Nakon što je stigao do postolja u Saudijskoj Arabiji, Charles Leclerc smatra da Ferrari gubi prednost zbog loših kvalifikacija. Podsjetimo, Leclerc je ostvario svoje prvo postolje u sezoni u Saudijskoj Arabiji, zauzevši treće mjesto iza pobjednika utrke Oscara Piastrija i drugoplasiranog Maxa Verstappena.
Prava slika Ferrarijeve konkurentnosti tijekom prvih pet utrka F1 sezone 2025. još uvijek nije potpuno jasna, ali je jasno da nisu kompetitivni kao što se očekivalo nakon prošle sezone.
Ferrari je ove godine promijenio dizajn ovjesa, prešavši s push-rod na pull-rod sustav, a potencijal bolida SF-25 još uvijek nije u potpunosti iskorišten, kako to i inače biva. Spor početak u Australiji zamijenjen je boljim nastupom u Kini, gdje su Leclerc i Lewis Hamilton završili peti i šesti, no obojica su diskvalificirana zbog tehničkih nepravilnosti.
Hamilton se muči s formom otkad je sjeo pokraj Leclerca, no Leclercova dosljednost Ferrariju je osigurala četvrta mjesta u Japanu i Bahreinu, prije postolja u Saudijskoj Arabiji.
Od četiri vodeća tima, Ferrari je imao najslabiji start s ukupno 78 bodova i već sada zaostaje 110 bodova za vodećim McLarenom. Trećeplasirani Red Bull ima 11 bodova više od Ferrarija – još uvijek unutar dosega kako se sezona nastavlja ovog vikenda u Miamiju.
Ferrari je očito imao prednost nad Mercedesom u Saudijskoj Arabiji, ali Leclerc je morao probijati se prema naprijed jer je u kvalifikacijama bio iza Georgea Russella. Upravo u subotnjem kvalifikacijskom tempu Leclerc vidi problem koji kompromitira njihove nedjeljne utrke.
“Mislim da smo blizu po tempu u utrci. Mislim da čisti zrak uvelike određuje tko će pobijediti u utrci,” rekao je nakon VN Saudijske Arabije.
“Tako je uvijek bilo. Možda ove godine još više nego prethodnih.
“A kad je to slučaj, kvalifikacije su još važnije. Nažalost, već dvije godine imamo problema u kvalifikacijama – ne uspijevamo sve posložiti. Ovaj vikend problem nije bio isti kao i obično.”
“Ovoga puta izgubili smo četiri desetinke u prva tri zavoja. Ostatak kruga bili smo brzi.
“U utrci nam je prvi sektor zapravo bio najbolji. Moramo to analizirati.”
“Jasno je da nešto ne radimo kako treba. Moramo to pronaći.
“Ne možemo izgubiti još puno utrka prije nego to shvatimo, jer već sada zaostajem 50 bodova u prvenstvu vozača. Ne gledamo previše u to, ali 50 bodova je velik broj. Ne želim gubiti još bodova u idućim utrkama.”
Kako ekipa sve više upoznaje SF-25, Leclerc kaže da ga najviše iznenađuje to što ponašanje bolida u kvalifikacijama ne odgovara performansama koje ostvaruju u utrci.
“Nije bilo više brzine u autu,” rekao je o svom trećem mjestu. “Moramo se usredotočiti na kvalifikacije jer već dugo nisam bio ovako nezadovoljan balansom auta.”
“Osjećam se ugodno u autu i mogu izvući maksimum iz njega, ali nažalost, potencijal auta jednostavno nije dovoljan za borbu za bolje pozicije u kvalifikacijama. U utrci se dobar balans isplatio. Svi smo bili iznenađeni tempom koji smo imali u čistom zraku tijekom prvog stinta. To je bilo jako dobro.”
“Sve ostalo bilo je savršeno izvedeno. Strategija odlična. Zaustavljanja u boksu bila su izvrsna cijelu sezonu, kao i prošle godine. Nismo mogli napraviti mnogo više. Ako startamo s boljih pozicija, imat ćemo šanse.”
“Ako ne, svi smo previše blizu u utrci da bismo napravili razliku. Moramo se stvarno fokusirati i sve posložiti u kvalifikacijama.”
Iduća utrka na rasporedu je ovog vikenda, a vozi se u Miamiju.
P | Vozač | Bodovi |
---|---|---|
1 | Oscar Piastri | 99 |
2 | Lando Norris | 89 |
3 | Max Verstappen | 87 |
4 | George Russell | 73 |
5 | Charles Leclerc | 47 |
6 | Andrea Kimi Antonelli | 38 |
7 | Lewis Hamilton | 31 |
8 | Alexander Albon | 20 |
9 | Esteban Ocon | 14 |
10 | Lance Stroll | 10 |
# | Ekipa | Bodovi |
---|---|---|
1 | McLaren | 188 |
2 | Mercedes | 111 |
3 | Red Bull | 89 |
4 | Ferrari | 78 |
5 | Williams | 25 |
6 | Haas F1 Team | 20 |
7 | Aston Martin | 10 |
8 | RB F1 Team | 8 |
9 | Alpine F1 Team | 6 |
10 | Sauber | 6 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…”prešavši s pull-rod na push-rod sustav”… zar nije obrnuto?…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za sve koji su donekle povrsno spominjali kako je Charles brz “samo” u jednom krugu, a to ukljucuje i poneke globalne sportske novinare i njihove narative, ovo je korisna informacija: “Nažalost, već dvije godine imamo problema u kvalifikacijama – ne uspijevamo sve posložiti; Osjećam se ugodno u autu i mogu izvući maksimum iz njega, ali nažalost, potencijal auta jednostavno nije dovoljan za borbu za bolje pozicije u kvalifikacijama. U utrci se dobar balans isplatio”
Dakle Charles je prije izvlacio neocekivane pole pozicije a znao propadati kroz utrku jer je bolid Ferrarija proslih godina bio vise kvalifikacijski usmjeren i radio je stvari koje su ga kaznjavale u utrci poput brzeg zagrijavanja guma u jednom krugu a losa potrosnja guma u utrci, lose performanse na hard gumama, ili je balans bio odlican na malo goriva s manje tezine, ali je bio trom i s mijenjajucim balansom kad je bio pun i tezak preko cijele udaljenosti trke. Prosle godine (a ocito i ove) je dosao zaokret u filozofiji bolida gdje je bolid bolji preko udaljenosti utrke ali ne toliko impresivan u kvalifikacijama (kao rani RB ove nove ere).
Niti je Charles prije bio madionicar a sad to zaboravio, niti je sad odjednom sazrio trkacki preko utrke. Dakle presudna razlika i narativ oko vozaca dolazi vise zbog performansi i karakteristika bolida koje voze, sto je slucaj i kod svih drugih vozaca. Njegova prednost u odnosu na kolege u karijeri po razlici brzine gledajuci postotak je vise tempo trkackih krugova preko utrke a manje razlika po krugu u kvalifikacijama. Preko cijele duzine utrke je imao vecu prednost po krugu u odnosu na kvalifikacijsku prednost (u kvalifikacijama je imao bolje omjere naravno, ali su kolege bili blizi po razlici u krugovima u kvalifikacijama nego u utrci). Da li se itko uopce sjeca situacije gdje bi Charles startao npr. uz kolegu 1 i 2. na startu i onda kroz trkacki tempo izgubio prednost? Ako bi gubio od kolege (Vettela, Sainza i trenutno Hamiltona) utrku, onda je to bilo i u kvalifikacijama i u utrci, a ne da se kvalificirao bolje a bio losiji trkacki kroz utrku.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo za trud.
1
0