FIA želi povećati ograničenje brzine u boksu na odabranim utrkama Formule 1 kako bi one bile strateški zanimljivije, uključujući Veliku nagradu Nizozemske u Zandvoortu i Veliku nagradu Singapura.
Ova odluka dolazi nakon uvodnih GP vikenda ove sezone koji su izazvali zabrinutost zbog relativno jednostavnih utrka s jednom promjenom guma. Kako bi utrke bile strateški zanimljivije, Pirelli se odlučio za mješavine guma koje su za jednu razinu mekše nego prošlogodišnje u Džedi i Miamiju.
Ideja je da veće trošenje guma dovede do više ulazaka u boks, različitih strategija i većeg uzbuđenja za navijače.
No u Džedi to prošli put nije imalo učinka jer je strategija s jednom promjenom guma i dalje bila moguća zbog niskog trošenja, iako bi u Miamiju ovog vikenda mogla imati veći utjecaj.
Izvršni direktor F1, Stefano Domenicali, sastao se s Marijem Isolom iz Pirellija tijekom vikenda Velike nagrade Saudijske Arabije kako bi razgovarali o situaciji i mogućnostima za učiniti neke utrke zanimljivijima u ostatku sezone.
Prema informacijama Motorsport portala, FIA razmatra razne opcije osim mekših mješavina guma.
Jedna od tih opcija je povećanje ograničenja brzine u boksu. Na većini utrka ograničenje je 80 km/h, s četiri iznimke: Melbourne, Monako, Zandvoort i Singapur, gdje je zbog sigurnosti ograničeno na 60 km/h.
FIA je jasno poručila da se maksimalna brzina u Monaku ne može mijenjati, no planira intervenirati za Zandvoort i Singapur te ih povećati na 80 km/h.
To bi trebalo skratiti ukupni gubitak vremena pri ulasku u boks, što bi timove moglo potaknuti na različite strategije. U Singapuru bi se, primjerice, ukupno vrijeme zaustavljanja moglo smanjiti s otprilike 29 sekundi na samo 23 sekunde.
Međutim, FIA je naglasila da su potrebne “manje prilagodbe” u boksovima u Zandvoortu i Singapuru kako bi se ta promjena mogla provesti. One se moraju dovršiti i odobriti prije nego što se plan službeno objavi.
Nije potrebno mijenjati pravilnik jer članak 34.7 FIA-inog Sportskog pravilnika već navodi:
“Ograničenje brzine od 80 km/h primjenjuje se u boksu tijekom cijelog natjecanja.”
“Ipak, to ograničenje može biti izmijenjeno od strane direktora utrke na preporuku sigurnosnog delegata.”
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Za Monako povećanje maksimalne brzine nije moguće, ali FIA uvodi najmanje dva obavezna ulaska u boks. Ipak, vozači i dalje dovode u pitanje koliki će to imati učinak i kako će funkcionirati u praksi.
Debitant Oliver Bearman kaže:
“Ne znam kako će to funkcionirati. Siguran sam da će odrediti u kojem krugu smiješ stati, slično kao u Formuli 2. Inače bih jednostavno ušao u boks u 1. krugu, opet u 2. krugu i cijelu utrku odvozio na tvrdim gumama.
“No siguran sam da su osmislili rješenje kako spriječiti takvo ponašanje i da će interval za ulazak u boks biti otvoren, recimo, od 15. kruga ili tako nešto, pretpostavljam. Ali sigurno će to donijeti zanimljive rezultate.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
🤦🤦🤦 Strašno…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vratite nadolijevanje goriva, pa će bit interesantnije na svim utrkama
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čekaj da se jave sad dežurni safety dušebrižnici
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jao moj prvi odlazak na utrku u Mađarsku.
Čekamo da sve krene još 45 min-1sat i plane boks.
Ne možeš zaključiti gdje je planuo.
Planuo je odjednom cijeli.
Ok ugasili su ga za 5-10 sekundi.
Čak je momčad i startala u utrku.
xexe Ne sjećam se da li samo s jednim ili oba bolida. xexe
p.s.
Tada se u Mađarskoj preskakao betonski zid, a ako te uhvate daš im nešto forinti.
I to na ciljnoj ravnini.
Nije bilo proklete tribine.
Samo brdo nasuprot boksa za 20.000 ljudi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel ima ovdje netko da je gledao utrke s nadolijevanjem?
Ista pašta drugo pakovanje. Opet najbrži bolid pobijedi jer ima prednost u toj strategiji i može krenuti s više goriva. I onda neće pretjecati i riskirati na stazi nego čekaju box i overcutom pretječu… Toliko je zanimljivo bilo da sam spavao ko beba
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da bi bilo interesantno jer su razlike u bolidima male. Nisu više vremena kada su McLaren, Renault ili Ferrari bili dvije sekunde po krugu brži od ostalih.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi se složio. Ima nekoliko utrka gdje su različite taktike donijele uzbuđenje u utrci. Šumi pobjeda u Mađarskoj protiv bržih McLarena. McLareni Alonsa i Hamiltona protiv Ferrarija u Monzi. Pola utrka 2005. je bilo sa različitim strategijama zbog nadolijevanja goriva…..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zd1400rt – Istina, gledao u živo. Jedina je razlika što u boksu nisi 2,5 sekunde nego 10 i imaš veliku vjerojatnost da se zapališ jer ispuh bolida i kočnice se crvene, samo što se ne rastale.
Dobili bi nešto brže utrkivanje, pokušaj taktike više manje goriva u bolidu, ali to ionako pali samo kod najboljih / najboljeg bolida….. promjena u poretku ne bi bilo.
Nadolijevanje je stara i umirovljena stvar. neka tamo i ostane.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma koliko se puta bolid zapalio u svim tim godinama dotakanja goriva…
Nadolijevanje goriva je nudilo hrpu taktičkih mogućnosti.. možeš lakši u kvale pa više stajanja u box itd itd.. nemoj lupat bez veze
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmmm 10? U svakom slučaju na prvoj utrci koju sam gledao u živo.
I nije da me to smeta. Ne vidim nikakav napredak u nadolijevanju goriva.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je, u slučaju nadoljevanja bilo bi interesantno
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napokon nešto pametno ali ne tako.
Ovisno od jedne do druge staze kakve uvijete ima toliko im brzinu dignite/spustite ograničite.
I još nešto. Za vrijeme treninga i p.p. brzina kroz boks može biti manja zbog sigurnosti.
Povećajte brzine tamo gdje je to sigurno i ima mjesta za dva paralelna bolida u slučaju nesporazuma SAMO NA UTRKAMA.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi uveo semafore
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa već postoje. Jednostavno kada vodeći odmagli predaleko, upale crvena svijetla na semaforu i mora stati dok ga svi ne ulove. Ovo je naravno šala, ali ne bi me čudilo da tako nešto predlože.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba vratiti nadolijevanje goriva. Već zvučim kao papagaj.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba smanjiti i olakšati bolide, pojednostavniti aerodinamiku i podignuti kvalitetu guma da se može ići flat out… i pustiti ljude da se utrkuju…
0
0