Verstappen za stotinku oteo pole Piastriju, Norris se razbio u Q3! – F1puls

Verstappen za stotinku oteo pole Piastriju, Norris se razbio u Q3!

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 4 dana 4 min 83 komentara

Nova velika uzbuđenja ponudile su nam kvalifikacije za Veliku nagradu Saudijske Arabije u Džedi u kojima je do drugog ovosezonskog pole positiona stigao Max Verstappen. Samo jedna stotinka dijelila je njega i drugoplasiranog Oscara Piastrija, dok je vodeći u prvenstvu Lando Norris razbio bolid u prvom brzom krugu posljednje runde te će startati tek deseti.

Desetinku iza najbržeg dvojca smjestio se George Russell, a pored njega će krenuti Charles Leclerc koji je kasnio tri desetinke. Peti je završio Andrea Kimi Antonelli, a da i u trećem redu ne bude par Mercedesa i Ferrarija pobrinuo se Carlos Sainz koji se s Williamsom ubacio ispred svog nasljednika u Ferrariju, Lewisa Hamiltona. Pored sedmerostrukog prvaka startat će Yuki Tsunoda, a zatim slijede Pierre Gasly i spomenuti Norris.

Q1

Najbrže vrijeme prve runde postavio je Verstappen, samo 27 tisućinki ispred Norrisa i desetinku ispred Piastrija koji je na početku bio najbrži sa 7 tisućinki ispred Norrisa. Četvrti je završio Antonelli, a peti, na pristojnoj distanci iza kolege, Tsunoda.

Gusto je bilo za senzaciju iz prošlotjednih kvalifikacija i najbržeg na prvom treningu u Džedi, Gaslyja, koji je uoči finalnih pokušaja bio u nokaut zoni. Grijač gume zapeo mu je pri izlasku iz garaže, čime je izgubio ponešto dragocjenog vremena u ključnim trenucima, no to ga nije omelo i uspio je odraditi krug koji ga je odveo do Q2.

Na 16. mjesto, kao prvi od ispalih, kvalificirao se Stroll, a pridružili su mu se Doohan, Hulkenberg, Ocon i Bortoleto koji je izvrtanjem u prvom zavoju pri kraju runde izazvao kratku žutu zastavu. S desetinkom ispred Strolla provukao se Racing Bullsov dvojac, a odmah ispred njih bio je Leclerc. Hamilton, koji je na trenutak bio u nokaut zoni, na kraju je bio deveti. Zidove su poljubili Hadjar i Albon, no obojica su prošli bez štete.

Q2

Norris je bio najbrži u drugoj rundi, a Verstappen je još jednom pokazao zube McLarenima i bio je samo 48 tisućinki sporiji od Britanca. Piastri je svoj zaostatak od dvije desetinke s početka runde do kraja smanjio na samo 64 tisućinke, a nakon njega slijede Mercedesovi Russell i Antonelli. Leclerc, Tsunoda, Sainz, Gasly i Hamilton također su upali u Q3, pri čemu je Ferrarijev novi vozač imao samo 7 tisućinki brži krug od jedanaestog Albona.

Lawson, Alonso, Hadjar i Bearman čine ostatak nokaut zone, što je isto društvo kao na početku runde, ali u izmijenjenom poretku.

Q3

Mir po pitanju incidenata prekinut je u završnici kvalifikacija – vodeći čovjek prvenstva Norris preagresivno je zajahao rubnik na izlazu iz zavoja 4 i završio je u suprotnom zidu. Izvješena je crvena zastava s 8 i pol minuta do kraja, a jedino je Piastri uspio postaviti vrijeme, sporije od onog što su on i Norris odvozili u Q2.

Dramatičan nastavak započeo je Verstappenovim krugom koji je za samo tisućinku nadmašio Piastrijevo vrijeme. Provizorni pole position zatim je za desetinku preuzeo Russell, a Verstappen je u međuvremenu otišao u boks samo na brzu promjenu guma, što je značilo da je u prvom pokušaju imao više goriva i da u tom bolidu ima još brzine. Piastri je zasjeo na vrh s desetinku boljim vremenom od Russella, a onda ga je Verstappen, sada s mrvicu većom prednošću, ponovo skinuo s prvog mjesta i tako osvojio drugi pole position sezone.

