Toto Wolff: “Antonelli pokazuje zašto vjerujemo u njega”

Izdvojeno

Mladi Kimi Antonelli ponovno je zaintrigirao F1 javnost, a njegovu kvalifikacijsku izvedbu u Miamiju posebno je pohvalio Mercedesov šef Toto Wolff. Tinejdžer je prvo uzeo pole position u Sprintu i tako postao najmlađi vozač na polu u bilo kojem F1 formatu, a zatim u kvalifikacijama za glavnu utrku izborio treće startno mjesto. Iako je u utrci pao poretkom, Wolff nije skrivao oduševljenje njegovim sirovim tempom i brzim napretkom.

“Mislim da je vrhunac definitivno bila njegova brzina u jednom krugu, stvarno izvrsno,” rekao je Wolff. “To je još jedan dokaz njegovog talenta i dobra naznaka onoga što nas čeka u budućnosti.”

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Antonelli je tijekom utrke imao više poteškoća, osobito na tvrdoj komponenti guma. No Wolff tvrdi da je to samo dio procesa učenja.

“Utrka je bila izazovna jer je ovdje teško pronaći ispravne referentne točke. Možete se pitati, je li stint na mediumu bio dovoljno brz? George je, primjerice, na tvrdim gumama bio predugo zadržan straga – nije bilo idealno. Kad je Kimi prešao na tvrde, jasno se vidjelo da mu još nedostaje iskustva u upravljanju gumama.”

“Bono ga je pokušavao voditi, ali kad ste u tom bolidu, to nije nimalo lako. I to je sasvim u redu. To je jednostavno dio krivulje učenja. I nije razočaranje, naprotiv – mislim da je napravio jako dobar posao.”

Wolff: I dalje patimo zbog degradacije guma

Unatoč solidnom kvalifikacijskom tempu i kod Antonellija i kod Russella, Wolff je bio brutalno iskren o ključnom Mercedesovom problemu – potrošnji guma.

Russell je završio na postolju, ali s više od 30 sekundi zaostatka za McLarenima Piastrija i Norrisa.

“Mislim da imamo stvarno brz bolid u jednom krugu ili u nekoliko krugova. Ali čim krene duži stint, ne znamo što s gumama. McLaren pokazuje kako se to radi,” objasnio je Wolff.

“Red Bull s Maxom se snalazi bolje, ali ni njima nije jednostavno. Mi smo solidni, ali McLaren nas ovdje uči lekciju. Znaju kako ostati brzi kroz zavoje, a da pritom ne pregriju gume. To je razina kojoj moramo težiti i inženjerski naći način kako je doseći.”

Wolff priznaje da je sirova brzina tu, ali da nedostaje konzistentnost u utrkama:

“Kad u kvalifikacijama otvorite sve, vidite da smo tu negdje. Ali bodovi se dijele u nedjelju, a to znači održavati tempo na duži period, što mi trenutno ne znamo.”

“Moramo biti bolji. Moramo razumjeti gdje gubimo. Moramo identificirati što najviše utječe na performanse i to je ono na čeme radimo. Eksperimentiramo, testiramo i sigurno ćemo pronaći rješenje. Uvjeren sam da ćemo izazvati McLaren.”

Mercedes zna gdje stoji. I dok Antonelli pokazuje da je budućnost stigla ranije nego što su mnogi očekivali, tim iz Brackleya čeka još jedan korak – onaj koji vodi od potencijala do pobjede.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

7 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Mercedes ima (vjerojatno) najkvalitetniju vozačku akademiju.
    Kreću s djecom od par godina i kartinga.
    Kada snime nekoliko djece stepenicu iznad drugih ulažu sve u njih.
    Ili pripremaju teren za otmicu vozača akademije druge momčadi.
    Zato Antonelli uopće nije bio iznenađenje i nekakvo Mercedesovo kockanje.
    Njega je čekao bolid 2-3 godine prije nego što je potpisao ugovor.
    Ovisilo je samo o njemu da li će napredovati iz godine u godinu kao do tada.
    Mercedes uvijek pametno i dugoročno igra igre. (vozača, bolida, motora…)



    2
    2

    0
    • Jean Alesi
      BandoBoris Prikaži

      I pocetkom 90tih je Mercedes isto imao puno mladih vozaca koje su gurali u utrkama sportskih automobila i kasnije gurnuli u F1 (Schumacher, Frentzen, Wendlinger). I jos im je mentor bio Jochen Mass.



      2
      2

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        U to se baš ne razumijem da li su već tada imali akademiju. Nakon one užasne nesreće mislim 1955 Mercedes se povukao iz svih moto natjecanja.
        Zapravo današnja momčad Mercedes AMG koliko se ja sjećam vuče korijene iz momčadi Tyrrell sedamdesete godine, pa preko BAR-a i Brown GP-a s kojima su po prvi puta ušli u moto svijet 2000tih pomagajući im razvojem svojih motora. Ubrzo su ih otkupili, negdje krajem 2.000tih i stavili svoje ime.
        Tako da ova imena što si nabrojao jesu Nijemci ali nisam siguran da put njihovog razvoja ima veze sa Mercedesom, osim što je Schumacher se vratio iz mirovine i tri godine unapređivao momčad i bolid (a ne da mi se googlati)


        0
        0

        0
    • Ferrari
      Mrgud Prikaži

      Mislim da su i druge ekipe otkrile taj trik i da djeca vozaci drugih ekipa takoder voze karting.
      Možeš li navesti barem dvojicu vozaca/dvoje djece iz Mercedesove akademije od nekoliko koji su bili/jesu stepenicu iznad drugih, a da to nisu Antonelli i Russell?
      Mozes li opisati kako Mercedes tocno priprema teren za otmicu drugih vozaca i koje je to vozace drugih akademija Mercedes dosad oteo? Ako ces reci Hamilton, on je u trenutku prelaska u Mercedes bio sve samo ne vozac akademije.


      0
      0

      0
  2. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Jučer navečer sam pogledao na Netflixu dokumentarac o malom Kimiju. Nije ništa mega, više kao upoznavanje (mislim se, koliko pažnje i pritiska iskrcavate na njega). Bilo mi je OK za pogledati i vidjeti koliko je uživljen u utrkivanje, a slično Maxu imao je ćaću koji je bio čvrsta ruka u njegovom odrastanju. Iako teško da itko može biti veći panj od Josa.
    Mali je nabrijan na F1 i utrkivanje, a s druge strane je neke pozitivne naravi.
    Mislim da je Mercedes odlično okruženje za njega. Toto zna cijeniti svoje vozače, a Bono ne može biti bolji nego što je.

    Da mi je netko prije par godina rekao da ću početi navijati za Mercedes…😁
    U svakom slučaju, želim Kimiju puno uspjeha i nadam se da će se boriti na naslov jednog dana.



    4
    4

    0
  3. Niki Lauda
    zelot Prikaži

    Mali je odlican i iskreno nakon hamiltona bit ce prvi vozac za kojeg navijam.

    Taman je dosao kad ham odlazi jer ne znam za koga bih se opredjelio da nema kimia a ni hamiltona.

    Ovako, miran sam, jedan na kraju karijere a drugi na pocetku.

    Po meni je odvozio odlicno ove prve utrke i samo neka nastavi. Sad je vidio da moze i russella pobjediti, skinuo jumf sto bi se reklo a znamo kad se jednom skine da onda to ide kao po tracnicama :)

    Takodjer, nekako mi je simpa, zaigrani djecacic a opet kad stavi kacigu postaje ozbiljna masina.

    Samo naprijed mali!!



    2
    2

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.