Norris najbolji na drugom treningu u Džedi, Tsunoda razbio bolid – F1puls

Norris najbolji na drugom treningu u Džedi, Tsunoda razbio bolid

Izdvojeno

Lando Norris bio je najbrži na drugom treningu na Jeddah Corniche stazi s vremenom od 1:28:257, dok je drugi završio njegov timski kolega Piastri sa stotinku i pol sporijim vremenom. U igri je i Max Verstappen na trećem mjestu s vremenom oko 3 desetinke sporijim od Norrisa.

Četvrti je bio Charles Leclerc s obećavajućim tempom na medium komponenti, ispred Sainza i Tsunode, koji je svojim incidentom svima skratio trening. Sedmi je bio George Russell, a iza njega redom su završili Gasly, Hulkenberg i Albon.

Još jedan Formula 1 vikend u pustinji donosi nam još jedan drugi trening pod svijetlima reflektora. Vremenski uvjeti – vrlo slični onima na drugom treningu prošlog vikenda u Bahreinu s temperaturom zraka od 28°C i temperaturom staze od 37°C. Ono što je različito od Bahreina su komponente guma koje je Pirelli odabrao za ovaj vikend – momčadi će koristiti mekše komponente od C3 – C5 za razliku od tvrđih C1 – C3 u Bahreinu.

Prije samog početka treninga stigla je informacija da Gabriel Bortoleto neće nastupiti na ovom treningu zbog detektiranog curenja goriva iz rezervoara njegovog bolida. To je bilo potvrđeno kadrovima do šasije rastavljenog Bortoletovog Saubera te će mladi Brazilac morati kvalitetno iskoristiti ostale sesije kako bi se navikao na stazu u Džedi.

Svi bolidi izuzev Alexa Albona izašli su na medium komponenti, a prve probleme izazvao je Lance Stroll koji se izvrtio pri kočenju u prvi zavoju. Bolid se okrenuo i izletio van staze, ali po sreću Strolla nije udario u zid i jedine posljedice bile su kratkotrajno izvješena žuta zastava te uništen set guma. Za to je vrijeme Albon naišao na Hamiltonov Ferrari u 18. zavoju koji se sporo vozio na trkaćoj liniji tako da je Albon morao obustaviti svoj krug, a Hamilton će nakon treninga morati popričati sa sucima. Blokiranja je bilo još, novi akteri su bili Verstappen i Norris kao oštećena strana.

Početni period treninga vožen na medium komponenti završio je s Ferrarijem Charlesa Leclerca kao najbržim koji je bio brži od oba McLarena direktno iza njega. Brze krugove na soft komponenti otvorio je Liam Lawson skromnim pokušajem, a kada su se ostali izredali na vrhu se pojavio Lando Norris. Najbrži na mediumu Leclerc nije uspio složiti krug na prvom setu meke komponente, a pokušaj na drugom setu smjestio ga je na četvrto mjesto.

20 minuta prije kraja treninga krenula je simulacija utrke, i činilo se da će taj period proći bez uzbuđenja i incidenata, no 10 minuta prije kraja treninga Yuki Tsunoda završio je u zidu u posljednjem zavoju. Japanac je udario zid s unutarnje strane staze i slomio prednju lijevu osovinu što ga je poslalo u vanjski zid. Izvješena je crvena zastava i nakon sanacije nesreće vremena je ostalo samo da vozači odrade vježbu starta.

Treći trening na rasporedu je sutra u 15 sati i 30 minuta.

#VOZAČKONSTRUKTORVRIJEME+
1Lando NorrisMcLaren Mercedes1:28.267
2Oscar PiastriMcLaren Mercedes1:28.430+0.163s
3Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT1:28.547+0.280s
4Charles LeclercFerrari1:28.749+0.482s
5Carlos SainzWilliams Mercedes1:28.942+0.675s
6Yuki TsunodaRed Bull Racing Honda RBPT1:28.963+0.696s
7George RussellMercedes1:28.973+0.706s
8Pierre GaslyAlpine Renault1:29.106+0.839s
9Nico HulkenbergKick Sauber Ferrari1:29.193+0.926s
10Alexander AlbonWilliams Mercedes1:29.220+0.953s
11Kimi AntonelliMercedes1:29.242+0.975s
12Isack HadjarRacing Bulls Honda RBPT1:29.306+1.039s
13Lewis HamiltonFerrari1:29.371+1.104s
14Liam LawsonRacing Bulls Honda RBPT1:29.488+1.221s
15Fernando AlonsoAston Martin Aramco Mercedes1:29.662+1.395s
16Oliver BearmanHaas Ferrari1:29.754+1.487s
17Jack DoohanAlpine Renault1:29.912+1.645s
18Lance StrollAston Martin Aramco Mercedes1:30.007+1.740s
19Esteban OconHaas Ferrari1:30.019+1.752s

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

12 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Eh Tsunoda moj.
    Ma nije ni on toliko kriv koliko mrzim zidove na uličnim utrkama.



