Nakon Velike nagrade Miamija, na konferenciji za medije šefa Ferrarija Frederica Vasseura većina pitanja odnosila se na naredbe iz boksa i komunikaciju između tima i vozača Lewisa Hamiltona i Charlesa Leclerca tijekom utrke.
Vasseur je na to postao pomalo frustriran, pa je na kraju izjavio: „To nije priča dana,” naglasivši da je jedina stvarna razlika bila tko će završiti sedmi, a tko osmi.
“Puno me više zanima zašto smo zaostali jednu minutu za McLarenom,” rekao je.
Vasseur je tvrdio da je tempo Ferrarijevog bolida u utrci bio u rangu s Red Bullom Maxa Verstappena i Mercedesom, ali da su platili cijenu loših startnih pozicija. McLaren je, priznao je, bio „na drugom planetu”.
Charles Leclerc kvalificirao se na osmo, a Lewis Hamilton na dvanaesto mjesto, što je najgori kvalifikacijski rezultat Ferrarija ove sezone, ponajviše zato što su imali problema sa zagrijavanjem novih guma.
Zbog toga su Hamilton i Leclerc koristili rabljene gume u drugom dijelu kvalifikacija. Kako je Vasseur objasnio:
“Svi su napredovali 0.5 do 0.6 sekundi sa starih na nove gume, a mi smo izgubili 0.2 do 0.3 sekunde.”
Na pitanje zašto je Ferrari imao problema s gumama u Miamiju, rekao je:
“To je dobro pitanje. Da znam odgovor, napravili bismo iskorak i riješili problem između Q2 i Q3.”
“Gume uvijek morate koristiti u vrlo uskom radnom rasponu. To se razlikuje od staze do staze, od spoja do spoja, ovisno o temperaturi staze. I uvijek nakon sesije pomisliš: ‘OK, mogli smo to napraviti drugačije.’”
Ali to se odnosi samo na Miami. Širi problem je što bolid nije na razini koju je Ferrari očekivao na početku sezone, pogotovo nakon što su prošle godine gotovo pobijedili McLaren u borbi za konstruktorski naslov.
Ostali timovi, posebno McLaren, više su napredovali tijekom zime, a Ferrari jednostavno mora napraviti brži bolid. U prosjeku, Ferrari je najsporiji među četiri najbolja tima, a jedino postolje ove godine u jednoj GP utrci ostvario je Leclerc u Saudijskoj Arabiji.
Hamilton je pobijedio u sprint utrci u Kini, ali to se više pripisuje njemu i timu koji su brzo našli dobar setup nakon samo jednog treninga, dok ostali nisu, te je profitirao od čiste vožnje na početku utrke.
Kako je Leclerc rekao:
“Lewis je odradio sjajan posao. Možda neki vozači nisu sve posložili u kvalifikacijama za sprint, a on je to uspio i izvukao više iz bolida.”
“A kako je degradacija guma bila veliki faktor, ako startaš sprijeda, sve ti dolazi lakše. Lewis je napravio razliku u petak i subotu.”
Vasseur najavljuje „neka manja poboljšanja” za sljedeće dvije utrke u Imoli i Monaku, a nada se da će stroža pravila o savijanju prednjih krila, koja će stupiti na snagu u Španjolskoj, imati učinak.
“Svi će imati novo prednje krilo u Barceloni,” rekao je. “Po definiciji i po pravilima. Mislim da bi to moglo biti svojevrsno resetiranje performansi svih timova.”
Impikacija je da McLaren trenutno ima koristi od iskorištavanja tog fenomena. McLaren tvrdi da to na njih neće imati velikog utjecaja.
Ferrari je prošle i ove godine dobro napredovao s nadogradnjama nakon teških početaka. Vasseur je i dalje uvjeren da to mogu ponoviti i ove sezone.
Hamilton je u nedjelju rekao:
“Optimističan sam za budućnost. Mislim da ovaj bolid stvarno ima potencijala. Nešto nas trenutno koči. Izgubili smo performanse nakon Kine. A one su tu, samo ih ne možemo iskoristiti. Dok to ne riješimo, ostat ćemo gdje jesmo.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koga Fred laže, sebe ili nas?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Obojicu.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pital je vidovitog Milana za dugoročnu vremensku prognozu i nadogradnje.
Ispalo je ” Imaš 1, 2, postolje majketi”
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima na YT od Milana da E.Ferrari ulazi kroz dimnjak i baca magiju 🤣🤣
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Španjolska će donijeti još jednu utrku bez pretjecanja.
Nadajmo se da će Max ili netko.. samo ne MCL zasjesti na vrh, pa će biti bar malo taktičke napetosti, osim čuvanja guma za jednu promjenu.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto? Pa meni je zanimljivo kada se dva mclarenova vozača bore za titulu. Još kada bi se mercedes i ferrari priključili…
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma i meni je. Ali ova staza ne dopušta borbu / pretjecanja dva jednako jaka bolida s dva slično jaka vozača. bojim se da će sve otići na taktiku, bez pretjecanja na stazi. Naravno ne mislim na one puno sporije bolide.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes uz par dobrih nadogradnji može ozbiljno poremetiti McLarenove planove, jako su brzi ako pogode setup.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da mislim da sam negdje na nekom drugom članku napisao da bi po utrku bilo dobro da ispred MCL starta Max i / ili netko drugi.
Dva Mercedesa ili… tko god.
To bi usporilo utrku pogotovo MCL. Izgubili bi dio prednosti u hlađenju guma, morali bi napadati po stazi jedan drugoga i pokušavati se probiti naprijed, ne samo kroz boksove.
Puno ovisi o rezultatu P.P. da li će utrka biti dosadna taktička ili zanimljiva.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jao moram se (djelomično ispričati)
Zbog tko zna čega mislio sam da je na redu Španjolska gdje je stvarno teško pretjecati.
Nije ni ovdje puno lakše tako da srećom više manje stoji to što sam napisao.
Nakon Imole dolaze neprelazne staze. Monaco i Španjolska.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaki put kad su neku momčad pokušali usporiti s promjenom pravilnika postojećeg, ta momčad bi postala još brza 😁.
Vidjeti ćemo hoće li to i ovaj put biti slučaj
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možete li napokon ubosti neku pobjdeuuuuu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda se i dogodi rebalans snaga, ali mi iskustvo kao navijača crvenih kaže da Ferrari može najviše skočiti jedno mjesto i biti bolji od Williamsa.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svih ekipa, samo ne Ferrarija, jer Ferrari i dalje “looking and checking”!
4
0