Piastri uvjerljivo do pobjede na sadržajnoj VN Bahreina – F1puls

Piastri uvjerljivo do pobjede na sadržajnoj VN Bahreina

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 1 tjedan 7 min 59 komentara

Svi nezadovoljni prošlotjednom Velikom nagradom Japana dobili su veliku odštetu u vidu Velike nagrade Bahreina koja je u svojih 57 krugova ponudila pregršt akcije na stazi i strateških varijacija. Oscar Piastri je, koliko god je to moguće u ovako tijesnoj konkurenciji, imao mirnu utrku i uvjerljivo stigao do druge pobjede sezone nakon starta s pole positiona.

Drugi u cilju bio je George Russell koji je imao niz tehničkih problema i bit će istražen zbog potencijalnog prekršaja vezanog uz DRS, dok je manje od sekunde iza njega završio Lando Norris. Iza njih slijedi Ferrarijev dvojac, Charles Leclerc ispred Lewisa Hamiltona, a pretjecanjem u posljednjem krugu do šestog mjesta stigao je Max Verstappen. Pierre Gasly donio je prve bodove sezone Alpineu sedmim mjestom, a sjajan nastup nakon razbijanja u kvalifikacijama imao je Esteban Ocon koji je završio osmi.

Verstappenovi bodovi više nisu jedini na kontu Red Bulla jer je Yuki Tsunoda uspio stići do devetog mjesta. I drugi Haas odlično se iskupio za lošu subotu – Oliver Bearman stigao je do posljednjeg boda nakon starta s posljednjeg mjesta. Prvi bez bodova bio je Andrea Kimi Antonelli kojeg je uvelike koštao za njega nepovoljan tajming izlaska sigurnosnog automobila.

Za utrku u kojoj se očekivala strategija s dvama ulascima u boks većina vozača odabrala je soft gume za start, a jedine iznimke u top 10 bili su Ferrariji koji su krenuli s mediumom. Leclerc je tako imao lošiji start iz prvog reda i izgubio je dva mjesta na startu, od Russella koji je u prvom zavoju čak pokušao napasti i Piastrija te od Norrisa koji je naizgled odlično krenuo sa šestog mjesta.

Ipak, ispostavilo se da Norrisov start nije bio legalan jer se prije gašenja svjetala pomaknuo ispred svoje kućice i krenuo u utrku s neispravne pozicije. Za to je kažnjen s pet sekundi. Od ostalih u prvom dijelu poretka vrijedi izdvojiti Carlosa Sainza koji je na početku utrke napredovao za dvije pozicije i Antonellija koji je inicijalno napredovao, a onda pao za dva mjesta.

Na stazi smo mogli uživati u brojnim borbama i pretjecanjima, a ubrzo je krenula i bitka pored staze po pitanju strategija. Undercut je bio moćan, što je najbolje pokazao Ocon preskakanjem Verstappena koji je prije boksova bio četiri mjesta ispred njega. Verstappen je imao sporiji boks u trajanju od četiri sekunde zbog problema sa svjetlom koje signalizira kada vozač može krenuti – Red Bullovo svjetlo nije se micalo s crvenog niti kod njegovog niti kod Tsunodinog zaustavljanja.

Među vodećima nije bilo promjena u poretku – Piastri je ostao prvi ispred Russella i Norrisa koji je tri kruga ranijim ulaskom od Russella uz kaznu ostao odmah iza Mercedesa. Većina je za drugi stint odabrala medium gume, a iznimka je bio Verstappen s hardom na kojem se nije osjećao ugodno. Ferrariji su također ponovo uzeli medium, stoga su sa svježijim gumama bili brzi i Leclerc je u 25. krugu uspio proći Norrisa za treće mjesto.

U 30. krugu došlo je do kontakta Tsunode i Sainza u prvom zavoju. Japanac je proklizao u bok Španjolčevog Williamsa, a sudar je na stazi ostavio podosta krhotina. Vodstvo utrke reagiralo je dva kruga kasnije kontroverznom odlukom – za nešto što se naizgled moglo riješiti virtualnim sigurnosnim automobilom pozvan je pravi sigurnosni automobil. To je promijenilo dinamiku utrke i omogućilo besplatan drugi boks za većinu vozača. Gasly, Ocon, Verstappen i Antonelli bili su jedni od rijetkih koji su već odradili drugi boks pod zelenom zastavom. Zanimljivo, Mercedes je Antonelliju odlučio dati soft s čak 29 krugova do kraja pa su mu pod sigurnosnim automobilom ponovo promijenili gume i ponovo dali soft, čime je pao na 14. mjesto.

