Talijanski izvori: Mercedes ima ogromnu prednost za 2026. – F1puls

Talijanski izvori: Mercedes ima ogromnu prednost za 2026.

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 1 tjedan 3 min 20 komentara

Nekidašnji dugo iščekivani sastanak koji je FIA sazvala s proizvođačima pogonskih jedinica nove generacije završio je bez konkretnih rezultata. Ferrari se nije ni pojavio, za razliku od drugih “teškaša”, piše talijanski Funoanalisitecnica.

Tehničko vodstvo FIA-e donijelo je odluku o arhitekturi novih motora, i prema dostupnim informacijama, ta odluka se neće mijenjati u srednjem roku. To je politička pobjeda za Audi i Mercedes, koji ne žele mijenjati svoj tehnološki smjer. Neki proizvođači to čine kako bi zaštitili ogromna ulaganja koja su već napravili u pripremi za ulazak u F1.

Riječ je, naravno, o Audiju koji je preuzeo Sauberove pogone u Švicarskoj, a istovremeno razvija nove motore u Neuburgu. Uz to, potvrđeno je da će osnovati i podružnicu u Ujedinjenom Kraljevstvu za upravljanje operativnim procesima.

Audi štiti ulaganja, Mercedes osigurava prednost

Paralelno s procesom elektrifikacije prometa, razvoj ekološki prihvatljivih goriva sve više postaje ozbiljna alternativa kojoj se priklanjaju i veliki igrači iz petrokemijske industrije. Na spomenutom sastanku proizvođači koji kaskaju nisu uspjeli nametnuti stav da pogonske jedinice ne bi smjele biti referentni model za cestovna vozila.

“Mercedes je s velikim zadovoljstvom prihvatio zaključke sastanka. Razlog je jednostavan: ekipa iz Stuttgarta uvjerena je da je dizajnirala najbolji motor među svima. Kada nam tu informaciju potvrdi visokopozicionirani menadžer iz jednog od timova klijenata Mercedesa – to prestaje biti samo nagađanje. Ukratko, Audi je zadovoljan jer su mu potvrđena ogromna ulaganja, dok Mercedes slavi jer vjeruje da ima tehnološki iskorak.”

Sam Mattia Binotto je priznao da je Audi planirao petogodišnji put do uspjeha. Mercedes, s 15 godina prisustva u Formuli 1, nije morao ulagati u toj mjeri. Njihovo zadovoljstvo dolazi iz uvjerenja da imaju značajnu prednost nad konkurencijom u razvoju novih pogonskih jedinica.

Redakcija talijanskog lista je u Bahreinu dobila ekskluzivnu informaciju – povjerljivu izjavu visokog dužnosnika iz tima koji će 2026. koristiti Mercedesove motore, a koji je želio ostati anoniman. Razgovor izaziva jezu, jer najavljuje scenarij sličan onom s početka turbo-hibridne ere 2014. godine.

“To je ozbiljan problem za sport koji želi privući sve širu publiku. Ako neizvjesnost ponovno nestane zbog dominacije jednog proizvođača, interes za Formulu 1 mogao bi ozbiljno opasti.”

“Prema onome što se zna, Mercedesovi klijentski timovi za 2026. – McLaren, Williams i Alpine – mogli bi imati istu prednost kakvu su McLaren, Williams i Force India imali 2014. godine. Te godine je za timove bez Mercedesovog motora sve bilo izuzetno teško – osobito za Ferrari, koji je skupo platio neke riskantne odluke, poput smještaja spremnika ulja u kućište mjenjača.”

“Uz to, Ferrari je imao i veliki konstrukcijski propust: turbo je bio jednostavno premalen. Ako Mercedes zaista bude toliko ispred konkurencije, ostaje nada da će ostali znati brzo reagirati. Jer još nekoliko sezona dominacije, kakvu smo vidjeli na početku turbo-hibridne ere, moglo bi ozbiljno narušiti interes publike, vozača, tehničara i svih u sportu. A to je upravo ono što Liberty Media nikako ne želi.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

20 komentara

  1. Nelson Piquet
    graho Pretplatnik Prikaži

    “ Wolff: Treba dati priliku novim motorima”
    Pa naravno Vuče 😃



    1
    1

    0
  2. Michael Schumacher
    senna66 Pretplatnik Prikaži

    Nije ni počelo već se priča o dominaciji.
    To ti je kad se pravila mijenjaju svaki put kad postane zanimljivo. Kada će shvatiti više?



    1
    1

    0
  3. Ferrari
    Spoilt Prikaži

    Malo mi idu na zivce ovake anonimne glasine (nemam nista protiv da se objavljuju). Ok, netko smatra da ce imat super motor, pogonsku jedinicu ali kako moze znati sto su drugi proizvodaci uspjeli proizvest!?



    13
    13

    0
  4. Marlboro
    AMG Prikaži

    Nista sto se ne moze dostignut u par kriznih sastanaka…

    U F1 tradicionalno imamo dominacije i uvijek cemo ih imati uz ovakav koncept natjecanja, ili nam uvedite iste bolide pa da gledamo nekakav drugaciji „sport“.



    1
    1

    0
  5. Formula 1
    gosuasus Prikaži

    Dominacija Audija (Auto Unije) i Mercedesa? Zvuči poznato u svijetu Grand Prixa.

