Zamjenom Honde s Red Bull-Ford pogonskom jedinicom u F1 2026., Red Bull bi mogao završiti „tamo gdje je sada Williams“, rekao je Juan Pablo Montoya, dodavši da je to nešto što Max Verstappen mora uzeti u obzir kad razmišlja o svojoj F1 budućnosti.
Iako Verstappen ima ugovor s Red Bullom do 2028., njegova budućnost ponovno dominira naslovnicama jer ga se povezuje s konkurentskim ekipama.
Špekulira se da Verstappen ima mogućnost napustiti Red Bull za F1 2026. ako u određenom trenutku ove sezone bude rangiran ispod trećeg mjesta u prvenstvu vozača, a taj trenutak bi mogao biti ljetna pauza.
Šef Red Bulla Christian Horner potvrdio je da takva klauzula postoji, no nije htio ulaziti u detalje o njezinom konkretnom formuliranju.
Mercedes se još uvijek povezuje s pokušajem dovođenja Verstappena, a šef momčadi Toto Wolff ga je javno vrbovao veći dio prošle godine prije nego što je na kraju potpisao Kimija Antonellija kao zamjenu za Lewisa Hamiltona.
Međutim, to je bio samo jednogodišnji ugovor, pa Mercedes trenutačno ima dva potencijalno slobodna mjesta za sljedeću sezonu, budući da i George Russellov ugovor istječe krajem ove godine.
No nije samo Mercedes zainteresiran za Verstappena – talijanski izvještaji tvrde da je Aston Martin pripremio čak 300 milijuna dolara kako bi ga privukao u britansku momčad. Međutim, pred Formulom 1 je možda i najveća promjena u povijesti, jer 2026. dolaze novi bolidi i novi motori, što donosi mnogo nepoznanica – i ne samo za Verstappena.
Osim ugradnje novog motora, Red Bullov pogonski sklop za iduću godinu bit će prvi ikada dizajniran od strane Red Bull Powertrains odjela u Milton Keynesu, u suradnji s Fordom.
Momčad je optimistično najavila napredak, Horner je izjavio da „dobro napreduju s motorom“ i da im „ide dobro“, no glasine u paddocku sugeriraju da bi Mercedes mogao ponovno, kao 2014., imati prednost u ranoj fazi borbe motora.
Montoya je rekao da bi se Red Bull, s potpuno novom pogonskom jedinicom, mogao naći u sredini poretka sljedeće sezone.
“Imaju motor za iduću godinu za koji nitko još ne zna koliko će biti dobar. Red Bull bi iduće godine mogao biti tamo gdje je sada Williams, a to je nešto što Verstappen mora ozbiljno uzeti u obzir pri donošenju odluke za 2026.”
“Nizozemac sigurno neće otići u McLaren, jer su Lando Norris i Oscar Piastri već potvrđeni za F1 2026., pa bi Mercedes ostao njegova najbolja opcija ako odluči okušati sreću u novoj momčadi.”
Montoya sugerira da bi čak mogla doći u obzir i izravna zamjena – ako Verstappen ode u Mercedes, jedan od njihovih vozača, Russell ili Antonelli, mogao bi zauzeti Verstappenovo mjesto u Red Bullu. No, dodaje, ne bi volio biti na Wolffovom mjestu i morati birati koga će otpustiti.
“Teška odluka,” nastavio je Montoya. “McLaren je upravo produžio ugovor s Piastrijem. Bi li Toto otpustio Antonellija da napravi mjesto za Maxa? Ili bi otpustio Georgea? Ne znam koliko je ta situacijajasna.”
“Praktički, ako Max ode u Mercedes, onaj koji ode iz Mercedesa, po mom mišljenju, završit će u Red Bullu. Ako bi morali donijeti odluku sutra, biste li se riješili Georgea? George je već dugo vezan uz Mercedes.”
“Nije da su sve oči bile samo na Antonelliju. A Antonelli je napravio sjajan posao kao rookie. Dakle, pitanje je: želite li upariti Georgea s Maxom? Ili želite upariti Maxa s Antonellijem?”
No, ključno pitanje za bivšeg F1 vozača je: bi li Wolff bio toliko željan dovesti Verstappena da bi otpustio Russella ili Antonellija, s obzirom na njihove dobre nastupe u F1 2025?
“Ili,” nastavio je Montoya, “odlučite ostati s trenutnim vozačima i ne dovoditi Maxa? I to je moguće. Znam da je Toto prošle godine bio očajan da dovede Maxa. Je li i ove godine jednako očajan? Nisam baš siguran.”
