Dragi naši, večeras u redovnom terminu u 20 sati se gledamo na Tribininom Youtube kanalu. Svoja pitanja, komentare i provokacije ostavite u komentarima ispod članka.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1. Ovo je prvenstveno za Softića – što mislite o tome da se f1 koristi angloameričkim pravom kod pravila, a ne rimskim i da su suci često pogubljeni u donošenju odluka ako nema precedenta? 2. Koliko je Max po čistoj brzini u desetinkama brži od Tsunode, a koliko od najsporijeg vozača na gridu – najvjerojatnije Doohana? 3. U kojoj momčadi vidite Maxa 2027?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko je po vama na Mount Rushmore-u F1?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da dopunim i ovo – Fangio, Schumacher, Senna, Prost.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo Fangio nemrem – nisam gledao. Neki su od starijih spominjali Jima Clarka…
U neka druga vremena nije bilo lako doživjeti mirovinu, pa su mnogi otišli prerano, prije nego su postigli rezultate koji su im se predviđali Gil Villenueve na primjer.
Sennu ne bi stavio na planinu, malo sam alergičan na spike o njemu. On je bio Verstappen svojeg doba, ali Max ima daleko iskreniji javni nastup od Senne.
Ovaj popis obuhvaća one koji su vozili od 1976 na dalje.
Pa dakle Sch, Prost, Lauda, Hamilton
2. red do mora: Vettel, Verstappen, Senna, Piquet
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Ništa Ferdo, čak ni u drugom redu
Ja bi makar drugi red proširio za jedno mjesto 😁
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svakako zanimljiva tema o kojoj se može unedogled raspravljati. Da mogu birati samo ove iz svog vremena, ne bi bilo previše dilema pa ipak gledam cijelu povijest 😄 Fangio meni obavezno upada kao predstavnik davnina, 5 titula i 2x ukupno drugo mjesto u 7 sezona, čovjek je s razlogom simbol rane F1. Schumachera također ubacujem na temelju ogromnih uspjeha, o njemu ipak znamo nešto više, od samog početka se motao oko vrha kad god je bio u prilici, uništavao je kolege, gurao je bolide na mjesta gdje ne bi trebali biti… Ni ja ne volim odlazak u ekstreme po pitanju Senne, ali upravo bih ga zbog tog velikog utjecaja na tu eru stavio u veliku četvorku, jednostavno je ostavio ogroman trag i baš kao Verstappen – osim što je bio agresivan, prgav i sebičan (što ne paše svakome, ali nije loše kad se boriš za naslove) – bio je strašno brz. Prostu dajem posljednje mjesto na planini jer se redovito nosio s tim istim Sennom i osvojio je četiri titule u tom periodu velike konkurencije niza sjajnih vozača (a brojka je vrlo lako mogla biti i veća, @dmj je mislim čak napisao članak po kojem ih je moglo biti 10 – na pamet mi padaju ’84. za pola boda i ’88. u kojoj bi bez sustava brisanja bodova bio prvi). To bi bio moj odabir, ali lako bi se mogli naći argumenti za brojne druge prvake – Stewart nam je npr. u kolektivnom sjećanju vjerojatno predaleko pa nije dobio toliko priznanja, isto kao i Brabham desetljeće prije njega, dok je Fangio već ušao u legendu, a i prvi je pa se lakše probije, Laudu se definitivno ne slavi koliko bi se trebalo s obzirom na njegovu priču, tu je naravno Clark koji se nije do kraja ostvario i Gilles koji je jedva započeo…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Frantic
Nemrem ga vidit nacrtanog, a kamoli da ga gledam na nekoj planini. Ipak zeru manje nesimpatičan od Senne, ali i značajno manje sposoban od njega, pa je onda ostao bez mjesta. Da ne ulazim sad u detalje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
meni čisto kronološki top 5: fangio, clark, prost senna, schumacher.
aktivni vozači nisu uzeti u obzir.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fangio, Clark, Senna, Schumacher i Prost top 5 ikada po velikoj vecini strucnjaka. Sad kojim redosljedom to je upitno i gotovo nemoguce odrediti.