Prva trojica na restartu u 36. krugu imala su tri različite komponente guma – Piastri medium, Russell soft, a Leclerc hard. Russell nije uspio iskoristiti bržu gumu za pokušaj napada na Piastrija, dok se Leclerc našao pod pritiskom Norrisa na mediumu. Leclerc se obranio u prvom zavoju, a Norris je pritom izgubio mjesto i od drugog Ferrarija. Vratio je poziciju od Hamiltona s vanjske strane zavoja 4, no napravio je to izvan granica staze pa mu je ekipa poručila da ga propusti. Dva kruga kasnije uspio je čisto proći nazad na četvrto mjesto.

Popisu današnjih diskutabilnih odluka možemo dodati sportske kazne koje su dodijeljene Sainzu i Lawsonu. Sainz je agresivno napao Antonellija u zavoju 10, pri čemu je blokirao kotač i izgurao Talijana izvan idealne putanje, čime ga je koštao gubitka pozicije i od Albona. Za to je dobio čak 10 sekundi kazne, a ubrzo nakon toga Williams mu je javio da odustane zbog velike štete na boku bolida od ranijeg sudara s Tsunodom koji je prošao bez ikakvih kazni. Lawson je pak dobio čak deset sekundi kazne za minimalan dodir prilikom napada na Hulkenberga na istom mjestu gdje se dogodio sudar Tsunode i Sainza, dok je ranije dobio pet sekundi za kontakt sa Strollom.

Nova uzbuđenja pri vrhu imali smo u 49. krugu, kada je Norris krenuo u napad na trećeplasiranog Leclerca, no ponovo nije imao uspjeha – pokušao je s vanjske strane zavoja 4, no Leclerc je odlučno zatvorio vrata. Četiri kruga kasnije McLarenov vozač uspješno je obavio isti potez. Norris je do kraja sustigao Russella, no nije uspio proći.

Russellov bolid imao je brojne tehničke probleme koji su čak utjecali na kvalitetu prijenosa. Njegov odašiljač nije radio ispravno pa bismo konstantno vidjeli kako na grafici pada u poretku, zbog čega je režija morala maknuti stupac s lijeve strane i obavještavati nas o poretku periodičnom pomoćnom grafikom. Ekipa mu je javila da postoji mogućnost da će mu se ugasiti ekran na volanu, a u jednom trenutku otvorio mu se DRS nakon što je pritisnuo gumb za radio, zbog čega će biti istražen nakon utrke. Javljeno mu je da DRS može koristiti samo kada mu ekipa to potvrdi, a niti Norris koji ga je pratio nije se smio oslanjati na sustav, već mu je ekipa morala potvrditi da je u njegovoj DRS zoni.

Piastri je do kraja suvereno zadržao vodstvo i stigao do četvrte pobjede u karijeri. Drugom pobjedom sezone skočio je na drugo mjesto prvenstva i po trenutačnim rezultatima kasni samo tri boda za timskim kolegom Norrisom. Treći je Verstappen s osam bodova zaostatka, a četvrti Russell kasni 14 bodova. Peti Leclerc ima velik zaostatak od 45 bodova.

Prvenstvo se nastavlja za tjedan dana u Saudijskoj Arabiji.

Dopuna nakon utrke: Istrage i kazne: Russell oslobođen, Hulkenberg diskvalificiran

Konačni rezultati

P#VozačKonstruktorZaostatak
181Oscar PiastriMcLaren Mercedes1:35:39.435
263George RussellMercedes+15.499s
34Lando NorrisMcLaren Mercedes+16.273s
416Charles LeclercFerrari+19.679s
544Lewis HamiltonFerrari+27.993s
61Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT+34.395s
710Pierre GaslyAlpine Renault+36.002s
831Esteban OconHaas Ferrari+44.244s
922Yuki TsunodaRed Bull Racing Honda RBPT+45.061s
1087Oliver BearmanHaas Ferrari+47.594s
1112Kimi AntonelliMercedes+48.016s
1223Alexander AlbonWilliams Mercedes+48.839s
136Isack HadjarRacing Bulls Honda RBPT+56.314s
147Jack DoohanAlpine Renault+57.806s
1514Fernando AlonsoAston Martin Aramco Mercedes+60.340s
1630Liam LawsonRacing Bulls Honda RBPT+64.435s
1718Lance StrollAston Martin Aramco Mercedes+65.489s
185Gabriel BortoletoKick Sauber Ferrari+66.872s
55Carlos SainzWilliams Mercedesodustao
27Nico HulkenbergKick Sauber Ferraridiskvalificiran

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

59 komentara

  1. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Odlicna odlicna utrka 👏



    11
    11

    0
  2. Ferrari
    Kimaliki95 Prikaži

    McLaren ko Mercedes prije par godina

    Lewis – Piastri
    Bottas – Norris



    10
    10

    0
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Top utrka
    Piastri u stilu Vettela, Hamiltona, Maxa…dominacija. Favorit za titulu po meni
    Landa je teško gledati, ali dobro pretjecanje nad Leclercom
    Ne znam stvarno kako je Max dobio prošlu utrku u ovom traktoru od Red Bulla
    Aston također šokantan
    Režija utrke katastrofa, nismo vidjeli kako spada pretjecanje ni Leclerca ni Hamiltona na Norrisu, uz naravno tajming za koji već nije čudno da ne radi



