Oscar Piastri uvjeren je da je mogao napasti Maxa Verstappena za pobjedu u Suzuki – da mu je McLaren dopustio zamjenu pozicija s momčadskim kolegom Landom Norrisom. Australac je u drugoj polovici utrke na momente bio unutar DRS dosega Norrisa, ali do promjene poretka nikad nije došlo, iako je zamjena bila razmatrana na McLarenovom pit-wallu.
„Nisam očekivao da nas zamijene, ali sam rekao ono što sam osjećao,“ priznao je Piastri nakon utrke.
„Osjetio sam da ako dobijem priliku proći Landa, možda mogu napasti Maxa. Imao sam dobar tempo, ulazio sam u DRS relativno lako – ali nisam mogao bliže od toga.“
Piastri je naglasio da je njegovo pitanje bilo više intuitivna reakcija, a ne pritisak prema momčadi.
„Htio sam barem postaviti pitanje. Mislim da smo svi zaslužili završiti tamo gdje jesmo – nakon kvalifikacija, drugo i treće mjesto je realan rezultat,“ zaključio je.
Šef momčadi Andrea Stella detaljno je objasnio zašto nije bilo moguće mijenjati pozicije i zašto Piastrijeva brzina nije bila dovoljna za ozbiljan napad.
„Potrebno vam je barem 0.8 sekundi po krugu razlike da uopće budete u poziciji za napad – jer kad uđete unutar jedne sekunde, zrak postaje prljav, a performanse padaju,” pojasnio je Stella.
Pojasnio je i zašto je Piastri izgledao brži u tom trenutku:
„Da, Oscar se približio jer je Lando upravo tada čuvao gume, pokušavajući tempirati svoj napad prema Maxu i izbjegavati pregrijavanje. Ne možemo površno suditi.“
Ovo nije prvi put da se unutar McLarena postavlja pitanje o timskim naredbama – no ova situacija bila je previše izjednačena za jasan poziv.
Stella je jasno dao do znanja da su u McLarenu prioritet dali sigurnim pozicijama i minimaliziranju rizika u utrci bez previše akcije. Suzuka nije nudila mnogo prilika za pretjecanje – unatoč DRS-u.
McLaren je ovim rezulatatom zadržao vrh konstruktorskog poretka sa 111 bodova, ispred Mercedesa sa 75. Red Bull (Verstappen) je treći sa 61 bodom.
Piastrijevo samopouzdanje i želja za borbom za pobjedu dobar su znak za McLaren – ne samo zbog rezultata, već i zato što pokazuju da njihova vozačka postava nema namjeru igrati na sigurno kad osjete šansu.
Piastri nije tražio privilegiju – tražio je priliku. I tu dolazi suptilna razlika koja može definirati karijere.
No zasad, kako kaže i sam Piastri:
„Izveli smo dobru utrku – ali tko zna što je moglo biti.“
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo cuvat Landa malo.
Znaci, tesko je pa s toga necemo ni probat. Lijepo.
Kad vec svasta ide u eter tokom utrke moglo se i ovo prenijet. Osim ako je bilo a ja zacorio.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oscar previše kuka. Prijatelju, ako želiš biti TAJ, onda se zapitaj da li bi isto pitanje postavili likovi poput Schumachera, Montoye, Maxa… Stisni gas, prođi ga po pravilu “živ ili mrtav”. Kasnije se ispričavaj, ali za vrijeme utrke nabij Norrisa u zid ako treba.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne treba.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U potpunosti se slažem. Ako želiš biti prvak, ne budi “tetkica”.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nevezano za ovo, Oscaru je danas 24. rođendan, a Lando ima 25 sve do 11 mj. Nisam niti znao da su bas toliko blizu po godinama.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piastri se nema šta žaliti. Tip je u kvalama izgubio gotovo 0,300 u prvom sektoru u odnosu na Landa. Hej, 0,300. Najjače mi je poslije kvala kako Norris govori da je vozio max. što bolid može i što ima u njemu. Krenuo je i on lagano skidati pritisak sa sebe ovakvim “političkim” izjavama koje nemaju veze sa istinom. Ovaj bolid, a obzirom da je Piastri izgubio gotovo 0,300 u prvom sektoru i na kraju zaostao samo 0,044, je imao potencijala da uništi RedBull u kvalifikacijama. Uništi. To je činjenica.
