Sedma postaja sezone donosi prvu europsku utrku u drugom triple-header-u sezone. Imola otvara ono što mnogi nazivaju “pravim srcem sezone” – seriju klasičnih, starih staza na kojima DRS ne može maskirati slab paket.
Ove godine dolazimo uz dodatnu dozu nepoznanica: Pirelli po prvi put donosi novu C6 komponentu, što bi moglo poljuljati strategijske norme koje su godinama činile Imolu predvidljivom. Uz Antonellijev prvi domaći nastup, Hamiltonov prvi nastup u crvenom pred Tifosima, Mercedesove i Ferrarijeve nadogradnje i sve naglašenije taktičke nijanse – ovaj vikend ima potencijal prerasti u zanimljiv moment rane sezone.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Petak, 16. svibnja
FP1: 19°C // FP2: 18°C
Promjenjivo uz mogućnost kiše do jutra, potom sunčano (max 19 °C, šansa za kišu: 40%)
Subota, 17. svibnja
FP3: 20°C // Kvalifikacije: 20°C
sunčano uz povremene oblake, stabilno i suho (max 21 °C, šansa za kišu: <20%)
Nedjelja, 18. svibnja
Start utrke: 22°C
djelomično oblačno, mogući lokalni pljuskovi u popodnevnim satima (max 22 °C, šansa za kišu: 20%)
Pirelli po prvi put ove sezone koristi novu C6 komponentu, čime soft više nije samo soft, nego možemo reći ultra-soft s obzirom na Pirellijevo predviđanje na trajnost gume na stazi. Službeni odabir za vikend izgleda ovako:
C6 je dizajniran za staze niskog abrazivnog potencijala — kao što je Imola — i u teoriji može ponuditi izvanredno prianjanje na jedan krug. Utrku? Teško. Očekuje se da će guma teško preživjeti više od par krugova u ritmu utrke. Više bi mogla poslužiti kao test za timove da znaju da li je koristiti u Monaku gdje bi se također trebala naći na repertoaru.
Dužina: 4.909 km
Zavoji: 19 (10 lijevo, 9 desno)
DRS zone: 1 (startno-ciljna ravnina)
Smjer: anti-clockwise (obrnuto od sata)
Imola je izgrađena za bolide koji mogu držati stabilnost na rubnicima i preciznost kroz tehničke sekvence.
Brzi ulaz u Tamburello, kompleks Villeneuve-Tosa, pa tehnička zona Acque Minerali i na kraju visoki rubnici u Alta chicane.
Ovjes, aerodinamičko prianjanje i mehanička izdržljivost – ovo je vikend gdje svaki skok na rubnik ima svoju cijenu.
Najduži pit lane u sezoni (preko 25 sekundi gubitka) i relativno niske šanse za pretjecanje znače da će sve oči biti uperene u kvalifikacije i strategiju.
Valja napomenuti da bi ovo mogla biti posljednja utrka u Imoli barem za neko dogledno vrijeme, njezin produžetak nije dogovoren i po svemu sudeći ideje i planovi za nadolazeći kalendar idu u nekom drugom smjeru. No to ostaje za vidjeti.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šteta što ne želite ovakav članak (počelo je s prošlom utrkom) držati na naslovnici do kraja trkaćeg vikenda (ili bar nedjeljnog starta)
Znam, ima dolje desno satnica , ali ovdje mi je puno ljepše provjeriti zaboravljivost.
p.s.
C6 7,5 krugova, a oni kao zbog toga očekuju dva ulaska u boks.
Zvuči kao predizborno asfaltiranje makadama.
C-bijela 37,5 krugova ha ha ha
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo si spoji na google kalendar. Od kada sam to napravio sve je lakše. Samo kliknem na određen dan i vidim satnicu i sve.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma znam, ali volim kliknuti na stranicu hehehe
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh sjetio sam se sitnice.
Baš bi bila fora.
Možda da negdje stavite sat kao i na f1.com koji odbrojava do početka slijedećeg događaja, treninga, kvalifikacije , utrke.
Ali za razliku od njih. Čim završi utrka, (može odmah, može i drugi dan sat se resetira i kreće odbrojavanje do početka slijedećeg gp vikenda (11 dana …..)
Baš bih volio to.
0
0