Utrka počinje sutra u 19 sati.

Rezultati

P Vozač Konstruktor Q3+
1 Max Verstappen Red Bull Racing-Honda RBPT 1:27.294
2 Oscar Piastri McLaren-Mercedes 0.010
3 George Russell Mercedes 0.113
4 Charles Leclerc Ferrari 0.376
5 Andrea Kimi Antonelli Mercedes 0.572
6 Carlos Sainz Jnr Williams-Mercedes 0.870
7 Lewis Hamilton Ferrari 0.907
8 Yuki Tsunoda Red Bull Racing-Honda RBPT 0.910
9 Pierre Gasly Alpine-Renault 1.073
10 Lando Norris McLaren-Mercedes
11 Alexander Albon Williams-Mercedes Q2
12 Liam Lawson Racing Bulls-Honda RBPT
13 Fernando Alonso Aston Martin-Mercedes
14 Isack Hadjar Racing Bulls-Honda RBPT
15 Oliver Bearman Haas-Ferrari
16 Lance Stroll Aston Martin Aramco-Mercedes Q1
17 Jack Doohan Alpine-Renault
18 Nico Hulkenberg Kick Sauber-Ferrari
19 Esteban Ocon Haas-Ferrari
20 Gabriel Bortoleto Kick Sauber-Ferrari

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

83 komentara

  1. Dietrich Mateschitz
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Pa će opet biti “Vetma u podcastu previše hvali Maxa, a podcjenjuje Landa i Lewisa” 🙂 Odlične kvale!



    41
    38

    3
  2. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Steta za Landa, ali nadajmo se uzbudljivoj utrci. Ferrari potpuni restart pod hitno. Ovo je očajno.


    0
    0

    0
  3. Nelson Piquet
    graho Pretplatnik Prikaži

    Kako je dobar RBR? Jako brz i lagan za vožnju, ili je to ipak do Maxa? Ipak Yuki pokazuje da je to dominantan bolid, a ne McL kako svi pile.



    5
    1

    4
  4. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Mislim da bez preterivanja sada mozemo reci tko je GOAT.



    9
    0

    9
  5. Sebastian Vettel
    battery992 Pretplatnik Prikaži

    Norris je brži od Piastrija, ali je i pouzdan kao Fiatova elektronika… A Max piše povijest… 9 desetinki brži od Tsunode…
    1000% sam siguran da je Max u McLarenu sezona bi izgledala ko 2023.



    25
    25

    0
  6. Formula1
    f1zd Prikaži

    Kakav qualy!! Bravo za sve.
    Mislim da se polako vraćamo na postavke od prošle godine, samo s genijalcima preko Jadrana malo zalutalima, ali sredit će i oni svoj bolid kad bude prvenstvo već izgubljeno.



    6
    6

    0
  7. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Zamolio bi Ferrari da prestanu sa igricama sa našim Lulicom. Boli u dušu. Krajnje je diskriminirajuće, rasistički i ludo bojkotirati ovoliko našeg Lulicu iz utrke u utrku. Samo zato što je crnac! Pa da je invalid, sedmerostruki svjetski prvak ne može zaostajati skoro 0,600 za timskim kolegom. Znači da nešto ovdje smrdi, ja bi opet rekao kao i prošle godine da ga namjerno sabotiraju kompjuterskim smanjivanjem temperature u gumama. Navodno je i ovaj put temperatura guma oko 69*C kao i prošle godine.. Razlog? To samo Ferrari zna. Evo vidite i Russela ove godine, ne može ništa i dosta loše vozi i čisti dokaz da ga je ta lopata lopovski pobjeđivala u Mercu.



    15
    6

    9
  8. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Hahaha, znači FP nikad niti na ovom portalu nije bio mjerilo snage. Osim ove godine.

    Na FP Max 0.6 iza i naslov je McLaren dominantan. Na poleu izjednačeni = Max ludilo.

    Haha, kakav kult. Nadam se da već kad Ferrari ne može da će Piastei biti prvak. Nije Britanac pa da vidimo koliko hejter će skupiti.



