Teške tri utrke su iza Ferrarija i Lewisa Hamiltona u 2025. godini. Nakon P10 u debiju u Australiji, sreća je privremeno pogledala bolid s brojem 44 u vidu pole pozicije i pobjede u sprintu, samo da bi isto vrlo brzo ostalo zasjenjeno diskvalifikacijom nakon utrke u Kini. Hamiltonova avantura u Ferrariju nastavila se jednako tako blijedim P7 u Japanu u jednoj teškoj utrci bez pravog tempa i prilike za bilo kakvim probojem prema naprijed. Sve to smjestilo je Ferrari na četvrtu poziciju u poretku konstruktora sa samo 35 osvojenih bodova nakon tri utrke i čak 76 bodova zaostatka za vodećim McLarenom već u ranoj fazi sezone. Sam Lewis Hamilton nalazi se na osmoj poziciji u prvenstvu vozača, dok je njegov timski kolega Charles Leclerc tek neznatno bolje plasiran i to na šestoj poziciji.
Sve ovo jasno govori kako je sezona u Ferrariju počela s kud i kamo velikim hendikepom prema glavnim konkurentima. Umjesto izravne borbe za pobjede, Ferrari je u ovom trenutku daleko čak i od bilo kakvog plasmana na postolje jer se oba McLarena i Max Verstappen čine miljama daleko od njih. Dolazak Lewisa Hamiltona u Ferrari kao sedmerostrukog svjetskog prvaka za nekoliko je razina podigao apetite ove ekipe, a možemo pretpostaviti da je i on sam očekivao instant borbe za pobjede i taj osmi naslov svjetskoga prvaka, posebice nakon teških posljednjih nekoliko godina u Mercedesu, ali i nakon odlične Ferrarijeve lanjske sezone.
No, umjesto te spomenute instant borbe za trofeje koju je dobar dio pratitelja Formule 1 očekivao, posljednji Lewisovi rezultati nude priliku za stavljanje u kontekst njegove vožnje i novog okruženja u kojemu se Hamilton našao pa sve glasnije postaju izjave u kojima uspjeh i ne dolazi baš preko noći, nego prije svega u koracima. Jednu od takvih izjava imao je i svjetski prvak iz 1997. godine, Jacques Villeneuve, čija razmišljanja idu u smjeru koji govori kako Hamilton najprije treba ekipu učiniti svojom:
“Ovdje nije riječ o kratkoročnom, jednogodišnjem projektu. Stoga, prva stvar koju on [Lewis] mora napraviti, odnosno koju je već napravio – gotovo napravio – jest preuzeti ekipu. Napraviti da ekipa bude njegova. Preuzeti ju od Leclerca.”
U prilog svojim tvrdnjama Villeneuve navodi posvemašnju prisutnost britanskog vozača u medijima, ali i njegova izdanja na stazi. Posebice već spomenuti pole i pobjedu u sprint utrci u Kini.
“Preko zime se govorilo isključivo o Lewisu, Lewisu i Ferrariju. To je stavilo Leclerca u sjenu.”
“Zatim je sve morao napraviti na stazi. Ostvario je pole, uzeo je pobjedu. Ekipa je njegova”, rekao je Villeneuve za rezultate u Kini.
“Kada ste Lewis Hamilton, sve ide brzo”, odgovorio je na pitanje nije li možda malo preuranjena ta izjava.
Rasprava se nastavila dalje kada se tema s Lewisa Hamiltona prebacila na njegov utjecaj na Charlesa Leclerca na što je novinarka Naomi Schiff dala sljedeću izjavu:
“Charles je dugo vremena bio njihova zvijezda, vozač u kojeg su ulagali kroz godine i godine. Problem je u tome što su sada doveli još veću zvijezdu u garažu pored njega i to mu predstavlja izazov. Upravo zato je frustriran kada rezultati ne idu onako kako želi jer zna da ga [Lewisa] mora nadmašiti na stazi kako bi bio siguran da, kao što Jacques kaže, ekipa ostane njegova.”
Pogled na rezultate koje su obojica vozača ostvarila u prve tri utrke govori nam da je Charles Leclerc u Australiji i Japanu završio na P8 i P4 dok je za isto vrijeme Lewis Hamilton ostvario P10 i P7. Leclerc je također uspješniji u kvalifikacijama kada je u Australiji, Kini i Japanu ostvario P7, P6 i P4, dok je Lewis za isto vrijeme ostvario P8, P5 i P8. U Kini se Leclerc također prije diskvalifikacije našao ispred Hamiltona na kraju utrke, a jedina sesija gdje je Lewis ostvario značajnu prednost pred svojim timskim kolegom bila je sprint utrka u Kini.
