Pirelli želi da gledatelji lakše prate strategije momčadi

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 8 godina 2 min 11 komentara

Pirelli

Pirelli i komercijalni vlasnik prava na Formulu 1 zajednički rade na razvoju metode koja bi gledateljima olakšala praćenje strategije odabira guma tijekom grand prix vikenda.

Peta komponenta koja se uvodi od ove sezone pružit će ekipama još jednu razinu slobode, a Mario Isola iz Pirellija želi zaobići sve potencijalno zbunjujuće situacije:

“Mi imamo sve informacije jer je naš radio sistem integriran s FOM-om i šalje informacije televizijskim i radio postajama,” rekao je.

“Radimo s FOM-om na tome da svim gledateljima pružimo točne informacije ne bi li lakše popratili što se točno događa. Mislim da je korisno za medije da prepoznaju situaciju i strategije.”

Svaki vozač će dobiti 13 setova guma, ali će Pirelli odlučiti koje se dvije moraju koristiti u utrci, te će rezervirati jednu najmekšu komponentu za treću kvalifikacijsku rundu. Od preostalih 10 setova – momčadi i vozači mogu odabrati što god žele od tri ponuđene komponente za svaki vikend.

“Nadam se da ćemo vidjeti drukčije strategije i da će to začiniti utrkivanje.”

Ono što Pirelli i Isola još uvijek ne shvaćaju jest da gledatelji ne žele pobjednike utrka koji su imali sreću da im je strateg odradio najbolji posao protiv možda nemoćnog konkurenta koji u tome nije imao toliko sreće.


Odgovor

11 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    Ama gluposti čiste. Dajte iste motore svima. Od Mercedesa do Manora. Isto odradjen ERS sistem,isto odradjeno ICE(sagorijevanje) motora. Što se to ne uradi? zašto se trati bzvz talenat Alonsa,Buttona i Vettela,i živci Kimija Raikkonena? zašto? Zašto gume moraju odredjivat strategiju,zašto se ne vrati dolijevanje goriva i 2 ili čak 3 različita dobavljača guma? F1 je OSUĐENA NA PROPAST ! :-(


    0
    0

    0
    • David Croft
      Ferrari Prikaži

      Gledaj onda GP2, ako želiš jednake bolide.
      Kakvi isti motori, ERS-ovi, šasije i ostalo? Što ti je čovječe? Pa tek bi tada propala.
      F1 je oduvijek bila oko razvoja, inžinjera, strategija i ostalog, a preko toga se dobije dobra utrka.
      Kakvo dolijevanje goriva pobogu? Što dobiješ sa tim? Ništa. Uz to kažeš da ne želiš strategiju, a onda navedeš dolijevanje goriva i razlličite proizvođače guma…a prije toga tražiš da svi imaju praktički jednake bolide, a oduzeo bi jednakost u elementu guma.
      Daj razmislite prije nego nešto naškrabate o “propadanju” F1…


      0
      0

      0
    • Bmw
      Marko Rakić Donator Prikaži

      Pa svi su imali motore slične snage tamo do 2013., pa ste onda vikali da je dosadno zbog Vettela. Tko bi svakome ugodio…


      0
      0

      0
      • Fernando Alonso 14
        AlonsoForever Prikaži

        gdje slične snage 2013-e a ČITAVU DRUGU POLOVINU SEZONE POKRILI REZULTATI:
        Sebastian Vettel – Red Bull
        Sebastian Vettel – Red Bull
        Sebastian Vettel – Red Bull
        Sebastian Vettel – Red Bull
        Sebastian Vettel – Red Bull
        Sebastian Vettel – Red Bull
        Sebastian Vettel – Red Bull
        Sebastian Vettel – Red Bull
        Sebastian Vettel – Red Bull
        A i u prvoj polovini,kako znamo,bilo je pobjeda Vettela i RBR-a ;-)


        0
        0

        0
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        E i?
        Renault je imao najslabiji motor na gridu…


        0
        0

        0
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        slažem se s markom i ferrarijem.
        alosnoforever, koliko ti imaš godina?


        0
        0

        0
      • Fernando Alonso 14
        AlonsoForever Prikaži

        sa’će mi prvi rodjendan,matori :-P


        0
        0

        0
      • Maurizio Arrivabene
        Kuštelaar Prikaži

        hahahaha kakav je ovo as!!!!


