Colapinto uskače u Alpine na idućih pet utrka, Doohan ostaje kao rezerva

Izdvojeno

Alpine je potvrdio da će Franco Colapinto od idućeg vikenda zamijeniti Jacka Doohana, no naglašeno je da je Argentinac zasad dobio mjesto samo za pet utrka – Imolu, Monako, Španjolsku, Kanadu i Austriju.

“U sklopu tekuće procjene naše vozačke postave, ekipa je odlučila napraviti izmjenu na jednom od naših mjesta za idućih pet vikenda”, stoji u priopćenju francuske ekipe.

“BWT Alpine F1 Team stoga objavljuje da će Franco Colapinto biti uparen s Pierreom Gaslyjem od VN Emilia-Romagne, uoči nove evaluacije prije VN Velike Britanije u srpnju.”

“Jack Doohan ostaje integralni dio ekipe i bit će naša prva rezerva za ovaj period.”

Osim što ovo znači da bi se Doohan još mogao vratiti na trkaće mjesto, postoji šansa da priliku kasnije dobije još jedan član Alpineove šire postave, Paul Aron, koji se navodno iskazao na privatnim testiranjima na kojima je sudjelovao s Colapintom.

Flavio Briatore:

“Nakon što smo analizirali uvodne utrke sezone, donijeli smo odluku da Franco bude u bolidu uz Pierrea tijekom sljedećih pet utrka. Budući da je ove godine razlika među momčadima vrlo mala, i s konkurentnim bolidom koji je tim značajno unaprijedio u posljednjih 12 mjeseci, nalazimo se u poziciji gdje vidimo potrebu za rotacijom postave.

Također znamo da će sezona 2026. biti izuzetno važna za tim i imati potpunu i pravednu procjenu vozača tijekom ove sezone ispravno je kako bismo maksimizirali naše ambicije sljedeće godine.

Nastavljamo podržavati Jacka u timu, jer se do sada ponašao vrlo profesionalno u svojoj ulozi trkaćeg vozača. Sljedećih pet utrka dat će nam priliku da isprobamo nešto drugačije, a nakon tog razdoblja procijenit ćemo svoje opcije.”

Franco Colapinto:

“Prije svega, želim zahvaliti timu što mi je pružio priliku da se natječem u sljedećih pet utrka. Marljivo ću raditi s timom kako bih se pripremio za sljedeću utrku u Imoli i nadolazeće tri uzastopne utrke, koje će zasigurno biti intenzivne i veliki izazov za sve nas. Održavao sam formu i spremna sam koliko mogu biti zahvaljujući testnom programu tima i radu na simulatoru u Enstoneu. Dat ću sve od sebe da se brzo priviknem i pružim najbolje moguće rezultate uz Pierrea.”

Jack Doohan:

“Vrlo sam ponosan što sam ostvario svoju životnu ambiciju da postanem profesionalni vozač Formule 1 i zauvijek ću biti zahvalan timu što mi je pomogao ostvariti taj san. Naravno, ovo najnovije poglavlje mi je teško prihvatiti jer, kao profesionalni vozač, prirodno je da želim voziti. Ipak, cijenim povjerenje i predanost tima. Imamo dugoročne ciljeve koje želimo ostvariti i nastavit ću davati svoj maksimum na svaki mogući način kako bismo ih zajedno ostvarili. Za sada ću ostati fokusiran, nastaviti naporno raditi, s velikim zanimanjem pratiti sljedećih pet utrka i nastaviti težiti vlastitim osobnim ciljevima.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

20 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Azavi Prikaži

    Nikad ga zapravo nisu ni htjeli… Neznam zašto nisu odmah Colapinta uzeli. Ovako su samo tražili razlog da zamjene Doohana, nisu ga nikad zbilja podržali…



    13
    13

    0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Znači, Red Bull / dr. Mengele shema, uz primjesu mediterana ( Flavio Briatore ).
    Good luck.



    3
    3

    0
  3. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Treba im uvjetovati kao u nogometu da nema nitko nikud pola sezone ili sezonu dok nije nekakav prijelazni rok a ne mijenjanje glavnih vozača u pola sezone gore dolje kako im dođe. Onda nek više mozgaju prije sezone što učiniti a ne ovako postupati. Što uopće znači da dolazi na 5 utrka? Čekaju koji od njih će više platiti za sljedećih 5 utrka nakon ili? Apsurdno. Ovo čak ni Red Bull nije radio Perezu u doba najveće krize a kamoli rookieju koji je vozio sasvim u redu.



    12
    12

    0
    • David Croft
      Frantic Prikaži

      Treba im uvjetovati kao u nogometu da nema nitko nikud dok nije nekakav prijelazni rok a ne mijenjanje u pola sezone gore dolje kako im dođe.

      Složio bi se.
      Npr. ljetna pauza bi bila taj jedan “prozor” za izmjene vozačke postave (bila bi ekvivalent zimskom prelaznom roku).
      Naravno, ostaje viša sila (nesreća, povreda, bolest, operacija) gdje bi neko uskočio umjesto nekoga na trku-dvije.



