Kišni oblaci koji su prijetili nad Imolom čitavo prijepodne razišli su se, što je značilo da su kvalifikacije u prvoj europskoj utrci sezone održane u gotovo idealnim uvjetima. Bez obzira na to, prvi dio treninga ostao je dva puta obojen crvenim zastavama nakon dramatičnog udesa Tsunode na početku, a zatim i Colapintovog izlijetanja na kraju sesije. Druga runda donijela nam je fijasko Ferrarija, dok je treća i posljednja kvalifikacijska sesija pokazala uzbudljivo nadmetanje između Oscara Piastrija i Maxa Verstappena.
Suncem okupana staza dočekala je prve bolide u početnom dijelu kvalifikacija od kojih su svi izašli na najmekšoj komponenti guma. Ne treba ni govoriti koliko su bučno diljem staze pozdravljena oba Ferrarijeva vozača uz nadu Tifosa kako će im upravo to dati koju desetinku kako bi završili što bliže vrhu.
U trenucima dok su praktički svi vozili svoje prve brze krugove Red Bullov vozač Yuki Tsunoda imao je žestok susret s ogradom u Villeneuve šikani što je izazvalo crvenu zastavu niti pet minuta nakon početka prve kvalifikacijske sesije. Usporena snimka pokazala je koliko je zapravo ovaj udes bio opasan budući da se Yuki okrenuo u zraku i zamalo završio u publici, što je pomalo i podsjetilo na onaj Barrichellov udes na istoj stazi u onom crnom vikendu 1994. godine. Pozitivna strana svega jest to što je Japanac ostao neozlijeđen. Bit će ovo duga noć za Red Bullove mehaničare.
Prekid je potrajao otprilike 15-ak minuta nakon čega su vozači nastavili sa svojim brzim krugovima. Tempo je odmah postavio Max Verstappen zauzevši prvo mjesto, a top tri su zaokružili Piastri i Alonso. Kvalitetno izdanje u ovim trenucima pokazivao je i Alpineov Pierre Gasly.
U posljednjim krugovima imali smo priliku vijdeti kako su se oba Saubera borila za daljnji ostanak u kvalifikacijama, a upravo u tim trenucima Alpineov vozač Franco Colapinto nastavio je tamo gdje je stao u Williamsu nakon što se razbio na izlasku iz Tamburella i tako uzrokovao još jednu crvenu zastavu. Usporena snimka pokazala je kako je jednostavno izgubio kontrolu i zahvatio travnati dio izvan staze što ga je usmjerilo u ogradu pored.
U konačnici, nakon prve kvalifikacijske runde ostali smo bez Lawsona, Hülkenberga, Ocona, Bearmana i Tsunode.
Dugo smo čekali na početak druge kvalifikacijske runde, a osim krpanja ograde oko Tamburella najveći razlog tome je provjera direkcije utrke je li Oliver Bearman na vrijeme postavio svoj krug koji bi ga odveo u Q2. Naime, netom prije Colapintova sudara Bearman je postavio vrijeme koje bi gurnulo Bortoleta s P15 na P16. Provjera ovako nečega potrajala je suludo predugo, a u konačnici je ipak odlučeno kako Bortoleto ostaje u Q2, dok Bearman ispada.
U ranoj fazi druge sesije prvih pet formirali su Piastri, Norris, Verstappen, Russell i Leclerc. U top 10 još su se plasirali Hadjar, Alonso, Sainz i Antonelli, dok su Gasly i Albon, jedni od pretendenata za Q3 u ovoj fazi bili na P12 i P13 tako da se veoma rano iskristaliziralo između kojih vozača će se voditi borba za posljednju rundu kvalifikacija.
