Alpine razmatra mogućnost zamjene Jacka Doohana rezervnim vozačem Francom Colapintom već za sljedeću utrku u Imoli, doznaje Motorsport portal.
Slabi rezultati i niz incidenata koje je Doohan zabilježio naveli su upravu Alpine da ozbiljno razmotri je li pametnije odmah promijeniti vozača umjesto da Australcu daju još vremena da se dokaže.
Doohan zasad ima frustrirajuću sezonu, s povremenim pokazateljima brzine u jednom krugu koji sugeriraju da ima potencijala zadržati mjesto u momčadi. Prošlog je vikenda na Velikoj nagradi Miamija čak bio brži u kvalifikacijama od Pierrea Gaslyja. No, ni ovaj put mu u utrci nije pošlo po volji – sudjelovao je u incidentu u prvom zavoju s vozačem Racing Bullsa Liamom Lawsonom, zbog kojeg je odmah završio utrku.
Iako nijedan vozač nije bio isključivo kriv i incident je klasificiran kao trkaći – dodatno se povećao broj pogrešaka i problema na stazi, uključujući i težak sudar tijekom treninga u Suzuki, što je ozbiljno poljuljalo ionako klimavu Doohanovu sezonu, ali i Alpineovu.
Otkako je Colapinto, rezervni vozač Williamsa 2024., tijekom zime potpisao za Alpine, počela su nagađanja o dugoročnosti Doohanove uloge u momčadi, a sam Alpine priznao je da je djelomično sam potaknuo tu atmosferu.
Pritisak je dodatno narastao posljednjih tjedana, posebno nakon što je izvršni direktor argentinskog energetskog diva YPF, Horacio Marin, nakon jednog TV intervjua izjavio da će Colapinto “biti u bolidu u Imoli”, a kasnije to objasnio kao vlastitu želju.
Govoreći uoči VN Miamija, šef momčadi Alpine Oliver Oakes rekao je:
“Mislim da je to bio sponzor iz Argentine koji je iznio svoje mišljenje o Francu i kada će biti u bolidu. Sigurno ima puno ljudi u Argentini koji bi ga htjeli vidjeti u bolidu ove nedjelje.”
“Mi smo kao momčad bili prilično otvoreni da je to samo popratna buka. Jack mora nastaviti raditi dobar posao. No prirodno je da uvijek postoje spekulacije.”
Na izravno pitanje hoće li Doohan ostati u bolidu za dva tjedna u Imoli, Oakes je rekao da je Doohan “vozač momčadi u ovom trenutku”, ostavivši prostor za tumačenje i dodao da momčad “stalno procjenjuje” svoju postavu.
“Da, u ovom trenutku Jack je naš vozač zajedno s Pierrom,” rekao je.
“Bili smo prilično jasni oko toga. Uvijek procjenjujemo, ali da – danas je takvo stanje.”
Logistički gledano, odluka prije Imole imala bi smisla jer VN Emilie Romagne 18. svibnja otvara trostruki trkaći vikend koji uključuje Monako i Barcelonu. No Motorsport doznaje da tajming nije presudan faktor u Alpineovoj odluci.
U svakom slučaju, Colapinto je dobro pripremljen za brzu zamjenu zahvaljujući simulacijskom radu i privatnim testiranjima u sklopu svojih rezervnih dužnosti. Vrijedi istaknuti da je Argentinac prošle godine debitirao u F1 usred dvostrukog vikenda Zandvoort-Monza.
Colapinto je ostavio solidan dojam u svojoj epizodi s Williamsom u kojoj je odradio devet utrka umjesto Logana Sargeanta i osvojio bodove u Bakuu i Austinu, što je čak nakratko privuklo pažnju Red Bulla. No, njegov manjak iskustva bio je očit u teškim nesrećama u Las Vegasu i Brazilu, zbog čega je Red Bull izgubio interes.
Savjetnik Alpinea, Flavio Briatore, koji zajedno s Oakesom vodi momčad, navodno je zagovornik ideje da se Colapintu pruži prilika što prije. Argentinac uživa i snažnu podršku svoje zemlje, a sponzor Mercado Libre ga je pratio iz Williamsa u Alpine.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok odluka, podrzavam.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma podržavam i ja, ali ne podržavam 5-6 rookija u jednoj sezoni.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada ste zadnji puta gledali utrku sa 5-6 pobjednika svjetkog prvenstva Formule 1?
