Max Verstappen odbio je komentirati kaznu koja mu je potencijalno uskratila pobjedu na jučerašnjoj utrci u Saudijskoj Arabiji, te je naveo nekoliko razloga zašto.
Vozač Red Bulla odslužio je kaznu od pet sekundi tijekom ulaska u boks, zbog izlaska sa staze u prvom zavoju prvog kruga i dobivanja pozicije ispred Oscara Piastrija. Vozač McLarena bio je ispred njega dok su ubrzavali prema prvom zavoju.
Većina vozača koji su počinili slične prekršaje u tom zavoju odmah su vratili poziciju. Na pitanje tijekom FIA-ine konferencije za novinare zašto on to nije učinio, Verstappen je odgovorio:
“Mislim da je bolje da ne pričam o tome. Što god da kažem ili pokušam reći, moglo bi me dovesti u nevolju.”
Nakon što je prošle godine kažnjen zbog psovanja na FIA-inoj konferenciji, Verstappen je počeo davati kratke odgovore tijekom obveznih medijskih istupa. Verstappen je rekao da je postao suzdržaniji u svojim izjavama jer ne želi da se njegovi stavovi pogrešno protumače.
“To ima veze s društvenim mrežama općenito i time kakav je svijet danas,” rekao je Verstappen. “Više volim ne pričati puno jer se ponekad tvoje riječi mogu iskriviti ili ih ljudi tumače na drugačiji način. Iskreno, bolje je ne govoriti previše. To je ono što pokušavam činiti.”
“To je jednostavno svijet u kojem živimo,” dodao je kada su ga zamolili da pojasni. “Ne možeš iznijeti svoje mišljenje jer to očito nije cijenjeno ili ljudi ne mogu podnijeti potpunu istinu.”
“Iskreno, bolje je da ne kažem previše. Također mi štedi vrijeme jer već moramo obaviti toliko toga.”
“Iskreno, to je samo način na koji se sve razvija. Svi su superosjetljivi na sve. A s onim što trenutno imamo, ionako ne možemo biti kritični. Dakle, manje pričanja mi čak i više odgovara.”
Tijekom zimske pauze, FIA je proširila svoju definiciju onoga što se smatra “nedoličnim ponašanjem” vozača. Uveden je i novi režim novčanih kazni, a za višestruke prekršaje i suspenzije te oduzimanje bodova.
Verstappen je rekao da je i to jedan od razloga zašto nije htio komentirati incident.
“Znam da ovdje ne smijem psovati, ali istovremeno, također ne smiješ biti kritičan ni na koji način koji bi mogao ‘naštetiti’ ili ‘ugroziti’… daj da izvadim papir. Ima puno redaka u tom pravilu.”
“Zato je bolje ne pričati o tome – možeš se dovesti u probleme, a mislim da to nitko ne želi.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja bi bio ljut da sam slabije starta od protivnika koji mi se su ubacio na unutarnju stranu i ostavio me bez staze.
Bio bi ljut i Piastri da je obratno.
A ak si vec protiv establišmenta, ostani tvrd i reci “fuck off Rui”
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I prošlu trku je Max dosta slabo startao… Ali da ne uzimamo ništa od Oscara. I sam je Max na konferenciji poslije trke rekao, da parafraziram: Oscar odradi što treba u datom trenutku…
Ovdje ga je opr’o onim što smo navikli od Maxa, korištenjem pravila do krajnjih granica…i jako mi je drago što u najboljem bolidu sjedi jedan pametan pravi vozač. To što su neka pravila glupa i daju se zloupotrijebiti to se komentira kad si dobitnik…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A možda je MCL popravio startni režim.
Ipak stišćeš posebne gumbe prije starta. Kombinaciju koju koristiš samo dok startaš.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo to, Oscar mu je napravio ono što Max radi svima već godinama, ne pušta ni milimetra, jer ako dobro pogledamo iz Oscarovog bolida, Oscar je bio daleko od trkaće linije, predpostavljam da nije ni namjeravao slijediti trkaću liniju što je potpuno legitimno, jedino je morao paziti da sa sva četiri kotača ne prijeđe bijelu liniju. Drago mi je da imamo još jednog bezkompromisnog trkača.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem što je očekivao… ?