Potpuna katastrofa za Ferrari dogodila se na kraju druge kvalifikacijske runde. I Charles Leclerc i Lewis Hamilton ispali su kao P11 i P12 nakon što su ih na medium gumama u ropotarnicu ovih kvalifikacija bacili oba Aston Martina. My god, my god, my god, my god, govorio je frustrirani Charles Leclerc. Uz domaću ekipu ispao je i domaći vozač. Andrea Kimi Antonelli okončao je ovu sesiju na P13, a uz njih dalje nisu prošli Bortoleto i Colapinto koji je u Q2 vođen samo službeno, dok je u stvarnosti njegov bolid bio na restauraciji.
Fantastičan krug odvozio je Williamsov Carlos Sainz koji je drugu kvalifikacijsku rundu završio kao vodeći.
Naši obavještajci iz Imole javili su nam da su nakon Colapintovog kolapsa u Q1 njegovi argentinski navijači kud i kamo utišani, a tribine su se lagano počele prazniti nakon eliminacije oba Ferrarija i Kimija Antonelija, što dosta govori o pokisloj atmosferi na sunčanom danu u Imoli.
Bilo kako bilo, u finalno raspucavanje ponovno su ušli vodeći u ukupnom poretku: Piastri, Norris i Verstappen uz obavezno šuljanje Russella iz pozadine i oba Williamsa koji su spremni zaprijetiti. Osim njih u Q3 će se za što bolji plasman boriti Hadjar, oba Aston Martina i Pierre Gasly.
Krenulo je furiozno razmjenom udaraca između Piastrija, Norrisa i Russella te je u prvom naletu Verstappen zauzeo provizornu pole poziciju s +0.049 ispred Oscara Piastrija te +0.190 ispred Norrisa. Top 5 su u ovom trenutku zaokružili Russell i Hadjar, a Aston Martini bili su na više nego solidnim P6 i P7, iza njih slijedila su dva Williamsa te Pierre Gasly na P10, a sve ovo je fino pripremilo teren za posljednje raspucavanje.
A u tom posljednjem raspucavanju najprije je Oscar Piastri skinuo Maxovo vrijeme, Norris je još jednom odvozio slab krug kada je to bilo najvažnije i čekalo se još samo na Maxa. Napetost se mogla rezati nožem i prilikom prolaska u cilju Maxovo vrijeme ipak nije bilo dovoljno za pole s zaostatkom od +0.034 za McLarenom i Piastrijem. Russell je na mediumu odvozio odličan krug i skinuo Norrisa sa P3, a svakako valja istaknuti i Alonsa koji je odvozio odlično i plasirao se na P5.
Iza Španjolca su se smjestili Sainz i Albon na P6 i P7, a iza njih Stroll, Hadjar i Gasly čijim je krugovima zaključena ova uzbudljiva posljednja kvalifikacijska runda.
Vozač | Ekipa | Vrijeme | |
1 | Oscar Piastri | McLaren | 1:14.670 |
2 | Max Verstappen | Red Bull | 1:14.704 |
3 | George Russell | Mercedes | 1:14.807 |
4 | Lando Norris | McLaren | 1:14.962 |
5 | Fernando Alonso | Aston Martin | 1:15.431 |
6 | Carlos Sainz | Williams | 1:15:432 |
7 | Alex Albon | Williams | 1:15.473 |
8 | Lance Stroll | Aston Martin | 1:15.581 |
9 | Isack Hadjar | Racing Bulls | 1:15.746 |
10 | Pierre Gasly | Alpine | 1:15.787 |
11 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:15.604 |
12 | Lewis Hamilton | Ferrari | 1:15.765 |
13 | Andrea Kimi Antonelli | Mercedes | 1:15.772 |
14 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber | 1:16.260 |
15 | Franco Colapinto | Alpine | 1:16.256 |
16 | Liam Lawson | Racing Bulls | 1:16.379 |
17 | Nico Hülkenberg | Kick Sauber | 1:16.518 |
18 | Esteban Ocon | Haas | 1:16.613 |
19 | Oliver Bearman | Haas | 1:16.918 |
20 | Yuki Tsunoda | Red Bull | – |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj Landooo…OVAJ LANDOOOOOO…Dokle više…
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kažeš Ralf nema pojma kada kaže da je Lando slab u glavi, hmm.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa kad pogledas rezultate do sad, ne slazem se s ralfom i dalje, da. Ralf je govorio o sposobnosti preticanja, a ne o mentalnoj snazi jel?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je to u glavi, i kvalifikacije i preticanje…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, da.. I čitanje s razumijevanjem isto u glavi..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
👍
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispričavam se. Al ne slažem se svejedno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema frke, sve pet, tu smo da prodiskutiramo, nema veze što se ne slažemo, bitno je da se poštujemo.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari sedma momčad u prvenstvu trenutno. Glave će da lete u ponedjeljak. Koji blam.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo za Oscara, ovo je sutra njegova utrka ako Max ne izmisli nešto na startu.
