Briatore pobija Alpineov plan s Colapintom: ‘Nema pet utrka, vozit će dok zaslužuje’

Izdvojeno

Ako je itko mislio da će dolazak Flavija Briatorea u Alpine unijeti red, možda je vrijeme da preispita tu ideju.

Tek tjedan dana nakon što je momčad iz Enstonea objavila kako će Franco Colapinto voziti pet utrka umjesto Jacka Doohana, Briatore se pred kamerama Sky Italije – otvoreno i bez uvijanja – povukao iz tog dogovora.

“Negdje sam pročitao da će voziti pet utrka, ali ne, nema nikakve brojke,” rekao je Briatore.

“Treba biti brz, ne razbiti bolid i donijeti bodove. Ako to radi, vozit će zauvijek.”

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Od “jasnog plana” do “vidjet ćemo” — i to sve javno

Službena izjava Alpine F1 tima od 7. svibnja bila je kristalno jasna:

“Franco će zamijeniti Doohana u idućih pet utrka. Nakon toga procijenit ćemo opcije.”

Citat pripisan Briatoreu tada je zvučao kao strateška odluka.
Ali sada, svega devet dana kasnije, novi čovjek na vrhu tima ne priznaje čak ni vlastite riječi.

Ova kontradikcija dodatno produbljuje dojam da se Alpine ne vozi prema planu, nego prema trenutnoj intuiciji šefa koji voli improvizaciju.

Interni kaos ili samo Flavio show?

Briatore je komentirao i ostavku bivšeg šefa tima Olivera Oakesa, tvrdeći da se radilo o “osobnim razlozima” i da nije bilo nikakvog sukoba. Isti taj Oakes je danas bio u paddocku na sesijama F2 i F3.

“Ni ja to nisam očekivao. Organizacija ostaje ista – samo je dijagram malo drugačiji. Ja vodim tim, ali to mi nije prvi dan u školi.”

Zvanična titula? Nema. Struktura? Nejasna. Plan za Colapinta? “Ako vozi dobro – ostaje. Ako ne – idemo dalje.”

A u međuvremenu, Alpine se i dalje nalazi pri dnu poretka, a ambicije o povratku u sredinu grida sada zvuče kao šapat u oluji koja nosi sve što je bilo definirano prije Flavijevog dolaska.

Briatore je došao – i uzeo megafon

Alpine možda ima mladog vozača u kokpitu, ali poruke koje stižu iz vrha tima ne ulijevaju povjerenje ni partnerima, ni navijačima, ni samim vozačima.

Kada najprije objaviš plan, a zatim ga javno demantiraš – i to kao njegov potpisnik – poruka nije “mi znamo što radimo”, nego “mi reagiramo kako nam dođe”.

U F1, kontrola kaosa je poželjna vještina.
Problem je kad kaos postane strategija.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

5 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Hm, ne znam zašto se toliko čuditi Briatoreovim odlukama?
    Rekao je nakon 5 utrka, ide evaluacija Colapintove vožnje. Sada se predomislio nakon prvog dana u Imoli. Čovjek ima osjećaj,……. al’ dobro malo je preuranio sa odlukom. Ali može si to dopustiti. Capo dei capi .


    0
    0

    0
  2. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Vjerojatno je činjenica da imaju ugovor s Colapintom i njegovim sponzorom na 5 utrka, jer i Colapinto spominje da ima 5 utrka da se dokaže, a da mu se to čini malo (tekućica)
    Nakon 5 utrka će potpisati aneks ili neće potpisati – pa će se vratiti Doohan ili će doći netko treći…



    3
    3

    0
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Najljigavije mi je kada momčad (šef) javno trola svoga vozača i ne daje mu podršku koliko god utrka vozio.
    Tko je tom kriminalcu dopustio povratak.
    I što očekuje od momka kada mu unaprijed govori da je smeće.
    Ajde, dobra je vijest da Briatore bar puca sam sebi u nogu, a nije ni svjestan toga.
    Kaj mislite kakvu će sigurnost osjećati slijedeći vozač ako momku da nogu.
    Sve će prštati od samopouzdanja.
    Prevarant je zaglavio u prošlosti.



    3
    3

    0
  4. Williams
    Montoya Prikaži

    Flavio se igra Benettona ’94, malo Jos, malo Lehto



    2
    2

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.