    Dobar dokumentarac na temu <–



    1
    1

    0
  6. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Mercedes kakav god bio uvijek je izvlačio maksimum i napredovao u sezoni.
    Minimum vlasničkih i unutar momčadskih trzavica…..
    Nekako mi djeluju kao najstabilnija i najozbiljnija momčad, u i vremenima kada su se pojavili i razvijali, i u vremenima kada su rasturali i u vremenima kada nisu.
    Nema kukanja, izvlačenja na ovo ili ono, samo razvoj, taktika, medijska pila naopako.
    Svatko radi svoj posao 24 sata na dan 365 dana u godini.
    Njemačka produktivnost na djelu.
    p.s.
    Jedini problem: “Talijanski izvori”



    1
    1

    0
    • Ferrari
      Fiorano99 Prikaži

      Njemačka produktivnost a imaju tvornicu i sjedište u Engleskoj, te drugu tvornicu za motor u Engleskoj, a i vjerojatno je postotak nijemaca u ekipi 10% (ako i toliko).



      3
      3

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Kakve to veze ima gdje im je tvornica i tko su šljakeri?
        Njemačka produktivnost. Doveli su je sa sobom.
        Pogledaj tko su glavne face u momčadi i odakle se slijeva novac.
        Zapovjedna struktura zna biti bolna točka.
        Jel da Ferraristo :)



        1
        1

        0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Glavni faca je mix Poljakinje i Rumunja, rođen u Austriji, dakle jaaaako daleko od Nijemca.



          4
          3

          1
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Rođen u Austriji, jako daleko od granice hehje. Radi za Njemačku firmu po Njemačkim standardima i Njemačkoj radnoj disciplini.
          Zašto se uvijek hvatate na jednu riječ iz cijelog komentara, a sami znate što znači Njemačka disciplina. Ne moraš biti Njemac da radiš po njivom standardima. Moraš tako raditi ako želiš raditi za njih.
          Pitaj naše gastarbajtere da li su mogli hladit **** za vrijeme posla, da li su smjeli kasniti na posao….
          A to što vidim problem u Talijanskim izvorima, isto tako znate da svašta pišu, neprovjerene stvari… Žuta štampa Formule 1.



          2
          2

          0
        • Dan Gurney
          Crash Pretplatnik Prikaži

          Relativno svjez iz DE. Radio 4 godine tamo, otisao na proljece 2023. Ni rijec ne mogu rec o toj famoznoj disciplini o kojoj sam slusao od starijih kolega. Sto vise vremena prolazi, postaje mit kao i 120%



          1
          1

          0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Ma naravno. To se vidi koliko smo ih dostigli i prestigli. Čak nam i Nepalci dolaze raditi, a njima Hrvati.
          Zašto si se vratio ako je tamo komunistički raj ?
          p.s. Njemačka disciplina je pojam. Da nije Njemačka bi bila Ukrajina 2.
          Tak ste mi smiješni.
          Okupili ste se kao moljci…. Aaaa znaš što je problem “Ferraristi”
          To sam se zezao glede njihovih medija a i radne discipline…ček ček malo. Langsam, rallentare.
          Uostalom zar baš to ne razdvaja jedan Mercedes od Ferrarija u F1? xeexe
          Pričajte vi što hoćete.
          Bio sam i u Njemačkoj i u Italiji. Razlike su velike.
          Od kulture, Klime, načina života, rada i discipline.



          1
          1

          0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          p.s. 120% nije mit nego loše školovanje.


          0
          0

          0
  7. Felipe Massa
    Braziliscanec Masa novinar Prikaži

    Bi li talijanski medij hajpao Mercedes da tamo ne vozi 🇮🇹Kimi Antonelli🇮🇹 ???
    ostat će misterij 😵

    Druga stvar: prednost Mercedesovog motora znači dominaciju Piastrija 😏



    2
    2

    0
  8. Dan Gurney
    Crash Pretplatnik Prikaži

    Talijanski izvori su tvrdili da ce Motta sa Juventusom nastavit posao u Bologni, uzet primat od Intera.
    Otkaz je dobio, di danas se samo nije posvadja sa waterboyom jer ne prica talijanski 😊



    1
    1

    0
    • Mercedes
      Har Kl Prikaži

      Ja se ne sjećam da je ijedna “insajderska” vijest koja je vezana za Mercedes od strane motosport.it bila tačna. A vjeruj mi da sam ih pročitao dosta.
      Ali generalno, potpisujem komentar od @Spoilt. Ni u Mercedesu ne znaju gdje su oni u usporedbi sa ostalima, a kamoli u motosport.it.



      2
      2

      0
  9. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Kako netko uopće može znati i na bazi priča tko je kakav motor razvio donositi zaključke koje je riješenje bolje. Isto tako kad smo vidjeli Mercedesov size zero bočne usisnike smo pomislili na testiranjima evo opet će ih sve pogaziti pa su dvije godine se mučili sa tim riješenjem. Na papiru možda nešto izgleda odlično ne mora biti tako u praksi. Volio bi vidjeti te izvore i od kuda im informacije o motorima da ih mogu ikako usporediti. Početkom 2022 a i dobar dio te sezone je Hondin motor na pravcu ubijao. To su po meni neka neosnovana nagadanja.


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.