    8
    6

    2
  9. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Lando jos jednom daje svojoj izjavi da je sve do bolida na vaznosti.



    13
    11

    2
  10. Fia
    Realista Prikaži

    Max odlican. Leclerc isto iznenadio. Bit ce zanimljivo sutra.



    9
    9

    0
  11. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Bravo Max.

    Bravo Lando, postajes sve konstantniji iz kvala u kvale.

    Bravo Lewis, samo pola sekunde iza Charlesa, ociti napredak u odnosu na Bahrain.



    8
    8

    0
  12. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Iako je staza smece, kvale su bile čudo. Duga je utrka sutra. Safet je neizbježan čini se.



    3
    3

    0
  13. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Lando baksuz dana.

    Oscar je mozda malo s rezervom vozio nakon toga, ali i sam kaze da je poprilicno maksimizirao sve i da je to to. Bravo za Maxa. RB bolid je brz na stazama sa brzim zavojima ocito (kao i Suzuka). Netko kao Tsunoda brz isto kao Hamilton u Q3 a u Q2 kao i Leclerc.. nije bas da RB nije brz kako se prica…

    Leclerc ocito izvukao maksimum. Od ostalih bravo za Sainza, mozda se napokon budi.



    3
    3

    0
    • Sebastian Vettel
      battery992 Pretplatnik Prikaži

      Pa od Hamiltona je brži Sainz u Williamsu, nije ti tu Hamilton mjerilo ni za što…



      8
      8

      0
      • Ferrari
        Fiorano99 Prikaži

        Pa brzi je bio i Albon od Leclerca i Hamiltona u Australiji u kvalifikacijama. Ferrari bolid ove godine je enigma. Williams je najvise napredovao ove godine od svih ekipa osim Mclarena. Ali je ocito da je ovdje RB brzi od Ferrari bolida za korak iako se govori da je RB kanta iz nekog razloga? Siguran sam da ce biti takvih koji ce nastaviti s tom pricom. Samo to hocu reci..



        2
        1

        1
      • James Hunt
        Jozuka Prikaži

        meni su i dalje vrh, izazivaju mi osmijeh na lice, ove usporedbe sa Hamiltonom ljudi koji žive u paralelnim galaksijama u kojima vladaju drugi razum, intelekt, logika, i prirodni poredak. Najjače mi je kad se Lulica uzima kao mjerilo nečega, a na gridu ima bar 7 vozača koji bi ga razvalili u međusobnom duelu. Ovo šamaranje Lećaira kao i šamaranje Russella 3god u Mercu, nisu mogli predvidjeti samo oni koji žive u tim paralelnim galaksijama



        4
        3

        1
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          Naravno da je prvak u 7 F1 sezona mjerilo necega. I trenutno je usporediv jer vozi konstantno u vrhu ali ne onako kako se ocekivalo. Postojeca negativna prica oko njegovog zaostatka je zaostatak s vrhom vrhova i 2-3-4 desetinke u odnosu na Leclerca sto je u pravilu 2-3-4 mjesta iza a ne nesto kao Lawson sa P19-20 ili ispadanja u Q1 i podbacaji i sramote kao Perez ili Ricciardo i slicni.

          Neozbiljno zvuci tvoj komentar kad na taj nacin spominjes tako nekoga ali ne vjerujem da si uopce htio biti ozbiljan pa je sve ok.



          4
          4

          0
  14. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Wow !
    Koja pametna taktika R.B. a Max je nepogrešiv robot za razliku od Norrisa koji
    opet od svih krugova, onaj najbitniji zapacka.
    Pitanje je tko će koliko moći zadržati pozicije jer je staza brza, moguće je pretjecanje, a igrat će se igra čuvanja guma – jednog ulaska u boks.
    p.s. Glavna razlika uličnih utrka. Pretjeraš u zavoju i bolid papa. Uništen je.
    Na auto/moto dromima možeš maksimalno zaglaviti u šljunku ili pokidati nos u gumama oko staze.



    9
    9

    0
  15. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Pretplatnik Prikaži

    Mad Max kao i uvijek. Russell nastavlja da odličnom vožnjom.