Ostalih 5 u top 10 su Stewart, Moss, Lauda, Alonso i moguce da je Verstappen vec rezervirao svoje mjesto u top 10.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S tim da je jako bitno spomenuti 3 vozaca koji da nisu poginuli kad jesu imali su velike sanse jako podici svoje brojke i status zbog toga sto bi u narednim sezonama imali jako dobar bolid.
Clark koji je poginuo pocetkom 1968 sezone je vozio Lotus u kojem je njegov momcadski kolega Hill uzeo naslov te godine. 1970 je Rindt u Lotusu takodjer uzeo naslov s time da je poginuo par utrka prije kraja te isto tako valja napomenuti 1972 gdje je Fittipaldi u Lotusu takodjer uzeo naslov. Da je Clark prezivio nesretnu Njemacku vrlo je vjerojatno da bi sve te naslove upravo on pokupio te jos podigao brojke pobjeda i pole positiona koje su vec u to vrijeme bile ogromne i time ucvrstio svoj status kao GOAT sporta, makar za mene on je i dalje najbolji ikada.
Primjer Gillesa Villeneuvea je jako zanimljiv. Taman kad se profilirao kao najbrzi vozac na gridu i kada je Ferrari napravio najbolji bolid koji je uzeo naslove 82 i 83, poginuo je u Belgiji. S obzirom da je te godine Pironi bio u borbi za naslov, a 83 Arnoux i Tambay, nije tesko zakljuciti da bi Gilles te dvije sezone s lakocom pokupio naslove. Valja napomenuti i 85 gdje je Alboreto u Ferrariju isto dosta dugo bio u borbi za titulu, bilo bi zanimljivo vidjeti kako bi tada dvostruki prvak Villeneuve odvozio tu 1985 sezonu te jel bi uspio pokupit 3 naslova u nizu.
Posljedni primjer sto bi bilo kad bi bilo i vjerojatno najocitiji je primjer Ayrtona Senne koji je poginuo 1994 u Williamsu koji bi unatoc slabijem startu te sezone s lakocom uzeo vozacki i konstruktorski naslov da je Senna ostao prvi vozac umjesto Hilla. 95 sezona bi takodjer bio pravi fajt izmedju Senne i Schumachera i mislim da bi Senna i taj naslov uzeo na iskustvo pored mladog Schumija, a sezone 96 i 97 ne treba previse komentirati s obzirom da su Villeneuve i Hill pokupili naslove u Williamsu (oba spadaju medju najslabije rangirane prvake). Senna bi te naslove uzeo s lakocom i vrlo lako moguce da bi se povukao 1997 godine sa 7 naslova i samo bog zna koliko pobjeda i podija.
Da je sudbina htjela malo drugacije statistika F1 bi izgledala puno drugacije i imali bi najtrofejnijeg ikad Sennu sa 7, prirodno najtalentiranijeg ikada Clarka sa 5 naslova i najludjeg i najzanimljivijeg Gillesa Villeneuvea sa 3 naslova prvaka.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mišljenja sam da bi imali istog prvaka i za `94, a za `95 uopšte nemam sumnju da bi MS uzeo titulu..
Da je Senna u Imoli imao samo izlijetanje, bez fatalnih posljedica, dakle samo odustajanje, nakon te trke MS-Hill-Senna bi bilo 30-7-0 u bodovima
Senna bi otkinuo pobjeda i MSu i Hillu, naravno.
Kao što sam siguran da bi bilo trka gdje bi završio 3. iza MSa i Hilla.
Kao što bi bilo trka gdje bi bio drugi iza MSa, a ispred Hilla, ili drugi iza Hilla a ispred MSa.