    20
    20

    0
  4. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Kakva mahnita pravila. Malo ne dadneš prostora, protivnik izađe sa staze – 10 sec. – ok.
    Promašiš valjda pola metra startno ciljno mjesto, dobiješ 3 mjesta na startu, dobiješ 5sec. Jel ovo realno i jel ovo normalno? Pa onda se raketama poput Mclarena isplati uvijek fulati startno ciljno mjesto ako nekim slučajem u kvalama završe niže zbog x faktora. Imaju bolid kao metak, probiju se na startu, prednost od 5sec nadoknade ni ne počešu se. Kakva budalaština.



    16
    16

    0
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Ali nije fulao za pola metra startno mjesto
      + nije puno dobio s time.
      Recimo vise bi se isplatio false start da krene prije ndgo se ugase svjetla pa napravi prednost.
      Sto se tice ovog pravila prilikom utrkivanja kazne jesu cudne i na neki nacin vozaci voze na nacin da se stave u poziciju da natjeraju suce da kazne drugog vozaca.


      0
      0

      0
  5. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Jbg Ferrari nema sreće niti pameti. Prvo SC za njih u najgorem trenutku, a onda nesretne hard gume umjesto softa. Očekujem kaznu za Russella.

    Utrka odlična nakon uspavanke u Japanu.



    9
    9

    0
  6. Dietrich Mateschitz
    toky13 Pretplatnik Prikaži

    Super utrka.
    Bravo Oscar, Đorde , Gasly i Haasovci.



    3
    3

    0
  7. Bosnian99 Prikaži

    Steta nisam bio u prilici da ispratim trku,stigao sam zadnjih 10ak krugova,i nikako ne mogu da shvatim ovaj zadnji Norrisov pokusaj preticanja Russella na ulasku u 1.krivinu,pa kako sa vanjske strane,tu je trebalo pripremiti teren za napad u DRS zoni koja slijedi,moje vidjenje..Cestitke Alpineu na lijepim bodovima,Piastri rutinski odradjeno,Ferrari izvukao maximum kao i Russel..



    7
    7

    0
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Prikaži

      Jako naivan potez Landa. Navukao ga Russel kao idiota.
      Mislim da za Landa trenutno vrijedi ono što je Alonso rekao za Hamiltona prije par godina – zna voziti samo kad je prvi jer ima dobar pace. Problem je kad ima nekog ispred sebe i treba uključiti mozak.



      4
      0

      4
  8. Michael Schumacher
    HuMS32 Pretplatnik Prikaži

    Odlicna utrka. Onaj SC nije bio potreban.
    Odlicno utrkivanje svih po redu. Vise od pola utrke bilo je potrebno da se karavana razvuce na vise od 30 sec. Norris sve manje izgleda kao materijal za prvaka, ali duga je sezona. Ferrari, ajmo reci da nije lose, moglo je i bolje, mozda bi bilo da su se odlucili na jedan box i soft gume za zadnji stint.
    Grafika i dalje srednja zalost. Malo pise cijelo prezima vozaca, malo skracenice, pa opet cijelo prezime, dok za to vrijeme nista o razmacima vozaca dok se pola grida bori za pozicije. Bude bolje..valjda



    10
    10

    0
  9. DankSeb Prikaži

    Čestitke Oscaru i Mclarenu ! predstava me podsjeća na Sebove i Lewisove dominantne vožnje.
    Norris ok predstava moglo je ovo dosta bolje namučio je se sa Leclercom…
    Russel vjv kazna tako da ce zavrsiti 3.
    Ferrari napreduje al nepotrebne hard gume za zadnji stint
    Gasly jako lijepo
    Max izvukao MAXimalno iz bolida šta je mogao
    Režija F1tv jako jako loša ove godine. Ne znam šta je al ovo trebaju da poprave



    4
    4

    0
  10. Ferrari
    bore1989 Prikaži

    Odlična utrka… Izgleda da je soft bio najbolje rješenje za zadnji stint… Čovjek bi očekivao da će hard doć do izražaja na samom kraju, ali ništa… šteta da Leclerc nije uspio zadržat norrisa, zaslužio je više od 4. mjesta



    11
    11

    0
  11. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Leclerc me oduvijek odusevi kako je dobar na kocnici sa losim gumama.
    Norris danas agresivniji, ali trebalo je to puni bolje.
    Alonso je 2023 s isto brzim bolidom, ali jako sporim na ravnom napravio potrebne poteze i to u kratkom roku.
    Jednostavno mora to odrađivat.
    Bravo i za Russela i jos dosta dobrih voznji…treba sve pohvatat sad.
    Za Piastrija sam najvece sumnje imao u njegovu konstantnost, ali ove godine ako ovako nastavi…
    Hamilton relativno los cijeli vikend i opet je izbuvao rezultat.
    Alpine brz u zavojima skoro ko Mclaren, tako je barem rekao Sainz nakon kvalifikacija..stvarnk se pretvara u ludu sezonu.
    Mclaren nije nepobjediv ako ndke momcadi uspiju pronaci nesto u nadogradnjama.



