Norris ispred Piastrija i Hamiltona u kaotičnom sprintu u Miamiju, Antonelli i Verstappen izvan bodova nakon sudara

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 2 dana 4 min 43 komentara

Nakon što mu je prije godinu dana trenutak izlaska sigurnosnog automobila u utrci za Veliku nagradu Miamija pomogao da dođe do prve pobjede u karijeri, ista stvar danas se dogodila Landu Norrisu u sprintu.

Vodeći u prvenstvu Oscar Piastri drugu je utrku zaredom uspio prijeći u vodstvo s drugog startnog mjesta u prvom zavoju, no sreća nije bila na njegovoj strani i ostao je drugi nakon što je vodio većinom utrke. Lewis Hamilton uvelike je profitirao ranim prelaskom na gume za suho i nakon pobjede u prvom sprintu sezone u Kini došao do novog podija u kratkom formatu.

U dosta toga smo vidjeli reprizu posljednje mokro-suhe utrke, VN Australije – osim što je Norris pobijedio, ponovili su se veliki bodovi za Alexa Albona i Lancea Strolla koji su uzeli četvrto i šesto mjesto, dok su njihovi španjolski timski kolege ostali bez plasmana nakon svojih incidenata. Između njih je završio George Russell, a posljednja mjesta u bodovima zauzeli su Liam Lawson i Oliver Bearman, s time da bi Lawson mogao dobiti kaznu za sudar koji je izbacio Alonsa, što bi u bodove poguralo Yukija Tsunodu.

Andrea Kimi Antonelli ostao je bez bodova nakon starta s pole positiona – na startu je pao na četvrto mjesto, a onda ga je Max Verstappen, prilikom svog izlaska iz boksa, udario dok je Talijan skretao u svoj boks, zbog čega je morao produžiti u još jedan nepotreban krug na intermedijima. Verstappen je oštetio svoje prednje krilo i kasnije dobio 10 sekundi kazne pa je s četvrtog mjesta na stazi pao na posljednje, 17. mjesto.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Drama u Miamiju krenula je i prije početka utrke, kada je Charles Leclerc na vrlo mokroj stazi s intermedijima razbio svoj bolid na dolasku do grida i otpao iz sprinta. U zakazanom terminu starta odvožena su dva kruga pod sigurnosnim automobilom, a onda je start odgođen. Dvadesetak minuta kasnije ponovo smo vidjeli dva kruga s Berndom Maylanderom na čelu kolone, a onda je utrka krenula stajaćim startom u službeno 3. od 18 krugova.

Piastri je, kao i u Džedi, iskoristio unutarnju stranu na startu i uspio proći u vodstvo ispred Antonellija koji nije htio popustiti te je ostankom na vanjskoj strani završio izvan staze i izgubio još dvije pozicije. Svi su krenuli na intermedijima, a situacija je nakon starta ostala mirna sve do trenutka kada je postalo dovoljno suho da neki odu u boks po gume za suho.

Prvi je bio Tsunoda u 11. krugu, a krug kasnije isto su napravili Hamilton, Stroll i Sainz. U 13. krugu samo vodeći McLareni, Russell, Alonso, Hadjar i Ocon nisu otišli u boks, a gužva u boksu dovela je do spomenutog incidenta između Antonellija i Verstappena. Na stazi je Sainz udario unutarnji zid zavoja 14 i probušio svoju gumu, čime je poništio bilo kakav benefit ranije promjene guma.

Piastri je u boks ušao u 14. krugu, a jedini na intermedijima ostao je Norris, što se ispostavilo dobitnom taktikom. Dvoboj Alonsa i Lawsona završio je sudarom i Alonsom u zidu, što je izazvalo sigurnosni automobil u trenucima kada je Norris bio u boksu. To je omogućilo Norrisu da preskoči Piastrija i, s obzirom na to da se staza nije raščistila do kraja utrke, uzme pobjedu.

U 22 sata počinju kvalifikacije za glavnu utrku.

