Neki su pomislili da bi rođenje prvog djeteta, kćeri Lily, moglo utjecati na trkaće aktivnosti Maxa Verstappena, ali je novopečeni otac vrlo brzo dokazao da se to neće dogoditi.
Verstappenova partnerica Kelly Piquet rodila je netom prije VN Miamija, nakon koje smo imali tjedan pauze do vikenda u Imoli. Četverostruki prvak nije imao mira i u međuvremenu je posjetio slavnu njemačku stazu Nürburgring Nordschleife na kojoj je prošlog petka nastupio na testu uoči treće utrke sezone NLS-a (Nürburgring Langstrecken-Serie).
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Nizozemac je vozio Ferrari 296 GT3 s podrškom Emil Frey Racinga, švicarske ekipe koja se s tim automobilom natječe u DTM-u i GT World Challengeu, a u potonjem prvenstvu vodi i Verstappenovu trkaću ekipu koja nastupa s Aston Martin Vantage AMR GT3 Evo automobilom. Ono što je zanimljivo je da je u automobilu s naljepnicama Red Bulla i Verstappen.com stranice službeno nastupio Franz Hermann.
Verstappen je novinarima u Imoli objasnio zašto je stvorio Franza Hermanna, iako je na prvi pogled bilo jasno da se ne radi o anonimnom Nijemcu:
“Niste na popisu natjecatelja. Ako ljudi znaju da je moje ime na popisu, navale u 8 ujutro. Znao sam da će ljudi shvatiti čim me vide tamo, to je normalno! Ali, barem nisam bio na popisu pa je od 8 do 9 ujutro bilo prilično mirno.”
Ime je smislio sam, s ciljem da bude “maksimalno njemačko”.
Službenog mjerenja vremena nije bilo, no glasine sa staze tvrdile su da je Hermann srušio službeni rekord GT3 automobila na toj konfiguraciji Nordschleifea kojeg je 2022. postavio Christian Krognes u BMW-u M4 GT3 sa 7:49.578. Verstappen kaže da je to istina i da je automobil bio u skladu s pravilima prvenstva jer drukčije ne bi ni imalo smisla, ali dodaje da nije došao da bi dokazao da može srušiti rekord.
“Samo sam se zabavljao i učio stazu s ekipom. Za njih je također san odraditi 24-satnu utrku ovdje, tako da da, samo smo ugodno provodili vrijeme dok smo gradili brzinu. Imali smo i sreće s uvjetima, bilo je jako lijepo i sunčano.”
Verstappen kaže kako su mu brojni sati provedeni vožnjom iRacing simulacija uvelike pomogli u pripremi.
“Odvozio sam tisuće krugova ovdje, stoga mi je u stvarnosti bilo ključno shvatiti razine prianjanja s novim asfaltom na mjestima i razinu prianjanja bolida. Tu i tamo je i par barijera koje su malo izmijenjene.”
“Najvažnije je znati točno kuda idete, a to sam već znao.”
Vožnja F1 bolida još uvijek mu pruža veći užitak, ali kaže da se i ovdje jako dobro zabavio.
“Ne bih volio voziti s F1 bolidima ovdje. Previše je grbavo i usko. Mislim da je brzina GT3 ovdje sasvim prikladna. Sve iznad toga je već riskantnije.”
Verstappen je potvrdio da želi nastupiti na spomenutoj 24-satnoj utrci i da svrha ovog testa za njega ipak nije bila samo zabava, već prikupljanje iskustva za budućnost.
Ovogodišnje izdanje te utrke vozi se u lipnju, u tjednu pauze između VN Kanade i VN Austrije, no ne očekuje se da će Verstappen već sada krenuti u taj pothvat.
Za nastup na utrci potrebna je posebna licenca koju dodjeljuje njemačka federacija za motosport (DMSB), a među zahtjevima za GT3 utrku su pripremne utrke NLS-a u slabijim kategorijama koje treba odraditi bez kazni. Verstappen je potvrdio da traži mogućnost iznimke:
“Trenutačno raspravljamo s njima jer je moj raspored očito veoma popunjen. Naravno da komuniciramo.”
Pitanje je bi li mu Red Bull to dopustio, s obzirom na to da su mu prije dvije godine zabranili nastup na vlastitoj demonstracijskoj vožnji s F1 bolidima jer su, kako je Verstappen tada rekao, znali da bi on isprobao granice.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da je promijenio zastavu iz nizozemske u njemačku dobio još bi pola ure mira.
sve u svemu, uvijek pozdravljam nastupe (i testiranja) u drugim kategorijama.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi se čudio da napadne trostruku krunu do kraja karijere. Max, ovaj Franz, stvarno dođe kao protuotrov ”PR trained” vozačima današnjice.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za to je rekao da nema sanse. Odbija voziti ovalne staze. Mislim da je rekao da je previse opasno. A to misljenje mu se moze samo pojacati sad kad je postao i otac…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vozio je homestad. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve mi se čini kako ću uskoro ovu bijelu kacigu (peticu) zamijeniti s jedinicom ili trideset tricom…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E ovo je istinski trkač. Svaka čast!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjajna priča
0
0