Russell se početkom mjeseca također osvrnuo na priče o Verstappenu, rekavši da bi razumio Wolffovu želju za dovođenjem Nizozemca i da osobno ne bi imao problema biti mu momčadski kolega.
“Zašto ne bi htjeli potpisati Maxa? To je potpuno razumljivo,” rekao je Russell tada za Press Association.
“On je trenutno najbolji. Četverostruki je svjetski prvak. To nije za zanemariti.”
“Sve to me nimalo ne zabrinjava jer je izvedba moj jedini adut, a mislim da trenutno vozim jednako dobro kao bilo tko na gridu.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta ima paziti.. nisu mu vezane ruke. Ako taj brod krene tonuti prvi ce skociti s njega. Nema bez razloga izlazne klauzule u ugovoru s kojima moze otici kad god ako bude ispod prva 2 u prvenstvu vozaca do ljetne pauze.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Montoya me s ovakvim komentarima sve više i više podsjeća na Villeneuvea…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ne. Ja bih najviše volio da ostane tamo gdje je.
Red Bull se nije jednom dizao iz “polu mrtvih”
Uostalom tako se stvaraju legende.
Ima puno “najboljih vozača” a tako malo legendi.
Legenda nakon prvog rasturanja grida i pobjeda u prvenstvima mora pasti u osrednji bolid, njime rasturati “okoliš” koliko ide, da bi onda bolid odrastao, zaživio, prodisao, a on se vratio na pobjednička postolja i ponovo nizao u vitrini nove titule svjetskog prvaka.
Ni Red Bull ne radi sve ovo bez neke matematike, samo da bi napravio samoubojstvo.
2026. je godina nepoznanica.
Jedino možemo pretpostaviti da Mercedes kao velika auto kompanija sa žestokim sportskim odjelom je vjerojatno razvila dobar motor a i sa šasijom ne zaostaju puno.
Neka Max stisne zube i moli Boga da mu se grah u RB što prije dobro okrene.
Aston Martin uz sve velike uložene pare nije pokazao ništa osim prvog dijela prve prave sezone i to samo zato jer su igrom slučaja dobili Alonsa.
Ma 2026. godina kao i sve druge “prve sezone” sa novim pravilima, bolidima, motorima unaprijed garantiraju kaos bar pola sezone.
To je ono što najviše volim kod velikih promjena.
U stilu “Osmana” Ivana Gundulića i Kola sreće “Tko bi gori eto je doli, a tko doli gore ustaje”
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Williams nije sam proizvodio motore. Počeo je padati kada im je otišao BMW i kada su prestali biti tvornička ekipa.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Počeo je Williams padati i daleko prije toga, ali sami su krivi za to.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako će i biti…… samo je pitanje….. kada. 2027.?
Ili lagani pad do kraja ovog desetljeća, jer nije Ford od jučer….. iako recimo, nije u formi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eeeeeeee, što bi ja trkeljao gluposti samo da me netko hoće pitati….
Poanta za komentatore je da budeš drukčiji od drugih jer te onda pamte i zovu, a što točno kažeš je zapravo nebitno jer za 2 dana više nitko ne zna tko je kakve gluposti laprdao. A ako slučajno pogode nešto u budućnosti onda će se prozvati velikim prorocima i svima će slati link na svoj stari članak gdje su pod utjecajem opijata nabajali gluposti koje su igrom slučaja ispale točne…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj Montoya je znao brzo voziti formulu, ali naivan je kao francuska sobarica.
Torger nije htio dovesti Maxa ove godine, samo je kurio situaciju da destabilizira RB. Uopće nije bio tema niti će mu biti tema jer mu ne treba – ima solidnog Russella koji će iduće ili najkasnije 2027. biti savršeni wingman Antonelliju.
Samo PSG formule 1 može potpisati Maxa jer gazda skuplja trofejne ljude, ali trofeja ne bude vidio. Također mogao bi i Briatore. Ferrari će prije oteti Antonellija nego potpisati Maxa. Mislim da je Max već shvatio da zapravo i nema kamo otići.
RB i Williams ne mogu nikad biti u istoj situaciji – Williams živi od F1. RB živi od prodaje ultraprofitabilne šećerne vodice i dakle uvijek će imati novca da kupi izlaz iz situacije, modernizira opremu i plati licencu skuplju od excela. Sve dok postoji podrška uprave za sudjelovanje u F1, oni će biti pri vrhu, za razliku od Williamsa kojeg je nekoliko slabijih sezona potopilo financijski i onda više nije niti bilo izlaza osim prodaje nekome s kapacitetom za ulaganje. Sad su u toj situaciji i zato napreduju.
1
0