Rezultati

PVozačKonstruktorZaostatak
1Lando NorrisMcLaren Mercedes18 krugova
2Oscar PiastriMcLaren Mercedes+0.672s
3Lewis HamiltonFerrari+1.073s
4Alexander AlbonWilliams Mercedes+2.522s
5George RussellMercedes+3.127s
6Lance StrollAston Martin Aramco Mercedes+3.412s
7Liam LawsonRacing Bulls Honda RBPT+4.024s
8Oliver BearmanHaas Ferrari+4.218s
9Yuki TsunodaRed Bull Racing Honda RBPT+5.153s
10Kimi AntonelliMercedes+5.635s
11Pierre GaslyAlpine Renault+5.973s
12Nico HulkenbergKick Sauber Ferrari+6.153s
13Isack HadjarRacing Bulls Honda RBPT+7.502s
14Esteban OconHaas Ferrari+8.998s
15Gabriel BortoletoKick Sauber Ferrari+9.675s
16Jack DoohanAlpine Renault+9.909s
17Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT+12.059s
Fernando AlonsoAston Martin Aramco Mercedessudar
Carlos SainzWilliams Mercedesizletio
Charles LeclercFerrarinije startao
(izletio)

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

43 komentara

  1. Sebastian Vettel
    battery992 Pretplatnik Prikaži

    Nadam se da će RedBull dobiti timski kaznetinu sa ovo… Ovo je smiješno što rade…
    Još nešto što je smiješno je da jedna Florida, jedan Miami ne mogu imati dobru F1 stazu nego se utrkuje na hebenom parkingu, na penisu od staze gdje se netko mora slupati kako bi bilo zanimljivo…
    Sramota…



    15
    14

    1
  2. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Landu se posrecilo.

    Ferrari mega strategija.

    Za koji klinac nisu stavili red flag nakon Alonsovog krsa i dobiju 3 kruga utrkivanja.



    6
    4

    2
  3. Michael Schumacher
    Lovac Prikaži

    Pod hitno pravila da je SC situacija – red flag u sprintu. Ovo nema smisla, pola utkre vodi zeleni Aston, ali onaj treći.



    4
    3

    1
  4. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Svi moji igrači popušili…
    Al aj, zanimljivo je bilo.
    Ovo uklanjanje bolida sa staze je tragično sporo. Trebali su Red flag i restart zadnja tri kruga.
    Norris opet pomilovan SC-om.
    S Oscarom nema šalje, a Kimi se školuje. (arnijevim naglaskom) It’s OK, it’s a mini race! 😂



    1
    0

    1
  5. Max Verstappen 1
    Kuko11 Prikaži

    Od polovice prošle sezone RB ima groznu strategiju , a od ove godine još i najlošiji pit stop . Jos traži Hannu po gridu. Ne razumijem zašto Maxa nisu poslali kao Hamiltona ranije u box.


    0
    0

    0
  6. Rover
    zjurina Prikaži

    ANTONELLI BI TREBAO DOBIT NAGRADU “DRIVER OF THE DAY”

    da nije reagirao u tisučinki sekunde mogao je srezat one mehaničare ko ribice!!!



    11
    10

    1
  7. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Ma nosite mi se s ovim glupostima.
    Sprint balet stave na najbržoj stazi opkoljenoj zidovima.
    Pola bolida je uništeno 2,5 sata prije kvalifikacija.
    Alonso I što sada? Ima potpuno uništen bolid.
    Nema šanse da ga srede i uštimaju. I nije jedini.
    Uništili su glavnu utrku.
    Pa bar na prokletim uličnim zidovima ne bi smjeli stavljati “sprint”
    Čim je Alonso ušao u boks. Rekao sam koji vrag ideš?
    Kreće show i krš. Prvo jedan ostane bez gume, drugi se zalupa u boksu, treći….
    Trebao je ostati za interu pod cijenu gubitka bodova i cijelog bolida za utrku.



    1
    -4

    5
  8. ZX10R Prikaži

    Noris na guzove ,Oskar će ga dobiti i biti će Formula 1 Champion !!!



    2
    0

    2
  9. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Jel Max na kraju dobio kaznu za start ili ne? Ako sam dobro vidio bio je isto van pozicije kao i Lando, pa bi valjda trebao dobiti istu kaznu? Imao sam goste pa nisam uspio bas najbolje pratit sve sta se desilo jbg.. pogledat cu opet navecer sprint u miru, al ovo me sad jako zanima..



    2
    2

    0
  10. Bernie Ecclestone
    Dani Pretplatnik Prikaži

    Ovi bolidi su preteški i preveliki za ovakve staze. Jedino sa promjenjivim uvjetima je danas bilo zanimljivo. Ali kada ovo usporedim sa kišnim utrkama u Koreji, izgleda smiješno.