U takvoj konstelaciji odnosa, smatram da bi MS čak osvojio titulu i sa više od 1 boda razlike (iako ni on ne bi imao 92 boda).
Ako još dodamo potencijalno manje kazni za MSa možda to uopšte ne bi ni bila toliko uzbudljiva sezona, koliko je bila.
Jbga, vrlo dug period gajim teoriju (na granici sa teorijom zavjere) da su “organi vlasti” kažnjavali Benetton/MSa/Flavia jer nisu mogli ništa dokazati za elektroniku i za doljevanje goriva, a to je dodatno pojačano zbog Sennine pogibije, koji je vozio u “tradicionalnoj” britanskoj ekipi.
Pa su MSa diskvalifikovali zbog hoblanja daske u Belgiji, Bergera zbog istog prekršaja u Njemačkoj nisu.
Također, na oba starta (tj. oba kruga za zagrijavanje) u Silverstoneu je bilo preticanja, od strane više vozača, ne samo od strane MSa, ali je jedino on kažnjen. I još je kazna i sva procedura oko iste, loše izhendlana od strane sudaca, pa je sve završilo također diskvalifikacijom za MSa.
Forumaš @clark je u temi “Povijest” na forumu pominjao da je na još nekim trkama te sezone bilo preticanja u krugu za zagrijavanje.
MSu je skinuto 16 bodova (još je Hill dobio dodatna 4 boda, jer je u Belgiji pomjeren sa 2. na 1. mjesto), a kao šlag na kraju MS kažnjen je i sa 2 trke “hlađenja”, jer mu se (i njemu, i Benettonu), imam osjećaj, “nakupilo”, što bi rekli.
Ono kad sudac, za treći start nekog igrača, koji i nije bio toliko strašan, pokaže prstom “tamo si imao jedan, ondje jedan, i ovo je treći, evo ti žuti karton”.
Kao što sam napisao iznad, za `95. apsolutno ne smnjam da bi MS pokupio naslov.
Čovjek je odvozio sezonu fenomenalno, svaku, pa i najmanju priliku je iskoristio, Hill je pucao pod pritiskom i skrivio oba kontakta (Silverstone, Imola), uništio ga MS, bukvalno.
Da je Senna bio živ, možda ne bi bila razlika u korist MSa 43 boda prije zadnje trke (koliko je imao ispred Hilla, a to je ekvivalent današnjih skoro 100 bodova, ima ona stranica sa poređenjem bodova kroz različite sisteme bodovanja, pa je lako provjeriti), ali bi to bio hladno osvojen naslov.
Ima ovdje jedan komentar, od prije par godina, čini mi se na članku o VN San Marina 1994.
Ne mogu se sjetiti ko je napisao komentar ali je bio u smislu da taj forumaš žali za Sennom sa onog ljudskog (što je i normalno) stanovišta, ali i zbog sportskog stanovišta jer je (ovo sam baš zapamtio) ubijeđen da bi “MS “natamburao” Sennu, pa ne bi morali narednih 30 godina slušati mitomaniju”.
Ja ne mislim da bi ga MS natamburao, smatram da bi ga dobio obje te sezone, naravno, `95. s većom razlikom nego `94.
Ali i da je bilo 1:1 u titulama te dvije sezone, barem ne bi slušao(li) mitomaniju narednih 30 godina.
Jedino što bi slušali drugu vrstu mitomanije, jer bi Lewis bio usamljen na vrhu sa 7 titula.
Za `96. i `97. pretpostavljam da bi to pokupio Senna.
Naravno, ukoliko se ne bi razočarao pa nakon 1995. napustio Williams (ili sport).
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za 1994 se u potpunosti slazem da je stvarno FIA gurala Benneton u provaliju sa glupim kaznama samo zato da bi mogli uciniti sezonu zanimljivom. I da je bilo normalno sudenje Schumacher bi pokupio naslov 3 utrke prije kraja.