    3
    3

    0
  12. Sebastian Vettel
    battery992 Pretplatnik Prikaži

    RedBull semafore i ove F1 grafike očito programira ista ekipa… A moguće da i Ferrari kod njih kupuje software za taktiku…
    Režija četvrtu utrku zaredom 0!
    Piastri odličan, Norris se nastavlja sramotiti, RedBull middlefield bolid…



    4
    4

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Pa za Red Bull se vidjelo od druge utrke da imaju najlošiji bolid od “velike četvorke”
      Samo je trebala doći brza staza sa mogućnošću pretjecanja i vidjelo se koliko su sporiji.
      Uostalom Max se uspio u zadnjem krugu spasiti i preći Gaslya.
      Napravio je maksimalno što može uz 6-7 sekundi kazne od ekipe iz boksa koja se igrala sa semaforom.



      2
      2

      0
  13. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Eto kako izgleda utrka kada se starta na crvenim gumama.
    Nema štednje guma i vozikanja. Ima 5-6 raznih taktika i konstantni napadi
    na suparnike.
    Russell kaži Norrisu hvala da mu vidimo ljubičastu nijansu lica.
    Uvijek se zaglupira/prekoči u pravo vrijeme (iza Leclerca).
    Rekel sam ja da Ferrari ima vjerojatno najbolju vozačku postavu.
    Samo ovisi o Hamiltonovim živcima i da još malo dorade bolid….
    p.s.
    Stup sa podacima.
    Pa koji je njima vrag. Godinama ga nisu mijenjali. Na njihovoj internetskoj stranici radi.
    U živo… mrtvo.
    Umjesto da unaprijede stup, pa umjesto trenutnih guma s, m, h, stave crtice boja guma . Onda bi znali koliko je tko puta bio u boksu i koje je gume koristio.
    To je samo jedna sitnica od hrpe koje bi mogli doraditi.
    A njima stup krepava.



    6
    6

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      p.s. One priče previše se gubi vremena u boksu da bi se išlo dva puta ne drže vodu.
      To samo ovisi o stazi.
      Ako imaš 50% uličnih utrka i utrka na kojima se ne može pretjecati onda se ne isplati ići više puta u boks.
      Izgleda da su osim ove staze, na ostalima toliko zagladili asfalt da mogu organizirati prvenstvo u rolšuhanju.



      2
      2

      0
      • Fernando Alonso
        junior Prikaži

        Dodatno osim staza i gume su faktor koje nisu kao one iz 2000ih kad se noglo pritiskat.
        Ai i bolidi imaju 100 tona u moraju se voziti na određeni miran i precizan nacin tako da je tesko raditi neke egzibicije prilikom pretjecanja i ne napravit gresku i ne ostetiti gume.
        A i prljavi zrak je opet jako prisutan.
        Kako je tako je…ajmo vidit sta nas ceka 2026



        1
        1

        0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Ma naravno. Ali s razvojem bolida moraju i razvijati gume, a ne da se dogodi da najmekše varijante i full wet imaju u boksu kao neke raritete iz nekadašnjih utrka.
          Ok najmekše koriste za P.P. i ni za što drugo.
          Bar prošlih sezona. Pogotovo prošle.



          1
          1

          0
  14. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Oliver Bearman je trebao biti vozac dana. Sa zadnjeg mjesta do bodova uz zadrzavanje puno brzeg Mercedesa iza sebe. Carlos Sainz uvjerljivo najgori vozac dana.. Sto mu se desava ove sezone?



    6
    4

    2
    • Sebastian Vettel
      battery992 Pretplatnik Prikaži

      Ma ovo glasanje za vozača dana nema smisla, dobije onaj koji ima više fanova…



      9
      9

      0
    • DankSeb Prikaži

      Jbg Sainz sa konja na magarca


      0
      0

      0
      • Ferrari
        Fiorano99 Prikaži

        Jasno mi je da je presao u losiji bolid ali evo gledam statistiku i bio je 0.800 po krugu race pace sporiji od Albona , sto je zapanjujuce (ne znam kad je tocno ostetio bolid ali nije odradio puno krugova tako). Iznenadilo me kad sam ih vidio toliko blizu i prije svih incidenata. A i one greske gdje je gubio 2-3 mjesta u krug i pol i prije onog sudara s Tsunodom ili onog kad je dobio 10 sekundi kazne


        0
        -2

        2
    • Carlos Sainz
      tiptronic Prikaži

      Dešavaju mu se hejteri poput tebe ..bio je dobar do oštecenja bolida.
      Imao je kontakt sa Yukijem u 30 krugu u borbi za 6 mjesto koje je i osvojio …i od tada vozi sa velikim oštecenjem.



