Newey komentira što treba promijeniti u Aston Martinu

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 dana 3 min 1 komentara

Tehnički šef Aston Martina, Adrian Newey, kaže da ga je ohrabrio tim koji je zatekao u Silverstoneu, ali smatra da se odjel aerodinamike mora brojčano pojačati kako bi momčad ostvarila svoj puni potencijal.

Bivši dizajner Williamsa, McLarena i Red Bulla, Newey je službeno započeo s radom u Aston Martinu 3. ožujka na novokreiranoj poziciji “Managing Technical Partner”, s jasnim fokusom na to da momčad u vlasništvu Lawrencea Strolla dovede u što bolju poziciju za početak nove ere pravila 2026. godine.

Nakon kratkog optimističnog početka 2023. godine, Aston Martin se postupno vratio u sredinu poretka i doživio vrlo lošu sezonu do sada, pri čemu je Velika nagrada Miamija bila najniža točka.

Dosadašnja forma Aston Martina u sezoni 2025. u snažnom je kontrastu sa Strollovim velikim ambicijama. Newey je jedan od brojnih vrhunskih stručnjaka koji su posljednjih mjeseci i godina zaposleni kako bi radili iz sjedišta Aston Martina u Silverstoneu.

U prvom intervjuu otkad je preuzeo svoju novu ulogu, Newey kaže da ga je ohrabrila atmosfera i timski duh koji je zatekao u Silverstoneu. No, istaknuo je da, iako momčad raspolaže najnovijom i najnaprednijom opremom, potrebno je još ojačati širinu stručnog kadra kako bi se mogla ravnopravno natjecati na samom vrhu Formule 1.

“Lawrenceova vizija stvorila je sjajan objekt – najbolji u Formuli 1 – ali sada je važno da ga optimalno iskoristimo”, rekao je Newey.

“Formula 1 se svodi na ljude. Da, tehnologija je važna, ali ljudi su ti koji pokreću stvari naprijed.”

“Moj prethodni tim imao je jedan od najlošijih zračnih tunela u Formuli 1 i djelovao je iz neupadljivih zgrada u industrijskoj zoni, ali uspjeli su sve povezati i izgraditi sjajnu grupu ljudi.”

“Imamo puno talentiranih ljudi – ali i neka područja koja treba ojačati s većim brojem stručnjaka – i moramo sve ujediniti, koristiti alate koje imamo i razvijati naše sposobnosti.”

Newey je posebno istaknuo aerodinamički odjel kao područje koje bi trebalo ojačati, te objasnio kako trenutačan broj zaposlenih utječe na razvoj bolida za 2026.

“Uvijek je izazovno kada dolazi do velikih promjena pravila, a svi timovi su ograničeni resursima – zbog limita budžeta, ali i zbog broja zaposlenih”, objasnio je.

“Jedan od odjela koji moramo proširiti je aerodinamički odjel. No, kratkoročno to znači da moramo odlučiti koji smjer razvoja će donijeti najviše koristi i fokusirati resurse upravo na njega.”

“Naravno, tu uvijek postoji opasnost da smo propustili neki potencijalno dobar smjer. Često morate daleko odmaknuti niz određeni put da biste znali isplati li se ili ne.”

“Ne volim reći inženjerima da ne bi trebali istraživati neku ideju, ali s obzirom na kratke vremenske rokove – ovoga puta to moram napraviti.”

Newey je također govorio o svom ograničenom angažmanu oko trenutne forme momčadi u 2025.

“Lawrence s pravom želi da postignemo najbolje moguće rezultate i ove godine, pa mali tim još uvijek radi na bolidu za 2025. s aerodinamičkog aspekta”, dodao je. “S tim malim timom vodio sam nekoliko razgovora za vrijeme ručka, raspravljajući o bolidu i što se može učiniti po tom pitanju.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

1 komentar

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Meni ovo ne zvuči dobro. Maknete li P.R. naputke, članak se svodi na :
    Uza sve novce momčad još nije ekipirana ni zrela na napad na vrh.



    1
    1

    0

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.