nisu vidjeli u Q2 da se isplati.
      Slažem se s tobom da nisu to planirali unaprijed 100% ćemo….
      Ali nemoj tako žestoko po njemu. Kaže ono što mu P.R. dopusti.



      1
      1

      0
  2. Nelson Piquet
    graho Pretplatnik Prikaži

    C6 vjerojatno ima prednost u prvom sektoru, tokom kruga se već pregrije i možeš je.
    Sumnjam da ćemo je i utrci vidjeti.



    1
    1

    0
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Bio si u pravu. Tko zna, kako će ova guma proći u Monacu…….


      0
      0

      0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      C6 “ultra brza guma produženog trajanja”
      I onda ih žuta varijanta opere.
      Potpuno su otišli u krivo s tim gumama.
      Bilo je bolje prije dok je bilo samo crvena žuta bijela, bez promjena smjesa zbog drugačije staze (što je u principu ok)
      Tada bi crvena izdržala prosječno 18-15 krugova,
      žuta 0,8 -1,0 sekundi sporija 20-25 krugova i
      bijela 1,8-2,0 sekunde sporija 30-35 krugova
      pa se ti misli hoćeš li pimplati i čuvati gume ili ćeš napraviti “bijeg sa crvenima , preći na žute, i opet na crvene kada si lakši pa se nadaš da će izdržati 15-20 krugova ili ćeš u sredini koristiti bijelu varijantu kojom ćete svi sa žutom pokušati oprati.
      Šteta, to je bilo dobro. Mogli su s ovim C X varijantama samo malo izjednačiti staze
      ali da srednja / osnovna / najbrža/najsigurnija opcija bude dva ulaska u boks a B i C varijante, jedan ili tri ulaska.
      Jedan ulazak za bolide koji nemaju šansu ali dobro čuvaju gume, tri ulaska sa malo sporije koji vide šansu u “undercutu” i riskantnoj vožnji dva puta na crvenima , ovisno o stazi.


      0
      0

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.