    10
    10

    0
  16. DDDDD Prikaži

    Sreča pa imamo Landa u mclarenu da začini sezonu.



    9
    9

    0
  17. Rover
    zjurina Prikaži

    Gledam snimku Maxovog kruga – ludo… pa on vozi kao da je u igrici… strašno!



    18
    18

    0
    • Renault
      zd1400rt Prikaži

      Ali onaj zadnji krug 2021. na ovoj stazi mi je najbolesniji ikad, bez obzira što se razbio. Još začinjeno s Alonsovim reakcijama dok daje interview. Ono je bilo neopisivo.



      14
      14

      0
      • Ayrton Senna
        maurich Prikaži

        Da je onaj krug uspio odvoziti do kraja, vjerojatno bi bio proglašen najboljim kvalifikacijskim krugom otkad nema Senne.
        I ovako kad se sjetim kako je letio, trnci me prođu… :P



        6
        6

        0
        • David Croft
          Frantic Prikaži

          Da, bio bi proglašen najboljim još od Senne, od istih onih medija, publike, istog onog “javnog mnijenja” koje Hamiltonov pole krug iz Singapura 2018, proglašava najboljim još od Senne ili koji naprave YT video od 37 minuta sa 25 “The Most Iconic Pole Laps” i ne stave npr. PP iz Kneževine 1996. godine (sa definicijom “traktora”).
          Popustite i odvadite malo ljudi.
          RBu su očigledno dobro “sjele” i Suzuka i Jeddah (Sakhir nije i vidjeli smo rezultat).
          Da su vozači Mclarena trebali uzeti PP prije 14 dana i danas, slažem se da jesu.
          Da je Max napravio neka “čuda neviđena” i neke “epic lapove”, vala nije.
          Odlični PP krugovi, ali ništa epic, vidio sam (vidjeli smo) i boljih PP krugova (ili su barem trebali biti PP krugovi, ali nisu, zbog kazni).



          5
          3

          2
        • Dan Gurney
          Crash Pretplatnik Prikaži

          Mozda bi i Norrisov jucer bio jedan od najboljih ikad. Da se nije razbio je l’ 🫣


          0
          0

          0
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        Apsolutno.

        Taj krug je jedan od najvaznijih sportsih momenata, ikada. Titula na noz sa jednim Lewisom, klinac iz napusene zemlje, otac kao Ante, citav svjet treperi, gori.. Pogled Maxa nakon skoro pa savrsensog kruga ka ekranu, podcjenjeni Jos i njegovo razocaranje… Max ponovo sam na benzinskoj…

        Kakav je to krug ustvari bio, kakav ulog…



        1
        1

        0
  18. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Jao, jao,
    vrući kakao!

    Koje lude kvale. Recite za stazu što hoćete, ali od vozača zahtjeva sve; preciznost, hrabrost, talent, odvažnost.
    Žao mi je da se Lando razbio, imam osjeća da je narančasti bolid mogao malo više i baš me zanima gdje bi bio u odnosu na Oscara.
    Čestitke prvoj trojici. Žorž mi je prejak ove sezone. Izraz lica na svakom vikendu legendaran, onako opušten znajući da mu Kimi nije prijetnja, da je Hamilton 5 pozicija iza. Totalno je u nekoj zen zoni. :D

    Veselim se sutrašnjoj utrci. Tko zna što će sve biti, od starta, mogućeg SC-a… Show. I Max i Piastri sutra mogu preuzeti vodstvo u prvenstvu…
    Game ON!

    edit: 0,01 s – zato volim F1 :)



    10
    10

    0
  19. Gilles Villeneuve
    BandoBoris Prikaži

    Ferrari umjesto da ostavi Sainza i dovede Neweya trosi novce ko drzavna sluzba RH.

    Takvi su im i rezultati.



    36
    36

    0
    • Lance Stroll 18
      lance_troll Pretplatnik Prikaži
      x1

      Kaže plenks nikad bolji rezultati.



      10
      10

      0
    • Ferrari
      Mrgud Prikaži

      Da je samo do novaca Newey bi odavno bio u Ferrariju. Niti je on ozbiljno htio u Italiju, niti su oni bili nesto posebno zainteresirani, barem onaj operativni dio.