      3
      1

      2
      • Ferrari
        Fiorano99 Prikaži

        Vozio je dobro prvih 5 krugova a onda se raspao. Doslovno govorim o losoj voznji prije njegovog prvog incidenta a ne nakon stete (a sam je dosta kriv i za stetu). Dakle do prvog pitstopa ili safety cara, kad je Albon dosao skroz do njega a bili su 7 ili 8 mjesta razlike. Mogu se provjeriti vremena.

        Nisam niciji hejter, samo sam u doba Ferrarija govorio da postoje puno bolji vozaci i da nije potreban Ferrariju koliko je Ferrari potreban njemu (a to uopce nije tema sad). Cijenio sam ga kao dobrog vozaca broj 2 kad je to htio biti. Sad je samo situacija da je bio los… to se valjda smije istaknuti? Ili se ne bi slozio da je bio najgori danas? Tko onda je?


        0
        -5

        5
        • Carlos Sainz
          tiptronic Prikaži

          Bez veze razvodnjavaš, bio sam precizan ..30 krug 6 mjesto.
          Poznat si kao hejter Carlosa i to samo jer si fan Leclerca ..šta reci!
          Nemam namjeru da dalje raspravljamo.



          2
          2

          0
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          Dakle ne mozes odgovoriti tko je bio gori? Jos ce ispasti da je vozio odlicno… Ocito nismo gledali istu utrku… 🤔


          0
          0

          0
        • Max Verstappen 33
          2CV6 Prikaži

          Imao je odličan start, probio se na 6 mjesto a to što su ga u 6 krugu uz DRS pretekli jedan Mercedes, Ferari i RB nije nikakva sramota. Ti bolidi su druga planeta za Williams.
          Williamsu je i Alpine u ovoj trci bio neuhvatljiv – uzgred znali se šta otkud im ova brzina !
          “U doba Ferraria” – si “pjenio” svaki put kada bi Carlos bio ispred Leclerca.
          Carlos nikad nije bio vozac br 2.
          “Sad je samo situacija da je bio loš” – pa imali večeg dokaza tvoje mržnje spram Carlosa – to da je u Ferrariu bio loš rijetko ko misli na ovom forumu.
          Carlos se “dostojno” oprostio od Ferraria.
          Oproštaj koji su mu priredili govori sve.
          Izgleda da te dok je boravio u Ferrariu vrlo traumatizirao – ne možeš da pređeš preko toga iako je to prošlo vrijeme.
          Carlos najgori danas ? To može reči samo hejter -i to vrlo loš hejter.



          2
          1

          1
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          Meni je vise bilo cudno da ga je Albon tako lako uhvatio… samo to… (sto podaci krugova i pokazuju i prije ikakvih sudara). Nije bilo nikakve borbe sa Tsunodom za 6. Mjesto, kakvo 6 mjesto? Ne uracunavate pit stopove drugih ljudi.. efektivno je samo propadao kroz poredak… pa nismo djeca pobogu… Nitko ni ne spominje nikakve Leclercove niti Ferrarije osim vas.. ohladite malo s tim.


          0
          0

          0
        • Max Verstappen 33
          2CV6 Prikaži

          Fiorano99 : “samo sam u doba Ferrarija govorio da postoje puno bolji vozaci i da nije potreban Ferrariju koliko je Ferrari potreban njemu ” – a zatim kažeš : “Nitko ni ne spominje nikakve Leclercove niti Ferrarije ”

          Pogledaj ponovo trku i 30 krug – Carlos prestiže Yukia i penje se na 6 mjesto – a možda i nisi gledao ovu trku ako tvrdiš suprotno.
          Vremena njega i Albona ne možeš porediti jer su bili na različitim strategijama.
          Žalosno je – nekima je čaša do pola puna a nekima do pola prazna.
          Danas smo imali sjajnu trku, obilje preticanja, vrlo sadržajna i veoma interesantna.
          Odlični Oliver i Kimi ( buduci šampioni ), odličan i Gasly – borba u vrhu izvanredna a ti se baviš time kako je vozio Sainz koji je do oštečenja bio veoma dobar.
          Imao je grešku kod restarta na hardu i proklizao – za to je dobio kaznu i to je ok.



