Iako je Williamsov početak sezone 2025. najjači u posljednjih nekoliko godina, stvarnost unutar tima daleko je manje sjajna. Šef momčadi James Vowles otvoreno je priznao da FW47 pati od temeljnih problema s balansom, koje ove godine mogu samo “pokrpati flasterima” – bez pravog trajnog rješenja.
Unatoč osvajanju 25 bodova u prvih pet trkaćih vikenda i usponu na peto mjesto konstruktorskog poretka, oba vozača — Carlos Sainz i Alex Albon — konstantno se bore s nepredvidivim ponašanjem bolida, osobito u sporim zavojima.
“Imamo karakteristike na bolidu koje još uvijek nisu na potrebnoj razini,” rekao je Vowles u Džedi. “Nemamo balans kakav bi vozači trebali imati i malo smo zarobljeni u alatima koje trenutno koristimo.”
Pozitivna vijest za Williams jest da Sainz i Albon vide iste probleme, što momčadi daje jasnu putanju za daljnji razvoj.
“Odlično je što su Carlos i Alex potpuno usklađeni u svojim razmišljanjima,” istaknuo je Vowles. “Pravi problem nastaje kad vozači koriste tehničke povratne informacije kako bi skrenuli pozornost s drugih stvari. Ovdje to nije slučaj — obojica jasno ukazuju na iste slabosti.”
Sainz je još tijekom vikenda u Saudijskoj Arabiji natuknuo da problemi s FW47 nisu površinske prirode, ali je mudro odlučio prvo obaviti razgovore unutar tima prije nego što ih javno razjasni. Nakon sastanka, Vowles je potvrdio ono što su mnogi već nagađali: problem je strukturne prirode i ne može se riješiti jednostavnim nadogradnjama tijekom ove sezone.
Williamsov fokus je već prebačen prema 2026. godini i novim tehničkim pravilnicima, pa je jasno da će rješenje problema s balansom morati pričekati.
“Moj osjećaj je da ćemo moći ‘zagrebati’ po problemu, ali ga ne i riješiti,” rekao je Vowles.
“Imamo niz malih korekcija koje možemo primijeniti već sada, što je dobro, jer znači da barem diramo u prave dijelove problema.”
Ali za potpuno rješenje, Williams će morati fundamentalno promijeniti dizajn automobila – što nije realno do potpune implementacije novih pravila za 2026.
“Mislim da tijekom 2025. nećemo moći inherentno ispraviti sve,” priznao je Vowles. “No, najvažnije je da znamo koji su pravi elementi za promjenu.”
Unatoč ovim ograničenjima, Vowles ostaje optimističan. Jasna i usklađena povratna informacija od strane Sainza i Albona omogućuje timu da radi ciljane prilagodbe i izvlači maksimum iz onoga što trenutno ima.
Također, odluka da se najveći resursi preusmjere na razvoj bolida za 2026. dugoročno bi se mogla pokazati mudrom — pogotovo u kontekstu promjena koje će potpuno redefinirati tehnički pejzaž Formule 1.
Za sada, međutim, Williams se oslanja na “flastere” — male nadogradnje, optimizaciju set-upa i pametnu strategiju — kako bi nastavio kapitalizirati na solidnom početku sezone.
Pitanje je samo: koliko dugo će ti flasteri izdržati pritisak rastuće konkurencije?
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sretna je okolnost za Williams što osim njih i mnogi drugi imaju rebrendirani bolid iz 2024.
AM sigurno nije ništa promijenio na ovogodišnjem bolidu.
Vjerovatno svi osim prve 4 ekipe, tako da su liga za sebe.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da da, jasno nam je sa ste svi okrenuti na 2026. godinu.
Sreća vaša što Alonso nije imao sreće u prve dvije utrke (njegova greška i kvar bolida)
Inače bi oni bili na poziciji između 20 i 30 bodova recimo 25 a vi nešto manje.
Ali Alonso je imao u prve dvije sezone sreće na početku dok su svi još nerazgibani.
Sreća prati hrabre ali ne može stalno.
Dvije od tri sezone uvrh glave.
Ostatak nakon velike četvorke nije daleko jedan od drugih. Postoje dvije grupe momčadi.
Oni koji se mogu boriti za ostatak bodova i zadnja mjesta koja ih donose i oni koji ih mogu sanjati.- kišu SC , sreću….
Ali što je istina istina je.
Wlliams ima super ekipu vozača, podjednake kvalitete (ok Sainz mora još pohvatati sve sitnice, ali bude on to brzo)
Grabite bodova što više do ljetne pauze.
Nakon nje se zna svašta desiti.
0
1