Ako je suditi prema prva dva slobodna treninga koji su održani danas u Imoli, pred Ferrarijem je još jedan izazovan vikend. Štoviše, blještava svjetla reflektora u Bahreinu, Džedi ili sunca u Miamiju zamijenila je domaća staza koja uz to nosi ime njihovog utemeljitelja, Enza Ferrarija, a sve bi to moglo staviti pod dodatni pritisak ionako upitnu formu Ferrarija i njihovog SF-a 25.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Nakon današnjih sesija šef ekipe Fred Vasseur te vozači Lewis Hamilton i Charles Leclerc stali su pred novinare te se svaki od njih osvrnuo na aktualna događanja, rezultate te predviđanja što ih čeka dalje. Leclerc i Hamilton otvoreno su govorili o izazovima koji su pred njima, dok je Vasseur priznao da sezona ne ide prema planu te smatra kako je početak 2025. daleko ispod očekivanja:
“Jesmo li to očekivali? Iskreno, ne. Moramo biti iskreni prema sebi. Očekivali smo više. Prošle godine završili smo sezonu s McLarenom, koji je bio nešto brži od nas, za nekoliko desetinki, ali bili smo u puno boljoj situaciji od svih ostalih. Tada smo se u nekim situacijama mogli boriti s McLarenom, pa smo očekivali bolji početak.”
“Dosad nismo odradili najbolji posao, zato moramo biti iskreni prema sebi. To je ujedno i najbolji način za napredak: ako prihvatiš da nisi u situaciji u kojoj želiš biti, moraš zadržati motivaciju kod svih, i mislim da je to to, iskreno. Imamo dug put pred sobom kako bismo nadoknadili zaostatak za McLarenom.”
“Ne bih rekao da je to slučaj svakog vikenda. Na primjer, ako pogledate Džedu, prije nekoliko utrka, vjerojatno smo bili brži na stazi u nedjelju. U Miamiju to uopće nije bio slučaj, i to znači da moramo izvući maksimum iz bolida koji imamo, i to je ono što moramo početi raditi.”
Francuz se potom osvrnuo i na izdanje Ferrarija u Imoli:
“Ponekad se zbog jedne desetinke sve promijeni. Na primjer, danas je u FP1 unutar jedne desetinke bilo pet bolida, što znači da ako ste desetinku brži, vi ste kralj, a ako ste desetinku sporiji, najgluplji ste među njima.”
“Nije dovoljno imati dobar tempo u utrci, ali bolje je imati dobar nego loš – to je sigurno. Sada moramo poraditi na brzom krugu, ali također je teško izvući jasne zaključke nakon današnjeg dana. Odvozili smo samo jedan krug na mekoj gumi i još imamo puno posla. Sutra ćemo imati priliku napredovati od FP3 do Q3.”
Sedmerostruki svjetski prvak se dobar dio današnjih slobodnih treninga žalio na kočnice te je u nekoliko navrata komentirao kako ga bolid ne sluša i jednostavno ne želi stati. Općenito govoreći, stazu je danas napustio s pomiješanim dojmovima:
“Prva sesija prošla je dobro, bio sam vrlo zadovoljan bolidom. Mislim da smo uspjeli napraviti korak naprijed, osjećaj je bio vrlo pozitivan. Napravio sam vrlo malo promjena koje zapravo nisu trebale imati poseban učinak – vjerojatno najmanje promjene koje sam napravio ove godine – ali imao sam problema s kočnicama koje su sve promijenile.”
“Mučio sam se s kočnicama i to je bio problem cijele godine, nešto što mi se nikad prije nije dogodilo. To je nešto novo za mene.”
Na upit je li razlog tome promjena ekipe i navikavanje na kočnice drugog proizvođača, Lewis je odgovorio:
“Nije stvar u prijelazu [iz jedne momčadi u drugu], već u performansama. To je lutrija, bacamo kockice: stavite jednu stvar i funkcionira, stavite drugu i ne funkcionira. Nadam se da ćemo sutra pronaći rješenje, radimo na tome.”
Drugi Ferrarijev vozač Charles Leclerc prije nastupa na današnjim slobodnim treninzima borio se s bolešću koja ga je spriječila jučerašnjem sudjelovanju na konferenciji za novinare. Ipak, uspio se dovoljno oporaviti da sjedne u bolid te se također osvrnuo na dan koji je iza njega:
“Mislim da smo ponovno brzi u utrci. Problem je u tome što, osobito na stazi poput ove, ako nismo brzi u kvalifikacijama, bit će vrlo teško iskoristiti tempo u utrci. Nije da imamo veliku prednost u tempu, a u nedjelju će razlike sigurno biti manje nego danas.”