Max je jako jako loš gubitnik.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napriča se ti Max poprilično, za nekog ko je zauzeo stav da daje kraće odgovore i bude suzdržaniji.
Plus što si 6 puta u 19 rečenica (kako je ovdje prevedeno i ako sam dobro izbrojao) podvukao jednu te istu stvar.
“Mislim da je bolje da ne pričam o tome….”
“Više volim ne pričati puno….”
“Iskreno, bolje je ne govoriti previše…..”
“Iskreno, bolje je da ne kažem previše….”
“Dakle, manje pričanja mi čak i više odgovara.”
“Zato je bolje ne pričati o tome….”
😁😁
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sve 5 no kako je ovde prevedeno/navedeno kad bi umisto samo njegovih izjava čuli i pitanja novinara možda bi shvatili zašto se max ovoliko “napriča” . nije valjda sve ovo bilo samoinicjativno , a da ga niko baš ništa nije pita …
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pito ga je i Coultard nakon utrke pa njje odgovorio
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto nema pjesčane zamke na tom dijelu gdje svi krate.. pa vi kratite momci , bez kazne…
nemaš staze, stani na kočnicu i čekaj da prođe onaj koji ima prednost..
Zašto nema pijeska na tim kritičnim mjestima .. Zašto?????
Stavi pijesak pa ko krati ostaje bez više od jedne pozicije .. a ne ovo 5 sekundi
5 seconds is a joke !
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtu.be/IxncpTwu9GM?si=_lKrtTfFgEsaArXa
Max kada brani ili pretjece sa unutrasnje strane
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan video , i to je zapravo valjda jedini segment Maxa Verstappena koji mi se ne sviđa kod njega…. ali to je on i zato i je četverostruki prvak zaredom , na putu za peti sa 64 pobjede u karijeri (za sada)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolje da je rekao da ga je Oscar ovaj put zaj…, ali on zna da će toga biti još.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A jadan. Ne zna dovoljno riječi da bi objasnio bez psovki i uvreda.
Varalica najobičnija. Nasilnik koji svih izgurava. Dobije kaznu – urota svjetska. Sreća da ovaj nije Britanac. Iako, kolonija ovo ono. Već će se nešto Piastriju naći.
2
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Verstappen je napravio grešku …. slabije je startao sa pol pozicije od Mclarena koji je bio na “praljavoj strani” staze. Kakvu je kaznu trebao dobiti vozač Red Bulla? …. 5 sekudni, 10 sekundi ….. obavezu propuštanja?…. Ne znam. Jedno je sigurno s vozačke strane teško je prihvatiti kada se kompletan trud i rad u trkaćem vikendu prokocka u prvih 200 metara utrke. Kvalifikacije su postale esencijalne za uspjeh ove godine. Dvije stvari bih istakao:
1. Verstappen se ljuti jer je nadigran, no Max je osoba koja lako i brzo uči …. pokazao je to više puta do sada. Ako se ukaže prilika nećemo dugo čekati da Piastriju vrati lekciju kao što je to isto bio slučaj koda je Alonso vratio Perezu …. ili Senna Prostu davne 1990 u Japanu.
2. Red Bull nema razloga biti naročito nezadovoljan bili su bolji nego što su se sami nadali. Ako poprave auto nadogranjom u Imoli, (sumnjam da mogu napraviti ključni korak) opet je Verstappnen osoba koje se treba čuvati jer ne zaostaje mnogo, a pouzdaniji je vozač od Mclarenovog dvojca.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
već par godina nema kazne ‘vraćanje pozicije’. to je na vozaču i timu da sami odluče, pa ako ne vrate riskiraju kaznu.
horner je izjavio kako namjerno nisu išli na vraćanje pozicije:
””If we’d have given it up, the problem is you then obviously run in the dirty air as well and you are then at risk with George [Russell], so the best thing to do was at that point we got the penalty, get your head down, keep going.”
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha, koja legenda. Ima i pravo, što god kaže dijelu publike ne valja.
Samo čvrsto!
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U F1 trebaju biti Balkanboysi. Da se spominju majke i ostala rodbina. Bez filtera.
0
0