Red Bull bi se trebao manje žaliti na druge timove, a više fokusirati na to da svoj posao obavi bolje, smatra Lando Norris, trenutno vodeći čovjek svjetskog prvenstva Formule 1.
McLaren je prošle sezone prekinuo dominaciju Red Bulla kao konstruktorskih prvaka, iako je Verstappen osvojio svoj četvrti uzastopni naslov u vozačkom poretku. Kao i uvijek, puno se raspravljalo o tome otkud dolazi njihova brzina. Premda je McLaren kao bolid očigledno bio (i ostao) najbolji cjelokupni paket, konkurenti su primijetili da je ekipa iz Wokinga inovativna kad je riječ o fleksibilnosti krila.
Šef Red Bulla Christian Horner ukazao je tako nedavno na nadolazeću tehničku direktivu koja bi trebala ograničiti fleksibilnost prednjeg krila, kao moguću prekretnicu od devete utrke nadalje, no Norris je to odbacio.
“Mi smo potpuno u skladu s pravilima. Radimo dobar posao. Red Bull je imao dovoljno vremena da napravi isto što i mi, ali nisu,” rekao je Norris britanskim novinarima.
“Prije bi trebali bolje raditi svoj posao nego se stalno žaliti na druge,” dodao je Britanac, koji je prošle godine završio kao drugoplasirani iza Verstappena.
“Poštujemo to što FIA radi i drago nam je da nastavljaju ispravljati stvari jer ne želimo da itko bude izvan pravila, ali posljednje promjene nas nisu pogodile,” dodao je.
“Ne znam hoće li nas pogoditi ove nove ili ne, ali ima puno stvari koje i Red Bull radi, a koje jednako tako testiraju granice pravila. Mi također možemo igrati tu igru, ali… mi se fokusiramo na sebe umjesto da se žalimo na druge.”
Norris je rekao da su ljudi koji donose zaključke na temelju internetskih videa „pomalo bez veze”. Podsjetimo, mini-drs trik otkriven je upravo nakon što je jedan korisnik društvene mreže X napravio analizu koja je zapela za oko ljudima u Ferrariju.
“Kako znaju da se savija stražnje krilo?” upitao je. “Ne znaju, može biti cijeli bolid. Ljudi mogu izmišljati što žele, ali zapravo nemaju pojma.”
Norris se osvrnuo i na svoj balans između mirnijeg pristupa i agresivnosti:
“Ponekad kad si u bolidu, želiš biti agresivniji, a tim te pokušava smiriti, ponekad tim ide na sigurniju strategiju, a ti želiš više napasti,” rekao je.
“Prošli vikend, možda bih volio da sam bio malo agresivniji. Možda bih ga prošao, možda ne bih. Možda bih izgubio više vremena i bio podložan undercutu… Ništa nije zagarantirano i postoje razlozi zašto ponekad radimo to što radimo.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Kako znaju da se savija stražnje krilo?”… uh… ovo je u razini “jel vjeruješ meni ili svojim lažljivim očima”
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RB najviše kuka i prigovara. Postoje testovi. Testovima se vjeruje. Test je za svaki tim jednak pa tako i RB.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A i RB krilo se otprilike skoro pa isto savija kao i kod ovih 😂 nije bas DAS situacija ili tako nesto.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando bi trebao manje kukati i osluškivati tko što govori, a fokusirati se i bolje odrađivati svoj posao.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao što Hornor onomad reče, ‘fix your f*cking car’
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Lando, slušaj sam sebe, pametno govoriš, moglo bi ti pomoći da se bolje fokusiraš na svoj posao… Sljedeće godine nova pravila, ovo ti je možda jedina prilika osvojiti prvenstvo…
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A stvarno ! Pokušavaju prodat priču kao da McLaren ima “rocket ship” a ne tek nešto brži auto …
Ne sjećam se da je konkurencija ovoliko kukala 2022 kad je RB bio svemirski brod u odnosu na konkurenciju…
Ljudi su se utrkivali i pokušavali nadoknadit zastatak..Sjetimo se gdje je McLaren bio…znalo je bit utrka da su oba bolida debelo van bodova ..
