Uoči utrke u Saudijskoj Arabiji Ferrarijev vozač i sedmerostruki svjetski prvak Lewis Hamilton dao je znakovitu izjavu koja možda i najbolje opisuje njegovu avanturu otkako je došao u Ferrari. Blijedi rezultati u dosadašnjih pet utrka (P10, diskvalifikacija, P7, P5 i P7) uz jedini svijetli trenutak u vidu sprint utrke u Kini smjestili su Hamiltona dosta nisko u vozačkom poretku te praktički na razinu prolaznika koji u utrkama još uvijek ne uspjeva voditi glavnu riječ. Sve to dovelo je Hamiltona u prilično rezignirano stanje te odaslao poruku koja je u ekipi poput Ferrarija podigla nekoliko obrva:
”Znam da navijači nisu sretni. Siguran sam da ekipa nije sretna. Znam da niti šefovi nisu sretni. Ja nisam sretan sa svojim rezultatima.”
Nakon ovakve izjave niti čitav trkaći vikend pod svjetlima atraktivne ulične staze u Jeddahu nije prošao mnogo bolje. Lewis Hamilton smjestio se na P7 u kvalifikacijama, a na tom mjestu okončao je i nedjeljnu utrku. No, posebno bode u oči zaostatak od preko pola minute za svojim timskim kolegom Charlesom Leclercom koji je izvrsnom vožnjom dovezao svoj Ferrari do prvog ovosezonskog postolja.
Prilično neuvjerljiv bolid iz kojeg jedan vozač izvlači sve što može, dok se drugi još uvijek ne može snaći, sve glasnija pitanja o sposobnostima i motivaciji Lewisa Hamiltona, ali i špekulacije o tome je li bilo nužno otkazati ugovor o radu Carlosu Sainzu natjerala su šefa ekipe Freda Vasseura da iskaže punu podršku vozaču s brojem 44.
“2000% stojim iza njega. Pružit ću mu podršku i od sutra ujutro pokušavati ćemo pronaći rješenja i razloge te raditi na tome od ranog jutra. Ukoliko pogledate što je učinio u Kini ili što je učinio na utrci u Bahreinu prošlog vikenda ili čak u prvom dijelu sesije ovog vikenda – potencijal je sigurno tu.”
“Kolektivno se, Lewis i mi, borimo s ravnotežom njegovog bolida i kako on [Lewis op. a.] radi s gumama. To je, recimo, negativno, ali potencijal bolida je tu i pokušat ćemo to riješiti.”
Šef Ferrarija slikovitim je riječnikom odbacio kritike prema kojima Lewis vozi značajno slabije nego prije:
“Nije ništa dramatično. Iza nas je tek pet utrka. Ali, to je je*eno sranje. U konačnici, natječemo se. Imamo uspone i padove. Tako je kako je. Konkurencija je teška.”
“Iskreno, smatram pozitivnim to što je Lewis nezadovoljan jer da je sretan s ovim, to ne bi bilo normalno. On je trkač, on je natjecatelj. Sada moramo raditi zajedno kako bismo zajedno reagirali. To će biti jedini način da idemo naprijed.”
Nakon pet utrka Lewis Hamilton nalazi se na sedmoj poziciji u poretku vozača s 31 osvojenim bodom, čak 68 bodova manje od vodećeg Piastrija. Puno predaleko od bilo kakve borbe za osmu šampionsku titulu, zbog koje je boje Mercedesa zamijenio onima Ferrarija.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerovatno mu stojiš sa stražnje strane, ispod prkna i glumiš WC školjku.
Bože sačuvaj, bilo bi gore da mu stojiš s prednje strasne……. 👎👎
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Carlos nije otkazan niti otpusten. Istekao mu je ugovor i doveden je sedmerostruki prvak jer je bila prilika za to. Lewis je 2023. bio bolji od Russella, a 2024. je i dalje pobjeđivao na utrkama. Daljnje price ne treba biti jer u najgorem slucaju s novim bolidom Lewis ne radi nista losije pozicijski nego Carlos (a pogotovo kad je bolid bio nestabilan i tezak za voziti 2022. ili 2023.), a marketinski je puno vece ime, te ima puno veci plafon kad sve stima i kad se osjeca ugodno. Ako nitko ne bude sretan na kraju sezone ili u 2026., onda neka dođe do promjene, ali je dovođenje Lewisa Hamiltona bio “no-brainer” iz pozicije Ferrarija 2024.
Prije dovođenja su bila brojna mišljenja i komentari da će Lewis napokon pokazati da dvojac iz Ferrarija nije vozio taj bolid na top razini i da su precijenjeni ili skloni greškama i slično. To je bilo malo pretjerano i nisam dijelio to mišljenje, jer je moje mišljenje bilo to da je Leclerc izvlačio prava čuda iz tih Ferrari bolida zadnjih nekoliko godina (a Carlos je bio blizu), no uvijek sam bio poprilično siguran da će Charles taj duel sa Hamiltonom i dobiti, ali i da Lewis može biti bolji po potrebi jer je veliko ime i odličan vozač (što nije ništa različito od Sainza?). I dalje sam mišljenja da je ovo najgore što vidimo od Lewisa jer je tek došao u novi bolid, a opet nije ništa dramatično loše u odnosu na brzinu bolida. Može biti i da 2026. odradi iznenađujuće dobro i pozitivno s novim bolidom, kad svi krenu od nule. Zasigurno ima iskustva za to. A ponavljam, ako je zaista nepovratno izgubio brzinu, uvijek će biti netko tko je voljan u taj bolid uskočiti 2027. (potencijalno Oliver Bearman).