Za Sennu mislim da bi uzeo naslove cisto zbog iskustva. Mislim da bi se i Schumacher isto drugacije postavio da mu je s druge strane bio Senna umjesto Hilla kojeg nitko bas nije uzimao za ozbiljno na pocetku karijere. Ali tu vec ulazimo u onu kategoriju ‘sto bi bilo kad bi bilo’.
Sto se tice mitomanije Senne i s time se slazem, ja sam onaj koji je u manjini i vjerujem da je Prost bio bolji i kompletniji vozac, ali ipak Senna na vrhuncu karijere i politicke moci u F1 1994 bi bio tezak zalogaj cak i za Schumachera. Ne zaboravimo da je Senna zadnji iz te generacije ostao (Prost, Piquet, Mansell) na gridu te 1994 smatran apsolutno najboljim vozacem na gridu i daleko najvecim favoritom sezone.
Tesko je prognozirati sto bi bilo, ali mozemo se sloziti da bi bile vrhunske borbe Senne i Schumachera za koje smo nazalost ostali zakinuti.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BandoBoris, Bog ti platio…….👍👍🏁🏁❤️
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bellof, Gilles Villeneuve, Prost, Peterson
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Usporedba Senna- Verstappen, ali samo po čistoj brzini? Ne naslovi, PP, karizma, nego samo čista brzina?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što mislite tko će imati više bodova na kraju sezone: Albon ili Sainz?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav za mladiće u studiju i režiji.
– Da li mislite da će se promijeniti raspored snaga nakon Barcelone, tj. tih famoznih promjena pravila?
– Da je na startu uz Maxa bio vozač sa brojem 4 tj. Wando umjesto Oscara, što mislite da bi se desilo?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi se vise manje slažemo da je Max trenutno najbolji vozač. Isto tako samo vidjeli lani u periodu od jedanaest utrka da čak netko kao on ne može puno ako bolid nije konkurentan. Što mislite tko bi od aktualnih vozača na gridu mogao izazvati Maxa da imaju podjednake bolide.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso!
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko daleko će ekipe ići sa razvojem bolida ako se nekim slučajem netko približi Mclarenu na svim stazama?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1. Što se događa sa vozačkom postavom u Alpineu, čini mi se da se situacija malo stišala po pitanju dovođenja Colapinta umjesto Doohana (iako Doohan ne isporučuje rezultate niti blizu Gaslyju, makar nije ni katastrofalan kao npr. Mazepin ili Sargent)
2. Navodno je GM odgodio svoj ulazak u F1 kao proizvođač motora (trebali su ući kao proizvođač od 2028., ali su to odgodili za jednu godinu ). Imali to veze s ovim špekulacijama oko odustajanja od novih pogonskih jedinica i vraćanja na V10 motore za koju godinu?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav cijenjeni momci.
Što mislite koliko je dekoncentracije Hamiltonu donijela Jennifer Lopez svojom vrućom pojavom u boxu Ferrarija ?
Ja mislim da je to krivac za Lewisov slab vikend u Jeddi …
Morao bi te svoje starke držat po strani ipak .
Što vi mislite ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je Jenson mogao izdržati boravak Michibate bez značajnog pada u formi, onda mora i Lewis izdržati prisustvo J Lo.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ante… ma… J Lo je J Lo … i tebi bi se tekst pobrkao da ti dođe u kancelariju , gdje neće našem Lewisu past performanse… vozi Jeddu a misli na Jennifer u boxu :v
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njega više dekoncentrira Lec nego J Lo.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav! Kako procjenjujete mogući napredak trulog Aston Martina tokom ove sezone, a i s početkom novih pravila 2026.? Meni se osobno čini da će Alonso opet ostati kratkih rukava…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav standardnoj ekipi i povratniku SuperSoftiću!
