Lewis Hamilton: “Ovo boli. Prva domaća – i ovakav rezultat”

Izdvojeno

Prvi nastup Lewisa Hamiltona pred domaćom publikom u crvenom kombinezonu završio je na jako loš način: Ferrarijeva oba vozača eliminirana su u drugom dijelu kvalifikacija, ostavivši Tifose u šoku, a vozače — u nevjerici.

“Osjećam se slomljeno. Iskreno, devastiran,” rekao je Hamilton nakon Q2.

“Mislim da smo napravili dobre korake tijekom vikenda, bolid se bolje ponašao… ali kad smo stavili novi set soft guma – jednostavno nije bilo nikakvog gripa.”

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Hamilton će startati s 12. mjesta, jedno iza Charlesa Leclerca, a ispred njih su se našli i Aston Martini, i Williamsi, te Alpine i Racing Bulls. Sam Ferrari? Trenutno izgleda kao osmi najbrži tim na gridu.

Gume bez gripa, bolid bez odgovora: Ferrari i dalje izgubljen

Ferrarijev SF-25 već tjednima muči s osnovnim komponentama: nedovoljno aerodinamičkog potiska, problemi s kočenjem, bolid osjetljiv na promjene temperature guma i nestabilan u zavoju srednje brzine.

U Imoli se tome pridodala i još jedna frustracija: novi set soft guma u Q2 nije ponudio nikakav napredak.

“Prvi krug u Q2 bio je solidan. Ali kad smo stavili novi set – kao da smo išli na istrošenim gumama. To moramo istražiti,” naglasio je Hamilton.

Imola ne oprašta greške – a Ferrari ih je skupio previše

Staza Enzo e Dino Ferrari poznata je po nedostatku prostora za pretjecanje, čak i u generacijama bolida koji su bili manji, uži i lakši.
Samo jedna DRS zona i najduži pit lane gubitak u kalendaru čine svaku pogrešku u kvalifikacijama — gotovo nepovratnom.

“Ovo boli. Prva domaća utrka s Ferrarijem, u Italiji, pred publikom koja živi za crvenu boju — a mi ne ulazimo u Q3. Gorka pilula,” rekao je Hamilton.

“Utrka? Ako, ako, ako. Sve su to velika ‘ako’. Imola nije mjesto gdje se lako napreduje.”

Hamilton traži odgovore: “Moramo znati što ne funkcionira”

Što god Ferrari pokušava riješiti — svaki tjedan donosi novi simptom, a ne rješenje.

Hamilton je jasan: vrijeme je da se počnu tražiti odgovori, ne izlike.

Ono što je trebao biti emocionalni vrhunac — prvi nastup za Ferrari pred Tifosima — pretvorilo se u poraznu realnost: crveni su ponovno bez oružja, a bitka tek počinje.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

14 komentara

  1. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Leclerc: “Oh my god, oh my god, oh my god…”



    6
    6

    0
  2. David Croft
    Frantic Prikaži

    Sainz negdje lagano ispija pivo u Albonovom i Jamesovom društvu…..



    14
    14

    0
  3. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Jedini spas za sezonu je ako Loic Serra zaista uspjesno redizajnira zadnji ovjes tog bolida i to novo azuriranje u spanjolskoj za 2 utrke donese B verziju bolida i spasi nastali problem.

    Ocito je da trenutno voze oko tog problema kojeg su identificirali jos od pocetka sezone i Kine, jer stalno spominju da znaju koji je problem ali ne znaju da li se moze rijesiti i da bolid jednostavno nema performansi u ovom trenutku i ovom obliku. Mislim da je netko spomenuo da je bio 7 desetinki sporiji nego prosle godine dok su svi ostali napredovali.

    Ovo je veca katastrofa nego “ambiciozni” SF23 u odnosu na 2022 godinu. Zapravo sve vise lici na 2020. Sezonu…



    5
    5

    0
  4. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Ovo je sve lose,LH dosta slabo vozi,za sada ih CL vuce,radi vise nego bolid moze.
    Ovdje ocito ne pomaze ni to.
    Neka teorija,samo teorija kruzi kroz nerealne navijace u Italiji da Ferrari vozi cijelo vrijeme i podesava bolid kako bi trebalo biti od Spanjolske te da mozda od te utrke krene na bolje sve.
    Recimo da je Fred za Talijanske medije dao jednu od njegovih izjava di prebacuje krivnju za los bolid na Enrica Cardile jer je on dizajner 90,95% tog bolida.
    Moglo bi tamo letit perje prije vremena.



    1
    1

    0
  5. Michael Schumacher
    Lovac Prikaži

    Daj zamislite koliko je zapravo bolid loš kad ovakva dva vozača ne dođu u top 10. Da imaju kalibar Strolla, predzadnji red njihov.



    3
    3

    0
  6. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Da, tužan dio vikenda, ali zato nekome drugome sretan.
    Tužno je što se baš dogodilo u Italiji.
    Ferrari uvijek gleda Monzu kao reprezentativni uzorak brzine – kvalitete bolida a ne Imolu.
    A trebali bi uzimati baš Imolu. Ona je u tom malom krugu prepuna gotovo svih problema na stazama koji te mogu zadesiti u sezoni.
    Dvije različite staze kao nebo i zemlja.


    0
    0

    0
  7. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Čak i mene koji nisam LH44 fan ovo boli…
    Nadao se Lewis da će uskočit u pobjednički auto opet,kao 2013 kad je pogodio sa Mercedesom,ali čorak..
    Ovo mu je sad baš paćenje bespotrebno.. Nabija broj utrka i smanjuje si onaj karijerni postotak omjera utrka i pobjeda …. :/



    1
    1

    0
    • James Hunt
      Jozuka Prikaži

      Nadao se? Čovjek uz Alonsa sa najvećim iskustvom u F1, nije retardiran. Prosječni F1 fan koji isprati F1 jednu jedinu sezonu zna kakvo je stvarno stanje sa Ferrarijem, a kamo li vozač koji je najiskusniji na gridu. Ovo je realnost Lewisa Hamiltona kada nema pobjednički bolid i kada su mu timski kolege blizu. Uništavaju ga u kvalifikacijama, a sa prosjecnim bolidom samo čudom, ne svojim vještinama, može završiti sa postolju, a kamo li pobjediti.



      4
      1

      3
  8. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ne sekiraj se Ham, vidjeli smo mi i gore, tj. može i gore……. hoće to tako……..



    1
    0

    1
  9. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Oni i dalje ne staju sa svojim najavama boljeg rezultata, oni očito misle da će biti bolje jer ljude vuci za nos 10 godina je previše, ali oni su stvarno vječni optimisti, samo čim duže to traje to su razočaranja veća
    Ali ne brinem se, ovo je dobro jer od gorega uvijek može gore, kod Ferrarija sigurno.



    2
    2

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.