      6
      6

      0
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Nebi Ferrariju ni tri Neweya pomoglo daj shvatite to. I ja sam slično razmišlja, no u Ferrariju su radili mozgovi koji su otišli i bili uspješni u drugim ekipama. Ferrari ima problem koji vjerovatno nema ni jedna ekipa na gridu. Dali netko dečkima u McLarenu dubi na glavi i priča kako moraju raditi? Ako imas dobar kadar koji ima odrijesene ruke da pokaze talent i znanje onda je rezultat mogoć. Najbolji primjer koliko god to nekome bilo teško shvatiti je potez Ferrarija da mijenjaju veliki dio bolida pred godinu kad dolaze nove pravila je dokaz da ta odluka nije dosla od nikoga nego sa vrha. Od bolida sa kojim je Leclerc lani u zadnjoj utrci sa začelja došao do postolja a Sainz bio na par sec do p1 oni naorave ovo. Kad imaš glavešine koje se baš ne razumiju u nešto a žele instant rezultat i govore nekome tko bi nešto mogao napraviti ali mora raditi što mu netko kaže, tu teško može biti uspjeha. Eto to je Ferrari. Zamisli imaš ideju za nešto , kako nadograditi postojeći problem necega i onda te poklopi pican iz obitelji koja kontrolira pola Italije jer eto tko će njemu reći da se radi a da nije o njegovom takav će radije donjeti losiju odluku ali da je po njegovom nego reći da u pravu si , napravi tako. Ferrari kao firma je jako uspješan u odnosu na prijeašnje godine no u sportu se ne postupa kao na poslu. U sportu trebaš vizionare sa idejom koji to znaju prenjeti sa papira u djelo. Ako ih netko koči u bilo čemu ta ideja propada, ne moze biti jednostsvnije od toga.



      6
      6

      0
  20. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Bravo Max, maestralno



    9
    9

    0
  21. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Znači i ove kvale, ispred našeg Lulice je završilo dijete koje ga je zamijenilo u Mercedesu i vozač kojeg je on zamijenio u Ferrariju.. Još 68 utrka prilagođavanja i bit će to ok. Antonelliju manje treba za prilagodbe, što je razumljivo, mlad je, željan je.. jebo ti iskustvo.



    11
    9

    2
  22. mika50 Prikaži

    Čestitke fenomenu, najboljem ikad Maxu.
    Procjene za utrku 1.Pia, 2.Nor, 3.Max ili Russ



    9
    9

    0
  23. Vw
    Crni molo Prikaži

    Verstapen prešao igricu gasi svjetlo motaj kablove



    10
    10

    0
  24. OnlyAlonso Prikaži

    Ovo sta ovaj radi je mega…jednostavno prozvace i to je to…haahhaa strasno kakav krug



    9
    9

    0
  25. Ayrton Senna
    maurich Prikaži

    Ovaj čovjek je jednostavno stroj i ne pušta ni tisućinku nikome. Da mi je netko rekao da ću ovoliko uživati u njegovim vožnjama dok je radio piz***je u Torro Rossu i koliko mu se gledalo kroz prste… ali ovo je stvarno iz utrke u utrku dokazivanje zašto je već 4x prvak svijeta. Kapa dole.



    12
    12

    0
  26. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    JE, fakat lude kvale.
    Samo da utrka ne bude dosadna.
    A ima razloga i biti i ne biti dosadna.
    Ipak je na prvom startnom mjestu tip s najsporijim bolidom od četiri velika xexexe.
    Ako ih uspije zavaljati i ne propustiti bit će ludo.
    Nego Aston Martin je skroz potonuo.
    Sve treninge bolid je sporiji 2 sekunde po standardnom Strolovom vremenu.
    Alonso uspijeva skinuti 5-6 desetinki ali to je cijelo vrijeme za 14-15 mjesto.
    Onda dođu kvale i sve to potvrde.
    Bolidu nedostaje 2 sekunde za najbržim u kvalifikacijskom krugu, a bojim se i u race pace.


