Aston Martin diplomatski ne demantira glasine o Verstappenu – F1puls

Aston Martin diplomatski ne demantira glasine o Verstappenu

Izdvojeno

Problemi s RB21 i dalje potiču rasprave o mogućem Verstappenovu traženju nove momčadi, a ništa drukčije nije ni ovog vikenda – jedan dan ide u Mercedes, drugi dan u Aston Martin i čekamo gdje će ga iduće smjestiti.

Talijanski sportski dnevnik La Gazzetta dello Sport pokrenuo je val glasina u paddocku objavom da Aston Martin, uz podršku državnog investicijskog fonda Saudijske Arabije (PIF), priprema ponudu vrijednu 300 milijuna dolara za Maxa Verstappena. Navodno se radi o trogodišnjem ugovoru za razdoblje od 2026. do 2028., s godišnjom plaćom od 100 milijuna dolara. Trenutačno Verstappen zarađuje oko 65 milijuna dolara godišnje u Red Bullu, što ga već sada stavlja na vrh ljestvice po plaći, a ovaj iznos bi ga još jednom potvrdio kao najplaćenijeg vozača u povijesti Formule 1.

Iako Gazzetta ima relativno dobru reputaciju u sportskom novinarstvu, poznata je i po tome da ponekad prenese špekulacije koje se ne realiziraju. Zato su mnogi u F1 zajednici ovu vijest dočekali s dozom opreza – ali ju nije bilo moguće ignorirati.

Iza mogućeg transfera stoji navodno ambiciozan plan saudijskog PIF-a – fond već posjeduje 20% udjela u Aston Martin Lagondi i preko naftnog diva Aramca, saudijske državne naftne kompanije, već sponzorira F1 momčad. Neki izvještaji sugeriraju da PIF želi preuzeti punu kontrolu nad timom i da bi Verstappen bio središnji dio tog strateškog zaokreta prema borbi za titulu 2026. godine, kada na snagu stupaju nova tehnička pravila.

Aston Martin već gradi temelje za napad na vrh. Osigurali su partnerstvo s Hondom za pogonske jedinice od 2026., a timu se pridružio i Adrian Newey, legendarni inženjer i tvorac Red Bullove dominacije. Verstappen bi se tako ponovno ujedinio s dvojcem koji mu je donio sve dosadašnje naslove.

Što kaže Aston Martin?

Upitan za komentar, Aston Martin nije demantirao mogućnost dolaska Verstappena. Umjesto toga, dali su diplomatsku, ali indikativnu izjavu za PlanetF1:

“Normalno je da mediji spekuliraju o vozačkom tržištu, ali mi imamo fantastičnu vozačku postavu kojoj smo posvećeni i koja ima ugovore za 2026. i dalje”, poručio je glasnogovornik tima.

“Naš je fokus isporučiti konkurentniji i konzistentniji bolid našim vozačima. Kada to uspijemo, obojica su sposobna ostvarivati sjajne rezultate.”

Oba sadašnja vozača, Fernando Alonso i Lance Stroll, produžili su prošle godine ugovore do kraja 2026. Alonso je, poznat po svojim britkim komentarima, već je otpisao ove glasine.

Verstappen ima ugovor s Red Bullom do kraja 2028., ali prema dostupnim informacijama – koje su potvrdili i iz Red Bullovih redova – u ugovoru postoji izlazna klauzula, ako se momčad ne nalazi u samom vrhu poretka. Primjerice, pad ispod trećeg mjesta u prvenstvu tijekom ljetne stanke mogao bi otvoriti mogućnost odlaska.

Na izravno pitanje o njegovoj budućnosti koje mu je postavio komentator Sky Sportsa David Croft, Max je odgovorio na svoj, pomalo hladan način:

“Mislim da bi ti trebao ostati fokusiran na komentiranje, ja ću se fokusirati na vožnju, pa nećemo morati razmišljati o drugim scenarijima.”

“Iskreno, svi govore o budućnosti – osim mene. Kao što sam već rekao, želim se fokusirati na svoj bolid i rad s timom. To mi je jedina stvar na umu trenutno u Formuli 1. Vrlo sam opušten.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

14 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Jedini problem u svemu je “prenosi Talijanski medij”
    Rekao sam da volim Talijane jer su puni humora, vole pisati priče na dnevnoj bazi, a ne samo djeci čitati crvenkapicu.
    p.s.
    A troškove momčadi limitiraju da bi pojeftinili izradu bolida.
    Zar u troškove ne ulazi i plaća vozača?
    Bliski istok kažete. Naftni div Iznoguda Saudijske Arabije. Da oni mogu odvojiti 300 milijuna sa strane a da se to ne računa pod troškove momčadi.
    A i što ti je pohlepa. Zarađivao ti 60 milijuna + reklame za gaće…. ili 100 milijuna, u čemu je razlika. Možeš imati dvije jahte i dva boinga, a ne samo jedan?