14
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I za Alonsa su govorili da je ostario i izgubio motivaciju pa kad je u ruke dobio bolid za postolje cijeli F1 svijet je poludio.
Iako bi volio da ode u mirovinu da ga više ne gledam, mislim da njegova priča još nije završena.
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo da izdrži ovu, očito unaprijed dogovoreno propalu sezonu.
Adrin, nemoj biti lijen.
Pomogni im malo i oko ovog bolida, a ne samo crtati 2026 godinu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je jedan – jedini.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je pravi čistokrvni vozač starog kovadok je Hamilton oduvijek bio isključivo party mod drajver.Nažalost to se pokazalo sa onim da si ide hoće ić u box,jer mu baš nejde.To nikad nisam doživio i manje više je sve reklo o njemu kao o vozaču formule 1.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast Lewisu Hamiltonu – napravio je sjajan mirovinski plan.
Prodao se Ferrariu za veliki novac u zadnji čas – i sad ga boli “mjenjac”.
Lijepo je govorio pri kraju prošle sezone da više nema onu potrebnu brzinu, ali Fred ga je i tada pravdao, ovo je samo nastavak iste retorike i jednog i drugog.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ae
Ham je najbolje vidio i znao u kojem pravcu sve ide.
Koliko Ruusell napreduje da će ga 2025 oprati kao beba zvečku ako ne pobjegne iz Mercedesa.
U njihovim godinama sve je stvar volje. Reakcije se malo usporavaju, ali mišićna memorija i ukupno znanje se povećava.
Možeš kao Vettel izgubiti želju i sa 35 se umiroviti, a možeš i kao Alonso sa 45 voziti.
Hamilton je u sredini toga.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidi šef momčadi je sočno opsovao. Gdje je kazna?
Interesanto. Nepismenih 110% je već došlo do 2.000%
To je isto kada (ok komentari) ali novinari pišu “najidealnija” kombinacija.
Nema “idealinije” kombinacije od “idealne”
Ista stvar je sa postotcima. U njihovom slučaju je to ušlo u riječnik, pa možeš natjerati motor aviona da radi preko 100% ali samo na kratko jer će se raspasti, a nakon slijetanja motor moraju skinuti i servisirati.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U pravu si 1245% 🤣
Mene isto živcira ta spika – dali smo 120%, ali lopta je okrugla…
To kad daš sve od sebe ono do zadnje kapi, to je 100%, a ne 120%. To što se netko trgnuo sa 80% i dao 95% ne znači da je na 120%…
Al dobro, valjda je važno dočarati. Da sam ja poznati sportaš, rekao bi da sam igrao energijom 1000 zvijezda.. ☀️
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A dobro sad, ne može nakon 5 utrka reći “zajebali smo se sa dovođenjem hama umjesto sainza”.
Mora se kao šef momčadi, bar zasad, praviti da se ne vidi da ga je Leclerc poslao u penziju.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema on sta cendrati, pa Leclerc bi trebao biti br 1 u ekipi, a maestro iz Vouga nek mu pomogne. Sramota da ima i vecu placu od Charlesa. Previse team matesa je vec unistio ionako kroz svoj namjesteni formula put. Bljek.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vozač ne čini bolid prvakom, već bolid čini vozača prvakom. Svi oni su kompetentni da voze najbrže – najbrži bolid, ali kada bolid nije kompetentan, onda nisu ni oni. Sada, budimo realni, ko god da dodje prvu godinu u Ferrari, da vozi bolje od maloga Leclerca nema šanse. Isto tako da odmah ocekujemo neka cuda je teško, jer ipak svi su oni od krvi i mesa. Hamilton realno ne vozi lose, sasvim solidno vozi, cak me on ni ne dotiče, vec me najviše dotiče forma Ferrarija, nikako da naprave jedan niz u dobrom tempu, recimo ako Leclerc pobjedjuje, a Hamilton se voza oko 4-5 mjesta onda je vrijeme za uzbunu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“budimo realni, ko god da dodje prvu godinu u Ferrari, da vozi bolje od maloga Leclerca nema šanse.”
2021. prva godina sainza u ferrariu
5. sainz 164,5 boda
7.leclerc 159 bodova
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
100% je dovoljno.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budimo realni, LH se otplatio kroz cijenu dionica čim je izašla vijest da dolazi u Ferrari, tako da možemo reći da to nije bila kupnja već investicija… i to dobra.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesi li ozbiljan u vezi dionica ili opet moram(o) da pišem(o) na tu temu?
Da se ne ponavljam.
02.02.2024. https://f1.pulsmedia.hr/74879/
12.12.2024. https://f1.pulsmedia.hr/78201/
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije bitna cijena dionica. Naravno da je prica oko rasta cijena Ferrari dionica ispala nerealno napuhana ali dolazak Lewisa iz financijske perspektive ne predstavlja apsolutno nikakav rizik ili problem za Ferrari (niti to utjece na godišnji limit potrosnje budzeta ekipe) a donosi samo bonuse iz marketinske i sponzorske perspektive za F1 momcad, ali i Ferrari u cjelini.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da su se ove godine svi malo previse zakvacili za Ferrari i Hamiltona. Nije to bas tolika katastrofa. Ali ova godina je zeznuta . u jednom trenu je 14 vozaca bilo u jednoj sekundi, stotinka ili dvije te kosta 4-5 mjesta.
Tako je kako je. Doci ce to na svoje. Uostalom nisam nikada niti ocekivao da ce Hamilton osvojiti prvenstvo. To je ipak nerealno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja 3000°%
0
0