          1
          1

          0
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          Pa spomenuo sam Ferrari i Leclerca kao odgovor na nesto gdje sam prozvan a ujedno sam napisao da to uopce nije tema. Nisam spomenuo u original komentaru niti oni imaju ikakve veze s tim gdje sam napisao da Sainz izgleda nekarakteristicno los ove sezone. Yuki nikad nije bio blizu 6. Mjesta efektivno. To je poenta. To valjda nije tesko za shvatiti. Drugi su obavljali pit stopove a tad su Sainz i Albon prakticki jedan do drugog u tim trenutcima – to je poenta

          Boze moj trudim se ostati kulturan ali mozda ipak jeste djeca s druge strane kad citam sve ovo….


          0
          0

          0
  15. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Ovo mi je odlicno kad gledam top 3 kako gledaju sazetke



    4
    4

    0
  16. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Super trka!
    Kimi mi je bio odličan. Napada, dobro se držao. Samo tako, hrabro i naprijed. Odlična izvedba s obzirom na sve. SC ga je koštao boljeg plasmana.

    Yuki se potvrđuje kao puno bolji izbor od Lawsona.

    Max grize do samog kraja. Nadam se promjeni nakon Španjolske, pa će za biti zanimljivije.
    Saintz neobično agresivan, može, dobro za nas.

    Lando mi je i dalje loš s obzirom na očekivanja od njega i bolid koji vozi. Jednostavno ne maksimizira situaciju . Oscar mi tu izgleda bolje (ne samo u ovoj utrci). Ne povuče li Mclaren pitanje vozača br. 1 mogli bi dosta bodova prosuti.

    Čestitke Gaslyu i Haasovcima.



    15
    15

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Žao mi je Antonellia. Nije imao sreće. Sve jedno navijam za njega.
      Tsunoda. Sada se lijepo vidjelo da nisu trebali išta razmišljati.
      Tsunodu su morali staviti u R.B. od prve utrke, a rookia da trenira u rezervnoj momčadi.
      Jer Tsunodine domete su znali.
      Lawsonove domete su znali samo na PC igrama koje imaju u momčadi.
      Ovo je ionako proslava stare godine pred ulazak u novu 2026.



      6
      6

      0
  17. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Steta za SC za Ferrari taman su bili na krivoj nozi, ali ljepo ih je bilo gledati kako istodobno Leclrec prelazi Norisa a Hamilton prelazi Antonelia…
    Trka odlicna, Ferrari se budi imaju li ikakve sanse da se razbude prije americke etape?



    6
    6

    0
  18. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Bravo Oscar, kontroliran vikend i rutinska pobjeda.

    Lando je mozda brzi 0.1s ali je u glavi truba i racecraft jako los.

    Ovakve stvari na startu trebaju biti minimalno drive trough automatski. 5 ili 10 sekundi je lakrdija.

    Ferrari napokon imao super taktiku i pace i onda ih nepotrbni SC zadesi, naravno pod pretpostavkom da bi isli na soft.

    Ocon vozac dana koliko god ga ne volim.

    Red Bullu banani.

    Alpine ovdje jako dobar. Aston sve vise lici na katastrofu.

    Ako je Russel koristio DRS mora biti kazna.



    6
    6

    0
  19. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Aston Martin se vratio u 2022 godinu



    2
    2

    0
  20. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Ovakve staze su odlicne koje daju pravu utrku , piastri novi max izdominirao ,ferrari dosta brz al hard je bila greska al isli su logicki na hard jer 25+ soft bi bia rizik al russelll odlicnom voznjom sve to demantira , konacno red bull barem 2 boda koja nisu od maxa , moglo bi biti zanimljiva birba mclarena ako piastri vako nastavi



    6
    6

    0
  21. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Piastri red veličine bolji u glavi nego Norris. Jedva je pretekao Leca. Da Bearman ili Antonelli sjede u takvom bolidu Piastri bi bio drugi, ovako nema frke za Piastrija sve dok je u prvom zavoju ispred.

    Ferrari je super prošao u srednjem stintu tada su obavili i neka skroz dobra i brza preticanja, ali onda je Safet došao u nesretnom trenutku, nisu se usudili toliko prije kraja ići na soft, pa je onda morao biti hard. Unatoč tome ja sam zadovoljan. Možda na koncu bude i podij.

    Žao mi je Antonellija kako su zaribali sa strategijom. Izgleda kao da ga treniraju da ima što više preticanja… Inače je vozio i preticao red veličine bolje od Norrisa. I on i Bearman su mi danas izgledali kao budući F1 prvaci.



    5
    5

    0
  22. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Vrhunska trka. Piastri vrlo uvjerljiv, a Lando opet greška na grešku. Jeftine nepotrebne pogreške. Mogu mu oprostit jedino vraćanje pozicije Lewisu. Ovo ostalo hitno popravit inače Piastri broj jedan. Ferrari me iznenadio tempom moram priznat. Više Charles nego Lewis al ok. Russel je dobro vozio i čak mu ne želim kaznu nikakvu. Lando nije zaslužio bit drugi. Šteta za Gaslya da ga je Max uzeo na crti. Bearman je čudo. Stvarno dobar vozač. Mala kamikaza Yuki mi je sabotiro Sainza kojeg imam u Fantasyu i to cu mu zapamtit. Al i on me iznenadio.