Max izvlači max., Lando neopterećen bilo čime.
Bravo i za Astone i Williamse.
I naravno svaka čast Ferrariju, kakva doktorska odluka da u zadnjoj sezoni trenutnih pravila rade promjenu koncepta.
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je bilo nesto gluplje da naprave, oni bi napravili, ovako su napravili ono sto je bilo, jel`te, logicno – menjati ono sto radi za nesto sto ce mozda raditi!
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Oscar. Unatoc onoj guzvi pred kraj kruga je uspio osigurati pole.
Od Ferrarija ocito ne treba vise nista ocekivati ove sezone, osim ako novo poboljsanje ne rijesi ociti problem sa zadnjim dijelom podnice.
Nakon 3. Treninga sam mislio da Max ima brzinu u bolidu za pole. Tu i negdje je i bio tako da to moze biti super za utrku, osim ako Mclaren ne bude znacajno bolji u utrci kao u Miamiju. Kaze i sam Max da su gume popustile pred kraj kruga, pa nije maksimizirao moguce. Eksperimentalna C6 guma ocito ima problema…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oscar, Max i George odlicni, Lando opet u kljucnim trenutcima podbacio.
Ferrari iz utrke u utrku sve bolji.
Jeli moguce da je Aston nakon dvije godine napokon donio nadogradnje na bolid.
Williamsi odlicni.
Colapinto bi mogao biti skup za Alpine, nastavlja gdje je stao zadnjih par utrka prosle sezone.
Tradicionalna staza i odmah krs i lom.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo azuriranje nakon Neweya u tvornici i eto ih u Q3….
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok je Lando svoje prve sezone potrošio na kreveljenje i smijanje sa riciardom i sam sa sobom piastri treću sezonu u f1 niže uspjeh za uspjehom. Bez obzira sto do sada nisu imali ovako jak bolid Noris je morao imati prednost u odnosu na piastria po svemu, sad je gotovo , usao mu je u glavu i nema izlaza. Sto ja najgore Australac ne grijesi i ne daje prilike norisu da okrene moment. Sad neka se vrati smijanju.
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piastri srećom izvukao Pole, jer bilo bi stvarno užasno da su mu ona 4 bolida u zadnjem zavoju upropastili odličan krug… Max opet Max, George nastavlja marljivo… A Talijani nastavljaju lomiti srca…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
za krah ferraria je jedini krivac binotto . toliko je unazadija tim (dok je bija na čelu ) da ni vrhunsko vodstvo freda ne može ispravit mattiine greške ….
8
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sarkazam ili?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mala utjeha za tifose: ako se uzme aritmetička sredina Red Bullovih startnih mjesta, to je otprilike ovo što Ferrari ima. Nisu Talijani loši—u prosjeku drže korak s konkurencijom. 😆
Aritmetika > aerodinamika?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bullovi mehaničari u prosjeku jedu sarmu.
Maxovi uvijek na mesu, a od onog drugog svaki dan deru po zelju
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo za Piastria !