    1
    1

    0
    • Mclaren
      BNL_McLaren Prikaži

      Jbg. Svima je isto. Mali pad koncentracije i odma te ulična staza kazni.


      0
      0

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Možeš me ubit, ali ne podnosim ulične staze u Formuli 1.
        To je istina što kažeš.
        Kazni te i prava staza. Zaglaviš u šljunku, zabiješ nos u gume…. ali možeš stiskati do kraja, a ne cijelo vrijeme panično gledati da li si dovoljno blizu zida u zavoju, ali ne previše da ne uništiš bolid.
        Na uličnim utrkama jedan dodir i bolida više nema.
        Nije on jedini oštetio bolid. Bilo je gadnih odbijanaca od zida na izlazu iz zavoja.



        2
        2

        0
        • Marlboro
          balkanacf1 Prikaži

          Meni je veći “problem” povećana sigurnost. Na standardnim stazama se nekad izletilo u šljunak, bude safety car i ako nisu talijani na pauzi za espresso, 5 min kasnije vozi se dalje. Sad kad je svaka druga ulična, krš od zid je red flag,pol sata pauze, kreni ponovo, na restartu se Stroll jr. spuca opet i ponovi sve. Izgubiš volju za praćenje.



          1
          1

          0
        • Mclaren
          BNL_McLaren Prikaži

          Nisam ni ja neki ljubitelj uličnih utrka, pogotovo ovih gdje je staza uska i preticanje je uvelike otežano. Ali u isto vrijeme kad vidim neku slow motion snimku kako je netko u zavoju došao toliko blizu barijere da ne znaš stane li list papira između barijere i bolida, moram priznat, ima nešto u tome. Npr. ona snimka Maxa u Monacu. Jedino na tim stazama možeš vidjeti takvu preciznost na očigled.


          0
          0

          0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Ma gle. Da je recimo 5 dobrih uličnih utrka ala Kanda…. ne bih ništa rekao.
          Ali sada ih je već više od jedne trećine.
          npr: Monte Carlo. Ok povijest ovo ono, ali oni su tu uličnu utrku su napravili za bolide koji su tada vozili prosječno krug ispod 100km/h. Danas ga voze 250 km/h
          a maksimalna brzina je 300 km/h.
          Jednostavo ta staza više nema uvjeta za F1
          I ne samo ona.



          2
          2

          0
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    JEDDAH FP2 | 2024 VS. 2025

    🟢 Faster than in 2024
    McLaren: -1.327s
    Williams: -0.847s
    Red Bull: -0.611s
    Kick Sauber: -0.584s
    Ferrari: -0.431s
    Alpine: -0.422s
    Racing Bulls: -0.360s
    Haas: -0.231s
    Mercedes: -0.084s

    🔴 Slower than in 2024
    Aston Martin: +0.835s



    6
    6

    0
  3. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Mclaren se zajebaje. Sutra lagano uzimaju p1 i p2 bez nekih nepredviđenih situacija. Norris usporava i koči prije polaska kroz cilj dok roka purple sektore.
    Russela opet očekujem ispred Ferrarija, mozda u borbi sa Lećairom, tuda negdje.
    Redbull, koliko god se pričalo da je bolid teško voziti, ali da ako navodno pogodiš sve da je brutalno brz, mslm da tu ima dosta šuplje priče jer izgledaju loše od početka sezone. O Maxovoj pobjedi u Japanu će se još dugo pričati jer nije normalno s čim je on pobjedil tu utrku.



    3
    1

    2
    • Michael Schumacher
      VRSV546 Prikaži

      Ne bi otpisa Ferrari bar Leclreca, na mediumu najbrzi, na softu postavili krug s 5 krugova starim gumama
      Mclaren je favorit al mislim da je ovaj vikend oni drugi najbrzi ali sve za nijansu



      1
      1

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.