Leclerc je istaknuo da Mercedes i Red Bull i dalje imaju prednost u ključnim trenucima, a realno je sagledao i Ferrarijeve šanse u kvalifikacijama:
“Jesmo li u brzom krugu uz Mercedes i Red Bull? Da, ali u kvalifikacijama oni uvijek pronađu nešto što mi ne uspijevamo. Nažalost, mislim da smo ponovno u toj situaciji, ali ne želim biti pesimističan. Nadam se da ćemo sutra napraviti korak naprijed s bolidom i da će se situacija preokrenuti: ako budu ispred nas u subotu, bit će ih preteško prestići u utrci. Moramo napredovati u kvalifikacijama jer ne možemo očekivati čuda ili nešto posebno u nedjelju.”
“Nažalost, moram reći da će prvi startni red biti jako teško dohvatiti. Drugi red već bi bio jako dobar rezultat za nas, jer trenutno ciljam na treći red ako sve prođe kako treba. Cilj je dati sve od sebe, i nadam se da možemo napraviti čudo i završiti u prvom redu. Ali ako je drugi red maksimum koji možemo postići, onda ćemo ga prihvatiti.”
Leclerc se osvrnuo i na poruku koju je poslao svom trkaćem inženjeru u kojoj je glavni fokus stavio na zavoje br. 5, 9 i 11:
“Problemi na ulazu u zavoje 5, 9 i 11? Ne mogu ništa reći o tome. Nešto nas tu muči, ali ne mogu ništa dodati.”
Treći slobodni trening na rasporedu je sutra u 12:30, dok su kvalifikacije na redu u 16:00.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema veze sa člankom.
Evo zašto stalno gunđam protiv premladih vozača i F1
Draže bi mi bilo da se čeliče u F2 koja bi mogla imati ista pravila utrkivanja (ne bolide) kao i F1.
Da tamo provedu nekoliko godina. Da se u F2 razvije rivalitet nove generacije…
https://www.index.hr/sport/clanak/vozac-formule-1-18-jos-ide-u-srednju-skolu-pozvao-je-cijeli-razred-na-utrku/2671345.aspx?index_ref=naslovnica_sport_ostalo_d_0
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako nogometaši mogu sa 17, 18 godina igrati za najveće klubove onda mogu i vozači F1. I tako voze razne kategorije od malih nogu i jedino to i znaju, nije to kao prije da si sa 20 i nešto godina tek prvi put sjeo u ikakav bolid a kamoli F1.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve jedno. Što bi nedostajalo da najbolji potencijali voze do 20-21 godine Formulu 2
u recimo subotnjem formatu od 1,5 sat (krugova otprilike kao i F1)
Dobili bi umjesto “sprinta” borbu juniora. 5-6 vozača bi se odvojilo i krenulo međusobnim duelima osvajati prvenstva (svi imaju istu Dalaru)
Kada napune 20 došli bi u F1 puno spremniji.
Kakvog smisla ima raditi momčadske taktike a nikad ne znaš kada će se netko razvaliti (ili odvaliti tebe)
Po meni je i Max došao 2 godine prerano.
Mislim, bolidi su postali puno “čvršći”. Ne kvare se, super, riješili smo se tog problema. Onda uvale drugi kaos.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne slažem se. Što bi Antonelli ili Hadjar dobili da su ostali u F2?
Očito se radi o talentiranim vozačima koji će do 20. godine imati već 2 sezone iza sebe. Iskustvo kakvo im F2 nikad ne može dati.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem. Ni sada nemreš sa 10 godina u F1.
Borili bi se u drugom formatu. Ako ne znaš, možeš samo jednom biti pobjednik F2.
Nakon toga ti daju nogu iz te serije.
Zamisli da samo to pravilo promjene i spoje dvije vikend utrke u jednu kao i F1
Imali bi dva žestoka događaja na svakom Formula vikendu.
Samo ta promjena bi možda zadržala vozače godinu dvije duže u F2.
A užitak za gledatelje.
Umjesto umjetnog sprinta, imaš:
Vrhunac subote utrka F2
Vrhunac nedjelje utrka F1
Pa ne bi im branio ulazak u F1
Samo bi to pomaknuo za 1-2 godine, zato jer je postala moda uzimati sedamnaestogodišnjake.
Što trako brzo žele umrijeti? Život je kratak, ali ne baš toliko.
A što bi učili? Doživotno učenje je u modi. Zar ne?
Ionako su do prije 5-6 godina najčešće uzimali prosječno 20 godišnjake.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako ti samo ne dosadi drobiti jedno te isto ispod svake vijesti.
Da sad izbace članak kako je Hamiltonov džukac bolestan ti bi opet kukao kako su vozači premladi…
Bolje bi bilo da ona gerijatrija Alonso više ode u penziju pa da malo i Astonu svane.
Vidiš kako je Mclaren prodisao kada su se riješili baksuza :D
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
???
Nemoj čitati. Uživaj.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kvalifikacije su vjerno prikazale to o čemu govorim, pa sada znaš, ako želiš znati.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@widow oćemo kandidrat peru za predsjednika FIA-e?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najskuplji, samokriticno iznenadjeni batlerski dvojac u povijesti sporta.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ceka nas borba sa williamson
3
0