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Engleski mediji. Sada im se to malo osvećuje jer su i ostatku svijeta počeli ići na živce.
Znamo da imate najbrži bolid.
Isto tako znamo na da stazama na kojima se može pretjecati žmigavcem ste najbrži.
Ali mene i dalje muče gume.
U Japanu niti jednog napada, a voze se na 2 sekunde jedan iza drugoga. Štede gume.
Crvena komponenta bi trebala biti izdržljivija a ostale manje izdržljive nego do sada.
Tada bi znali da moraju oavii dva boksa i ostavili bi nešto krugova za pretjecanja.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo se i slazem iako to dolazi iz Norrisovih usta. Nije njihovo zacrtano pravo da moraju imati najbrzi bolid a kuknjave preko radija ili politicki postaju sve vise naporne. Postaju sve vise kao Mercedes prosle ere, a oprostite Mercedes fanovi, Tota i ostalu ekipu je tada bilo jako tesko za slusati..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando i McL se baš trude da postanu najodvratnija momčad na gridu. Možda im je to Zak zadao kao neki izazov, speedrun neki ili šta ja znam?
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A gle malo je licemjerno od RB-a kukati i pitati se od kuda McLarenu brzina. Kao da se ostatak ekipe nije pitao od kuda brzina RB-u od 22. pa nadalje.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni nije sporno da se nadbadaju glavešine. Svaka ekipa bi želila bit najbrža, to nije sporno. Svi traže “rupe” u pravilnicima i idu do granica do kojih testovi dozvoljavaju. Sve mimo toga su političke igrice.
Meni je tužno kad to sada radi Lando, ili nekada tipa Lewis sa izjavom interesting tactics itd.
Brate, koncentriraj se na vožnju, a šporki posa ostavi onome tko je za to plaćen.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je Landu pokazao da mu uzalud auto ako nije baš puno brži. 0.5 sec u bolidu Landu za Maxa nije bilo dovoljno. A fora je i u zadnjem krilju jer ako nije legalno, bit će Britanske kuknjave.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kako znamo da Max ima loš auto? Tako što su ove propalice od tinskih kolega minutu iza njega?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Japanu, da Oscar nije pogresio u prvom sektoru Q3, bio bi 3 desetinke ispred Maxa na PP. Znaci ako moze Oscar biti 0,3s brzi od Maxa, Mclaren je barem 0,4-0,5s brzi od redbulla. Ovako odokativno
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. Ali baza je u (ne)činjenju pogrešaka u krucijalnim trenutcima.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Smješno je kako to Fiu ne zanima dali je legalno i uvede se direktiva godinu dana nakon baku utrke iz 2024 gdje je iz aviona bilo vidljivo izvijanje zadnjeg krila. Sjetimo se samo kopanja cijele godine po Ferrarijevom motoru. Ni to McLarenovo krilo nije bilo legalno jer se dozvoljava savijanje u milimetrima a ne centimetrima . Politika u ovom sportu radi ogromnu razliku. Npr ako si dovoljno jak ekipa sudaca razmatra tvoj incident pola utrke a netko dobije kaznu odmah. Razlika je ta što ti u odnosu na slabije bolide napravis razliku kad odradis kaznu i ne izgubis gotovo nista. Onaj tko je dobije odmah padne na začelje i probijaj se kroz cijeli grid. Da ne pričam o zbunjenosti, đoker zovi isl kako su neki rekli da to određeni vozač ima.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
quod licet Iovi, non licet bovi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa tako je govorio RB dok je dominirao , govorio je Mercedes dok su bili najbolji bolid. Gdje je problem da to govori i netko iz McLarena , apsolutno nema problema.
Ionako je ovo miljama daleko od onoga sta su bili RB i Merc
0
1