A da ih je bio bilo ih je.
I sve zbog toga jer silom guraju 17-18 godišnjake u Formulu 1 .
Život je kratak ali ne toliko.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto zašto ne gurati 5-6 roorkia u jednu sezonu, kada od svih njih realno mjesto zaslužuju 2,5
Ne sjećam se sezone sa 6 rookija. Ne sjećam se sezone ni približno tom broju.
2 rookija. Ponekad uleti treći ako tata plati, pa izleti slijedeće sezone zbog varanja…. ali to je to.
Sprint utrka, rookiji, Amerika, Naftni, Auto divovi….. mi jako neugodno miriši (ajme sine što ti se noge čuju) na približavanje Formule 1, Američanskom stilu praćenja utrka,
Roštilj, žderanje, alkohol, luna parkovi, koncerti frizeri, pedikeri….. sve u i isto vrijeme kada i utrka.
Pola ih nema pojma ni gdje su. Čuli su u svom “suburban” naselju od kojega im trerba 10 km do bilo kojeg dućana da kupe litru mlijeka, ima neka zabava pa povedimo porodicu. Nek se djeca igraju u pijesku, ja ću na šank, a ti draga se opusti u spa i napravi novu frizuru….
U SAD-u velike auto/moto utrke su doslovno cirkus. Prati ih vojska pjevača, frizera, luna parkova, prodavača preskupe odjeće, obuće, kockarnica cowboy zabava……
Nije svaki dan da se možemo tako blizu i sigurno opskrbiti.
Inače moramo izbjegavati metke u Valmartu.
Znam drobim li ga drobim, ali F1 su sigurno preuzele Američke kompanije za svoje interse i svoje gledatelje kojima je utrka samo mali dio zabave.
Pješčane naftne države su to samo prilagodile svome podneblju i ljudima koji nikada nisu pratili utrke samo kupovali aute da napune lager garaže od 10.000 m2
Počeo sam i sanjati to.
F1 više nije za Europljane.
Spuštanje cijene za razvoj bolida razinu INDY/Nascara.
F1 vikend bar mora trajati 1 -2 tjedna i 10 utrka.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I specijalna nagrada za količinu predrasuda i stereotipova na ovakvu dužinu teksta… 😀
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zahvaljujem.
Podsjećam te kako ste (smo) ismijavali Sennu j.r. Maldonada…..
Danas bi oni bili sasvim dobri.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Klasa 2015.
5 rookieja (+1).
Ok Stevens je imao 1 nastup i u 2014, ali su i Lawson i Bearman imali više od jednog nastupa prošle godine.
Pa po toj računici dođemo do 4:4.
Još je Rossi (bez nastupa do tada, on je onaj +1) mijenjao Merhija , a Colapinto (ako zamijeni Doohana) ipak ima 9 nastupa.
Dalje, ta klasa je iznjedrila 4x aktelnog prvaka i jednog vrlo dobrog/odličnog vozača (Sainz).
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Džabe krečiš bojim se :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok jedna sezona. Nadam se da se nisi namučio.
Ipak previše je previše.
Kada smo ono zadnji puta gledali 5 ukupnih pobjednika formule 1 zajedno u sezoni?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2016., 2017. – 4(5) zavisno kako gledaš na Stoffela
2013., 2014., – 5 – bilo je kamaru tih nekih izmjena u HRTovima, Marussiama, Caterhamima i ostalim tim ekipicama, plus Julesova nesreća (RIP)
2011. – 5
2010. – 5
Naravno, kao 2013-14, bilo je tu izmjena, neodveženih čitavih sezona, itd…
2019. ih je bilo 4, ako Gia računaš kao Beramana ili Lawsona ove sezone.
Ako ćemo u 2000-e, ima tamo nekoliko sezona sa preko 5 rookieja, ali to će biti predaleko, jel` da?
Naravno da se nisam namučio.
Dovoljna je bila jedna tabela sa reddita….
Eto, prilično više od jedne sezone….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Frantic
Ne hranite trolove.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pročitaj što si napisao usporedi to sa njihovim uspjesima, usput ako dođe nova momčad doći će sa svojim vozačima. Pare su pare. Puno košta pa bolje da vozač plaća mjesto.