    0
    0

    0
  27. Ferrari
    Raki2204 Prikaži

    Ako već Ferrari me može… Ovaj dečko PIA mi se sviđa. Na stranu Max i njegove čarolije, ali ako promotrimo sezonu do sada, PIA skuplja sve što mi se nudi (Australija je iznimka). Puno je stabilniji od NOR. Ako se za 10ak utrka knjiga svede na NOR, VER, PIA…biram PIA (VER neće moći izvući RB gremline).



    1
    1

    0
  28. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Ova sezona bi Maxa mogla zapečatit kao jednog od najboljih ikad.
    Fangio, Clark, Senna, Schumacher i par ostalih i sada Max daju nesto posebno, na trenutke smo to mogli vidjet kod Vettela, Hamiltona ili Alonsa al ovaj je ko robot.



    6
    6

    0
  29. Mclaren
    raca Prikaži

    Maxu svaka čast. Samo bih pitao znalce, vozi li on Traktor ili Kantu? Ili ima oba bolida na raspolaganju? Ako se RB prebaci na proizvodnju traktora, izorat će cijeli svijet za tjedan dana. U slučaju da počnu proizvodit kante, stvorit će proizvod koji sam sebe pogoni i skuplja smeće bez prisustva čovjeka.


    0
    0

    0
  30. Formula 1
    gosuasus Prikaži

    Malo konteksta. Pokušavam zamisliti scenarij u kojem je Verstappen pola sekunde ispred drugoplasiranog, jer to je upravo ono što je u ovakvim okolnostima Schumacher napravio ’96. u Monte Carlu.

    Nekoliko asocijacija:
    Hill (Piastri), prvi pretendent za naslov, pet mjeseci kasnije svjetski prvak
    Williams (McLaren), glavni etalon performansi u sezoni
    Monako (Džeda), ulična staza na kojoj ne samo da postoji teret zaštitnih zidova, nego i prestiž
    F310 (RB21), kolokvijalno poznat kao “parachute” zbog svojeg anti-aerodinamičkog ponašanja i naglašenog fishtailinga, bolid kojem je uklonjen skid control i pobrkan dizajn nosa

    Razlika?
    Vremenski diferencijal i čovjek ispod kacige.

    Verstappen je sjajan, najbolji u generaciji, kirurg, užitak za gledati, ali ne mogu se zanositi senzacijom jer sam vidio Schumachera za volanom.



    8
    7

    1
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Zanos svime novim i jest problem svake nove generacije a i nas starijih koji smo gledali i prozivili opcenito sportove prije 20, 30 i vise godina. Lako iz sjecanja odlaze neke stvari koje su nas u danima mladosti zadivile jer imamo svjezije dogadjaje a nova generacija vidi samo ovo novo pa se od trenutnih vozaca stvaraju najveci ikad, premda Max vec sada jest poseban.

      Treba uzeti u obzir da danasnji vozaci imaju i puno vise alata koji im mogu pomoci da budu bolji i precizniji sa bolidima koje voze a i sigurniji kada nesto podje po zlu.

      Tesko je ere usporedjivat i ja npr nikad nisam mogao validno reci tko je bio bolji Senna ili Schumacher jer sam taman s pocetkom 94e poceo pratit F1 i nisam vidio uzivo Sennine voznje i samim time je za mene Schumacher najbolji od onih koje sam gledao.

      Tu bi dodao i situaciju da do pojave Pirrelia u F1 nije bilo taktiziranja i puno vise se moralo vozit svaki krug na noz jer su svi i stiskali cijelo vrijeme a bilo je i puno vise odustajanja zbog mehanickih kvarova.

      Za kraj rekao bih da je jedan od najboljih PP krugova i Kimijev iz 2005e u Monacu.