    3
    3

    0
    • Petrovich20 Prikaži

      Nisam siguran ali mislim da 2 najveće plaće ili tak nekaj ne ulazi u limitirani budžet.možda neko zna točno ali mislim da ima tak nekaj



      3
      3

      0
      • Marlboro
        balkanacf1 Prikaži

        Dr google kaže:
        However, several significant expenses remain exempt. These include driver salaries, compensation for the three highest-paid staff members, travel expenses, marketing expenditure, property and legal costs, entry and licence fees, and activities unrelated to F1 or road cars. The cap also excludes parental and sick leave payments, employee bonuses, and staff medical benefits.

        Na Red Bulovom mjestu, tražio bi odštetu od 1B dolara, ko Barca za Messija nekad 😆



        3
        3

        0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Naravno da su ostavili rupe u zakonu.
          Ipak jedan Mercedes, RB, Ferrari MCL mogu, žele i hoće imati puno veći budžet od malih momčadi.
          Toliko o smanjenju troškova i izjednačavanju izdataka momčadi.
          Hvala na info.
          Nekako sam sumnjao da su plaće vozača izuzete iz troškovnika, ali ovako proguglano baš lijepo zvuči.
          Pravi socijalizam na djelu.


          0
          0

          0
        • Renault
          zd1400rt Prikaži

          @perodeformero
          Gle, moraju ljudima koji vrte volanom i stišću gas nekako isplatiti iznose koje sad već možeš zvati trećina milijarde.
          Kakav bi to svijet bio da se nabijanje lopte i sl. sportovi ne plaćaju toliko?

          Kako su poznate zvijezde govorile za vrijeme Corone i izolaciju – svi smo mi u istom brodu (aludirajući da im je jednako teško kao ljudima koji su ostali bez posla i koji žive od plaće do plaće)…

          Pero, moraš imati razumijevanja za njih, nije im lako.
          Eto zato ne ulazi u budget cap, da ne bi od Spara kupovali Budget proizvode.



          1
          0

          1
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          zd1400rt plačem, tuga mi steže srce.



          1
          1

          0
  2. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Pa F1 okruženje je malo selo i teško ostane neprimjeceno da netko s nekime razgovara između timova.
    Max bi bio lud kad već sad odnosno vec prosle godine nije poceo neke razgovore s drugim ekipama da opipa teren.
    Iako je ponajbolji vozac ne moze si dozvolit da čeka predugo i smanji si mogucnost izbora.
    Ne vjerujem da bi Alonsa maknuli za 2026 da stave Maxa jer bi im ovaj spalio tvornicu ako bi stvarbo bolid bio dobar.
    Stroll mislim da jos neide nigdje par godina iako je bilo nekih glasina.
    Sve je vise glasina o Mercedesovom motoru za 2026 kao najboljem pa mozda napravi potez kao i Lewis 2012.
    Dosad nisam toliko vjerovao ali sad mislim da su jako male šanse da ostane u Red Bullu. Jako puno ljudi je otišlo + odlazak Neweya i trzavice u vrhu momcadi



    8
    8

    0
  3. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Što će demantirati, to je jedina dobra stvar o kojoj se priča, a da su oni involvirani



    5
    5

    0
  4. Sebastian Vettel
    battery992 Pretplatnik Prikaži

    Teško da će Verstappen u Aston, da mu gazda bude Lance Stroll hahahaha…
    A osobno i ne vjerujem da će biti u top 3 tima u sljedećem ciklusu pravila… Ne može tu ni Newey pomoći, jer je nešto jako trulo u tom timu… Počinje sa S i završava na troll…



    5
    5

    0
  5. Fernando Alonso
    Johnny Bravo Prikaži

    Ako Max ode u Aston onda ce mu Alonso stititi leda……hihihi



    1
    1

    0
  6. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Meni se cini da je vlak prosao da Max prede u Mercedes.
    GR radi i vise nego dobar posao a Antoneli je buducnost.TW kaze da su zadovoljni sa ovom kopijom vozaca tako da trenutno nema razloga mjenjati.
    Aston ima FA pod ugovorom za 26 a Stroll ima ugovor do mirovine.
    McLaren ima dva dobra vozaca sa ugovorima do 28 mi se cini.
    Ferrari ima trenutno najjaci vozacki par samo im fali bolid bolji da se mogu borit za naslov.Mislim da u ekipi nisu toliko ludi da puste CL zbog Maxa ili LH koji je brend te ima ugovor do 2027.
    Sve je moguce u f1 ali mislim da opcije bas nema,sve izgleda samo tracanje,samo da se prica nesto.
    Izgledno mi je da ce ostati u RB jer opcije nema druge.
    Mozda u 8,9 mj budemo pametniji u vezi toga di ide ili ostaje.



    1
    1

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.