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaj se nema pravo žalit? Svatko tko pretendira biti prvak ili se borit za pobijede se mora žalit i borit za sebe. Inače će biti vječna sjena osjenčanog Landa.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
„Da, Oscar se približio jer je Lando upravo tada čuvao gume, pokušavajući tempirati svoj napad prema Maxu i izbjegavati pregrijavanje. Ne možemo površno suditi.“
-kad je piastri pita za napad na maxa receno mu je bilo da je to najbolji tempo landa dok andrea govori skroz drugu stvar ,ako mcl ne uspije zadrzati najbrzi bolid kroz citavu sezonu upravo njihova politika i odluke bi ih moglo kostat jedan ili oba naslova
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je Piastri s pravom i u pravo vrijeme vrijeme predložio da McLaren uradi nešto što bi im moglo možda povećati šansu za pobjedu. To nisu uradili, iz vlastitih razloga, koji su nešto drugačiji po mom mišljenju od ovog obrazloženja što je Stella dao.
Ali bilo kako bilo, mislim da je za Piastrija najbolje da se stabilizira i daje od sebe najoptimalnije moguće rezultate. U tom slučaju će imati fakat stvar u svojim rukama. Tek je početak sezone, ako imao brzine kao u Kini i Japanu i veću konzistentnost, bit će u prilici da ga se pita.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A gle, ako u prvom zavoju bude ispred Norrisa onda je na konju, ako mora Norrisa preteći ili strategijom ili brzinom to će teže ići jer će pitwall igrati bunker.
Dakle u ovakvoj ugovornoj paralizi koju imaju u momčadi – track position is key.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, slažem se. Kvalifikacije su mu ključ, a tu nerijetko zna podpaciti.
Jučer je zeznuo stvar i izgubio previše s tih “samo” 0.044s zaostatka.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na ovakvim stazama kvale su sve.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Računica je tu vrlo jednostavna.
Kad se boriš za naslov onda je bitno iskoristiti sve, doslovno sve. To su savršeno demonstrirali 2021. Max/Horner i Ham/Toto. Odrediti prioritete i bez kompromisa napadati.
Mclaren je imao dva bolida u vrhu i to nisu znali iskoristiti protiv Maxa koji se nije udaljio na više od par sekundi cijelu utrku. Što god pričali o štednji guma i ovo i ono. Morali su pustiti Piastria da proba izvršiti pritisak na Maxa, možda i napad, možda ga natjerati na agresivni potez koji bi možda donio 5 sekundi kazne i P3. Puno je tu možda, ali bolje i možda, nego ništa.
Na kraju je lako moguće da poberu još jedan konstruktorski naslov i ostanu kratki za vozački koji se puno bolje i više pamti. Donese li RB neku nadogradnju koja će mu omogućiti još nekoliko pobjeda dok se Lando i Oscar budu izmjenjivali na P1 sve je moguće, a oni se prave mutavi sa nekim svojim spikama.
Trebali su jednoga žrtvovati i pozvati ga u box pet krugova prije da izbije na P1 nakon što svi odu u box. Opet 2021. prerani ulasci u box su na COTA-i Maxu donijeli pobjedu.
Od puste dominacije Mclarena Max je u prvenstvu na P2 s jednim bodom zaostatka…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjet cemo do kad ce se Piastri pravit “fin”
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piastri uopšte nije fin, igra politicke igrice.
Izjavio je : “Imao sam dobar tempo, ulazio sam u DRS relativno lako – ali nisam mogao bliže od toga.“
Zbog cega bi moga protiv Maksa ako nije mogao protiv Landa.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije smio protiv Norrisa, a i bilo bi kontraproduktivno da na njega troši gume, ako momčad ne želi 7 bodova više. Zakaj da se on ubija za 3 boda, kad bude obrnuta situacija on će se praviti grbav…. i tako do 5. Maxovog naslova, a onda će nekome konačno možda svanuti da treba raskinuti ugovor s Piastrijem jer se s takvim ugovorom ne može upravljati momčadi.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I opet će McLaren prokockat šansu da ima prvaka favorizirajući lošijeg vozača
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogao si dati boksu prijedlog da te Norris propusti da pokušaš pa ako ga ne možeš preteći vratiti mu mjesto, ali ne u zadnjem krugu u ciljnoj ravnini, jer znamo što znači ta poruka.
0
0