Yuki Tsunoda rekao je da je zadovoljan svojim početkom u Red Bullu dok se priprema za svoj treći nastup s timom.
Prošlog tjedna u Bahreinu osvojio je prve bodove otkako je uskočio kao zamjena za neuvjerljivog Liama Lawsona u trećoj utrci sezone.
“Zadovoljan sam napretkom u posljednje dvije utrke”, rekao je Tsunoda za službeni F1 kanal, dodavši da je to “vjerojatno prošlo malo bolje nego što sam očekivao”.
Ipak, priznao je da još ima puno toga za naučiti o tome kako izvući maksimum iz bolida RB21.
“Još uvijek sam u procesu u kojem pokušavam razumjeti kako bolid funkcionira na različitim stazama i u različitim uvjetima”, rekao je. “Te stvari dolaze s iskustvom i vremenom.”
“Ali s obzirom na te dvije utrke, zadovoljan sam trenutnim stanjem što se tiče razine samopouzdanja. Prilično je visoka. Naravno, nije 100% savršeno, ali je u redu.”
Tsunoda je prošlog tjedna u završnom slobodnom treningu bio tek 18., no uspio je izboriti Q3. Ovog vikenda u Džedi želi biti „malo konzistentniji u slobodnim treninzima“.
“U zadnje dvije utrke imao sam puno uspona i padova u slobodnim treninzima. U Bahreinu su treninzi bili jako teški.”
“U nekim sesijama za to postoji dobar razlog, ali mislim da ću, ako od početka budem malo precizniji, imati više samopouzdanja. Također ću vjerojatno moći izvući više performansi iz bolida nego što sam to napravio u kvalifikacijama, pa mi je to cilj.“
U Bahreinu je za svojim timskim kolegom zaostao više nego ijedan drugi vozač za svojim. Tsunoda kaže da godine Verstappenova iskustva s Red Bullovim bolidima, zajedno s velikim promjenama u postavkama koje tim radi svakog vikenda kako bi poboljšao performanse, otežavaju da ga se dostigne.
“Vjerojatno Max zna puno više od mene o ovom bolidu, pa čak i kad bolid nije u idealnom radnom okviru, on i dalje može izvući nešto više performansi nego ja“, rekao je Tsunoda. “To čini veliku razliku, pogotovo u kvalifikacijama, kad su sesije jako tijesne.
“Nije lako pronaći taj idealni okvir koji tražimo, a posebno u ove dvije utrke, barem otkako sam se pridružio, stalno mijenjamo razinu potisne sile i sve ostalo. Zbog toga situacija nije idealna, ni za tim jer kao vozači želimo imati što konzistentniji balans kroz cijeli vikend.
“Naravno da kao tim pokušavamo riješiti taj problem, ali nije jednostavno. Siguran sam da su neka poboljšanja već u planu i dolaze u nadolazećim utrkama, pa ćemo vidjeti. Nadam se da će stvari postati bolje s većim povjerenjem u bolid.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tebi je upala sjekira u med.
Dogurao si do jake momčadi. Nije da nisi zaslužio.
Sada šuti i treniraj za dugoročni ostanak tu gdje jesi.
Zamislite jednog dana.
Prvi Japanac svjetski prvak.
WOW to bi bila opaka sezona.
1
0