Pitanje: mislite li da će netko od novih proizvođača motora koji dolaze (Audi i RBPT/Ford) imati velikih problema s novim motorima, kao Honda kad se vratila 2015. ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav podcast ekipi,
Volio bih čuti vaš poredak najboljih 10 vozača trenutno na gridu.
Ako je 10 puno (skupo), može i 7 :P
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razvodnilo se pitanje u podcastu pa evo tu – po meni trenutno VER, dva McL, LEC, ALO, RUS, i onda ili jedan od Williamsa ili Gasly. Bez redoslijeda.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam si dao malo truda i posložio svih 20. Dosad nikad nisam baš slagao popis, uvijek onako odokativno kažemo za nekog da je solidan, prosječan, top 5/10 i sl., zanimljivo je ovako promućkati i probati složiti cijeli popis. U procesu shvatiš koliko kvalitetan grid imamo. Svi su u najmanju ruku solidni – čak ni za zadnjeg, makar nemam dvojbe za njegovu poziciju, ne mogu reći da je ogromna panjina.
1. Verstappen
2. Leclerc
3. Alonso
4. Russell
5. Piastri
6. Norris
7. Sainz
8. Albon
9. Antonelli
10. Hulkenberg
11. Bearman
12. Hamilton
13. Tsunoda
14. Gasly
15. Ocon
16. Hadjar
17. Lawson
18. Bortoleto
19. Doohan
20. Stroll
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Russell mi je malo previsoko. Sigurno bi trebao biti iza Piastrija.
Antonelli će uskoro prestići Sainza i Albona
Hadjaru i Gasly bi zamijenio mjesta
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Za mene Piastri tek treba učvrstiti poziciju ispred Norrisa, tako da definitivno dajem Russellu prednost u ovom trenutku. Od Antonellija svakako očekujem da s vremenom ode do vrha. Što se tiče Francuza, svi su mi tu negdje, pozicija sim-tam (u prijašnjim podcastima je bilo pitanja o precijenjenim vozačima, Gasly bi mi možda upao tu). Vozače mi je najbolje rangirati po nekakvim klasama/razredima (a la Marko nedavno), tako da bi oni u svakom slučaju upali u istu, ali fora mi je bilo probati baš složiti listu.
@Vettel-Ferrari
Jel mjerna jedinica ili nije? 😄 Što se tiče Lewisa, gledajući čisto sadašnjost, definitivno ga ne bih stavio iznad 10. mjesta.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gasly prenisko za moj ukus. Ocon isto blago podcijenjen ali se Gasly dokazao da je bolji vozac. Pogotovo ne razumijem po čemu bi bio iza Tsunode. Po meni je u rangu ili taman malo iza Albona i Sainza. Alonso u postojećem izdanju previsoko. Čini se kao da se ispuhao i ostao bez motivacije nakon prilike u 2023., a radi sve više grešaka (vidi se neka vrsta pada sa elitne razine kao i kod Lewisa). Trenutnih realnih top 5 su: Verstappen, Leclerc, Russell, Norris/Piastri.
Ali Hamilton i Alonso su pokazali i u “poznim” godinama da nisu nikad za otpisati kad imaju bolid kojem vjeruju i s kojim mogu napasti postolje (prosle i pretprosle godine), ali su svakako poceli imati poneke razocaravajuce vozacke vikende – nevezano za bolid.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala Ante i Lovro na trudu i izdvojenom vremenu🍻
Prvih 5-6 je zasad valjda jasno, ali onda postane zanimljivo…
Osobno, nisam siguran dal Hamiltona ne ugurati u Top 10, ponajviše zbog sprinterske forme u Kini.
Upada mi u oko Lovrino smještanje Hulkenberga na 10. mjesto, kao etalon za računanje kvalitete ostalih vozača ⚖️
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet link? Ok snađem se preko youtube.
Pozdrav ekipi najboljeg domaćeg sportskog portala.
Pitanje.