    E sad za ekipu u F1 režiji. Bojim se da je došlo do spominjanja majke. Ne samo grafika, već samo biranje kadra je apsolutna katastrofa. Gledamo napad Ferraria na Mercedes na izlasku iz prvog zavoja, a kamerman krene hvatat bolide iza gdje se ništa ne dešava. Pa prebaci onda kadar na bitnu borbu. Imaju stvarno ozbiljnih problema u toj režiji. Ova nova grafika nije niti jednom radila kako treba od početka sezone. Sport vrijedan 231 milijadru dolara nije u stanju napravit TV grafike koje rade i to nakon godina i godina prijašnjih prijenosa. Realno sramota.



    8
    8

    0
  23. David Croft
    Frantic Prikaži

    Vrlo zanimljiva i sadržajna trka.
    Bez kiše, bez vlage, bez sprinta, sa 3 suha i puna treninga, Sakhir pružio odličnu trku. A i rijetko kada razočara.
    Opet, da ponovim 2 stvari.
    MCL39 je najbolji bolid, nema sumnje, ali uopšte nije nadmoćan koliko se to želi predstaviti (mislim, kakav crni RB19 iz 2023., ni blizu). Bez obzira na ovih +15 Piastrija.
    RB21 – opet se pominje “kako je Max pobijedio sa ovim traktorom u Japanu?”. Tamo nije bio traktor, ovdje jeste. Da li su to gume, grip, kočnice, balans,…. Da je bio ovakav traktor u Japanu, završio bi 5.-6. i tamo.
    Moguće da je, kao što @dani kaže kvaka u tome da ako se bolidu potrefi “sweet spot”, onda je vrlo jak (opet ne nužno jači od mclarena), ali izgleda da mu je očigledno teško potrefiti taj 2sweet spot”.
    Svejedno, odličan potez Maxa u zadnjem krugu nad Gaslyem.
    Oscar odličan, prilično rutinski.
    Za razliku od starijeg i iskusnijeg kolege, koji je tanak u glavi, nije konstantan, sklon greškama, loš u preticanjima….
    Loša trka i loš vikend koji možda bude rezultirao 2. mjestom, cirkus.
    Ferrari me iznenadio sa onim mediumom, nije im pošlo za rukom. Uspjeli su jednog vozača baciti sa 2. na 4. mjesto (možda bude 3., ako Russella kazne), drugi je došao sa 9. na 5., ali mislim da bi Lewis i sa konvencionalnom strategijom to odradio (ok, možda u čistoj trci ne bi uzeo Andreu), a možda bi Leclerc mogao i bolje. Doduše, ne znam koliko im je taj korišteni soft bio star.
    Russell odličan, razvuako soft maximalno. po meni DOTD (ne znam kako Lewis, ali hajde). Mislim da bi trebao popiti kaznu, jer jbga, ako fali par dcl goriva ili ako je fosna izhoblana preko mjere, onda bi i on trebao popiti kaznu.
    Yuki solidan i ne toliko iza Maxa u tempu.
    Haasovi momci takođe, Medi sve pohvale.
    Gasly tu gdje sam ga i očekivao na kraju.
    Andrea stradao zbog Safeta, imao par dobrih poteza i jedan luđački preambiciozan dive, ali mu je prošao.

    Na kraju, moram proznati da su me 2 zadnje trke natjerale na preispitivanje stava o “legendarnim stazama”.
    Mislim, kapa dole za Suzuku, ali brate mili, pa ono je bilo kao Monako ili najgora izdanja Mađarske.
    A Sakhir, mi je jedna od najboljih novokomponovanih blisko-daleko istočnih staza (Bahrein, Katar, Arabija, Emirati, Turska, Rusija, Azerbejdžan, Kina, Južna Koreja, Singapur, Malezija). Ustvari i najbolja, s obzirom da se na Istanbul Parku i Sepangu više (trenutno) ne vozi.
    Tako da u principu, uvijek prije ovakav Sakhir spram Suzuke od prošlog vikenda.

    Režija i grafika su elaborirane ranije u komentarima, samo da se pridružim u kritikama. Katastrofa.



    10
    9

    1
  24. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Rb odličan u Japanu loš u Bahreinu ili Max?


    0
    0

    0
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Spori zavoji u Bahreinu, brzi u Japanu. U Saudijskoj bi opet trebali biti bolji. Ali daleko je ovaj bolid od vrha. Jako usko radno podrucje i dobar samo na nekim stazama



      1
      1

      0
    • Mclaren
      BNL_McLaren Prikaži

      O tome sam malo razmišljao tokom utrke u onom trenutku kad je Max izašao iz boxa P20. Kad razmisliš, pogotovo u Maxovom slučaju, stvarno ispada da kad je rezultat dobar generalno su komentari “max je bog” što potpuno razumijem i potpisujem. Definitivno najbolji vozač trenutno. Al kad rezultat nije dobar, onda su komentari “redbull je traktor”.