Max šteta zamalo ga ulovio !
Bravo Alonso & Sainz – Astoni konačno u Q3 – a sad se i Alpine “popišao” po Ferrariju – drago mi baš radi Sainza !
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne pišem često nego većinom pročitam i članak i komentare ali nemoguće je više ovo gledati….
Leclerc i Hamilton su žrtve ferrarija. Pa nije mi jasno kako do sada nisu naučili nakon svih ovih godina. Jednostavno mi nije jasno.
Jesu li njih dvojica odlučili da neće odraditi još jedan krug ili? Za što ti ljudi sjede na pitwall-u? Gledaju netflix? Taj Leclerc ima toliko strpljenja s tim ferrarijem da to nije normalno. Ne navijam za njega ali svaka mu čast. Očito toliko voli taj ferrari koji ga svake godine razočara. Nevjerojatno.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sa kojim gorivom bi odradili još jedan krug?
Da ne spominjem praznu bateriju i soft gumu koja jedva izdrži i taj jedan krug…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako već znaš da si četvrta/peta momčad na gridu ovisno o utrci onda barem pokušaš nekakvu drugačiju strategiju s jednim od bolida. Medium gume su mogli nekome od njih dvojice staviti. Kako je to mercedes napravio. Stavili su Russelu medium gume. Znaju da će teško do pobjede pa barem naprave nešto drugačije pa ako prođe, prođe. Slabiji od 4-5 mjesta teško da će biti a ovako im se može nešto otvoriti s drugačijom strategijom. Imam osjećaj da imaju dva vrhunska bolida da bi opet pitwall sve zeznuo….
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi glupo da nisu pokušali.
Imaju problem s pregrijavanjem guma.
Vidjeli su da na Aston Martinu je žuta varijanta stabilna i brza.
Logičan izbor. Svaka čast.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ahahaha, znao sam pitao sam se. Ne znam zašto je (Max ili Rusell) ono rekao, ali vidjelo se već jučer da su te famozne C6 ubrzane crvene gume “produženog trajanja” bimba i ne mogu izdržati cijeli kvalifikacijski krug a da se ne pregriju, osim možda na MCL i da su žute gume zbog toga ujednačene.
Ako nisu jednako brze, zbog nemogućnosti pregrijavanja u jednom krugu, onda su u max. desetinku sekunde u zaostatku, ovisno o momčadima koje imaju problem s pregrijavanjem.
Pitao sam se ako Aston Martin prođe Q1, a mogao bi zbog konfiguracije i kratkoće staze, zašto ne bi drugi pokušaj u Q2 odradili na žutim gumama?
Crvene ionako ne mogu držati pod kontrolom cijeli krug.
I jesu. Stavili su ih !!! Svima se donja vilica objesila do poda.
Adriane ti nemaš ništa s time i dogradnjama, jel da? xexexe
U Q3 tko je to još pokušao?
Mercedes normalno. Njima se pregrijavaju gume i mogli bi (vidjeli su kod Aston Martina da ide bez problema)
Russell, svaka čast.
Piastri dokazuješ se iz utrke u utrku. Max kao i uvijek…. Alonso,, dobro jutro.
Nego jeste vidjeli reakciju Hajdara na svoju grešku.
Pregrijao je gume, zaorao po pijesku i poludio.
Skoro je slomio volan u bolidu na pola kruga.
On baš sa živcima ne stoji dobro?
p.s.
Ipak sutra ne idem u prirodu.
Naljutio sam nekoliko osoba zbog toga, ali…. njih ima a Formula 1 je samo jedna.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Yuki, to si ne smiješ dopustit… brzo će i Yuki letit van iz RB-a
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ooo Yuki. A tak si mi drag.
Kada smo već kod njega i nesreće, da li si ja to uobražavam, ali kada se nešto tako dogodi Maxu, prije Hamiltonu, Kimiju, Alonsu, Vettelu…. Oni upravljaju nesrećom. Puštaju kočnicu, voze unatrag volanom pokušavaju…… dobiti što manje oštećenje.
