Izvršni direktor McLaren Racinga, Zak Brown, oprezan je jer smatra da bi jedna od suparničkih ekipa mogla brzo izbrisati njihovu prednost ako uvede uspješnu nadogradnju svog bolida.
Sljedeća utrka Formule 1 održat će se u Miamiju, gdje je McLaren prošle godine predstavio nadogradnju koja ih je učinila redovitim kandidatima za pobjedu. Lando Norris tada je ostvario svoju prvu pobjedu i postavio McLaren na put osvajanja konstruktorskog prvenstva.
Tim je ove godine nadogradio tu prednost, pobijedivši u četiri od prvih pet utrka. Ipak, Brown je istaknuo da je njihova pobjeda na posljednjoj utrci u Džedi bila tijesna te vjeruje da bi se konkurentska slika mogla brzo promijeniti.
“Mislim da ste vidjeli, bilo je to četiri tima unutar pet sekundi, u utrci punom brzinom,” rekao je Brown za Channel 4. “Nije bilo Safety Cara koji bi sve vratio u skupinu.”
Utrka u nedjelju ipak nije bila toliko bliska – prva četiri bolida završila su unutar devet sekundi, uključujući oba McLarena, dok je četvrti tim, Mercedes, bio 27 sekundi iza na cilju. Ipak, Red Bull, McLaren i Mercedes bili su unutar desetinke sekunde jedan od drugoga u kvalifikacijama.
“Tako da nekako imam osjećaj da je svatko samo jednu nadogradnju udaljen od toga da postane vodeći tim,” nastavio je Brown.
“Vidjeli ste što smo mi učinili prošle godine nakon Miamija. Vjerojatno je prednost bila veća u ovo vrijeme prošle godine za Red Bull, a ipak su završili treći u prvenstvu. Tako da smo čvrsto prizemljeni u stvarnosti koliko se brzo sport može promijeniti.”
Red Bull je imao najbrže kvalifikacijsko vrijeme u šest od prvih sedam utrka prošle godine. U posljednjih pet GP vikenda, četiri različita tima postavila su najbrža vremena.
Od prve utrke prvenstva, McLaren, Red Bull i Ferrari donijeli su manje nadogradnje svojim bolidima. Mercedes, međutim, nije mijenjao svoj W16 u tom razdoblju.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još jedan medijski spin.
Niste vi samo malo bolji od drugih.
Red Bull, Mercedes i Ferrari su samo malo jedan bolji od drugih ovisno od utrke do utrke.
Njima jedna uspješna nadogradnja može pomoći da race pace malo poprave i odlijepe se iz grupe.
O ovim bolidima se sve zna i teško ih je “nadograditi” da odjednom budu pola sekunde/sekundu brži po krugu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je to McLaren bio toliko brži😂
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmm čini i se da ne gledaš kompletnu sliku nego samo voliš…. to što voliš.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
p.s. Kada? Da momčadi iza Red Bulla pokušaju voziti race pace na njihovom nivou, to je u utrci 1-2 desetinke po krugu, ostali bi bez guma i završili izvan bodova.
Odatle dolazi 0,5 -1 sekunde po krugu.
Vidio si što se desilo sa Mercedesom u zadnjoj utrci. Skuhali su gume da su se pretvorile u kuhane špagete.
A Red Bull (Piastri, a i Norris) su mogli još podići tempo da je bilo potrebno, da je Piastria netko odlučio napasti.
Tu se ja opet vraćam na nedostatak najmekše varijante guma u utrci.
Vidjeli smo što to znači za uzbuđenje na utrci u Bahrainu i nekadašnjim utrkama kada su se koristile.
Ulazili su u boks bar dva puta. Nije bilo štednje guma nego baš suprotno.
Maksimalni napor da na crvenima napraviš što veću razliku prije promjene guma, a onda žute/bijele štedjeti ili ne ovisno da li možeš dogurati toliko da zadnja promjena guma može biti opet na crvenim ili ne.
0
0