      4
      4

      0
    • Ferrari
      Fiorano99 Prikaži

      Anti-aerodinamicki bolid za RB21? Nije onaj gore komentar daleko od toga gdje je rekao da zvucite kao sekta 😂
      Max je sam rekao da je bolid ozivio… ocito je da je RB brz na stazama sa brzim zavojima i bez vecih tocki kocenja, jer su imali probleme s kocnicama i pregrijavanjem proslu utrku ali ovdje ne. Nisu moguce carolije u danasnjoj F1 bez alata, kako to nikako ne mozete shvatiti? Konstantno usporedujete druge ere s modernom erom a nije vam jasno da pod ovakvim brzinama i opterecenjem nema mjesta carolijama bez adekvatnog alata… i to komentiram bez nade da netko shvati kao kritiku prema Maxu… Max je fenomenalan. Ovo je vise kritika slijepim navijacima koji iz nekog razloga pokusavaju prikazati nesto nestvarno da bi obezvrijedili sve ostalo ili sto? Pretjeruje se a RB je brz bolid ovdje. Bio je najbrzi uvjerljivo prosle godine ovdje, a po napretku u odnosu na 2024 je sada bio samo iza Mclarena i Williamsa. Dakle Mercedes i Ferrari su bili sporiji 2024 a imali su manji aerodinamicki napredak na ovoj stazi 2025. Ovakvi poleovi mi nisu nista razliciti od Leclercovih u sporijem ali vrh bolidu ili kad je tipa Russell znao uzeti pole iz treceg plana.



      3
      3

      0
    • David Croft
      Frantic Prikaži

      @gosuasus
      Lijepo što si sjetio navedenog PPa, da ne budem jedini (u komentaru od sinoć, a ima i na forumu).
      Treba to sačuvati od zaborava, jer eto, ponavljam, službeni F1 napravi YT video od 37 minuta sa 25 “The Most Iconic Pole Laps” (za koje “postoje” snimci, jel) i ne stavi taj PP. Sramota.
      Imam masu F1 trka u arhivi, ali samo jedne kvale, upravo te, iz Kneževine 1996, (EuroSport je radio prenose tada 😉), i to na 2 drive-a (zajedno sa još 91 trkom, za ostalo nemam “mjesta” za back-up). Da se ne izgubi, u slučaju da “nestanu’ takvi klipovi sa interneta (i da se @ZJ11ne brine 😁).
      Ali grijeh je stavljati taj PP i jučerašnji u istu rečenicu.
      Nebo i zemlja, brate.
      A ako se nešto može zvati “padobranom”, onda je to F310, RB21 nikako.
      Kasniti nakon 2 sektora 0,219s i pretvoriti taj zaostatak (sa tim padobranom) u trećem sektoru u prednost od 0,510s.
      Dakle, odradio je 0,729s bolje taj treći sektor (cca. 36 sekundi) od Hilla (obratiti pažnju na videu na Damonov govor tijela, face, neko komentarisanje…)
      Međutim, izvukao si se sa zadnjom rečenicom. 👍😁
      Pored onog iz 2012, na istom mjestu, sa 43,5 godine na leđima, kojeg se svi sjećamo (ok, nije bio PP zbog kazne, ali je bilo najbolje vrijeme, ili većina nas, nikako se ne smije zaboraviti pole iz Malezije 1999., dakle, na novoj stazi, na kojoj se tada prvi puta vozilo, i to nakon pauze od 6 trka, zbog loma noge, kada je Eddieja ostavio skoro 1s, a Miku i DCa preko 1,1s.

      @ZJ11
      Naravno, taj Kimijev je extra krug također, a ima toga još, počevši od Senne, preko Montoye, Alonsa, Vettela, Hamiltona, pa i vozača “poput” Buttona ili Rosberga, kao i NEprvaka kao što su Leclerc, Russell ili propalih penzionera tipa Bottas….

      @Fiorano
      Malo je gosuasus nesretno krenuo u poređenje, ali se popravio na kraju komentara.



      2
      2

      0
  31. Jordan Forever Prikaži

    Ovaj sudar Norrisa dogodio se na istom mjestu gdje je “prepolovio bolid” Mick Schumacher 2022. Ne mogu prežaliti kako je 2022. Micku se poklopilo nekoliko sr**** (sudari ovdje, Monaku, Japanu, sudar s Vettelom u Miamiju i kvar u Kanadi kad je imao perspektivu bodova) te godine. I sad mi preostaje jedino uključiti Eurosport i gledati kako će proći na 6h Imole danas. Vozi za Alpine u WEC i ima 6.mjesto na startu. Na žalost, ni tamo Alpine nije raketa. A kod WEC-a mi je najbezveznije da je samo 8 utrka godišnje, nije to to.



    4
    4

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.