Nakon što su iz Japana otišli praznih ruku, u Aston Martinu su brzo ugasili svaku iluziju o borbi sa vodećim momčadima. Iako su trenuci nade bljesnuli tijekom petka – sedmo vrijeme Fernanda Alonsa u FP1 djelovalo je obećavajuće – ostatak vikenda pokazao je da je tempo još uvijek previše osjetljiv, a konkurentnost u padu.
Andy Cowell, novi šef tima koji je stigao s reputacijom tehničkog genija iz Mercedesove turbo hibridne ere, nije tražio izgovore.
“Nismo dovoljno brzi. Ne borimo se za pobjede, i jako smo daleko od toga. Pred nama je ogroman posao.”
Fernando Alonso je u utrci završio 11., svega 2.8 sekundi iza posljednjeg mjesta koje nosi bodove. Lance Stroll bio je posljednji, bez konkretnih problema, ali bez konkurentnog ritma. Činilo se da forma od petka neće biti slučajnost – no od subote je tempo počeo kopniti.
Na istoj stazi prošle sezone, Alonso se kvalificirao kao peti, a utrku završio kao šesti. Danas, to izgleda kao daleka prošlost.
“Na Suzuki je sve u kvalifikacijama,” kaže Cowell. “Petak nas je ohrabrio – mislili smo da smo konačno uhvatili balans, ali u subotu više nije funkcioniralo.”
Stroll se žalio na poskakivanje, Alonso na manjak gripa i opći nedostatak povjerenja u bolid. Ono što je izgledalo kao korekcija kursa, pretvorilo se u regresiju.
Cowell odbacuje ideju da su uvjeti – poput vjetra – ključni krivac.
“To bi bilo prelagano. Ne možeš uvijek kriviti ono što ti nije pod kontrolom. Ovo je sport gdje moraš upravljati vlastitim krugom utjecaja.”
Umjesto toga, fokus će biti na analizi razlika između petka i subote: aerodinamika, balans, postavke ovjesa i način na koji bolid koristi gume.
“Lance je vozio sve tri komponente guma. Oba bolida su završila utrku, bez oštećenja. To nam daje vrijedne podatke i omogućuje da se koncentriramo isključivo na performanse.”
Alonso nije okolišao:
“Trenutno jednostavno nemamo tempa. U Q3 se teško kvalificiramo, a za bodove u utrci nam treba kaos – ne možemo ih osvojiti na čistu brzinu.”
Aston Martin mora pronaći odgovore i to brzo. Iako je suradnja s Hondom od 2026. i dalje daleki horizont, trenutni pad forme zahtijeva akciju. Bahrain, staza koja manje nagrađuje čisti aerodinamički grip, ali više rad s gumama i trakciju, bit će idući ispit.
Cowell, poznat po racionalnosti i sistematičnosti, zna što slijedi:
“Moramo razumjeti zašto nismo napredovali. Pogledat ćemo sve – sve sustave na bolidu, svaki podatak. Nećemo se osloniti na instinkt, nego na analizu.”
Ako Suzuka nije bila buđenje, onda barem može biti prijelomna točka. Aston Martin ima resurse. Ima vozače. Ima infrastrukturu. Ali još uvijek traži – identitet.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbolji su bili kad su kopirali Mercedes ….
Sad su baš izgubili identitet…
Začelje poretka očekujem cijelu sezonu..Alonso će se navozat dobrano van bodova..
Rekli smo.. Lance je (slučajno) skupio hrpu bodova koje Alonso neće uspjet nadoknadit zbog očajnog bolida…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbolji su bili pod nazivom Force India, tada sa jako limitiranim budžetom su pravili odlične rezultate, a imalo se i mnogo više hrabrosti sa strategijama.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nisu plaćali račune, zato su pravili odlične rezultate s malo novca.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaju sreće jer ih se nece toliko napadati zbog iscekivanja 2026 Neweya i Honde. Pa se uvijek mogu izvuci da su se okrenuli u dosta velikoj mjeri ka toj godini. I Alonso je smiren u utrci i izjavama nakon trke tako da se i on pomirio s ovom sezonom i ceka bolje sutra.
Sigurno je dosta promjena u ekipi i selidba u novu tvornicu doprinjela neučinkovitosti ekipe, ali 2026, 2027 nemaju prava na grešku, moraju isporuciti rezultate.
2
0