Uoči utrke na najbržoj uličnoj stazi u Formuli 1, George Russell ističe ono što se posljednjih sezona sve češće ponavlja kao odlučujući faktor – gume. Mercedesov vozač poručuje kako će upravo upravljanje Pirellijevim setovima odlučiti hoće li itko uspjeti ugroziti trenutačno dominantni McLaren ovog vikenda u Saudijskoj Arabiji.
Lando Norris i Oscar Piastri završili su petak na samom vrhu poretka, dok se Russell morao zadovoljiti sedmom pozicijom u drugom treningu, nakon što je u prvom bio šesti. Ipak, Britanac smatra kako je tempo u duljim stintovima i dalje nepoznanica te da bi upravo tu mogla ležati šansa za Mercedes.
“Uvijek se sve svodi na isto – izvući maksimum iz guma”, rekao je Russell u razgovoru s medijima nakon FP2.
“Isprobali smo nekoliko stvari, Kimi i ja smo išli različitim smjerovima, što nam je donijelo vrijedne podatke. Mislim da smo pronašli određeni smjer razvoja.”
Russell se posebno osvrnuo na posljednju fazu treninga koju je prekinula crvena zastava nakon sudara Yukija Tsunode, čime je Mercedes ostao bez punog uvida u potencijalnu brzinu u simulacijama utrke.
“Htio sam vidjeti kako izgledamo u duljim dionicama, ali nažalost nismo to uspjeli zbog prekida. Bit će to još jedna tijesna borba za poziciju najboljeg iza McLarena – nadam se da ćemo se uspjeti ugurati.”
S druge strane garaže, Kimi Antonelli prolazi kroz vrlo specifičnu školu – Jeddah Corniche Circuit. Brza, uska, bez milosti – idealna staza da mladi debitant nauči sve što F1 može ponuditi u jednom vikendu.
Iako je imao nekoliko trenutaka za rubrikama “uh”, uključujući i lagani dodir sa zidom u posljednjem zavoju, Antonelli je dan zaključio bez većih šteta, a s osmijehom na licu.
“Bilo je zahtjevno, ali i vrlo korisno. Džeda traži savršeno pozicioniranje bolida, pogotovo u prvom sektoru”, rekao je mladi Talijan nakon treninga.
“Drugi trening je bio bolji, osjećao sam se dobro. Na mediumu sam imao dobar tempo, ali sam na softu napravio grešku odmah na prvom krugu pa nisam iskoristio puni potencijal. Sve u svemu – pozitivan dan.”
Antonellijeva sposobnost brzog učenja i prilagodbe ne promiče ni Mercedesu, ni konkurenciji. Iako rezultat još nije eksplodirao na tablicama, napredak je kontinuiran i mjerljiv.
Poredak na kraju petka potvrdio je da McLaren trenutačno diktira tempo, ali je razlika iza njih manja nego što bi se očekivalo – što otvara vrata svim timovima koji pronađu pravu kombinaciju postavki i strategije guma.
Mercedes, koji još uvijek traži optimalnu korelaciju između simulacija i stvarnih uvjeta, sad mora tijekom noći izvući maksimum iz skupljenih podataka. U Džedi je vožnja na granici tolerancije, a kombinacija vrelog asfalta, mekih guma (C3-C5) i visoke brzine ne prašta pogreške.
Russell to dobro zna. Njegova konzistentnost i osjećaj za tempo mogli bi Mercedes držati u igri dok sezona ulazi u svoju srednju fazu – onu u kojoj se grade temelji za ljetnu završnicu. Ako itko želi poremetiti poredak na vrhu, morat će početi upravo ove nedjelje pod svjetlima Džede.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dakle za razliku od prošle utrke start na žutim gumama. Razvlačenje istih kao kaugumu pa prelazak na bijele i čuvanje istih do kraja utrke.
Ajde na ovoj stazi se bar može pretjecati.
0
0