      8
      8

      0
      • Kimi Raikkonen 7
        Pitstop Prikaži

        Čovjek ima ugovor s njima, nije došao iz druge momčadi. Ne igra ni uvijek istih 11 cijelu polusezonu u nogometu



        5
        5

        0
        • David Croft
          Frantic Prikaži

          Naravno da ne igra uvijek istih 11.
          Malo je to ipak drugačije u F1.
          A i 2 nije isto što i 11.
          Gledajući logiku da ne igra istih 11 cijelu polusezonu, možemo onda reći da ne igra istih 11 čak ni 90 minuta jedne utakmice, pa što onda ne bi mijenjali i vozače u toku trke (kao nekada).
          Ili da neko, sa toliko ubjedljivim vodstvom pred kraj trke, izađe, da odmori, a da rezerva privede trku kraju.

          Na stranu zayenabcija, RB (Dr. Marko) mi je postepeno sve više i više išao na živac sa tim izmjenama, a vidimo i da drugi pripadnik F1 gerijatrije kreće njegovim stopama.



          2
          2

          0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Slažem se s tobom.
        Uostalom ovo nije nogomet a nogomet nije baš usporediv sport sa Formulom 1.
        Ako staviš pravilo da nema promjena do polusezone (osim ozljeda. sudara…. strogo uz profesionalnu obradu i “ispričnicu” FIA-e)


        0
        0

        0
        • Kimi Raikkonen 7
          Pitstop Prikaži

          Da se razumijemo, i meni je glupo što nakon pet utrka rade zamjenu jer je uzorak za ocjenu premalen, ali koliko god se ne slažem s njima, branim njihovo pravo da vozače koje plaćaju koriste na način koji oni smatraju najboljim za sebe



          4
          4

          0
  4. Antonio Giovinazzi
    Osella Prikaži

    Ugovor na pet utrka? Znači onda možemo očekivati Paula Arona u bolidu na Silverstoneu…

    Srećom Alpine ima brdo rezervnih vozača ove godine tako da su se dobro osigurali. Žao mi je jedino što je Hirakawa otišao u Haas jer je možda i on mogao dobiti priliku.



    4
    4

    0
  5. F1puls
    Krstaš Prikaži

    Katastrofa sta cine ljudi…



    1
    1

    0
  6. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Čak vjerujem da je Flavio donekle iskren u svojim izjavama i da se ove godine pripremaju za 2026. Stvarno je ružno za vozače da ispadaju nakon nekoliko utrka, ali momčadi ulažu ogromne novce i resurse i žele izvući najbolje što mogu, kako na bolidu tako i s vozačkom postavom. Ne pamtim kada smo imao ovoliko mladih i neiskusnih vozača odjednom, pa su i ovakve situacije valjda normalne.
    Ono što mi nije normalno je da su Latiffi, Grosjean, Sargeant… toliko dugo zauzimali mjesta u F1. Mazepina i Strolla neću niti spominjati.



    2
    1

    1
    • Carlos Sainz
      tiptronic Prikaži

      Nije u redu uvrstiti Romaina Grosjeana u ligu Mazepina, Latiffia i Sargeanta.
      On je bio neuporedivo bolji vozac od navedenih sa 10 podija i 391 poena iz 179 nastupa a nije baš da je vozio rakete od bolida.
      I dalje se takmice vozaci bez ijednog podijuma i mislimo da nisu loši.



      12
      12

      0
      • Renault
        zd1400rt Prikaži

        Bolji je vozač od njih, ali ništa pametniji. Ne znam koji je vozač radio veće gluposti od njega. I za onaj požar je sam kriv i to greška kakvu isto nikad nisam vidio da je netko napravio. Čovjek doslovno skoro ubio samog sebe radi impulzivnog trzaja volana koji je samo njemu jasan. Alonsu je upropastio naslov dok se ovaj borio sa slabijim bolidom, na startovima se zalijetao ko luđak i radio kaos. Morali su izmisliti pravilo da ga izbace iz jedne utrke da se ohladi malo i da ne ubije nekog na stazi. Znači pored svih trenera i psihologa ovaj i dalje ostao opasnost za sebe i okolinu svij tih godina.
        Ako je to vama dobar vozač onda OK. https://youtu.be/NdyyIg6C8A8?si=wWEQ0wOwpZEFdMuZ

        Živo me zanima koliko je štete napravio u novčanom iznosu svojim i tuđim momčadima. Ne bi se čudio da je dogurao do milijarde dolara u svojoj karijeri. Mislim da je u svom prvom nastupu za Renault kada je mijenjao nekoga u Spa već napravio cirkus na početku drugog sektora…



        1
        1

        0
  7. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Naravno, bolje je bilo uzeti hrpu rookija da se blesiraju u slabijim momčadima nego Sergia Pereza.



    1
    1

    0

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.