Alonso: “Ovo je najjasniji znak pada Aston Martina u F1”

Izdvojeno

Fernando Alonso više ne skriva razočaranje. Nakon najgore Aston Martinove utrke u 2025. sezoni, dvostruki svjetski prvak priznao je kako je VN Miamija bio najjasniji pokazatelj koliko je tim nazadovao u odnosu na formu iz 2023.

Nakon dvostrukog ispadanja u Q1 i završetka utrke na samom dnu poretka (posljednji među klasificiranima), Alonso je povukao paralelu s nastupom na istoj stazi prije dvije godine, kada je stajao na postolju iza Red Bullovog tandema.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

“Borili smo se za podij prije dvije godine, a sada smo na drugoj strani poretka. Iako smatram da osobno vozim na višoj razini nego tada, rezultata nema,” rekao je Alonso nakon utrke.

“U 2023. sam još uvijek bio u fazi prilagodbe. Danas se osjećam tehnički i fizički spremnije — ali bolid nije tu.”

Loš rezultat sakriva još lošiju istinu

Alonso je istaknuo da ni sam rezultat ne oslikava u potpunosti razmjere problema s AMR25.

“Koristimo tri seta guma u Q1, vozimo u DRS vlakovima, imamo kontakte, greške… Sve upućuje na to da se mučimo. Ovaj vikend nije gori od ostalih — samo je brutalno ogolio našu stvarnost.”

Španjolac je dosad bez osvojenog boda u 2025., dok je Aston Martin tek sedmi u konstruktorskom poretku, bez naznake napretka. I dok vozač jasno priznaje tehničku nemoć, istovremeno pokušava zadržati timsku koheziju:

“Pokušavamo ostati ujedinjeni i raditi kao kolektiv. I ne odustajemo.”

Jedan od ključnih trenutaka vikenda bio je Sprint, gdje je Alonso tražio raniji prelazak na slick gume — što bi, po njegovom mišljenju, moglo donijeti čak i postolje.

“Staza je bila spremna za suhe gume, ali ostali smo na intermedijima. Izgubili smo priliku,” rekao je frustrirano.

“Već smo propustili tri ovakva kaotična vikenda ove sezone — Australiju, Kinu i Miami. I mislim da ćemo imati još samo jednu ili dvije takve prilike. Ne smijemo ih više prokockati.”

Alonso ne vjeruje da će Aston Martin u svojoj trenutačnoj formi samostalno konkurirati za bodove, već isključivo kada se otvori prostor kroz nepredvidive okolnosti.

Šutnja oko nadogradnji, a Imola stiže kao novi test

Upitan ima li Aston Martin nešto novo “u rukavu” kad je riječ o nadogradnjama bolida, Alonso je ostao diplomatski distanciran:

“To je pitanje za menadžment. Mi kao vozači podržavamo projekt, ali ne pratimo što je točno u razvoju iz tjedna u tjedan.”

Aston Martin sada putuje u Imolu, stazu koja je prošlih godina nagrađivala čisto mehaničko prianjanje i stabilnost — dva elementa u kojima AMR25 zasad ne briljira. Alonso je svjestan da će za bodove trebati i sreće i hrabrih odluka.

“Imola dolazi brzo. Spremni smo, ali ne očekujemo čuda. Trebat ćemo maksimalno iskoristiti svaku priliku koja nam se otvori.”

Aston Martin za ovu sezonu nije projekt u usponu — to je sada projekt u obrambenoj fazi. Alonso je jasan, ali i oprezan. On vidi potencijal, ali zna da bez nadogradnji, rizičnih poteza i pametnih odluka, ova sezona može ostati bez tragova u statistikama — osim onih negativnih. Dvogodišnja bezidejnost u kojem smjeru razvijati bolid ili je pak sve bačeno u 2026. – ostaje za vidjeti.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

6 komentara

  1. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Fabrizio Borra, Alonsov fizioterapeut još od dana u Minardiju je preminuo danas od posljedica raka u 65 godini.

    Uvijek tužna vijest jer nisu to velike godine. On mi je postao neizostavni dio tima Alonso. U par dokumentaraca se moglo vidjeti koliko imaju dobar odnos i koliko takve osobe znace vozacima kroz trkaci vikend u ono vrijeme kad se ne voze treninzi, kvale ili utrka.



