Iza nas je Suzuka, treća utrka sezone. Naš podcast #33 na rasporedu je danas u 20 sati. Vaša pitanja i komentare možete ostaviti ispod ovog članka!
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1.Koje bi ste jedno vrlo neugodno pitanje postavili i to kojoj osobi da ste novinari u paddocku i da znate da nećete izgubiti pristup paddocku ili ekipama zbog toga? 2. O kome će kad umre izaći najviše horor priča, Helmutu Marku, Flaviu Briatoreu ili Bernie Ecclestoneu? 3.Tko je po vama najviše precijenjen, a tko najviše podcijenjen vozač kojeg ste gledali u životu?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
4. Što vam se manje sviđa američki ili bliskoistočni utjecaj na f1?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlična pitanja…… hvala, čovjek. 👍👍
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko je kriv za ultra-dosadnu utrku u Japanu i zašto Pirelli?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
А ne može uvijek Pirelli biti kriv. Ja bih prije rekao da su krive dimenzije i težina ovih bolida.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda su Japanci krivi jer novi asfalt nije trosio gume i dozvolio 1 stop utrku?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1. Da li sam ja jedini fan Williamsa na balkanu i koji je domet Williamsa kao ekipa ove sezone?
2. Koja su realna ocekivanja od Carlosa Sainza ove sezone i da li je realnost da bez “superiornog bolida” Carlos Sainz slovi za prosjecnog F1 vozaca? Pozzzz.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaki vozac je bez superiornog bolida ..prosjecan.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osim Maksa
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav F1 Puls Podcast ekipi! 🍻
Tko ima najbolje šanse uloviti i izazvati McLaren ove godine, jel to Ferrari, Mercedes ili Red Bull?
I smatrate li tako nešto vjerojatnim?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poštovana ekipo, samo da vas pozdravim, jer će te do čitanja ovih komentara vjerojatno već odgovoriti na sva pitanja hehehe
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li će britanski “objektivni” mediji opet furati narativ (koji i dobar dio forumaša fura) da McL ipak nije toliko dobar bolid, i da je RBR napravio zvijer (ali samo za Maxa naravno)? Da li će tako probati opravdati još jedan poraz koji se ukazuje?
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazemo se oko dosta stvari cini mi se, ali oko ovoga ne. RB je top bolid, no Mclaren ima malo bolji ali ne toliko koliko se prikazuje: “Verstappen’s outspoken remarks on the team radio often play up the drama of the car being much worse than it is. But Monaghan made it clear that the gains needed to get on top of McLaren are not that big.”
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da RBR sigurno 0.4, ako ne i više zaostaje. Ali ako Max uzme titulu, bolje reći kad je uzme narativ će biti da je uzeo u najboljem bolidu. Kao što je narativ da je Ferrari imao odličan bolid ‘19, jer su osvojili nekoliko PP, a ustvari je Mercedes tokom cijele sezone imao osjetnu prednost, pogotovo u trkama.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
0,4 po krugu nije moguce vozacki anulirati svaki krug i to bez da dodatno stetis gume u odnosu na druge. 0,4 je zaostatak Ferrarija i Mercedesa po meni (ili zaostatak RB bolida npr. u Monzi 2024.).
Za sezonu 19′ je tesko analizirati jer su postojali trikovi oko motora za kvalifikacije (party mode), a i Ferrari je muckao oko legalnosti, prije nego su srezani. Svakako je Mercedes imao znacajno bolji paket tokom cijele godine.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Fiorano 👍
Ne da je nemoguće vozački anulirati 0,4s svaki krug bez dodatne štete na gumama, već je to nemoguće vozački anulirati svaki krug na bilo koji način.
Pođoh napisati @grahi da odvadi, tj. da upolovi i tjt., ali je uletio tvoj komentar.
Možda treba odvaditi i malo više od polovine.
