U sezoni u kojoj McLaren grabi prema vrhu, a Red Bull više nije bezgrešan, Mercedes polako, ali odlučno traži svoj povratak u igru. Drugo mjesto u poretku konstruktora možda izgleda kao čvrsta pozicija – no stvarnost je kompleksnija. Zaostatak za vodećima prelazi 100 bodova, a ono što nedostaje nisu brzi sektori ili dobar setup u subotu. Ono što fali je – nedjelja.
Upravo zato Mercedes sada najavljuje konkretan iskorak: vidljive nadogradnje W16 bolida, koje bi trebale pretvoriti obećavajući kvalifikacijski tempo u dosljedne trkaće rezultate.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Tehnički direktor James Allison potvrđuje da su nadogradnje prisutne već neko vrijeme, ali dosad su bile više “kozmetika” nego „plastična operacija“. Male promjene u masi, suptilni aerodinamički dodaci i interno podešavanje komponenti – sve to gradilo je podlogu. No, sada slijedi konkretniji val:
“Uskoro dolaze promjene koje će i vanjski promatrači jasno vidjeti. Nadamo se da će nam pomoći preokrenuti formu u utrkama,” poručuje Allison.
Početak europskog dijela kalendara omogućava logistički povoljnije uvjete za uvođenje noviteta – a upravo to Mercedes namjerava iskoristiti za “nultu točku” svog drugog dijela sezone.
Uz tempo utrka koji podsjeća na bingeanje Netflix serije, razvojni odjeli F1 momčadi pod ekstremnim su pritiskom. Allison slikovito opisuje:
“Utrke dolaze kao iz mitraljeza – a ti u isto vrijeme pokušavaš donijeti ključne dijelove, testirati ih i razumjeti ponašanje bolida.”
McLaren ima zamah. Red Bull, iako uzdrman, i dalje ima Verstappena. Ferrari iako priča za sebe i dalje je Ferrari. Mercedes stoga mora izbaciti novo oružje – i to odmah.
Mercedes 2025. sve više podsjeća na Mercedes 2022. – s naznakama napretka, ali bez presudnog koraka koji bi ih pretvorio iz “sigurne ruke” u kandidata za pobjedu. Allison i ekipa sada ulažu u ono najvažnije: dosljednost kroz stintove, stabilnost u promjenjivim uvjetima i prevenciju gubitka performansi uslijed pregrijavanja guma.
“Vrijeme je da ono što pokažemo u kvalifikacijama napokon pretočimo u utrke,” zaključuje Allison. I s time se svi slažu – od mehaničara do navijača momčadi.
Ako nove nadogradnje prorade, Mercedes može zakomplicirati prvenstvo. Ako ne – možda nas čeka još sezona u kojoj “papaya” dominira, a “Srebrne strijele” ostaju tek dio pozadine.
McLaren ima moment. Ferrari ima nadu. Red Bull ima Maxa. A Mercedes? Mercedes ima plan – i sada mora pokazati da ga zna provesti. Jer u Formuli 1 vrijedi samo jedno: “pokaži nedjeljom – ili te nitko neće pamtiti.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Ono što fali je – nedjelja.”
Onako od oka zadnjih 5 -7 godina (a može i 15 godina).
Mercedesu najbolje idu unapređenja kroz godinu.
Hoću reći generalno najviše napreduju s mjesta gdje su započeli godinu do mjesta na kojemu ju završavaju. (vozači, momčad)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
p.s. Što više kukaju znaš da više pile naopako.
0
0