    4
    4

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      E ovo ti je prava istina.
      Preveliki preteški, i staviš ih između betonskih zidova da po kiši jure 350 km/h
      Onako usput ne mogu tisućiti puta ne spomenuti.
      Zašto nisu unapređivali full wet gume?
      Onda bi startali na njima. Bili bi kako tako sigurni.
      Ne bi bilo safety cara, crvene zastave….
      Nakon toga tko ima više među nogama.
      Ili spaljivati gume i čekati uvjete za slick ili prije preći na inter.
      To bi bio fight s malo idiotskih rasturanja bolida i vozača ni krivih ni dužnih, dva sata prije Pole Positiona.
      S tim da bi onda inter trajao do kraja utrke samo bi bio sporiji.
      I da.
      Mičite ulične zabetonirane utrke. već ih je preko 1/3


      0
      0

      0
    • djdragan Prikaži

      Ovi bolidi su preteski i preveliki za svaku stazu!

      Jedino je resenje da se uvede ponovno tankanje goriva i tank koji recimo moze da ponese do 45% potrebnog goriva. Onda bi bilo minimum 2 zaustavljanja i mnogo vise taktickih mogucnosti. Posto izbacuju MGU-H auto bi mogao biti i manji i laksi.

      Ali to su samo pusti snovi :(



      2
      2

      0
  11. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Lawson počinje ugrožavati reputaciju Yuija Ide.
    Dve utrke hlađenja se čini prikladnim za sranje koje je danas izveo.



    1
    1

    0
  12. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    RBR hitno treba novog operativnog direktora. Tko god je naslijedio Jonathana se potpuno pogubio.



    6
    6

    0
  13. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Vratil nam se Lando. Vratil nam se Lando.
    Kaj bi mi bez njega. Stranica bi propala.
    Lando, samo hrabro i komunistički crveno.
    Engleska i Amerika bit će zemlja proleterska !


    0
    -3

    3
  14. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Ova “sprint brljotina” je dušu dala za prave unaprijeđene full wet gume.
    To bi bio fight od prvoga kruga bez crvenih zastava….a ne kockarnica koji će bolid uništiti drugi ispred sebe i time mu uništiti kvale 2,5 sata nakon sprinta, i slijedeći dan samu utrku.
    Formula 1 je zamišljena da ima tri treninga.
    Svaki za svoj dio unapređivanja bolida.
    1. generalne postavke.
    2. dugi stintovi i izdržljivost guma.
    3. priprema za 1 brzi krug kvalifikacija.
    Sve nam to oduzima sprint balet koji je sporiji od utrke, a ako je kiša brza staza i zidovi onda je kaos.
    Da al problem je, što Ameri znaju o F1 (svaka čast onima koji ju redovito prate)


    0
    -3

    3
  15. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Ovo generalno nema smisla.
    Možete reći bilo je zanimljivvo.
    Ali bilo je kaotično zbog kiše inače bi svi čuvali bolide za utrku. Ovako su griješili
    Stavljati 10 rookija ok 5-6 rookija u bolide najveće svjetske utrke Formule 1.
    Ma neka su oni i brži od prijašnjih vozača ali nemaju iskustva.
    Vozači sa iskustvom ne bi radili pacerske pogreške.
    Ovo što se desilo npr. Alonsu, desilo mu se i utrku prije.
    Ok, ne na pasici ali na kočenju s 300 km/h iz sudara iz kojeg se izvadio ni sam ne znam kako.
    Po sezoni može biti rooki dva za koje su sigurni da su dorasli zadatku.
    Zato bih uveo minimalne godine za Formulu 1 npr: 21 godina.
    Tada bi imali dvije genijalne utrke.
    Vozači između 17 i 20-21 godine bi vozili Formulu 2 i to u kompletnom formatu od 1,5 sat a ne dvije utrke.
    To bih prepustio Formuli 3 da se djeca čeliče.
    Onda bi mentalno najspremniji vozači krenuli u Formulu 1
    Ne bi bilo idiotskog sprinta. Svaka momčad bi imala obavezu (+ tko još hoće)
    imati drugu momčad (Formula 2) koja bi se vozila u subotu neovisno o Formuli 1
    Garantirano bi uživali u duplom vikendu i navijali za dva vozača.


    0
    -5

    5

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.