F1puls podcast #34 – F1puls

F1puls podcast #34

Izdvojeno

Pulsmedia portal

Prije 2 tjedana 1 min 22 komentara

Dragi naši, umjesto redovnog termina srijedom navečer – ovaj put se gledamo već danas u 17 sati! Svoja pitanja, komentare i provokacije ostavite u komentarima ispod članka./


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

22 komentara

  1. Nelson Piquet
    graho Pretplatnik Prikaži

    Pozdrav za mladiće u studiju i režiji, da li je Lando i najslabiji konkurent za titulu ( u duelima konkretno) još od mlađeg Rosberga?



    2
    -2

    4
  2. Button09 Prikaži

    1. Koliko je za f1 globalno bitno da ima uspješnog Engleza? 2. Koje su 2-3 najbolje i najvažnije putovnice za f1 vozače nakon engleske ? 3. Je li lošiji za f1 utjecaj SAD-a ili bliskog istoka ?



    1
    0

    1
  3. Carlos Sainz
    VVTi Prikaži

    Kako objasniti ove razlike u performansama od staze do staze kod “slabijih” momčadi?
    (Alpine, Williams, Racing Bulls)

    Naravno Alpine mi je bio najveće iznenađenje.



    1
    1

    0
  4. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Nastavljam sa pitanjima za Lovru,i zadovoljan sam prošlom emisijom i odgovorima..
    Koliko ti je mučno sada gledali Alonsa u opet lošem bolidu i zar zbilja vjeruješ u onu priču o 3. naslovu ?
    Nemoj me krivo shvatit,ja bi volio da Fernando ima 4 titule uz svoje ime (koliko zaslužuje po meni),ali sada ganjati 3.naslov mi se čini kao nemoguće ipak.. hvala,pozdrav



    1
    1

    0
  5. Rubens Barrichello
    Zbagy Prikaži

    Pozdrav svima u studiju i režiji!
    Totalno je neprihvatljivo da u svakoj utrci ove sezone imamo problem s grafikom.
    Imam osjećaj da je iz utrke u utrku sve gore.
    Tko je zadužen za njenu kontrolu i kako je moguće da se to još nije uspjelo popraviti?



    1
    1

    0
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Generacija Y preuzima vođenje poslova.

      FOM je pohlepno zinula guzica da će dobiti više novca od TAGa nego od Rolexa. Rolex je očito bio vlasnik prethodnog rješenja koje je pokupio i odnio sa sobom. TAG je imao vremena da nešto razvije, ali vrlo malo prilika da to testira. I tako sad na svakoj VN nešto krepa, pa se to valjda popravi do sljedeće na kojoj nešto drugo krepa… i tako dok ne istrijebe bugove.

      To bi moglo brže i efikasnije, ali bi to sve uključene koštalo dodatno novaca, pa onda ne dolazi u obzir.
      To što nekakvi hard core fanovi prigovaraju nije bitno je gen Z nije niti skužila da nešto ne radi pa je dakle sve ok i nema potrebe da si smanjuju profit radi tebe i mene.


      0
      0

      0
  6. Sergio Perez 11
    KingCheco Prikaži

    Pozdrav ekipi u studiju, vidio sam da Horner često spominje tehničke promjene u Španjolskoj. Želi li time samo skrenuti temu s lošije forme Red Bulla ili stvarno postoji mogućnost da ih te promjene vrate u redovite borbe za pobjede?


    0
    0

    0
  7. Pierre Gasly
    jenson Prikaži

    Pohvale ekipi za redovite podcaste.
    Tko ima veće šanse za naslov, Verstappen ili Russell?
    Je li vas iznenadio iskorak Piastrija ove sezone, jer zasad djeluje kao bolji vozač McLarena, a prošle sezone je još uvijek često bio podosta sporiji od kolege?


    0
    0

    0
  8. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Malo nevezano za samo utrkivanje, da li je itko od Vas dobio poziv sportkluba da budete strucni komentator do sada, te da li bi se volili okusati u tome ili ne ako bi doslo do potencijalne suradnje?



    2
    2

    0
  9. Chequered Flag
    Antuan Prikaži

    Pozdravi ekipi, prije svega čestitke na osvojenoj Ruži i pohvale za redovitost.
    Pitanje – može li se, u nekom ludom scenariju i uz pomoć nadogradnji, Mercedes potući za naslov, barem onaj vozački, s obzirom da Russell djeluje kao ozbiljniji vozač od onog starog Russella, a i od dvojice u McLarenu, baš kao i Mercedes kao momčad u odnosu na Mclaren? Ili je ta borba definitivno osuđena na samo Norrisa i Piastrija?


    0
    0

    0
  10. Michael Schumacher
    Lujo7 Prikaži

    Pozdrav ciloj ekipi u studiju ✌🏻
    Smatrate li da bi Charles Leclerc sa jučerašnjom taktikom Ferrarija uspio uhvatiti podij ili možda i drugo mjesto da se nije dogodio SC? I koji bi im bio izbor guma na zadnjem stintu, korišteni soft ili novi hard?


    0
    0

    0
  11. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Pozdrav svima! Pročitao sam nekoliko članaka o Markovoj zabrinutosti vezano za Maxov nastavak vožnje za Red Bull.

    Ako se dogodi da Max može aktivirati određene klauzule koje se spominju da postoje i zaista odluči otići, gdje vidite da bi mogao nastaviti svoju F1 karijeru?



    1
    1

    0
  12. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Prvo velika podrška redovitim podcastima.
    Gnjavim uvijek istom temom – Gume.
    Prošli puta ste mi odgovorili da nema starta na najmekšoj varijanti zato jer se previše vremena gubi na mijenjanje guma itd.
    Vidjeli smo ovaj vikend što znači start na crvenoj /mekoj varijanti guma.
    Od početka neprekinute borbe na sve strane. Konstantni napadi na vozače ispred sebe, 5-6 strategija….

    Dakle baš ne drži vodu da su zaustavljanja predugačka.

    Moj bi odgovor bio da je jedan od problema nedostatak ili pogrešan smjer razvoja guma koji nije ispravno pratio razvoj bolida.
    Drugi problem, povećanjem broja uličnih i ostalih utrka na kojima većinom nema mogućnosti za pretjecanje je dovelo do toga da se samo jednom mijenjaju gume i da se cijela utrka svodi na njihovo čuvanje.

    Da li se i dalje slažete da je Bahrein iznimka ili bi možda trebalo poraditi na gumama i izboru staza?
    Jer i ja se slažem da je ovakva Formila 1 savršena za jednu promjenu guma i onda što sporija vožnja za čuvanje istih do kraja utrke.



    1
    1

    0
  13. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Koliko tableta za smirenje Alonso mora popiti prije utrke da se nebi pretvorio u Alonsa iz Mclarena 2015-2018?



    1
    1

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.