    12
    12

    0
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Nešto su (vozači ne momčadi) počeli iskrenije govovriti.
    Krenulo je sa Sainzom, sada Alonso.
    Baš me zanima jel se nešto kuha negdje.
    Oko glavešina (vlasnika licence i FIA-e…..)
    A “Dvogodišnja bezidejnost u kojem smjeru razvijati bolid ili je pak sve bačeno u 2026. – ostaje za vidjeti.”
    Nadam se da je ovo drugo i da će biti uspješno.
    Jer s ovakvom formom bolida govoriti o potencijalnom prelasku Maxa u Aston Martin ne mogu više ni najžući Talijanski mediji.



    5
    5

    0
  3. Renault
    zd1400rt Prikaži

    S obzirom na mega ulaganja momčadi gdje god mogu i pticama na grani je jasno da je fokus 2026.
    Vjerujem da je to posljednja priprema momčadi za nešto veliko (championship).
    I da uspiju napraviti bolid za pobjede, pitanje je da li je sama momčad spremna za to (loš primjer je McLaren prošle godine).
    I najveće pitanje je može li Alonso preživjeti eventualni Maxov dolazak u momčad.
    Iako za Maxa mislim da je Mercedes bolja opcija. Jer džaba im Newey u AM ne budu li imali najjači PU s početkom novog pravilnika.

    U svakom slučaju zanimljivo za nas fanove.



    1
    1

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Više manje.. da, bolje/točnije nego što sam ja napisao, jedino….
      Čega Alonsa ima biti strah?
      On je na zalazu karijere i to tako dubokom da se njegovi godišnjaci negdje prešetavaju sa štapom.
      Hoću reći, dvije varijante.
      Kada bi taj bolid bio stvarno nešto (u 2026) zamislimo vozačku postavu Max Alonso.
      Najmlađa i najstarija legenda na gridu. to bi bila milina, nažalost samo san.
      Da prepusrti mjesto Maxu, mislim da ne bi puno tugovao jer zna da bi mu to bila ionako predzadnja ili zadnja sezona.
      Ok bilo bi žali za time što neće sjesti u pravi bolid, ali Alonso po onome što se govori ima sa Astonom Martinom dugoročne planove i nakon vozačke karijere.
      Pošto su svi oni prebogati i ne moraju ništa raditi ako neće, to samo znači da Alonso voli i želi nastaviti suradnju na nekom drugom polju koje nije iza volana bolida.



      1
      1

      0
      • Renault
        zd1400rt Prikaži

        Još davno su jednom pitali Alonsa što bi dao za 3. naslov, on je rekao – svoju ruku.
        Nije njemu do novaca i sl., ali čvrsto vjerujem da je opsjednut osvajanjem još jednog naslova i da je to motiv koji ga tjera da u ovim godina se bori protiv vozača koji su se rađali dok je on osvajao naslove.
        Navijao sam tada za njega i dan danas se nadam da će dobiti priliku iako je najbolja prilika izgubljena zauvijek, a to je naslov s Ferrarijem, kako je i Luka di Montezemolo rekao da ne može prežaliti da takav vozač nema naslov s Ferrarijem.

        A zaboravio sam dodati prije da me tu strah dolaska Maxa u AM jer ne vidim opciju da bi tata Strolović maknuo sina radi kojeg je sve ovo gradio i stvarno bi bilo gadno za vidjeti da dogodine bolid dolazi do pobjeda, a Alonso opet u mirovini (dok se opet ne vrati 🤣).
        Ako ga Strolović napuca, ne bi se čudio da se vrati kod Flavia 😁, e, i da tamo pokupe naslov, to bi bilo EPIC.



        5
        5

        0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Da na žalost ionako to tata sve radi zbog želje svoga sina.
          Zamisli vrhunski dobar bolid i vozačku postavu Max Verstappen Fernando Alonso.
          To bi bila jedna od onih nikada nikada zaboravljenih sezona.
          Žao mi je što sinek iako to zna, ne želi reći “OK bit ću 2 sezone rezervni vozač ili u drugoj momčadi” da navijači uživaju u onome što svi sanjaju.
          Šteta. Ja bih se na njegovom mjestu povukao ispred najmlađe i najstarije legende na gridu.
          Opet pojma nemamo o bolidu i zašto bi Max išao riskirati.
          To što je RB pao u formi, nije prvi puta. Padao je dizao se…..
          Čeka nas nova generacija Formule 1…. Možda je (ne možda nego je) R.B. bacio sve inženjere i mehaničare (karte) u bunker da stvaraju bolid 2026.



          1
          1

          0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.