Sjećaš se sezona sa 4-5 pobjednika Formule 1?
Usporedi te sezone s ovima koje si napisao.
wapi. Pa nisam troll. Imam svoje mišljenje što je meni ok a što nije. nikoga ne vrijeđam…. O čemu bi raspravljali da imamo svi isto mišljenje?
A glede koliko sezona… rookija. Sjećam ih se i ja.
Jaguara koji nisu mogli napraviti krug bez proklizavanja na kočenju i gasu u svakom zavoju.
Ne govorim iz statistika. Govorim iz sjećanja.
I znam da su sezone sa 5 pobjednika F1 prvenstva bile bolje od sezona sa 5 rookija.
Bar meni.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
žao mi je doohana, ali ovo je već odigrano.
triple header je sljedeći, nema boljeg momenta za zamjenu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Momak je rekao svoje i više mu ne vrijedi poslovica “It ain’t over till the fat lady sings”
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Alpine slučaju: čeka se da stari pokvarenjak nešto odluči. A ide mu sve sporije…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne čeka se da odluči… čeka se da se protivnici odluke maknu s puta… Ali stari pokvarenjak, kako ga zoveš, je svoj rad opravdao titulama… a s druge strane, svi su jednako pokvareni, samo nisu svi otkriveni…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam, nisam baš sretan oko ovoga.
Doohan nije novi Senna, ali nije ni loš, sasvim je dobro stajao u usporedbi sa Gaslyjem. Dobar dio ovih incidenata i problema nije uopće njegova krivnja, a i ono što je spada u kategoriju prihvatljivog rookie učenja.
Kako stvari stoje, Colapinto je donio neke sponzore sa sobom i sad traži mjesto kao pay-driver do nekog roka, inače odlazi sa svojim sponzorskim dolarima. U tom svjetlu, naravno da će Doohan odletjeti. Koliko je Colapinto bolji od Doohana, teško je reći na osnovu onoga što su u kratkom roku prikazali. Čini mi se da ni on nije novi Senna. Ali barem ima neku paricu sa sobom…
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možemo mi trubiti što hoćemo, ali stvar je odlučena radi sponzora, a ne Doohanovih incidenata za koje nije kriv.
Nisam siguran, ali mislim da je CEO firme koja sponzorira Colapinta slučajno tokom odjavne špice (kad je mislio da je mikrofon isključen) izgovorio da se Colapinto vraća u Imoli.
https://youtube.com/shorts/IdeDtWRfw14?si=hhHqwuCmOsXLJE94
To je to, novac, profit. Pokretač gotovo svega.
Žao mi je Doohana, ali ne mogu reći da ne želim Colapinta na stazi.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razumijem da je F1 brutalan sport i okruženje…ali
Gdje je nestalo malo viteštva, malo poštivanja, respekta, osjecaja odgovornosti. Nekada je Stewart usmeno dogovarao ugovor sa Tyrrellom i nikad nije bilo problema. Takvo nesto mi je danas tesko zamislit.
Oni sa klincima postupaju kao da je zamjenski dio na autu.
Moglo se sve ovo i malo bolje rješiti. Razumijem da je dolazak Colapinta neodgodiv, ali momcad svojom nesposobnoscu utjece na vozace.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Doohan nije imao sreće. Bit će mu bolje u Indyju. Tamo bi mogao biti zvijezda.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Realno očekivali smo novog Latifija ili Sargenta, ali Doohan nije opće loš, niti je imao sreće niti je Alphine neka zvjerka. Zaslužio je voziti cijelu sezonu da pokaže kakav je. Moglo bi se lako pokazat da je Colopinto overrated, slično kao De Vries.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da su i Doohan i Colapinto klasa prolaznika u F1. Kao i Lawson. Bearman, Bortoleto i Hadjar mi izgledaju kvalitetno. A sad, koliko će se tko zadržati, ostaje za pratiti. Meni je žao Doohana najviše zato jer su mu dali priliku umjesto Schumachera, a izgleda da mu neće dati ni cijelu sezonu.
Tko zna tko će ići u Cadillac, možda neki s bogatim sponzorima (Pérez) i rookie (Drugovich).
2
0