      Vjerojatno zato što smo navikli na Maxove vožnje na vrhu bez pogrešaka, pa kad rezultat nije dobar onda vjerujemo da je do bolida jer sve ostalo nije nalik njemu. I navikli smo da je uvijek bolji od momčadskog kolege pa zaključujemo da je on taj koji izvlači sve iz bolida u svakom trenutku. Kad pogledaš, od kad vozi za RedBull, jedino je Ricciardo taj stav doveo u pitanje, pa smo mogli reći “gle, ipak taj bolid može još brže ići”. Čast Perezu na nekim pobjedama također. Zato možda treba razmisliti da li bi neki drugi vozač sa drugačijim stilom vožnje mogao danas ostvariti bolji plasman od Maxa? Max se danas žalio na kočnice i da ne može izaći na kraj s njima, a možda npr. Leclerc ima više osjećaja na kočenju, pa bi on u tom bolidu mogao izvući malo više danas? Ne znam. Zato je taj drugi vozač bitan. Max je godinama sam sebi referentna točka, a to vjerojatno možemo reći samo za njega od svih ostalih vozača. Volio bi da u tom drugom RedBull sjedalu sjedi neki stvarno jaki vozač, pa bi možda malo više razumjeli situaciju u RedBullu.



      2
      2

      0
    • Tricolore Gorila
      Zendo Prikaži

      Realno u Japanu su kvale imale presudan utjecaj pokazalo se, tko je tamo koga uopće prošao :D


      0
      0

      0
  25. Formula 1
    gosuasus Prikaži

    Kvalitetna utrka usprkos tome što P1 nije ozbiljno doveden u pitanje van ovih standardnih napetosti na startu i SC restartu. Piastri hladnokrvan operativac McLarena i stabilna osovina momčadi.

    Međutim, Russell me iznova impresionira proteklih sezonu+, s dvije stvari posebno.

    Prvo, razumijevanjem Pirellija. Uvijek se vratim na prošlogodišnju utrku u Belgiji i ono zadržavanje dva bolida iza sebe na kompromitiranoj gumi. Čim su stavili soft za završni stint – i to iskorišteni set (!), naslućivao sam da ako netko može tolerirati teret na lošijoj komponenti, to bi trebao biti Russell.

    Drugo, obrambeno. Selekcija linije, zatvaranje ulaznog kuta, blok vozača na akceleratoru. U svim je fazama izvrstan. Uz činjenicu da je vozio bez dashboarda i telemetrije (oštećen transponder), potrganog brake-by-wire sustava, na stazi s dva uzastopna DRS pravca, ispred nijansu bržeg McLarena, smatram ovo vožnjom dana, možda sezone.

    Btw, trbamo peticiju da se sve utrke Formule 1 voze na abrazivnoj podlozi. 🙂



    6
    6

    0
    • David Croft
      Frantic Prikaži

      Složio bi se.
      Russell je jučer odradio fenomenalnih 20 i kusur krugova sa korištenim softom (korišten 3 kruga u nekoj fazi kvalifikacija) i tom hrpom problema.
      Bez sumnje na ništa manjem nivou nego Max čitav prošli vikend, a čisto sumjam da ćemo čuti onoliko hvalospjeva.
      Potajno sam se nadao da će dobiti kaznu 5 ili 10s (jer bi tako profitirao i Leclerc) ali niti je Russell zaslužio da bude 4., niti je Lando zaslužio da bude 2.



      6
      6

      0
  26. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    McLareni očekivano , najbrzi su! Mercedes nije puno sporiji i mislim da u globalu njihov bolid je vjerovatno drugi po brzini! Rb ovdje je bio loš za razliku od protekla tri gp vikenda. A Ferrari je imao dobru taktiku koja da se nije dogodio SC je mogla za njih donjeti još bolji plasman. Ako me pamćenje služi Leclerc je bio na 7 krugova mlađim gumama od Norisa i u toj fazi utrke ga je prestigao. Da se nije dogodio SC vjerovatno bi na kraju mogli ici na soft što im nebi donjelo ovakvu odluku sa gumama jer je bio izbor za 25 krugova soft ili hard . Da su ostali jos 7,8 krugova na midiumu zadnjih 17 bi soft odradio posao i nebi samo tako pali iza Norisa. U tom slučaju vjerujem da bi bio dohvatljiv Russel. Baš im je taj SC došao u najglupljem trenutku, a još gluplje je to što se to moglo odradi bez SCa. Tako da ona prednost koju je Ferrari imao u gumama sa SC ih je bacila iz lovca u lovinu jer je onda Noris imao bolje i brze jednako stare gume.



    2
    2

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.