        0
        0

        0
      • avalon Prikaži

        AlonsoForever .. dobro ti zboriš samo šta te ne razume . vrlo jednostavno si dokaza da se najjačim motorom redovito pobjeđuje i broj pobjeda je dokaz snage motora . npr Ferrari Tipo 056 ( korišten od 2006. do 2013. ) je po tvornici ima 735 KS i zato nikako nije moga pobjedit RB ili mercedes koji su imali po tvornicama 750 KS . mada … brka me npr BMW P86 koji je 2006. tvornica deklarirala na 760 KS pa je bija 10ak KS jači od renautovog i mercedesovog motora , a heidfeld ili villeneuve nisu osvojili prvenstvo ( završili 9. i 15. ) čak nisu ni jednu pobjedu ostvarili , a tim je završija na 5. mistu od 11 ekipa !?!?!? ili još luđe … 2005. BMW P84-5 je deklariran na 950 KS ( najjači ) , renault Renault RS25 na 900 KS , a mercedes Mercedes-Benz FO 110R na 930 KS i Ferrari Tipo 055 na 900 KS , a webber , heidfeld i pizzonia ( koji su vozili williams BMW) nisu osvojili titulu nego fernando sa 50 KS slabijim motorom . čak nisu ostvarili ni pobjedu te 2005. 2 X 2. misto im je bija najbolji plasman , a fernando sa 50 KS manje je pobjedija 7 X i 15 X završava na postolju u 19 trka … nemogu se načudit da je slabiji motor pobjeđiva najjači jer mi se to nekako kosi sa tvojom izuzetno točnom prezentacijom potkrepljenom dokazima o sebovim pobjedama koje dokazuju da snaga dominira . možda su kriva 2 dobavljaća guma ( jer je bridgestone bija inferioran michelinu ) za šta se zalažeš i vidiš ka rješenje da F1 ne bi bila osuđena na propast kako pišeš ? dobro ti je i rješenje sa dolivanjem goriva jer se time ne bi moglo “odrađivat” ( kako pišeš ) i uticat na strategiju ka šta se može sa gumama zar ne ? “glave” F1 se dovijaju kako F1 spasit od propasti , a ti si u nekoliko rečenica donija rješenje … svima isti motori ( po snazi? ) , 2 – 3 “gumara” , nadolivanje goriva i doviđenja “igrama” sa strategijama koje do nedavno u F1 nikad nisu postojale . e da , a bi li dobro bilo da svi voze i na istoj šasiji ? jesi li i o tome razmišlja ? to bi uz sve šta si naveja bija bingo ! imaš moju podršku jer sam te ja shvatija bar 100 % .


        0
        0

        0
  2. vagabundo Prikaži

    Mislim da je prosla sezona bila dosta ujednacena po pitanju potrosnje guma od strane svih timova. Samim tim gume nisu imale veliki uticaj na ishod utrke (mozemo izdvojiti eksploziju gume Vettelu u Belgiji). Presudan je bio motor i naravno sasija.
    A gume su veliki uticaj imale 2013 godine. To se najvise primjetilo kod Mercedesa 8 pole pozicija tek 3 pobjede, od toga Hamilton 5 PP i 1 pobjedu. U drugom dijelu sezone Red Bull koji je kasljucao u prvoj polovini naglo se ustabilio (bilo je govora da su se gume njima prilagodile) i rezultat je bio 9 pobjeda u drugom dijelu u odnosu na 4 pobjede u prvom. Poslije toga je doslo i ono famozno testiranje Mercedesa i od tada oni nisu imali problema sa gumama.

    A u jednu ruku razumijem ogorcenje AlonsoForever zbog velike predvidljivosti prosle dvije sezone 32 pobjede i 36 PP Mercedesa u 38 utrka. Ali u kom smjeru ici da bi se napravila bolja konkurentnost i dobila borba na stazi. U svakom slucaju sto vise fatkora (vozac,tim,motor,gume,sasija,itd) utice na rezultat trebalo bi biti zanimljivije. Ali mozda i u tome treba imati mjeru.
    Po mom skromnom misljenju najveci propust u pravilima je bio uvodjenje tokena i ogranicenje razvoja motora, te je sustizanje Mercedesa time postalo skoro nemoguce.
    Ja se nadam, a vjerujem i vi svi da ce nam nova sezona biti manje predvidljiva i vise napeta, i da cemo imati dosta dobrih utrka i borbi.

    Lp ekipi


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.