I dalje mislite / nadate se da Aston Martin ima ikakve šanse završiti sezonu kao peta ekipa po jačini (najbolja od ostatka) ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje nestade podcast? Izbaci me na pola videa na tv-u. Sad vidim da ga nema ni na tribininom kanalu?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U pola rečenice nestane
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vida sila, isprike, bit će vraćen.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Današnji podcast bio je zanimljiv i nekako opušteniji nego inače. Pričekat ćemo da se vrati 😄
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mlada smo ekipa, hvala 😄👌
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čujte, g. Ante.
Isprika za moje pitanje. Htio sam ga maksimalno skratiti. Ni onda nije dobro :)
Nakon treće utrke sam postavio pitanje:
Mislite li da momčad Aston Martina ove godine ima šanse biti najbolji od ostatka (peti) ?
Vi ste se upitno pogledali i rekli “da naravno”
Zato sam ponovio pitanje iako ste već zapravo u samom današnjem podcastu i odgovorili tko će se boriti i tko se bori za zadnja mjesta u bodovima.
Danas ste se začudili na moje pitanje kad sam pitao “Mislite li još uvijek…..” i odgovorili ste naravno ne.
Vjerojatno sam vas ja prvi puta pogrešno shvatio.
Možda ste mi odgovorili u prijevodu “Svatko ima šanse, tek je početak”
Naravno da se sada vidi da nemaju šansu.
Trebao sam to pitanje preskočiti a ne tjerati “mak na konac”.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje smo to rekli da Aston Martin naravno ima šanse za P5? 😳 Molim te pošalji timestamp za tu izjavu, da možemo ukinut podcast.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrlo rado ali ne radi od sinoć
Piše mi: ” Obavijest: Podcast trenutno nije dostupan. Probajte refreshati ovu stranicu kroz sat vremena.”
Kada proradi pošaljem ti.
Ne mogu ni na youtube trenutno dobiti samo vaše podcaste.
Gle napisao sam da sam možda (vjerojatno i ja pogrešno, krivo vas razumio shvatio…..
Nemoj ukidati podcast preklinjem te.
p.s. koliko te slušam imamo generalno iste stavove o F1 razvoju, vozačima….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
G.Ante,
Ovako. Na brzinu sam prekopao samo postavljena pitanja od podcasta 30-34
i Aston Martin usput spominjem samo ispod mog pitanja u podcastu 30 o vašem mišljenju koje su momčadi najviše napredovale.
“Mene osobno žalosti forma Aston Martina. Mislim da će izgubiti titulu najboljih od ostatka”
Pitanje o napretku ionako niste pročitali. Vjerojatno ga je već netko postavio.
Postoji velika šansa da sam vaš kratki odgovor “Da” zamijenio sa postavljenim pitanjem oko nekog drugog problema.
Na brzinu sam pokušao naći i vaš kratki odgovor ali ga nisam uspio naći, a ne da mi se još jednom preslušavati pet podcasta odjednom.
Moja greška. Ja sam kriv. NISTE TO IZJAVILI
Možete me kazniti sa npr: 5 sekundi – pet podcasta zabrane postavljanja pitanja ili….
I dalje sam zbunjen jer ne mogu naći taj vaš kratki odgovor.
Shvatite me.
Moj procesor u glavi je još stari analogni, a diskovi sa podacima se vrte preko dva gramofona Tosca 20.
Idu dani.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Podkast je bio kao i uvijek dobar, hvala vam.
Softic me je podsjetio na činjenicu da uvijek da emisiji blagu dozu humora i to mi je nedostajalo (od kako je odsutan).
Da dodam,nakon što sam poslao komentar pročitao sam komentar iznad, i slažem se sa Zinzijem ..bili ste lijepo opušteni :)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta se dogodilo s Podcastom? Nema ničega. :(
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Halo….. podcast!?
Softy se pojavio, i odmah frka?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Online je opet upravo sad, isprike.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala za dodavanje poglavlja videu.
0
0