Konačno, neosporno je kako su ovakvi rezultati zapravo premali da bi zadovoljili velike apetite s kojima je ekipa Ferrarija ušla u sezonu te ukoliko nešto pod hitno ne okrenu u svoju korist, čini se da će se rasprave tko je bolji od njih dvojice zaista pokazati nebitnima ako se budu borili za peto, šesto ili sedmo mjesto u poretku vozača. Priliku za to imat će već ovaj vikend na novoj utrci koja će se održati u Bahreinu.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lewis jos nije “preuzeo” ni svoj bolid u potpunosti, a kamoli Ferrari.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je Ferrarijeva greška što su išli na toliki broj promjena na bolidu ( velikih promjena koje utječu na sve) i samim time izgubili ono što su imali na kraju prošle godine. Da opet napomenem, u Abu Dhabiju je Leclerc sa začelja došao na postolje a Sainz bio cijelu utrku na par sekundi od Norisa. Da ova pravila ostaju još koju godinu ovakav zahvat bi imao smisla a s obzirom šta nosi 2026 ovaksv potez mi je besmislen. Moje mišljenje je da su nastavili tamo gdje su lani stali i uz ovako i dalje šeprtljav McLaren da bi imali veće šanse nego ovako. Isto tako Leclerc je u drugom dijelu lanjske sezone ako se ne varam imao najviše bodova. Ferrari je i lani mogao doći do naslova da nisu imali ono zamračenje oko kanade vn britanije itd. Isto tako uz dužno poštovanje Lewisu mislim da ako su htjeli već novog ” lava ” u ekipi onda su trebali pucati na Maxa u onoj situaciji gdje su RB u svi u upirali prstom u druge. Max je trenutno takav da bi lako moguće i sa lanjskim Ferrarijem bio prvak a sa McLarenom dao svima metlu. Uzimati čovjeka pred kraj karijere za ogromne pare mi je besmisleno. Tako da rezime je da je Ferrari napravio dva poteza koja nemaju logike osim ako nije u pitanju samo lova i naslovnice u medijima. Ako je sve samo radi toga onda su u Maranellu vjerivatni već proslavili uspješnu poslovbu godinu.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu oni baš tako blesavi, vjerojatno su mislili da ne mogu dalje od onoga što su imali prošle godine i da je problem u prednjem ovjesu, pa su to išli mijenjati, a onda to nosi još koješta. Max ove godine nije mogao izaći iz RB ugovora bez odlaska Helmuta Marka. Tako da nije bio dostupan.
Glede Hamiltona jury is still out. Ferrariju će sigurno koristiti da čuje kako Mercedes nešto radi, kakve alate koriste… Neki svježi dotok informacija iz momčadi koja je do nedavno bila jako uspješna.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E da je samo dva ,bilo bi super
Max je pokazao i dokazao da najbolji ,sviđalo se to nekome ili ne
Kako što su dečki iz Mclarena dokazali da mogu napraviti brži i bolji bolid od Mercedesa i Red Bulla koji su godinama vladali f1 ,kako i Max sam kaže da ga ne bi ni vidjeli da vozi Mclaren
Sve što ste napisali je istina
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zao sam postavio ono pitanje u podcastu i Hamiltonu dodijelio pojam narcisa.
Ovako po imenima Ferrari ima najjaču postavu (ako ne najjaču onda u prve dvije)
Ok, tu je i problem kvalitete bolida i da li će ga moći unaprijediti.
Ono čega sam se ja bojao ( nešto slično što govori i Jacques Villeneuve) su unutar momčadski vozački okršaji, znajući Hamovu dosadašnju nepresušnu želju da u ekipi bude isključivo on Br1 i nitko drugi.
Na ovoj utrci su smanjili Hamiltonovu komunikaciju sa boksom.
Međutim i u to malo što smo čuli se mogla čuti “ironija” i nervoza u njegovom glasu.
Očekivao sam od Hamiltona da je shvatio godine u kojima je i da će Ferariju bii na ispomoći u i izvan staze isto kao što je Schumacher genijalno odradio u Mercedesu ( a da nije nijednom pobijedio).
Osoba koja im pomaže da postanu najbolji.
Međutim Ham, jednostavno mentalno sebe ne može u ogledalu drugačije vidjeti osim najboljeg.
Ako je tako, Ferrari se dobro zeznuo, a Mercedes im je još bolje uvalio.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam otkud ti ovi zaključci o Hamiltonu mislim da je do sada u izjavama bio vrlo timski i kooperativan i pun razumijevanja.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ponaša se kao i uvijek pred tv kamerama. “Samo ljubav”
A onda kreće njegova stvarna osobnost. Što je samo govorio i radio Rosbergu.
Ili uvjetovanje nastavka ugovora u Mercedesu da on bira drugog vozača (Bottasa)
Momak je kandidat Nobelove nagrade za humanizam (i renesansu)
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesi ti sa njima u garazi pa ovo znas ili? A ovo za drugog vozaca odnosno Botasa, pa to rade svi, cak i Max.. 🙂
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tsss…. & eto ga…. – baš mi je drago da si spomenuo Schumachera… – još jedna prilika dakle za napomenuti da on /Lewis/ nikad neće biti Schumacher a kamoli the GOAT & veći od Schumachera.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam niti što je JV rekao niti što je autor članka mislio reć. Malo miš-maš svega i svačega. Moglo bi ovako, a moglo bi i onako, ako ne bude A, onda će biti B.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve sve budalaste, van svakog razuma, stvari možeš ovih godina čuti, više nisu ni iznenađujuće. Ovakve izjave koje su van svake pameti ne bi trebali prenositi jer se daje prostor budalaštinama, a većina ljudi je danas naivna i podojiti će sve što im se servira na tanjur.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo neka Lewis preuzima spotlight, tako će posao na stazi biti još lakši Charlesu zbog manje pritiska.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To što Leclerc samo šuti i vozi neće ga dovest do titule, pogotovo ne u Ferrariju gdje i treba neki tip poput Hamiltona da im dovede reda u ekipu, samo mislim da ce prije Hamilton letit nego ovi preko veze zaposleni u Ferrariju.
0
0