Kod prosječnih vozača to izgleda full kočnica i čekanje da bolid stane.
Pričam gluposti ili…. ja mislim da ne pričam.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc će oboliti sa njima.
Only Sauber & Haas had a slower best lap time than Ferrari 😬
1. McLaren 1:14:670
2. Red Bull 1:14:704
3. Mercedes 1:14:807
4. Williams 1:15:198
5. Aston Martin 1:15:431
6. Alpine 1:15:505
7. Racing Bulls 1:15:510
8. Ferrari 1:15:604
9. Sauber 1:16:260
10. Haas 1:16:518
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon 2008 , 2010 i 2012 sam godinama očekivao od njih puno. Tamo od 2017-18 sam pomislio mogli bi nešto napraviti no nakon 19-20,21 ne vjerujem više u njih. I ne očekujem ne znam šta. Kao što sam rekao prije početka sezone kako nas povijest uči kod Ferrarija uglavnom nakon dobre sezone ide kriminalno loša, pa nisam očekivao ništa a samim time je razočaranje manje. O nadogradnjama da ne govorim. Od 5 ndogradnji možda jedna valja. Lani je to djelovalo ok i pomislio sam opet evo ih , mozda nešto naprave no kad sam čuo da mjenjaju većinu stvari na bolidu sam više vjerovao u ovakav rasplet nego da će ubosti iz prve. Glupa odluka kao i odluka mjenjati Sainza za Hama pogotovo za takvu lovu koju Ham dobiva. Ferrari treba par ozbiljnih njuški u ekipi ala Briatore pa do par dobrih inžinjera. Moja prognoza je da Leclerc najkasnije poslje 26 daje petama vjetra a Ham zbog nemanja opcija ide u mirovinu. Ferrari će u F1 ovakvim radom doći do sudbine McLarena 15-16 . Znači sad ih guze Williams, Alpine i Racing Bulls. Sekundu sporiji krug od pp-a. Kao njihovom navijaču volio bi da im još gore ide da možda razmisle o totalnom resetu jer izgleda da trebaju dotaknuti dno da bi se netko zapitao što rade. Jedno mi je žao Leclerca jer zaslužuje priliku da pokaže šta zna.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve napisano je nažalost bas tako. Kao da sebe slušam. Bolid je kao ementaler, sačinjen uglavnom od rupa, a ni pogonska jedinica nije odlikaš, momcadi sa mercedesovom PU su trokorak ispred. Tuźno i besperspektivno
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dragi moji tifosi… bodovi se dijele u nedjelju – nadajmo se, bar smo na to navikli
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogled u prazno. Nema dalje u ovoj sezoni. Ovo je zadnja linija za Ferrari.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislio sam da je izljetanje Tsunode bilo spektakularno ali je Ferrarijevo takodjer top.
Vidli Lec i Ham Tsunodu na velikom i ekranu i rekli “hold my beer”
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi sta je ovo sa ovim mojim Spagetti, nisu izgleda jos iskopali dno,kako stvari stoje jos ga istražuju .
Na kraju prosle.sezone.imas koliko toliko konkurentan bolid,a sada samo dobri u drugom dijelu tabele.
Kostalom drago mi je zbog Piastria.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Piastri. Ferrari očaj.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando nije loše. Izvukao si maksimalno iz bolida, ali ovaj Piastri je bog ili vanzemaljac nikad viđen u F1… dobiti Maxa sa losijim McL. Svaka cast!
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piastri razvaljuje. Dobio bi Maxa u RBu.
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nećemo sad pretjerivat..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
AnteF1 …. je li ovo POKUŠAJ vađenja masti fanovima maxa ? jer u evidentno bar za sada boljem bolidu oscar je bija brži , razvalija maxa za 3 stotinke :) :) :)
2
0