Nakon burnih kvalifikacija za VN Bahreina, Williams je pokrenuo službeni upit prema FIA-i, tražeći objašnjenje zbog kašnjenja u brisanju vremena Nicu Hulkenbergu — što je izravno koštalo Alexa Albona prolaska u drugi dio kvalifikacija.
U scenariju koji je ogledni primjer proceduralnog kaosa, Albon je izbačen iz Q1 za samo 0.042 sekunde. Međutim, ispostavilo se da Hulkenberg nije trebao biti ispred njega jer je svoje najbrže vrijeme postavio prešavši granice staze u zavoju 11 — što je sankcionirano tek nakon završetka Q2.
Šef momčadi James Vowles bio je direktan nakon kvalifikacija:
“Ne osjećam se dobro zbog ovoga. Frustrirajuće je. Granice staze se analiziraju uživo, no odluka za Hulkenberga stigla je prekasno, kad smo već izgubili priliku za Q2. Alex je imao tempo za Q3.”
Prema trenutno dostupnim informacijama, FIA nije automatski detektirala prekršaj — već je upozorena tek nakon što je Aston Martin prijavio sumnju. U trenutku kada je Aston Martin to učinio već je Q2 bio u tijeku. Brisanje Hulkenbergovog vremena iz Q1 dogodilo se s gotovo 45 minuta zakašnjenja, dok se već vozio Q3, zbog čega Albon nije mogao biti vraćen u sesiju.
Ironično, Hulkenberg je i u Q2 izgubio svoje vrijeme zbog granica staze, završivši kvalifikacije kao 16., a Albon je naknadno promoviran na 15. mjesto. No to ne briše činjenicu da je Britanac izgubio šansu za plasman u Q2 — i možda Q3 — zbog proceduralnog propusta.
“Nije to samo jedno izgubljeno mjesto”, rekao je Vowles. “Želim znati kako je do toga došlo – iako više ne možemo ništa promijeniti.”
Sam Albon bio je vidno nezadovoljan vožnjom, ali još više načinom na koji je upravljano njegovim izlaskom na stazu.
“Trebali smo izaći s ostalima, ali čekali smo tri minute da svi prođu. Gume su se ohladile 25-30°C. Onda sam morao prestizati tri, četiri bolida u out-lapu.”
To je značilo ulazak u ključne zavoje sa znatno hladnijim gumama, što je rezultiralo proklizavanjem i gubitkom vrijednih stotinki— baš onih koje su nedostajale za prolazak.
“Bilo je teško, iskreno. Nisam se osjećao ugodno. Ali definitivno nije bila brzina za ispadanje u Q1.”
Ipak, Albon ne gubi nadu. S obzirom na karakteristike Sakhira, gdje strategija i degradacija guma često otvaraju dodatne mogućnosti, Britanac vjeruje da postoji šansa za proboj u bodove:
“Imali smo dobar tempo u petak. Nadam se dvostrukom zaustavljanju koje bi mi moglo pomoći da se probijem. S obzirom na razlike u strategiji, mislim da imamo šansu.”
Bahrein je još jednom pokazao koliko je precizna i pravovremena egzekucija ključna u Formuli 1. Kada odlučuje 0.042 sekunde – svaki trenutak, svaki klik sustava, svaki nadzor mora biti savršen. Williams je ostao bez šanse, a Albon bez prilike. U nedjelju će i Williams i Albon imati priliku ispravljati što svoje pogreške što pogreške od strane FIA-e. Ovo otvara samo još jedno pitanje o FIA-inoj konzistentnosti u egzekuciji pravila u stvarnom vremenu. U sportu u kojem tisućinke odlučuju sudbine, zakašnjelo brisanje vremena ne bi se smjelo događati. Williams opravdano traži odgovore.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nista novo u FIAlandu
1
0