Po meni ni Benz nije na 0,4, tj. malo bliže je, tek je Ferrari (barem ove prve 3 trke) na takvom nekakvom zaostatku.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sva sreća Maxov momčadski kolega dokazuje da je RB top bolid.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To nema smisla usporedivati dok mu momcadski kolega ne bude netko tko zasluzuje sjediti u top ekipi. Nek zahvale Helmutu Marku za nedostatak kvalitete ili neka promijene politiku i dovedu Rusella, Piastrija, Leclerca i slicno. Tsunoda je u F1 jedino zbog Honde. Pereza ne bi bilo u F1 godinama da ga Red Bull nije spasio. Lawson je jos neiskusan a nikad nije imao juniorsku karijeru kao navedeni. Sve to znaci, ali ako im takvi izbori odgovaraju, onda su si sami krivi. Maxu sigurno odgovaraju jer njega zaboli dzon za konstruktorsku bitku, a ocito i zbog toga sto se stvara bajka koja mu odgovara. Cinjenica je da je RB bolid kao bolid bio top godinama nove ere. Max ga zasluzuje voziti ali price odlaze predaleko
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene ovo podcjenjivanje vozača McLarena veoma podsjeća na Willamsove vozačke naslove 96′ i 97′ kad su Hill i Villeneuve uzeli titule i opće je nekakvo mišljenje o tim titulama kao manje vrijednima.
Hoćete li i Landov naslov smatrati manje vrijednim jer je došao isključivo zaslugom bolida ?
Opće je nekakvo mišljenje da je McLaren superioran bolid kao što je i Williamsov bio tih godina.
Hvaala
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako komentirate glasine iz talijanskih medija da Ferrari više sluša inpute od strane Hamiltonove garaže nego Leclercove. Prijedlog da nagradu Kokošar tjedna dobije Lando Norris zbog onog vrlo neuvjerljivog simuliranja na izlazu iz pitlanea.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvijek postavim pitanje za Antu isključivo pa sam jednom prilikom u podcastu vidio da se Lovro malkoc osjetio zapostavljenim…evo pitanje za njega :)
Loki, pratiš Alonsa … ispričaj mi,otkad, koje njegove prve kilometre pamtiš i za čim najviše žališ u njegovoj karijeri..
I dal planiraš posjetit njegov muzej u Oviedu?? Ako da.. molim te, javi meni i idemo skupa da podijelimo troškove :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav perjanici F1pulsa,
Imam dva pitanja, a zamolio bih Vetmu za odgovor/komentar (ako pitanja nisu već „obrađena“ u temama podcasta:
1. Više godina kako među „stručnjacima“ tako i među novinarima te poklonicima F1 imamo narativ da (samo) Max može ukrotiti previše osjetljive RB bolide. Navodno su RB auta previše osjetljiva na prednjem dijelu. Ako je to slučaj moja je dilema: Kako je Max tako dobar u kišnim uvjetima sa tako „nestabilnim“ autom? I nije li to zapravo kontra argument Auto koje pristaje (više ili manje) možda i najboljem vozaču današnjice, ne odgovara drugim vozačima?
2. Red Bullovo davanje prilike Tsunodi da vozi za tim iz Milton Keynesa na kraju „suradnje“ sa Hondom i te trud RB da istakne japanskog proizvođača u Suzuki može li biti nagovještaj rezervnog plana za RB: Honda kao prelazno rješenje za 2026. prije nego zaista prigrle Ford?
Svjestan sam vijesti da navodno i Honda kaska sa razvojem, no prije ću povjerovati u iznijetu mogućnost no u opciju brzog vraćanja V10 agregata, za što vjerujem da je dimna bomba da bi se u pogodnom trenu dao „pitomiji“ prijedlog koji će biti prihvatljiv i drugim takmacima.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, moram dodati malu opasku:
Vidim da dijelite stav da je Mclaren “looser” zato što su završili drugi i treći? U situaciji gdje njihovi konkurenti nisu konzistetni imaju luksuz to činiti i i dalje biti uspješni na kraju sezone.
Dalje, komentar Mclaren ima prednost ali to je samo par desetinki? Da, ali to nije mala stvar kada imamo tako izjednačen grid. Biće dovoljno da nekada Verstappen ili Leclair ili tko god drugi ili njihovi timovi, malo pogriješe i već su nekoliko pozicija iza Mclarena u sezoni gdje “praljavi zrak” ima negativni učinak na mogućnost napredovanje više no ranije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Užitak je imat konstantne podcaste između trkaćih vikenda.
Kad mozemo ocekivati prve trzavice i incidente izmedu Landa i Piastrija? Da li će Mclaren kao i Mercedes 2014 ili Red Bull 2010 postupiti neiskusno jer im je to prvi put nakon dugo vremena da se bure za titulu?
0
0